09 Şubat 2011

Takı-ntılıyım demiştim di mi?


Geçen gün isimsiz bir okuyucum bu kadar takıyı nerede sakladığımı sormuştu, ahh ahh siz esas düzen delisi bir boğa hatunu olan bana bu kadar takıyı saklarken yaşadığım ızdırabı sorun :P Herşeyi rengine ve boyuna göre ayırma takıntım hayatı daha mı zorlaştırıyor yoksa tam tersine aradığım her şeyi anında bulduğum için kolaylaştırıyor mu henüz çözebilmiş değilim! Ne demek istediğimi en iyisi ben fotoğraflarla anlatmaya çalışıyım ;)

Herşeyi boy sırasına göre dizdiğim için minik küpelerimi burada topladım...
Daha orta boy olanları bu kutuya koydum... Tabii bunları da sarılar, pembeler, kırmızılar, maviler, gümüşler ayrı bölmelerde olacak şekilde ayırdım ;)
Küçük kutuya sığmayanları da kendi aralarında 3'e ayırdım...
Siyah beyaz ağırlıklı olanlar...
Bakırlar...
Ve sarılar şeklinde...
Bu plastik kutuların çoğunu IKEA veya hobi mağazalarında buldum ;)
Çok şükür yüzüklerimin hepsini bir kutuya sığdırabildim...
Fazla bilezik takan biri değilim bu yüzden bileziklerimin çoğunu TR'de bıraktım, arada sırada taktıklarımı yanıma aldım...
Sıra kolyelerde... İnce kolye ve zincirlerimle kolye uçlarımı bu kutuya koydum.
Büyük olan kolyelerimin bir kısmını panoya astım, diğer kısmını ise aslında kemer askısı olan ay şeklindeki askıya taktım...
Ay yazarken daraldım ayol! Bir de bunun saç aksesuarları olan kısmı da var, onlar da firketeler, tokalar, saç bantları ve taçlar olarak kategorize edilmiş durumda :P Bu kadar süslü olduğuma mı yanayım, bitmeyen takı merakıma mı yoksa düzen takıntıma mı? Yine de herşeye rağmen takısız bir hayat düşünemiyorum! Bence bir yemeğin tuzu biberi gibi onlar... Siz de benimle aynı fikirde misiniz yoksa bu takı işi bir takıntı diyenlerden misiniz?

41 yorum:

  1. Kedili yüzükler çok sevimliymiş Noni :)

    Düzen konusunda aynıyız sanırım. Bende de IKEA'nın kutularından bol miktarda var odamda. Bütün ıvır zıvırlarımı (kablolar, ilaçlar, hobi malzemeleri, vb vb vb) türlerine göre istiflerim bunlara.

    YanıtlaSil
  2. wawwwwww diyorummmmmm bayıldım yahuuuuuuuuuuuuuuuuuu:):):)

    YanıtlaSil
  3. Ahhh Nonimm. Ne takıntısıya seninki basbaya Benim takılarımda olmayan "düzen" görüntüsü. Bayıldım. Harika görünüyorlar. Takı olayı bana takıntı gibi gelmiyor benimde nerdeyse senin kadar takım var ama bu düzeni sağlayamamış olmamdan birkaç takıyı takıntılı biçimde kullanıyorum.. En iyisini yapmışsın sen. Ah birde bende takı yapmak için kutular dolusu malzemelerim var.

    Kedili yüzüklerine
    Baykuşlu kolyelerine bittim :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. hey maşallah takılara bak yahu hepside birbirinden güzel :) bende bir boğa olaraktan yeni şeyler aldıkça eskileri kullanmam artık dediklerimi atıyorum nedense :)

    YanıtlaSil
  5. Akşam takılarım için fazla diyen eşime bu fotoları göstereceğim. Sanırım takı alırken sesi çıkmak artık :) benimkiler bu düzen ve çokluk karşısında azıcık kaldılar :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba,takılara ben de bayılırım ,benim de çok var sizinki kadar olmasa da :)Ben de kutularda ayırdım.Bilezikler , küpeler , kolyeler , yüzükler vs...
    Takı takma konusunda sizinle hemfikirim,takısız çıplak gibi oluyor insan...
    Ben de sizi bloğuma beklerim.Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  7. Noniii bu kadar çok takın olduğuna inanamıyorummm :))

    YanıtlaSil
  8. Düzenli hatunun hali başka olur elbette de, o yüzük kutusunu aşırıvermek istedim haince:))
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. oo my god ben asla başedemezdim, aksesuarı sevsem de kendimde uygulayamıyorum hep üşengeçlik :)

    YanıtlaSil
  10. sana hiç bir şey diyemiyorum sadece delisin diyebiliyorum nonican. hem de zır deli:)))

    YanıtlaSil
  11. Amanın ;) umarım takı seven bır kızın olurda annesınden kalan bu degerlı takıların kıymetını bılır;)

    YanıtlaSil
  12. Sadece aşırı hayran oldum sana desem başka lafa gerek kalır mı bilmem. Bravvo

    YanıtlaSil
  13. ayy ben olsam hatırlamam aldıklarımı bunca şeyin içinde valla:)

    YanıtlaSil
  14. Noni sen ne zenginmişsin yaww :))

    YanıtlaSil
  15. Noniiii!!! Düzenine mi takıldım takı sayısına mı şaşırdım ben bile bilemedim :D

    YanıtlaSil
  16. ben düzen diye buna derim maşallah size.)

    YanıtlaSil
  17. Okurken nefesim sıkıştı daraldım yafuu :)

    Allah eşine sabırlar versin nonim o odaya girdiğinde ne yapıyor yazık adamcağız :)

    YanıtlaSil
  18. şimdi postu okudum anneme vah vah altını maltını yok mu bu gariplerin dedi ; güldürdün bizi noni sende gül çokca e mi :))
    dipnot:daha değerlileri kasada saklıyorum diye de yazda bari anneciğim rahat etsin olur mu :)

    YanıtlaSil
  19. MERHABA BEN NESRİN BEN MERAK ETMİŞTİM .VALLA SÜPERMİŞ KEŞKE BENDE BÖYLE TAKINTILI OLSAMDA ARADIĞIM ZAMAN BULABİLSEM TAKILARIMI : ))

    YanıtlaSil
  20. Ben kendime yüzük delisi diyordum ama seninkiler benimkinden çokmuş :) Ama saklama çözümünü sevdim :)

    YanıtlaSil
  21. Sibel inanamıyorum sana:))) Ben de bir boğa hatunuyum ama inan bu düzen bende yok:)) Bir de utandım senin düzeni görünce:)) Hemen ben de bir düzene sokmalıyım:)))

    YanıtlaSil
  22. Noniciğim, ben senin saçlarına bayılıyorum, saç aksesuarlarını da gösterebilir misin, lütfen, lütfen :)

    YanıtlaSil
  23. wow, hepsini karistirmak bakmak istedim birden *_*
    Ne cok takin varmis Noni'cim, gule gule kullan hepsini...
    Ben de taki takintiliyim,olmazsa olmaz.Takisiz cikmam :)))

    Ama gercekten duzenine bayildim!

    YanıtlaSil
  24. Hepsine ama hepsine bayıldım. Hem düzene, hem çeşide hepsine

    YanıtlaSil
  25. Deli, deli kulakları küpeli
    Deli, deli kulakları küpeli

    Yolladılar onu Moskova'ya
    Moskova, Moskova
    Bambamıyla mutlu olmaya
    Aaaaaaaaa

    Derken bir gün, iki gün sonra
    Bir de kutu almış her takısına
    Deli, deli kulakları küpeli
    Deli, deli kulakları küpeli

    YanıtlaSil
  26. hii çok utandım kendimden,hafta sonu yapılacaklara ekledim gaza geldiiim!!! mucx

    YanıtlaSil
  27. nonicim bu kadar cok takın olduguna inanamıyorum ama muhteseeem gorunuyporlarrr elleirne saglık titiz insan :)

    YanıtlaSil
  28. Çok çok çok tebrik ediyorum... Bu kadar takı zaman içinde olmuştuır eminim... Bu kadar takıyı bu kadar düzenli tutabilmeni ve eşyalarını hor kullanmayıp onları tutmanı ayrı ayrı tebrik ediyorum.. Ne kadar sürede bu takılar bu kadar çoğaldı??? Onu merak ettim.. Çok öptüm :)))

    YanıtlaSil
  29. takınılası takıntı :) ya bi de benim gibi olsaydın ? alerjik cildim , nadiren kısa süreli takabiliyorum. buna rağmen aklımı kaybetmiş gibi habire alıyorum. geçen hafta gezdiğim yerde daha önce ki bir fuar da tanıştığım çifte rastladım yine. hemen tanıdılar beni niyeyse artık :P :)) bol bol indirim yaptılar.. onlar indirdikce ben aldım aldım aldımmm. arada takıp da çıkarma bölümüne gelinceeeee , gittiğim yerler de unuttum çoğunu :(

    YanıtlaSil
  30. nonikkkkkkkkkkkkk
    ne super cicilerin var senin yaaa..

    YanıtlaSil
  31. bi tane baykuşlu kolye gördümmmm
    ben de baykuş hastası olarak hem kendime hem kızıma baykuşlu kolye aldım.ben de size göstereyimmm

    YanıtlaSil
  32. bende senin gibi takıntılıyım özel marangozda aparat yaptırdım )
    yaşasın takı
    handan

    YanıtlaSil
  33. bence sen dükkan açmalısın
    Rusya'ya giderken kıyafetten daha ağır gelmiştir bunlar :)))
    Ay benim annem de boğa kadını acayiiip düzenlidir senin annen de boğaydı diye hatırlıyorum :) neyseki hayatımızda boğa kadınları var yoksa benim gibi terazilerin arkasını kim toplayacak :)))

    YanıtlaSil
  34. Noni, inanamıyorum ne kadar düzenlisin. Gerçekten tam boğa burcu annem gibi özenle yerleştirmişsin her birini :) Sana çok özendim ve kendime kızdım takılarımı hor kullandığım için. Benim burcumda böyle düzen yok ama karar verdim ben de iyi bakacağım, artık teki bulunamayan küpe, kaybolan yüzük sorunum kalmasın :))

    YanıtlaSil
  35. hahaha:)...

    ben kendimi durdurmaya çalışıyordum yeter alma !diyerek

    sen bahanem oldun bak noni bi sürüüü alıyo o zaman bende alamay devam edebilirim:)

    kendimde olan bişey mağazada gördüğümde yine alasım geliyor:)
    hastalık gibi bişey bu takı takıntısı:)

    düzenine de bayıldım...takılarına da:)

    YanıtlaSil
  36. :) yüzük kutunuzda gözüme cunda'da aldığınız yüzük takıldı nedndir bilmem..çok Beğndim bnde..nazarım değerse diye söylüyorum :)))

    YanıtlaSil
  37. Nonicim,

    It looks great tek kelime.

    Ben herzaman bu takı işe bayılmışımdır, eğer merak edersen diye bende geçenlerde takı kutumla ilgili bir post yapdım blogumda, eğer vaktin olursa.
    Sevgiler,
    Karin
    karinsfairytale.blogspot.com

    YanıtlaSil
  38. çooook güzel. beyaz kedili yüzüğüne bayıldım.

    YanıtlaSil
  39. Canıma Cimcom Nonim,
    Harika çok harika, en harika olduğunu söylemiş miydim??? Seninkilerin yarısının, yarısının yarısı kadar bile etmez takılarım ama mücevher askısı denen şey yetmiyor kısa geliyor filan sıkıntı yaşıyorum. Süper fikirler edindim!! :)
    Yaşasınnn..
    Bu arada Naz'ın sana seçtiği kedili yüzük de hemen ilişti gözüme hani.. :))
    E.

    YanıtlaSil
  40. Harikasın takı düzenleme konusunda süper fikirler

    YanıtlaSil
  41. http://pinkdukkan.blogspot.com/

    bende uzun kolyelere bayılırım!
    hatta blogumda kendi yaptıklarımı satıyorum!

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...