16 Şubat 2011

Serotonin'imi kaybettim, hükümsüzdür.

Allahım aylardır süren yakarışımı duyup bugün bana cevap verdiğin için sana teşekkür ederim. Günlerdir hayalini kurduğum birşeydi bu... Ama bir eksiklik var sanki... Bir dış fırçası üstünde macunu olmadan nasıl eksik ve işe yaramazsa, eksi 21'lerde ortaya çıkmış bir güneş de aynen öyle anlamsız... Nankör olmak istemem haşa ama şu derecenin yanına bir çizikte ben atsam artıya çevirsem güzel olmaz mı? Hem o zaman şu kardan adam formatından da sıyrılmış olurum.  Kıvır saçlarımı savurur topuklu papuçlarımla buzda yere yapışma korkum olmadan salınırım. Serotoninle dolu minik beynimle dünyaya daha mutlu gözlerle bakarım. Bak o zaman geçen yaz yaptığım gibi cıbıldak yavruşkalara pis pis de bakmam, psikolocikman da buna hazırladım kendimi, vallahi. Yeter ki yaz gelsin. Amin.

Psikolocim ve ben hazırız... 
Hazırız biz...
Hazırız di mi?
Hazırız hazır...

12 yorum:

  1. Canım yaaa kıyamam sana :) -21 gösteriyorsa derce sen ona -25 de :/ Kolay gelsin güzelcim sana...

    Pyatnitskaya ulitsa dom 53 ya da 57 unutma :) sahne sanatları kostümleri için kumaş ve aksesuar satan yer :) gidince bana yaz ;) yıllarca kızıma diktiğim kostümlerin kumaşlarını oradan almıştım. Adı Esta bak bunu da şimdi hatırladım :)))

    YanıtlaSil
  2. Of, Noniskom ne onlar oyle *_*
    Pembeli nasil bir hatundur ya...
    Bunlara Miso bile bakar *_*

    YanıtlaSil
  3. hahaha bi gün bunları çekerken teşhirci diye yakalanacaksın :)

    YanıtlaSil
  4. ah bitanem okadarmı üşüdün sennn kıyamam sana biz de kar yağsın diye dua ediyoruz insanlar gripten kırılıyor resmen bir yağsa da mikroplar ölse ama yok istanbula uğramıyacak bu sene kendine iyi bak üşütme öptüm canım şu an bende hapşurmaktayım :)

    YanıtlaSil
  5. Allahımmm her taraf bacak kaynıyooo nasıl bir yer burası böylee :)
    Kesinlikle tercih edilir soğuğa..az biraz daha dayan Nonicim, bahar gelecek çiçekler açacaaak :)

    YanıtlaSil
  6. günlerdir soğuktan sonra bu sabah bize kar geldi size de gelmiştir daha var burda kıs geç bitecek galiba :(

    YanıtlaSil
  7. Acaba o kadar soğuktan mı bu ablaalr taş gibiler?Hani deepfreeze et atarsan taş gibi çıkar ya?

    Hani sen de zaten güzelsin ama Türkiye'ye dönüğünde -25 dereceden daha bir taş olup dönersen?

    Bir düşünsene :)

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. :))) NASIL YAA bu fotoğraflar şimdi mi çekilmiş? Deli mi bu hatunlar üşümüyor mu
    ayrıca neden hiçbirinin selüliti yok
    neden biizim var? pooo

    Not: Sana biraz evvel bir mail attım burdan da yazayım dedim kestane kebap nesoya bir cevap :))

    YanıtlaSil
  9. Bu ablalar hep boyle zayıflar mı? Soğuktan mı çekmişler??

    YanıtlaSil
  10. tarçınım; oraya kesin gidicem hatta bu hafta niyetlendim ama havalar eksi 20'lerde seyredince ürktüm soğuktan hii hii :)

    FerahFeza; ahh ahhh ne büyük zorluklar altında yaşam mücadelesi veriyorum şimdik beni daha iyi anladınız de mi :)

    zoitsa; sus kız ağzından moskova yeli alsın :)

    Canım annemmmm; ay kıyamam sana babişten şifayı kaptın mı yoksa? akşam hatta gel konuşalımmm!

    bebe; vallahi gözümü kararttım en taş en cıbıl yavruşkalarda bile yazdan şikayet etmiycem ;)

    Gece; bitmedi bitmek bilmedi ay iliğimi kemiğimi dondurdu bu kış yaw yeter artık :(

    nursencim; ay ben bu fikre bayıldım yaaa :) dur hemen beste yapayım:

    süperfreş noni
    seni çok seviyoruz
    selülitsiz baldırları
    inan biz de arıyoruz
    bugünkü yavruşkalar
    yarının babuşkaları dersin
    inan bizleri anlayan bir tek sensin
    tü tü tü tüüü maşallah
    nazar değmez inşallahhhhh :)

    nesocum; yok yok bunlar yazın çektiğim fotolar, şimdi böyle dolaşsak mıncırağımız donar vallaha :P az önce sana mail attım canım ;)

    evimin dekoratörü; bence yavruşkalar yemek kültürlerinden ötürü böyleler, bizde kebaplar pideler mantılar baklavalar börekler sayesinde mümkün değil zayıflamamız :)

    YanıtlaSil
  11. bende hazırımda, bu kadar kısa giymeme gerek var mı :)

    YanıtlaSil
  12. Kumaslarla ne yapacaksin? Orada ikea'nin oldugu yerlerde "Obi" var orada ev icin kumaslar var ben keten ve gul desenli kumasimi oradan almistim.. :P
    Birde asagidaki yazimi oku istersen kumas bulma konusunda yardimci olabilir.. ;)
    http://merail.blogspot.com/2008/04/avtozavodkaya-macerasi.html

    Yavrushkalar konusunda, bir zaman sonra gozlerin alisir, taa ki karsina tam bir afet cikana kadar, ben yazin metroda gormustum bir hatun guzelligi karsinda kalakaldim(hayatimda gordugum en guzel hatundu)..:D

    Nisan'nin sonunda belki bahar gelir ama onada alisirsin, tek iyi yani yazin fazla sicak olmuyor .. ;)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...