24 Mart 2011

Dikiş No.3

3. dikiş dersimizin konusu dikeceğimiz eteğin kumaşını seçmekti..
Davina'nın stüdyosunda buluştuk, birer kahve içip çıktık...
Tulskaya metro durağında indik ve karlar altında kısa bir yürüyüşün ardından kumaşçımız Barokko'ya vardık...
İçeri girer girmez kumaşları talan etmeye başladık...
%50 indirim olmasına da bir hayli sevindik...
Hocamız İrina'nın da tavsiyesi ile kumaşlarımızı aldık...
Ardından yine metroya bindik, bu sefer Prajskaya durağında indik ve eteğimizi dikerken gerekli olan iğne iplik, makas, fermuar gibi malzemeleri temin ettik...
Açıkçası ben daha eğlenceli bir bir kumaş istiyordum ama maalesef gittiğimiz mağazada aradığımı bulamadım. Dikeceğim ilk etek olacağı için üstünde pek durmadım ve bunu seçtim. Ama Türkiye'ye geldiğimde güzel bir kumaşçıya uğramak istiyorum. Böyle bildiğiniz (üstünde kara kediler, renkli yıldızlar olan) eğlenceli kumaşların satıldığı orjinal bir mağaza var mı? Dikişe meraklıların yardımlarını rica ediyorum, teşekkürler :)

5 yorum:

  1. canımmmmm bloglarım geri geldiiiii :) heyoooo artık yorum da yazabiliyorum :)))

    tatlım valla bu dikiş olayı sabır olayı seni tebrik ediyorum. diktiklerini geldiğimde görürüm artık ;) 1-15 nisan arası ordayııııııııııııııııııııım :D

    YanıtlaSil
  2. Mağazayı bilmem ama buraya baktın mı Noni?

    http://www.spoonflower.com/fabric/521701

    Hem de bizim Pino çizmiş:))

    YanıtlaSil
  3. tarçınım; ciddisin di miii olleeeyyyyyyyyy dur mail atıyorum şimdik sana :)

    Leylak Dalı; aaaa ben burayı hiç bilmiyordum canım çooook teşekkürler girdim baktım muhteşem şeyler var pino'nun yaptıkları da harikaaaa :)

    YanıtlaSil
  4. http://crafts.shop.ebay.com/Sewing-Fabric-/160737/i.html?_trkparms=65%253A12%257C66%253A2%257C39%253A1%257C72%253A4726&rt=nc&_nkw=Fabrics&_dmpt=US_Fabric&_trksid=p3286.c0.m14.l1581&_pgn=1

    burayı arada takip ediyorum

    http://www.etsy.com/category/supplies/fabric?page=1 2 adrestede var

    illa ki dokunarak almalıyım diyorsan annende biliyordur ,istanbul eminönü ve ümraniye de kumaşçılar var ,ama en iyisi pazar orda bütün satıcıları bir arada görmen mümkün ,cuma kadıköyde ,çarşamba fatihte ,c.tsi florya pazarına bakabilirsin noni ,kolay gelsin

    YanıtlaSil
  5. dikisdersi; çok teşekkür ederim bu bilgiler için, internette çok güzel alternatifler var ama pek cesaret edemedim, ben sanırım pazardaki satıcıları tercih edeceğim, kumaşı elleyip görüp almak daha keyifli geldiyor bana, gittiğimde kadıköy pazarına mutlaka uğrayacağım, çok teşekkürler fikir için ;)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...