10 Şubat 2011

Velhasıl...


Hee hee fotolardan sonra neler çektiğimi daha iyi anladınız di mi :) Aslında bu takıların büyük bir kısmı hediye, doğumgünümde veya benim takıya merakımı bilen canım annem, ablam, teyzelerim ve arkadaşlarımın aldığı hediyeler... İçlerinde benim yaptığım kolyeler, yüzükler ve küpeler de var tabii... Mesela dün bir kolye daha yaptım... Aklıma estikçe, etsy'de dolandıkça, ilham aldıkça elimdeki malzemelerden yapıyorum tabii hal böyle olunca takılar kutulara sığmaz oldular. Bu arada altın veya pırlanta merakım hiç olmadı. Küçükken annem sınıfımı geçince bana çok güzel bir altın zincir almıştı ve taktığım ilk gün düşürmüştüm, çok ağlamıştım çoook, ondan mıdır bilmiyorum o gün bugündür altından uzak duruyorum ;) Bu kadar takının birikme zamanı da çoook eskilere çocukluğuma kadar uzanıyor hee hee :) Etrafınızda tanıdığınız var mı bilmiyorum ama boğaların malı çok kıymetlidir! (Zeynepçim sen boğa kızı olduğuna emin misin canım?) Hayatta takılarımı atmam, hepsinin yeri ayrıdır benim için... Prensime gelince o sanırım beni bu halimle kabul etti :) Ayrıca ilerisi için de ben herşeyi planladım! Bir aslan parçası doğuracağım için (Valide Sultan gibi ben de aslanım diye sevicem onu hıh benim valideden neyim eksik ayol!) takılarımın hepsini büyüdükleri zaman yeğenlerime vereceğim. Selinimin de bir boğa kızı olduğu düşünülecek olursa benim bu takıntım teyzeden yeğene nesiller boyu geçecek demektir ;)

Bak görüyo musun elimde düğmeler hazır çiçekler olunca yine tutamadım kendimi!
Oturdum dün akşam bunu yaptım...
İlerde belki başka şekilde kullanırım diye arkasını sabitlemek istemedim bu yüzden çengelli iğne taktım :)
Kolyem panoda diğerlerinin yanında yerini aldı bile!
Diğer yaptıklarım için de hobi sayfama buyur ediyim sizleri ;)

21 yorum:

  1. cok guzeller nonicim.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler canım, iyi geceler :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir kolye, bayıldım sanırım. keşke ben de yapabilsem...

    YanıtlaSil
  4. nonicim,çok zevklisin.blogumda bir çalışmam var bakarmısın...bol bol öpücükler:))

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş yine. bu da gerçekten özel bir yetenek. ince bir zevk..ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Çoook güzel bunlarrr, eline sağlık.

    YanıtlaSil
  7. NE GÜZEL OLMUŞ KIZÇEM ELİNE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  8. senin takılarına yaptıklarına bakınca kutularda duran tüm takılarımı kullanasım geliyor:)) bana ilham veriyorsun nonim;)

    YanıtlaSil
  9. Nonı ya cok guzel dedık kıskandıgımızı bellı etmedık dıye yapıyorsun degıl mı? :) oturdun sırf bu konuda bıze bır post daha yazdın uzerıne de bır kolye daha ... Sımdı bız ne dıyelım ne yapalım ? Oyle bakakaldım kolyeye ;)...

    YanıtlaSil
  10. hem bu güzel şeyleri yapıp hem de alıyorsun :) bir önceki postta resmen gözlerim yuvarlarından fırladı :))

    YanıtlaSil
  11. Sen el becerilerin ile insanı kışkırtıyorsun otur sen de yap diyorsun resmen :)) ama benim vaktim yok sadece bebek battineyesi örebiliyorum bu aralar o da sülüman'ı ve Osman'ı izlerken keyifli oluyor :)))
    Eline sağlıık çok şık bir kolye olmuş ;)

    YanıtlaSil
  12. "Aslan parçası doğuracağım için" demişsin :))) Hamile misin? Eğer öyleyse süper hayırlı olsun :)))

    YanıtlaSil
  13. AidaSalem; biraz keçe, düğme ve hazır çiçeklerle sen de yapabilirsin inan çok kolay ;)

    Buket; çalışmana bayıldım canım, kızın bir harika yerim onu ben :)

    blackberry; teşekkür ederim şimdi kumaştan birşeyler deniyorum ama bu sefer kendime değil sizlere ;)

    Elçin; teşekkür ederim, yaptıklarımın beğenilmesi beni çok mutlu ediyor :)

    Canım annemmm; teşekkür ederim öperim yanacıklarından :)

    Meyra; ay ne güzel ilham verebiliyorsam ne mutlu bana :)

    Kiraz Çekirdeği; benim acil bebe yapmam lazım yoksa daha çooook takı yapcam böyle hedede hedede :)

    Burcu; hii hii gözüm doymak bilmiyo bi türlü ama hep ilgimi çeken bir takı oluyor, almasam da oturup en azından yapmayı deniyorum :)

    nesocum; ahhh çalışma hayatı :) ama kendini küçümseme lütfen, ben de örgü hiç bilmiyorum, biçki nakış yapanlara ben de hayranım ;) bu arada ben senin yazı yazdığın dergiyi internette açamadım bir türlü neden acaba :(

    findikkurdu; yazdığım sadece bir temenniydi, inşallah o günler de gelecek o zaman burda bangır bangır aslanım geliyor diycem ;)

    YanıtlaSil
  14. Aaaa ben tığ işine merak saldım bu sene pijama terlik örgü örüyorum akşamları çok rahatlatıyor :)))
    Nonişko ajandadergi.blogspot.com'a girip sağdaki online okumak için tıklayınız kısmını tıkladığında online açılıyor, ya da istersen PDF olarak indirip okuyabilirsinde . Ücretsiz üye oluyorsun her ay başı derginin linki mesaj olarak geliyor ordan da tık tık ulaşabilirsin. Yakında ajandadergi.com sitemize geçiş yapacağız eminim o zaman okuma kısmı daha kolay olacaktır :)
    Öptüüümmm ! :)

    YanıtlaSil
  15. pek bir romantik hos olmus canim ayin mana ve onemine uygun ;)

    bu arada biz bugun opusduk hoscakallastik ama :) senden sonra ben bir kumasciya gittim ki aman aman sormaaaaa :D yarin yine gidicem eger gelmek istersen yarin sabah telefonumu 3 defa caldir :D

    YanıtlaSil
  16. Nonicim,

    Çok güzel olmuş ellerine sağlık bayıldım
    Karin

    YanıtlaSil
  17. sevgili noni,
    gerçekten çok güzel olmuş.benim olsun dediğim kadar güzel :)iyi günlerde kullanın inşallah. hoşça kalın,

    YanıtlaSil
  18. Tek kelimeyle ba-yıl-dım!

    Bu arada noniciğim ben de ne zamandır içimde olan sonunda yazmaya başladığım bloguma beklerim :))

    http://markalarcenneti.com/

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  19. nesocum; online kısma tıkladım ama olmadı, belki site değişince düzelir, ben üye oliyim en iyisi ;)

    Görkem; ;)

    tarçınım; özliycem seni :(

    Karin; sağol canım öperim ;)

    aynur; çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  20. nonicim, benimde hiçbir zaman altına pırlantaya merakım olmadım. hep gümüş taktım. ve bijuteri taktım. babam kuyumcu oldugu halde...

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...