07 Şubat 2011

Veeeee....

Hepinize katılım için sonsuz teşekkürler! 151 yorumdan anlaşılacağı üzere hepimiz aşk ile ilgili farklı farklı fikirlere sahibiz ama hepimiz kabul etmeliyiz ki aşk çok güzel bir duygu öyle di mi!
Aşka sahip olanların bunun tadını doya doya çıkartmasını, sahip olmayanların ise bir an önce bulmasını temenni ederek çekilişimi başlatıyorum :)
Ahhh tabii sürpriz hamurumuzu da unutmayalım! Artık soğuk bir şehirde yaşamamın neticesi midir bilmiyorum, bu ayın çekilişinde penguen çiftimize yer vermek istedim... Geçen sene yaptığım hamurları bilenler hemen hatırlayacaktır zaten ;) Şimdi gelelim balayı çiftimizi evinde tam pansiyon konuk edecek kişiye :)
Bu ayın talihlisi 125. sırada yer alan ve aşk ile ilgili olarak "iç taşması, baş dönmesi, can olması" yorumunu bırakan görkisan oldu! Kendisini tebrik ediyorum ve cicilerini yollayabilmek için posta adresini bana göndermesini rica ediyorum. Bu arada bildiğiniz gibi bu sürpriz paketleri canım annem kargoya veriyor, burdan ona yine kocaman teşekkürlerimi gönderiyorum! O olmasaydı çok keyif aldığım bu çekilişleri devam ettiremezdim! Canım annemmmm seni çok seviyorum :)
Mart ayının sürpriz çekilişinde buluşmamız dileklerimle!!!
Ve tabii ki iyi haftalar :)

16 yorum:

  1. canım kızım birdahaki çekilişe bende katılacağım kargo işini severek yapıyorum canım bende seni çok seviyorummmmm

    YanıtlaSil
  2. Tebriklerr/IRMAK

    YanıtlaSil
  3. Görkisan , aşk dolu bir yıl dilerim :) tebrikler.
    Noni'mizi ve Mevdoş' umuzu da kocaman öpüyorum.Herkese iyi haftalar (Ocak ayı talihlisi :))

    YanıtlaSil
  4. Gene kazanamadim ama olsun heyecanida guzel :))

    Iyi haftalar nonicimm

    Bir minik kuzucuk : zeynep

    YanıtlaSil
  5. hepsi mi beniiim!! uuuuu :)

    YanıtlaSil
  6. Tam diyecektim ki, Nonii bu hamurcan çoook şirin olmuş, bir de baktım şanslı kişi Görkisan.. 2 kez mutlu oldum :)

    Moskova'ya sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. aa sahi cuma da ilk evlilik yildonumumuz:)) pek bi guzel oldu bu noniii, tesekkur ederim :)

    YanıtlaSil
  8. adaşım kazanmış holey!

    YanıtlaSil
  9. Evett heyecanıda güzelll :) Hem nonicim çekilişle kalmayıp anlatıyorda nasıl yapıldığını :) Onunkiler kadar güzel olmasada bizde yaparız herhalde :)

    Çılgın Mevdoşum ; Gerçekten içten söylüyorum ben sana fırsat bulduğum vakit bir kolye yapacağım :) iyiki varsınız...

    YanıtlaSil
  10. Tebrik ederim!! :) herkese sevgi dolu günler :)

    YanıtlaSil
  11. Ben kaçırmışım bu çekilişi çok güzel şeyler vermişsin.Ellerine sağlık.Kazanan arkadaşı da tebrik ederim:)))

    YanıtlaSil
  12. çoookkkk tatlı bir çift olmuş gerçekten. ben de onları evimde ağırlayabilseydim keşke. sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  13. Beğenmenize çok sevindim ;) Bildiğiniz gibi bu çekilişler çok uzun zamandan beri yapıyorum yani belki bir gün size de çıkabilir! Annişim Mart ayı çekilişine seni de bekliyorum hii hii ;) Görkisan tekrar tebrikler canım! Hepinize harika bir gün diliyorum!

    YanıtlaSil
  14. Penguenler süper, çok sevimliler !!!

    YanıtlaSil
  15. ayy bayıldım penguişler çok şirinmişşşş :))))

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...