18 Şubat 2011

Umutlu Ev Kadını :P


İnsanoğlu bir tuhaf... Ne kadar şikayet etse de bulunduğu koşullara bir şekilde adapte oluyor... İstanbul'da sıcaklık eksi derecede ve her yer karla kaplı olsa beni öldürseniz (zorda kalmadıkça) evden dışarı adımımı atmam! Ama burda öyle mi?! İnsan evde oturdukça daha çok depresif oluyor, ve depresif oldukça daha çok evde oturası geliyor, bir çeşit kısır döngü anlayacağınız... Bunu kırmanın yolu da soğuğa aldırış etmeden kendini sokaklara atmak, soğuktan donan burun kıllarına rağmen temiz hava solumak... Artık bir iş hayatım da olmadığı için burda kendimi oyalamaya çalışıyorum. Rusça derslerimi haftada 3 güne çıkardım, size demiştim bu dili öğrenmeye kararlıyım diye ;) Dersler dışında MTKO, IWC ve kızlarla buluşma derken bir bakmışım her hafta bir şekilde dışardayım. Sonuç olarak: depresyona girmemiş bir yavri, mutlu bir prens haa haa :)

Gelelim bugünkü etkinliğime... IWC Moscow kendi bünyesinde her ay genel toplantılar düzenliyor. Genelde ben bu toplantıları es geçiyorum, hemcinslerimle her ne kadar barışık olsam da bünyem o kadar hatunu birarada kaldıramıyor doğrusu :P Eksi derecede her daim süperfreş formatında gezen tazecik beynime de kıyamıyorum :P Ancak bu ayki genel toplantının benim için diğerlerinden bir ayrıcalığı vardı... Bu toplantıda dileyen üyeler ilgi alanına giren bir gruba kayıt olabilecekti. Bu sebeple Finlandiya büyükelçisinin evinde düzenlenen toplantıya büyük bir istekle giderek matruşka boyama ile moda & dikiş kurslarına kaydımı yaptırdım. Haftaya başlayacak olan derslerimi büyük bir heyecanla bekliyorum şimdi ;)

Akdeniz insanlarının gözünü seveyim :) Ayşe beni IWC'de İspanyolca dersler veren Zyomara ile tanıştırdı. Nasıl da güleryüzlü ve tatlı! OK, Moskova'yı soğuklarına rağmen seviyorum, burda yaşamaya da alıştım ama gelgelelim insanların yüzünde göremediğim bu mutlu ifadeyi ve sıcak gülümsemeyi çoook arıyorum!
Aha bir gülen yavru daha :) Kurslara yazıldığı için mutlu, geleceğe umutla bakoor :P
Bugünlük bu kadar...
Sırada Tolstoy'un evi var ;)
Hepinize şimdiden mutlu cumalar!

17 yorum:

  1. çok keyif alacak çok zevkli şeyler yapacaksın yine merakla bekliyorum eserlerini

    YanıtlaSil
  2. Ne sıcacık gülümsemeler onlar öyle ^^

    YanıtlaSil
  3. Kimbilir ne kadar güzel matruşkalar boyayacaksınız.Yüzünüzdeki tebessüm hiç eksilmesin,sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  4. Harikasın Nonim :) aynen böyle devam ;) matruşka boyama dersine yazılmana sevindim, güzel bir uğraştır. Bir deeee Tolstoyun evinde ressam kızının odasını iyice incele. Umarım değişmemiştir ama orta sehpanın üzerinde bir örtü vardır ve güzel bir fikirdir ;) keyifli geziler tatlım :)

    YanıtlaSil
  5. Nonicik sana bir soru: Bugünlerden kafamı çok kurcalıyor. Eğer evlendiğim zaman işi bırakmak zorunda kalırsam evde ne yaparım?? Yıllardır okul için hergün dışardaydım şimdide iş için, acaba diyorum ev hanımı olunca birden boşluğu düşmüş gibi olunur mu???

    YanıtlaSil
  6. canımm nonim çalışkann nonim :) sanada mutlu cumalarr :)

    YanıtlaSil
  7. Matruşkaları dört gözle bekliyorum Noni ^.^

    YanıtlaSil
  8. hava soğuk dahi olsa gülüşleriniz ısıtsın içinizi inşallah,şapkalı bayan tablosuna bayıldım,sevgiler,mutlu günler :)

    YanıtlaSil
  9. Alışmana cok seviniyorum ben:)))

    YanıtlaSil
  10. Ohh ne guzel, yeni kurslarla dahada baglanacaksin oraya.. ;)
    Sicak gulumseme bizdede olmayan birsey, bu konuda yazmistim blogumda!
    Bense orada hic tanimadigim insanlarla yolumda giderken durupta muhabbet etmeyi cok ariyoruum. :(

    YanıtlaSil
  11. ya bu yavruya gülmek çok yakışıyor:)

    YanıtlaSil
  12. matruşka boyama kursu çok güzel fikir Nonicim. hadi bakalım hünerlerini merakla bekliyorum.

    gülmek sana yakışıyor, gülmek sana yakışıyor. şarkısı bile var :)

    YanıtlaSil
  13. Mersi bokuu yavriler :) Hepimize yüzümüzde güller açan günler diliyorum! Ay pek bi kafiyeli oldu ;)

    tarçınım, odaların içine giremedik, koridordan baktık ama ressam kızın odasını hatırlamıyorum acaba değiştirdiler mi :(

    Miss Sensible; şunu unutma canım biz kadınlar kendimizi her koşula kolayca adapte edebiliyoruz yeter ki isteyelim ;) yoğun bir iş hayatından sonra bu sakinlik başta insanı afallatıyor ama hobilerin varsa, birilerine bağımlı kalmadan kendi kendini oyalayabiliyorsan, sosyalleşmeyi seviyorsan bu durumun altından kolaylıkla kalkabiliyorsun ;)

    Merail; neöyy tanımadığın insanlarla yolda giderken muhabbet etmek mi? kız biz aynı Moskova'dan mı bahsediyoruz senle hii hii :) bence sen Ruslara benzediğin için seni de kendilerinden sanıp muhabbet ediyorlardır, inan yabancılara karşı hiç öyle değiller veyahut beni pek bi antipatik buluyolar :P

    YanıtlaSil
  14. Değiştirmiş olabilirler canım. Ben en son gördüğümde kızım daha 3 yaşında falandı :) yani en az 10 sene olmuş :) Neye olsaun üzülme. Benim fotoğrafların arasında olması lazım bulabilirsem bir ara onları taratır gösteririm sana :) O örtüye gelince... Örtünün üzerinde arkadaşlarının imzaları vardı ve o imzaları tek tek işlemişti. Fikir bizim de çok hoşumuza gitmişti ve aynı fikri o zamanlar MTKO faaliyeti olarak devam eden pozitif düşünce grubunda yapmıştık ve bil bakalım ne oldu :) sen bu yazıyı yayınladığından bir gün önce o örtüyü tesadüfen buldum ve şimdi işliyorum :)

    YanıtlaSil
  15. Aaaaa tamam canım şimdi hatırladım evet o örtüyü gördüm ve hayran kaldım Tolstoy'un eşi işlemiş, helal olsun valla o dönemde ne muhteşem bir yaratıcılık di mi? Seninkini de pek bir merak ettim doğrusu ;) öperim canım!

    YanıtlaSil
  16. Valla ayni moskova'dan bahsediyoruz.. :P
    Benim onlara benzemem degilde ortak noktalarimizin olmasindandi, merak etme belki zaman gelecek sende hic tanimadigin kisilerle muhabbet edeceksin.;)

    Ruslar bizim gibi hemen yilis-yilis arkadas olmazlar, yabanci insani zamanla cevresine birakir ve iclerine girdiginde cok iyi insanlardir, o sogukluktan eser kalmaz. inan bu kadar yil benim arkadaslarim hep Rustu, hep onlardan en iyi yardimlari gordum..

    YanıtlaSil
  17. tarçınım; pardon düzeltiyorum canım Tolstoy'un kızı Tatyana işlemiş o örtüyü ben isimleri karıştırmışım :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...