04 Şubat 2011

Şubat Ayının Sürpriz Hamur Çekilişi

Bu ay karşınıza aşk tanrıçası olarak çıkıyorum yavrilerim, okum elimde birinizi furmak için aportta bekliyorum. Okum yüreciğinize mi denk gelir totocuğunuza mı artık onu bilemem! Ama bildiğim bir şey var ki bu ayın sürpriz paketi Sevgililer Günü'ne denk gelmesi sebebiyle aşk dolu objelerle dolu. Aşkı bulan, arayan, kaçıran veya ucundan yakalayan tüm bebeleri bu ayki çekilişe bekliyorum ;)
Şimdi gelin paketimizin içine bir göz atalım:
Olmazsa olmaz cam yüzük ;)
Yüzükle takım bir kolye... 
Kalpli taç... 
Tacın kalbinden bir broş... 
Sezen Aksu'nun geri dön, geri dön şarkısında hüngür foşurt ağlayan terkedilmiş bebeler için "Come back, I love you so" yazılı cam küpe...
Ve sevdiceğine aşk dolu satırlar yazmak isteyen şair ruhlu bebeler için matruşka kalem...
Eveeeet paketimiz hazır ;) Şimdik gelelim katılım şartına...
Bu ayki çekilişe katılmak isteyenlerden aşkı 3 kelime ile özetlemesini istiyorum.
Bana göre aşk; uyum, güven ve huzur demek... Karşınızdaki kişiyle "her konuda" uyumluysanız, aynı şeylerden zevk alıyor ve aynı dili konuşuyorsanız, onun yanında kendinizi güvende hissediyorsanız ve huzuru onda bulduğunuza inanıyorsanız işte aşk tam karşınızda duruyor demektir ;) İlk görüşte aşka inananlardan değilim ben, aşkla sevginin bir arada olduğuna ve onu tanımlayan unsurların da zaman içinde oluştuğuna inanıyorum...
Peki size göre aşk ne demek? Tanımladığınız aşk illa sevdiceğinize duyduğunuz aşk olmak zorunda değil, kedi, köpek, çiçek, doğa, sanat...vesaireye duyduğunuz aşk ve tutku da olabilir diyorum ve kazananı pazartesi günü açıklamak üzere okumu fırlatıyorum :)
             Hayde bre!

151 yorum:

  1. Kuzum bakiyorum sen de erkencisin :) gunaydinlar efem... Yine birbirinden guzel ciciler yapmissin canisi. Hangisini en cok begendigime karar veremedim dogrusu eline saglik. Simdi sana 3 kelime yazacagim ama zaten birini biliyorsun :)

    Ask: ozlem, umut ve Moskova :)

    Asik oldugun, sevdigin kisiyi yaninda bile olsan ozlemeye devam edersin

    Yaninda degilsen de hep olmayi umut edersin.

    Ben Moskova olarak yaziyorum kendimce ama aslinda o bulundugunda huzuru, mutlulugu, sevgiyi, aski, heyecani bir arada bulundugun yer aslinda. Yani EV :)

    opuldun seker ;)

    YanıtlaSil
  2. Nonicik hediyelere bayıldım. Sevgilim olmasada aşkı nasıl tanımlayabilirm, mm??
    Birbirine aşık olan insanlar genelde tam zıt karakterli oluyorlar..
    Onun için zıtlık, heyecan ve mutluluktan sarhoşluk demek :)

    YanıtlaSil
  3. Aşk ; alışkanlık, tutsaklık ve ateş...

    YanıtlaSil
  4. huzur,coşku,heyecan

    YanıtlaSil
  5. Güven, yan odadayken bile onu özlemek, başını kalbine doyup kalp atışlarını dinlemek ve çook mutlu olmak ... Pınar

    YanıtlaSil
  6. güven, huzur ve sakınmak...

    nonim çok beğendim hediyelerini :) ellerine sağlık.

    serpil

    YanıtlaSil
  7. Sevgi değil aşk diyoruz.. Konumuz aşksa benim kelimelerim; HEYECAN, TUTKU, UÇMAK..

    YanıtlaSil
  8. guven,ozen ve ozlem


    sevgiler nonicim

    YanıtlaSil
  9. Günaydın, öncelikle cömertliğin için teşekkürler. Aşk ya ; Acı, Acı, kabulleniş..... Ya da Mutluluk, sıkıntı ve bitiş..... Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. bana göre aşk noni saygı sevgi uyum :)

    YanıtlaSil
  11. Pelin Tüzün4/2/11 09:00

    Aşk= Geçici delilik hali... =)

    Aşk= Hormon+ duran zaman+ iç titreten dokunuş.. =)

    YanıtlaSil
  12. coook uzun zamandir okuyorum. ilk defa yorum birakiyorum. benim tac koleksiyonum var ve bu taca bittim!!! cekilisi kazanamasamda bnm icin bi tane yapar misin noni storea :P
    aska gelince benim icin bu aralar uzakmesafe, yolculuk, ozlem
    &
    portekiz, obuju, jv :P

    YanıtlaSil
  13. AŞK ;

    -Tüm hücrelerinin adının 'O' olması,
    -Fedakarlık,
    -Hayranlıktır...

    YanıtlaSil
  14. Alp Alp Alp demek benim için, diğer bütün tanımlamalar eksik kalıyor!!!

    YanıtlaSil
  15. Günaydın Noni...

    Aşk kocam kocam kocam :D

    Ayrıca hediyeler çooook şirin...

    YanıtlaSil
  16. Aşk benim için adrenalin, özveri ve huzur demek:))

    YanıtlaSil
  17. günaydınn Noni :) aşk demek cesaret demek umut demek hesapsız demek:) en azından ben bir adama aşkı böyle yaşadım zamanında.mutlu günlerr :) keşkee bana çıksa :)

    YanıtlaSil
  18. aşk;
    özlem, mutluluk, fedakarlık

    YanıtlaSil
  19. günaydın
    hediyelerin hepsini çok ama çok beğendim:)
    aşk= heyecan - yıllar geçse de sana dokununca, içinde hissettiğin o tadı mayhoş duygu-
    fedakarlık - her türlüsü, ev değiştirme, şehir değiştirme, iş seyahati, askerlik bekleme...-
    güven - ne olursa olsun onun arkanda oldugunu bilme-

    aşk, bir sürü kurbağadan sonra kocam kocam kocam:)

    YanıtlaSil
  20. Ya ben bayılıyorum bu çekilişlere, çok heyecanlı!

    Bana göre aşk; emek, ortaklık ve güven demek.

    YanıtlaSil
  21. heyecan, bilinçsizlik, her daim özlem

    YanıtlaSil
  22. güveni; sevdiğinde bulabilirim.
    aşkta tedirginlik, kaybetme korkusunu hissederim
    huzuru,sevgide bulabilirim..
    aşkta ise heyecanı..
    uyumu da sevgide hissederim..
    aşkta;çatışmayı,kavuşamama..
    tarihtede hep böyle değil mi..
    ben aşkı böyle tanımlıyorum..
    heyecan, kıpırtı,tutku,özlem...

    sevgiler noni..

    YanıtlaSil
  23. Hediyeler yine süper Noni
    Aşk;huzur,güven,sevgi...
    Herkese bol şanslar :)

    YanıtlaSil
  24. çarpıntı, mutluluk, hüzün

    YanıtlaSil
  25. hediyelere bayıldım Noni ellerine sağlık...

    Huzur, mutluluk, heyecan...

    YanıtlaSil
  26. Günaydın Nonim gönderdiğin okunun bana isabet etmesi niyeti ile yazıma başlıyorum :) Öncelikle Sevgililer Günü temalı hediyelerin harika ... Yüzük küpe takımı beni benden aldı :)
    Evli biri olarak bana göre AŞK;

    Aşk...Tutku
    Aşk...Sevgi
    Aşk...Saygı

    Bunların olduğu her ilişkide huzurda olur, mutlukta olur... sadakatte olur :)

    Şimdi bunları dile getirince Kocama ne kadar aşık olduğumu birkez daha öğrendim:)

    Aşk dolu ömür dileği ile ...
    Sevgiler Nonim... :)

    YanıtlaSil
  27. Aşk; tutku, özveri, sonsuz ..
    Hediyelere gelince her zamanki gibi muhteşem. Benim olmalarını öyle çok istiyorum ki..
    PEPİNOM

    YanıtlaSil
  28. aşk ; özlem,huzur ve umut demek.

    herkese boll şanss :))
    aşk ,hem seninle olsun noni ;)

    zeyneb ataç

    YanıtlaSil
  29. bana göre aşk ;

    eşim, eşim , eşim demek çünkü ben ona aşığım herşeyine her yönüne her kelimesine;)

    hediyeler süper düper:) benim olsun bebeğim artık nonnişim yaa

    öpüldün şekerim
    her zaman takipdeyim ama neden gittinki okadar uzaklara ???

    YanıtlaSil
  30. Çilekli pasta4/2/11 09:58

    aşk tesadüfleri sever

    YanıtlaSil
  31. leyla

    bence aşk; heyecan,uyum ve huzur demektir

    YanıtlaSil
  32. Günaydın Nonniiii...

    Aşk; anlayış, emek, kalp çarpıntısı...

    YanıtlaSil
  33. huzur, kelebeklerin uçuşması ve kalp yanması

    YanıtlaSil
  34. aşk,
    mutluluk,heyecan,sabır :)

    hediyelerin yine süperrrrr :) muckk

    YanıtlaSil
  35. aşk diyoruz,sevgi değil....

    aşk ;tutku,heyecan,goncişimmmm....:::)))

    hediyeler süper,bayıldım...hadi benim olsuunnn...öptüm....

    YanıtlaSil
  36. Bana göre Aşk;
    SEvgi, Ateş ve Huzur

    YanıtlaSil
  37. aşk; huzur-mutluluk-anlayış

    hediyeler çok güzel :))

    YanıtlaSil
  38. güven,anlayış,sabır

    hilal p.

    YanıtlaSil
  39. aşk..
    emektir..(bknz:selvi boylu al yazmalım :)
    hem çok acıtır..
    hem de mutluluktan ölüyormuş hissi yaşatır..
    sevgiler noni :)

    YanıtlaSil
  40. "ben ona aşığım"

    selamlar noni

    YanıtlaSil
  41. Şu aralar benim için aşk ; acı, özlem ve ayrılık demek...

    YanıtlaSil
  42. Hediyeler süper!

    Benim için aşk♥

    Onu karşıdan bana doğru geldiği gördüğüm an yüzümdeki mutluluğun adıdır.
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    YanıtlaSil
  43. AŞK; Acıya Şikayetsiz Katlanmak'tır.

    Sonunu hiç düşünmeden hesapsızca planmadan sana getirdiklerini bilmeden baştan kabul ederek.

    YanıtlaSil
  44. güven, heyecan, mutluluk, uyum

    hediyelerin çok güzel

    YanıtlaSil
  45. Sevgilimle 4 yıldır birlikteyiz,zor zamanlarda geçirdik ama ona rağmen aşkım hiç bitmedi,aksine hep arttı.Sevgimi tarif edmiyorum zaten.ona dokunduğumda kalp atışlarımın kontrolden çıktığını hissedebiliyorum:))

    Hediyelerin yine birbirinden şirin Nonişkom:)sizinde aşkınız hiç sönmesin öperim:))

    YanıtlaSil
  46. heyecan,mutluluk,huzur.....

    YanıtlaSil
  47. bence aşk,
    teslim olma,bütünleşme ve şevkatten ibarettir.

    Ecehan

    YanıtlaSil
  48. Çok ama çok ciciler...
    Keşke bana çıksa.
    Sevgi için emek, huzur, güven gibi birçok şey sıralayabilirim ama bence aşk karşılıksız, tarifsiz ve güçlü sevgi...

    YanıtlaSil
  49. Aşk: Aslında aşkı anlatabilecek tek bir sözcük var "şuursuzluk"

    Ben sevgiden bahsedeyim:
    Saygı-özveri-empati.....Gerisi formalite;)))Sevgiler.

    YanıtlaSil
  50. AŞK,

    ESARET, TUTKU,ÖZLEM.....

    YanıtlaSil
  51. En buyuk askim kuzum.. ;)
    Onda hissettiklerim dersen,

    Birbirimize baktigimizda icimizden geceni anlayip gulumsememiz, yani gozlerden artik birbirimizi anlamamiz..

    Buyuk bir huzur, birbirimize sarilarak her zaman hissettigimiz ve hissetmekten mutlu oldugumuz huzurumuz..

    Uyum ama bu klassikten ote, catlakliklarimizla,durduk yere yolda kalca kalca vurarak gobek atmak gibi vs..

    13 yili gecmesine karsin halen birbirimiz yarim saat gormesek, ozledim diye aramamiz, yani ask!!

    Ilk defa katiliyorum, hediyelerine bayildim, ozellikle o karta "benden sevgiler" yazan vintage karta oldum, kazanirsam kalem yerine onu isterim, valla bu kadar yuzsuzum.. ;)

    Sarildim fistik. ;)

    Poka.

    YanıtlaSil
  52. paris,helen ve eros'un oku
    yani ugruna savas cikarilacak kadar deliliktir ask,ugruna olumu goze almaktir ask,ugruna herseyin mubah olacagi tek duygudur ask
    sevgilerimle
    cennet

    YanıtlaSil
  53. çağla tosun4/2/11 12:11

    sadakat,huzur,anne...

    YanıtlaSil
  54. Aşk...Heyecan, sevgi, mutluluk...
    Aklıma ilk gelenleri yazdım...
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  55. bence aşk sabah gözlerini açtığında ilk aklına gelen şeyin o olması,bence aşk hasta olduğunda yanında olmasa bile onu düşünerek iyileşebilme bence aşk onu herşeyi ile sevebilmektir.
    Arkadaşlar eşlerinizin,sevgililerinizin,Annenizin,Babanızın,Ailenizin kıymetini çok çok iyi bilin.
    Ben 3-4 yıl ailemden ayrı yaşadım ama yanımda canımdan çok sevdiğim sevgilim vardı bir yıldır ise ailemin yanındayım ama sevgilimden uzağım.Fakat bu uzaklıkta şunu anladım ki mesafeler gerçek aşkı asla azaltmıyor nasıl ailenizle aranızda güçlü bir bağ varsa onlardan ayrı dahi yaşasanız onlar hep sizin anneniz babanızsa gerçekten aşıksanız aynı durum geçerlidir.Onunla artık aile olmuşsunuz demektir.Şimdi gidin sıkı sıkı sarılın öpün sevdiklerinizi elinizi uzattığınızda dokunabildiğiniz kadar yakında olduğu için şükredin.Gereksiz triplerden kaçının varsın size sevgililer gününde hiç bir hediye almasın onun yanınızda olması bile en güzel hediye.Çok konuştum kesiyorum:)

    YanıtlaSil
  56. Tutku,koku,çaba
    Aşk demek öncelikle tutku demek,
    sonra burnunuza gelen sevdiğinizin kokusu,
    ve tüm gel-gitlerinize iniş-çıkışlarınıza rağmen beraber olmak için çaba... sedenist

    YanıtlaSil
  57. kalp çarpıntısı, huzur ve güven ;)

    YanıtlaSil
  58. çikolota soslu kek :)

    YanıtlaSil
  59. öznurrr4/2/11 12:34

    gelip geçici duygu

    YanıtlaSil
  60. aşk bir sudur iç iç kudur,
    aşk bir vişne ye ye kişne,
    ask dedigin 3 gunluk eglence bilemedin 5 gun sursun kapilip da surunen cok :))

    YanıtlaSil
  61. ask:

    heyecan olmazsa olmazi ve sevgiden ayiran farki

    sevgi: askin icini dolduran

    guven/huzur :ustune balli kaymagi ekleyen

    (:
    bu hediyecikler bana gelsin bana gelsiiinn
    noniinin duasiylaa ve nnisan kurdelasiylaa sevdicegimi buldum bunlarin uguruyla da belki yeni bi teklif alirim
    tirilayy layy layy

    YanıtlaSil
  62. Aşk,sadece canım eşime karşı hissettiğim o tarif edilemez ve anlatılamaz duygudur...

    İnsanın eşine aşık olması kadar güzel bir şey var mıdır hem :)

    YanıtlaSil
  63. özlemek, onsuzken huysuz olmak, onu görünce çok mutlu olmak

    YanıtlaSil
  64. bayıldımmmmmm hele o küpeye bayıldımmmmm :)

    aşk: tutku, güven, uyum


    ps: sansımız yaver gitmedi diyelim, küpeden isteyebilir miyiz pleaseeeee :))

    YanıtlaSil
  65. heyecan,tutku,iştahsızlık. ya ama hepsinin sonu alışkanlık :(
    haydi şansım göster kendinii ;)

    YanıtlaSil
  66. SEVGİ,SADAKAT VE ÖZVERİ....
    GÜL SAİM

    YanıtlaSil
  67. Benim icin ask, "sen , ben ve biz". Askta herkes kendisi olmaya devam edebilsin, bu arada da biz olmayi unutmasin diye. Sevgiler

    YanıtlaSil
  68. Aşk;
    Görmek, duymak ve koklamak demek...

    5. senenin içinde olmamıza rağmen her gördüğümde neşe dolmam,
    Sesinde büyülü bir tılsım bulmam,
    Sabahları bırakıp gittiği kokusuyla akşamı zor beklemem demek...

    Aşk benim için, sadece onunla yaşamak demek...

    nisancubuk@gmail.com

    YanıtlaSil
  69. AŞK = Tutku, heyecan,özlem

    YanıtlaSil
  70. benim için uyum güven ve saygı demek :)

    YanıtlaSil
  71. Aşk;
    heyecan,
    güven,
    sevgi demek bence (:

    YanıtlaSil
  72. Aşk benim için tutku, heyecan ve tehlike demek :)) İyi hafta sonları diliyorum sana Noniciğim..

    YanıtlaSil
  73. Bence aşk, mutluluk, tutku ve heyecan demek :)

    YanıtlaSil
  74. Kendinden geçme hali...

    YanıtlaSil
  75. BENCE 3 KELİMEDE AŞK

    SADAKAT
    ÖZVERİ
    HEYECAN

    İlişkinize sadıksanız, hala görünce ilk gün ki gibi heyecan duyuyorsanız ve özveride bulunuyorsanız,bence aşk budur.

    VAHİDE

    YanıtlaSil
  76. limonlu cheesecake :)

    zelda

    YanıtlaSil
  77. AŞK;
    Heyecan duymak,
    Acı çekmek,
    Mutlu olmak, demek benim için:)

    YanıtlaSil
  78. tutku, özlem, heyecan :)

    YanıtlaSil
  79. Bana göre aşk heyecan, şuursuzluk hali ve artan hayal gücü. Çünkü aşık olunca herşeye heyecanlanıyor, şuurumu tam manasıyla yitiriyor ve yazarlara taş çıkartacak hayal gücüne sahip oluyorum.

    Sevgiler

    imren

    YanıtlaSil
  80. fedakarlik
    emek
    sevgi demek
    bunlari yazarkende aklima geldi en guzel ask filmi bence aski tanimlayaN film al yazmalim ya super simdi izleyesem geldi yenide.
    herkese bol sanslar

    YanıtlaSil
  81. allah ım kocam tarafından terk edildiğim şu günlerde o küpelerin bana cıkması lazım :)
    öğretmenim acitasyonla kazabilirmiyiz :)

    aşk benim için üç kelime ile 'oğlumun karnımdaki tekmeleri'dir
    eğer sayılmıyorsa

    'huzur, heyecan, gülümseme' demektir.
    onu görünce ister istemez yüzümdeki gülümsemedir.

    limonağacı

    YanıtlaSil
  82. Aşk; kelebek, kirpi ve timsah demek :) Önce uçuşur, snra batırır kanatır, sonra da yer adamı valla :D

    YanıtlaSil
  83. Sevgi, saygı ve huzur ... bunlar olmazsa olmaz ... öznur güler

    YanıtlaSil
  84. güven,sevgi,tutku
    herkese tutkulu aşklar

    YanıtlaSil
  85. Her biri birbirinden güzel hediyeler hazırlamışsınız, ellerinize sağlık.
    Bana göre AŞK, heyecan, bekleyiş, özlem...
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  86. Aşk bence : Tutku,Saygı,Hoşgörü...Herkese aşk dolu günler...

    YanıtlaSil
  87. Huzur, keyif, mutluluk. Benim aşkım bu :))

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  88. bence aşk;
    geçici körlük,geçici mutluluk hali ve tutkudur.

    YanıtlaSil
  89. Aşk; sadece bir bakış, emek ve güven demek bence :)

    YanıtlaSil
  90. AŞK: Tutku, huzur , güven.

    YanıtlaSil
  91. Hediyelerin süper ötesi Noni. Nooolur bana çıksın hediyeler:) Cam yüzük ve kolyeye aşık oldum resmen:))
    Bence aşk karşılıklı ise mutluluk huzur güven demek; karşılıksız ise acı, isyan ve gözyaşı demek...
    Sevgilerrr
    Dilek Y.

    YanıtlaSil
  92. noni her birine ayrı ayrı içim eridi.
    yeni evli bir hatun olarak aşk bence güven, uyum ve çarpıntıdır. :)
    aşık olduguna sonsuz güven duyarsın, ne yaparsan yap seninle olacağını bilirsin yanında rahatsındır. uyum konusuna gelince beraber bir seyler yapmak mutluluk verir. ne sevdiğini ne istedigini bilirsin sevdiceğinin. beraber yaptıgınız aktivitelerden korkunc zevk alırsın.
    çarpıntı konusuna gelince hala eve geleceği zamanı kalp çarpıntısıyla heyecanla beklersin.
    işte bunlar kocama duyduğum aşkın 3 kelimeyle özeti. :)

    YanıtlaSil
  93. Hediyelerin yine her zamanki gibi bombastik!

    Bence aşk: öpücük, sarılmak ve huzur ^.^

    YanıtlaSil
  94. umarım bu sefer şans bize güler bakalım :) bence aşk: kurbağa+prenses+öpücük=aşk :) hadi bakalım.....

    YanıtlaSil
  95. ask: merhamet-teslimiyet-tutku

    YanıtlaSil
  96. - Geceleri o uyurken psikopatca onu izlemek
    - Evde oturup tv izlerken bile illa ki bir sekilde ona dokunarak oturmak, ayagini onun ayaginin uzerine koymak yada kolunu yaslamak
    ve benim icin en inanilmazi bugune kadar hic hissetmedigim
    - Onunla bir bebegimin olması arzusu

    Ah aşk!!!

    YanıtlaSil
  97. heyecan, bağımlılık, güven

    YanıtlaSil
  98. sevdiceğimin aşkı benim için; huzur, omuz ve kokusundan oluşan bi döngüdür :)

    YanıtlaSil
  99. huzur,paylaşmak,güven

    YanıtlaSil
  100. yaşama sevinci, saygı, huzur...

    YanıtlaSil
  101. güven, huzur, heyecann =)

    bu hediyeler bana gelse, sonra da aşk gelse meselaa. Mükemmel olmazmıııı =)

    YanıtlaSil
  102. İlk olarak kesinlikle güven...
    Onu gördüğünde,düşündüğünde,ismi geçtiğinde bile kalp atışlarının hızlanması...
    Veee ufacık bir mimikle,bir bakışla ne hissettiğini anlayabilmek...

    YanıtlaSil
  103. salıncakta hızla sallanırken hissettiğin o his, mantığının seni terketmesi ve uykusuz gecelerse aşktır o..

    zerrin

    YanıtlaSil
  104. Heyecan,tutku,doyumsuzluk

    YanıtlaSil
  105. Huzur, guven, mutluluk
    benim icin ...

    YanıtlaSil
  106. Aşk;tutku,huzur,tamamlanış...

    YanıtlaSil
  107. Özveri Sevgi ve Saygı bu ayın 10 nunda 30. evlilik yıldönümüzü kutlayacağız hala balayında gibiyiz eşimle hala ilk günkü gibi sevgimiz, birbirimize saygımızı sevgimizi eksik etmedik karşılıklı özveride olunca hayat daha güzel oluyor..Selamlar...

    YanıtlaSil
  108. Aşk tutku,güven,emek demek bence

    YanıtlaSil
  109. senin aksine ben aşkın ilk görüşte olduğuna inanıyorum.
    ilk görüş. klap atışının hızlanması.
    işte bi anlam veremediğimiz o duygu aşk. sonra tanırsın konuşursun ve o duygu yerini daha köklü bir şeyle yani sevgiyle değiştirir..

    mutlu hafta sonları ;)

    YanıtlaSil
  110. Hediyeler harika :) Ellerinize sağlık...
    Bence aşk huzur, mutluluk ve güven demek

    YanıtlaSil
  111. heyecan,tutku ve acı.

    YanıtlaSil
  112. A-nne olmak
    Ş-aşkolozluk
    K-alp çarpıntısı :)

    YanıtlaSil
  113. Aşk; Huzur,gülümseme ve heyecan demektir benim için :)

    Bunları yaşadığım biri var hayatımda :)

    sheker_melik@yahoo.com

    YanıtlaSil
  114. İLK KEZ KATILIYORUM BÖYLE BİR ŞEYE..
    HEYECAN,ÖZLEM ve BAĞIMLILIK..

    YanıtlaSil
  115. Bence ask guven, mutluluk ve sonsuzluk demektir :)

    Selin C.

    YanıtlaSil
  116. ask:
    ihtiyac, huzur, sefkat..

    YanıtlaSil
  117. aşk bence mutluluk, heyecan, tutku^dur.

    YanıtlaSil
  118. bu sefer bana çıksın nonim:) nişanlısı asker ve sevgililer gününü ayrıca aynı gün onun doğumgününü hatta ve hatta nişan yıldönümümüzü ayrı geçirecek birine çok olmaz değil mi? AŞK TESADÜFLERİ SEVER:))daha ne diyim

    YanıtlaSil
  119. selam noni,

    bu tatlı cam yüzüklerden biri bana gelse ne hoş olurdu diye düşünerek her ay şansımı deniyorum.

    koltukta uyuklayan aşk' a bakarken aklıma ilk gelen üç kelime; gözlerdeki o muhteşem IŞIK, dudaklarda her daim bir GÜLÜMSEME ve paha biçilmez HUZUR duygusudur.

    sevgilerimle

    merved

    YanıtlaSil
  120. geçici delilik, tutku ve heyecan :)

    YanıtlaSil
  121. tutku, heyecan, geçici akıl yitimi


    EYLÜL DURU

    YanıtlaSil
  122. AŞK; Huzur,Sadakat,Güven demek bence


    Bilge YAVAŞ

    YanıtlaSil
  123. ic tasmasi, bas donmesi, can olmasi.

    bi kere daha deneyelim bakalim sansimizi ;)

    YanıtlaSil
  124. Hediyeler çok çok güzel her kime gidecekse çok şanslı çok severek hazırlamışsınız ne güzel.ilk büyük aşkı eşimde yaşadım,ve 13 yıl olmasına karşın kalbim onun için hala heyecanla çarpıyor.sonraki aşklarımsa çocuklarım,çocuklarıma olan aşkımın tarifi yok,kelimeler yetersiz kalıyor,sevgiler.

    YanıtlaSil
  125. tubiş ankara5/2/11 12:10

    3s...sevgi, saygı, sadakat...

    YanıtlaSil
  126. aşk; kaybetme korkusu, heyecan, huzurdur! bence :))

    YanıtlaSil
  127. noniiş,
    bence aşk: tek değil çift olmaktır, bir dondurmayı iki kişi paylaşmaktır ve tabi çikolatadır aşk...

    YanıtlaSil
  128. Cerenltn5/2/11 13:44

    Aşk; güven,sadakat ve mide kramplarından ibarettir benim için noni :) Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  129. Aşk:Mutluluk,heyecan,sonsuzluk.

    YanıtlaSil
  130. nonicim,
    bu yüzük senin çalışmaların arasında en sevdiğimdi. diğer hepsi de harika. görünce şaşırdım ve heyecanlandım. şansımı denemek istiyorum. mesajımı da evrene ilettim.

    bana aşkı çağırıştıran üç kelime:
    bulut
    pırıltı
    sonsuzluk.

    tabi güven huzur

    sevgiler.

    YanıtlaSil
  131. Hayatımda böyle çekilişle hediye kazanmadım, bu sefer tutar mı bilemem :)

    Hediye için olmasa bile aşkı tanımlamak her zaman güzel. İyi bir konu seçmişsin :)

    Bence aşk; tutku, arzu ve sabretmek demektir.

    Sevgililer Günün kutlu olsun Noni!

    YanıtlaSil
  132. benim için aşk kocam, ben ve aramıza 1 hafta önce katılan demir, çünkü 10 yıllık birliktelik, 5 yıllık evlilikle bitmeyen aşkımız demirin gelişiyle bin kat arttı, hediyelerin tek kelimeyle muhteşem hele sezen küpeleri hımmm,
    sevgilerimmle

    YanıtlaSil
  133. Hediyeler çok çok güzelmiş.Hıımmm gelelim sorumuzun cevabına.Aşk bence güven,sadakat ve huzur demek.Eğer bu üçlüyü yakalayabiliyorsan asla kaybetmemelisin diye düşünüyorum...

    YanıtlaSil
  134. taaa oralardan enerjin hissediliyor, ne güzel :)
    bence aşk; tutku, arkadaşlık ve özlemdir.
    tutku ve özlem heyecan bölümünü, arkadaşlık da sevgi bölümünü oluşturur. toplayınca aşk olur :)))

    YanıtlaSil
  135. aşk;kıskanmak,umut,güven...

    aslında yaşadığıma inanmıyorum ama 3 kelimeyle ifade edilmeyecek kadar büyük birşey olduğunu düşünüyorum.

    noni!blogunu 1 seneden daha uzun bir süredir takip ediyorum ve çok beğeniyorum.İnşallah hep böyle devam edersiziniz.
    **SENA**

    YanıtlaSil
  136. hediyelerin yine muhteşem.
    aşk ise; koşulsuz sevgi, güven, mutluluk

    YanıtlaSil
  137. AŞK= HAYATIN TADI,ÖZLEM,HEYECAN

    Ne çok özledim aşkı:( IRMAK

    YanıtlaSil
  138. aşk... huzur, bağlılık,sonsuz sevgi.
    Daha çok şey aslında aşk.

    YanıtlaSil
  139. mutluluk huzur güven bana göre :))ellerini sağlık keske uzaklara gıtmesende her ay cekılısı nasıl takıp edecem diye dusunmeden ıstediğim ürünü alabılsem...

    YanıtlaSil
  140. aşk midede bir kelebek etkisi, sabır ve huzur bence :))

    YanıtlaSil
  141. ilk başlarda delilik, cesaret, sonra sürmesi için sabır sabır ya sabır hahaha :)herkese bol şans ve aşk...burada kaybeden aşkta kazansın :)

    YanıtlaSil
  142. umut, mutluluk, sebepsiz sevinç

    Serap Duralioğlu

    YanıtlaSil
  143. Aşk; Mutluluk,Huzur,Güven..

    YanıtlaSil
  144. Poh Poh Perisi6/2/11 17:35

    Noni Merhaba;
    Ben free shoptan nafia:) Hatırladın mı?
    Bana göre aşk; mutlu etmek için ödün vermek,Tanrısal bir doyum,şevkatin en masum hali demek...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  145. aşk
    1)sevdiğinin yüzündeki gülüştür
    2)sana olan güveni
    3)ve gözlerine baktığında gördüğün kendindir bence...
    hediyelere bayıldım inşallah benim olurlar...

    YanıtlaSil
  146. Aşkı henüz tam anlamıyla yaşayamadım maalesef. Umarııım bana çıkacak ve bu ay aşk bana gelecek.
    Aşk bana göre
    ayakların yerden kesilmesi, sebepsiz gülümsemeler, MUTLULUKKK :)))
    Bende yaşayacağım di mi bunları??
    Noniii bana şansss getirrr :)
    Öpüyoruum seni .. Görüşmek üzere..

    YanıtlaSil
  147. AŞK;
    A: ACI
    Ş: ŞUURSUZLUK
    K: KISKANÇLIK demek...
    Kendinde yeni bir ben bulup bazen kendini tanıyamamak, gece ve gündüz rüyalarında gerçeklikten kopup onunla olmak demek...

    YanıtlaSil
  148. tutku,heyecan,sabır...
    Hediyeler harika noni,şans bu aralar bana pek uğramıyor ama inşallah hediyeler bana çıkar..

    Figen

    YanıtlaSil
  149. Aşk: tutku,heyecan ve yüzdeki o şapşal gülümseme :)

    elinize sağlık!

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...