01 Şubat 2011

Tarçınlı bir gün :)

Aylardır tarçınım Seden ile yüz yüze buluşacağım anı bekliyordum, nihayet bu büyük buluşmayı dün gerçekleştirdik ;) Hem de bizim için çok manidar bir yerde! VDNKh'ya gittik, pavyonları bir güzel talan ettik, sohbet ettik, harika bir gündü!
Hayat tatlı tesadüflerle dolu... Sevinç Abla'yı yıllardır tanırım, kendisi çok sevdiğim aile dostumuzdur, yıllar sonra yolumuz yine burada kesişti... Bana her konuda yardımcı oluyor, ne zaman başım sıkışsa arıyorum, iyi ki var! İstanbul'a dönmemesi için dua edip duruyorum valla :) Nurten Abla'yı da çok sevdim, annem gibi fıkır fıkır hayat dolu, ama ne yazık ki geç tanıdım erken kaybediyorum, bu hafta Türkiye'ye dönüyor... Tarçınıma da tüü tüü tüü maşallah diyorum valla bilmesem hayatta 2 çocuk annesi demem ;)
Verdiğimiz çay molasında birer tane de bilini yani krep lüplettik ;)
Pavyonların birinde bu şirineyi gördüm, minik bir de yavrusu vardı ama hareketli bızdığı bir türlü fotoğraflayamadım. Çalışanlar bir köşeye kedi kumu, su ve mama koymuşlar, onlar için çok mutlu oldum, bu soğukta sıcacık yerdeler ve karınları doyuyor... 
Baykuşum ne kadar güzel di mi? Sedenciğim hediye etti, baykuş sevdalısı olarak bayıldım tabii ;)
Tarçınım Moskova esintili harika takılar tasarlıyor, mutlaka pasajına bir gözatın derim, ben çarpı işi takılar ve klimt kolyelere bayıldım ;)
Yarın hep birlikte bu kez Afgan pazarını fethetmeye gidiyoruz. Çok güzel incik boncuklar varmış, ilk defa gidip göreceğim ve izin verirlerse ganimetleri sizler için de kareleyeceğim. Bu arada 2011'e hızlı bir giriş mi yaptık ne?! Ne zaman Şubat geldi anlamadım! Haydi bakalım önümüzdeki şu 2 ayı da atlattım mıydı Rusya'nın soğuklarından alnımın akı saçıma düşen karıyla çıkmış olacağım he hee :)

11 yorum:

  1. o uyuyan güzele bayıldım ben kolyeye de bayıldım sıkı bir buluşma olmuş süper:))

    YanıtlaSil
  2. hepsi çok güzel. Tarçın çok güzel, bende de vardı görünce hatırladım :((

    YanıtlaSil
  3. Bende sizin tarcinli gününüze bayildimmmmm:)
    Birde ikinci ve ücüncü fotograflardaki güzellerin gülen gözlerine...

    YanıtlaSil
  4. Bu 2 ayın keyfini çıkar çünkü çok daha güzel haberler vermeye başlayacaksın ve dolaşmaya zamanın olmayacak nonim benim unutma :)

    YanıtlaSil
  5. Harikasin arkadasim... iyi ki gelmissin moskovaya iyi ki yazmaya baslamissin bloguna ve ben de iyi ki kesfetmisim bu guzel mekani. 2 saat sonra gorusmek uzere seker ;)

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel,ne tatlı insanlarla buluşmuşsun,kolyeye bende bayıldım.

    YanıtlaSil
  7. Chilek; teşekkür ederim :)

    Sena Çeyiz; tarçın kedinin ismi değil arkadaşımın blog adı bir karışıklık oldu sanırım ;)

    sünter; ahhh ne güzel bir yorum böyle çok teşekkür ederim :) benim gözlerim biraz buğulu bakıyor ama olsun...

    Elçinim; ahhhh amin diyorum canım aminnnn! Ama bugün gazetedeki haberlerden sonra aslında hayatın çok boş olduğunu ve hiçbir şeyi çok fazla kafaya takmamak gerektiğini düşündüm... Hayat çok kısa, bugünü doya doya yaşamak önemli olan... Defne Joy Foster'ın mekanı cennet olsun :(

    tarçınımmmm; bugünkü turumuz da çok güzeldi, sayende yeni bir yer daha öğrenmiş oldum çok teşekkürler. Sen gidene kadar buluşalım yine arayı açmayalım!

    AYŞENcim; senin dün gönderdiğin kolyeyi de yapmak istiyorum umarım uygun malzemeler bulurum, sağol canım ;)

    YanıtlaSil
  8. Bence de bulusalim valla cok zevk aliyorum ne yalan soyleyeyim :) ben stres olmasaydim bugun daha iyi olacakti :( dolmusa bindim sera aradi duymamis telini yuh dedim yani 20 defa falan aradim nasil duymadiysa :( Birlikte kizil meydan yapalim ben daha geleli st basile gidemedim bu benim icin olagan disi bir durum :s

    YanıtlaSil
  9. baykuş kolyeye bayıldım.uzun süredir takip ediyorum sizi birden aklıma geldi noni bu kadar takıyı nerede saklıyor : )))

    YanıtlaSil
  10. tarçınım; sera'nın iyi olmasına sevindim, bir daha duysun ama telini telaşlandırmasın anneciğini!

    Adsız; ahhh sorma çok dertliyim bu konuda! düzen delisi biri olarak onları organize etmek çok zor benim için! bir ara takı kutularımın fotoğrafını çekiyim ben en iyisi ;)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...