23 Mart 2011

+2 kg

Bir zamanlar yolu bizim gibi Moskova'dan geçmiş olan sevgili Haydins sayesinde tanıma fırsatı bulduğum, blogunda yazdığı harika gezi yazıları sayesinde IWC üyeliğimi hızlandıran tatlı Ayşe'ye misafirdik bugün... Bir araya gelmemizin esas amacı yabancı arkadaşları Ayşe'nin leziz yemekleri eşliğinde Türk tatlarıyla tanıştırmaktı. Tanrım bu nasıl bir hamaratlıktır!!! Ayşe çıtı pıtı haliyle o kadar şey yapmış ki hepimizin ağzı hem açık kaldı hem boş kalmadı :) Polonyalı ve Meksikalı arkadaşlar ve biz tabaklarımızı sildik süpürdük! 
Eveeetttt ben bu tabağın hepsini sildim süpürdüm!
Üstüne bir de harika bir incirli tatlı yedim!
Başlığın neden +2 kg olduğunu şimdi daha iyi anladınız di mi ;)
(Bu arada saçlarımda gördüğünüz gibi HİÇBİR değişiklik yok sadece boyu kısaldı, kırıkları gitti o kadar böhüüüü...)
Satır aralarımda mutlaka farkediyorsunuzdur; buraya geldim geleli memleket özlemiyle pek bir milliyetçi kesildim, ama gerçekten bizim insanımız bir başka! Ben bu dört dörtlük misafirperverliği bir tek bizde gördüm...
Ayşe'cim bu muhteşem evsahipliğin için çok teşekkür ederim, ellerine sağlık canım, artık tarif alma bahanesiyle haftada bir sendeyim benden kurtulamazsın hii hii ;)

17 yorum:

  1. Aaaa yemekmis!!!
    Ben de "aha bebis var kesiiinnn" diye boyle carcabucak heyecanlandim :p
    Afiyet olmus valla belli cok guzel gorunuyorlar

    YanıtlaSil
  2. Nana; hii hii keşke olsa canım o zaman davullu zurnalı duyurucam vallaha :)

    YanıtlaSil
  3. Ahh ne güzel oldu gül yüzünü görmek (bloguna yenı ulaşanlardanım da)nefis gözüküyor yiyecekler.afiyet olsun yarasın ,saçlarım diyordunya yine nefissin ama:)

    YanıtlaSil
  4. AYŞENcim; yoksa yasaklar kalktı mı ay hadi inşallah :) saçlarımda hiçbir değişiklik olmadı amaaaaaaa ben kısa istediydim böyle omzuma değsin istediydim bu yine uzun ve de hep aynı hep aynııııı :)

    YanıtlaSil
  5. Amanda aman ne güzel . Öyle uzaklardada toplanılıp günlerde yapılırmış:))) öyledir ya ismi onun. yahu +2 ile kalınsa iyi hakikaten ne leziz görünüyorlar:)

    YanıtlaSil
  6. Elifinelizi; offf sorma, gözümü yumuyorum o leziz mamaları görmiyim diye, şimdi olsa vallahi 1 değil 2 tabak yerim, açgözlü müyüm? evet kesinlikle :)

    YanıtlaSil
  7. bence saçların ve sen harika gözüküyorsunuz :) +2 kilo sana hiçbirşey yapmaz ellerine sağlık Ayşenin ayrıca afiyet olmuş sevgiler :))

    YanıtlaSil
  8. Nonim.ben.senin.blogunnu.actigimda.once.fotolaa.bakiyorum.Bu.kadar.guzel.yemekleri.gorunce,,aaaa.Noni.tam.hamarat.dusundum)))).SOnra.yaziarini.okuyunca.anladim..Ayse.hanima.yemeklerinizin.tadina.bakmadan.nefisssss.super.dige.bilirim))
    P.S.1.Nonican.metro.DOmadedovadan.37.numarali.otobus.geliyor..Bidaaki.sefere.gel/Beyinizde.gelsin.erkek.kesim.super.bizde.Ben.ruslarin.kesimini.hiclsevmiyorum.hic.masajda.yapmiyorlar.yikadiklarinda.kesimden.sonrada(((Gelmeden.burda.yaz.benim.calistigim.gun.olsun)
    P.S.2.Bebek.insallah.yazin)).Ben/oyle.hissediyom)))

    YanıtlaSil
  9. Burcu; sağol canımmmmm :)

    Mia; hafta içi bir gün kesin gelicem söz canım ;) otobüse bindiğimde geldiğimi nasıl anlıycam peki nerde inmem gerekiyor?

    YanıtlaSil
  10. Geldiğiniz ve evime neşe, enerji getirdiğiniz için ben çok teşekkür ederim Nonicim. Ayrıca ne güzel bir yazı yazmışsın öyle, mahçup ettin beni!
    Demek tarif alma bahanesi ile haftada bir bizdesin, ne denir ki buna "yupppiiii" den başka :)))

    YanıtlaSil
  11. ))))))anlarsin..))her kes inicek)isterse3n maille cep tel yazarim sana. metrodan cikinca anlatirim yolu) yeterki sen gel )bu cuma certesi evdeyim pazar p ertesi calisiyom)

    YanıtlaSil
  12. Ayşecimmm; ellerine sağlık canımmm, hala tadı damağımda valla, özellikle o tatlı ahhh o tatlı :)

    Miacım; sana bir mail attım şimdi ;)

    YanıtlaSil
  13. ezgi yaman25/3/11 11:17

    yemeklere ba yıl dım :) saçlarında çok güzel görünüyor.Aşağıda gösterdiğin foto içinse bence denesen çok hoş olursun garanti nonim ;)

    YanıtlaSil
  14. nonnnnnii bu post eziyet gibi olmuş :) mamalar çok güzel görünüyor canım çekti :(

    YanıtlaSil
  15. ezgi; sağol canımmm kesin deniycem o modeli nasıl olsa kökü bende biraz ağır uzuyor ama içimde kalmasın öyle di mi ;)

    bıcır; aaa öyle deme üzülürüm ama biz bu tatlara hasret kaldık, burda yufka yok, her malzeme yok, sizin orda yapmanız tatmanız daha kolay, acıyın banaaaaa :)

    YanıtlaSil
  16. Merhaba Noni,gurbetçiliğin ne demek olduğunu iyi bilirim bende yurtdışında okuduğum için..İnsan o yemekleri görünce hele ki hasretsen tüm o şeylere gözün +2yi değil +5i bile olsa görmez:)

    http:tullyslittleworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
  17. tully; kesinlikle sana katılıyorum, burda her malzeme yok, istesek bile yapamıyoruz, böyle yapılmışı olunca da afiyetle yiyoruz hee heee :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...