08 Mart 2011

Dünya Kadınlar Günümüz Kutlu Olsunnnn!

13 yorum:

  1. seninde kutlu olsun nonimm :)

    YanıtlaSil
  2. yağuşuklu pisi seniii :)

    senin de kadınlar günün kutlu olsun Noniciim :)

    YanıtlaSil
  3. Tşkler hepimizin kutlu olsun arkadaşlar.

    YanıtlaSil
  4. Ha ha ha, nasıl ba bakmış yahu, ne yapıyor bu kadınlar der gibi:)))
    Senin de günün kutlu olsun Nonicim...

    YanıtlaSil
  5. İhhih..hi.. çok tatlı :)

    YanıtlaSil
  6. Miso'nun ezik erkek bakışı o noluyo lan bakışı hahahhahha :)

    Öptüm kızlarrrrrrr hepinizi tek tek ;)

    YanıtlaSil
  7. ayy yerim ben onu yaa :)

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Noni,senin de Dünya Kadınlar Günün kutlu olsun !Kadınların önce kendine değer verdiği,ürettiği,özgür ve mutlu olduğu, hakettiği değere kavuştuğu bir dünyada yaşamak dileğiyle...

    YanıtlaSil
  9. yaa Noni inanmıyorum çok şirin olmuş koptum..
    senin de kadınlar günün kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  10. misooooo canimsin yaaa!!!!
    o gul bana biliyorum!!! ;)

    YanıtlaSil
  11. misonun ağzından, ağzımla almak isterdim o gülü. :)

    YanıtlaSil
  12. Hahahaha
    Hastasiyiz Miso'nun :)))

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...