18 Mart 2011

Hint Günü

Dün IWC'nin genel toplantısı vardı... Toplantı Sovyet döneminden kalmış gibi görünen sevimsiz Sputnik Otel'de düzenlendi. Toplantının esas amacı ise bu aya denk gelen Dünya Kadınlar Günü'nü Hint esintileri eşliğinde kutlamaktı... Biz de Elvira ile buluşup otelin yolunu tuttuk. Bir ara arkadaşım bankadan para çekerken ben de fotoğraf makinemi çıkardım, sırtım bankaya dönük ağaçların fotoğrafını çekiyordm ki sigara molası için dışarı çıkmış olan bankanın temizlik görevlisinin gazabına uğradım. Neymiş efendim fotoğraf çekmemeliymişim! Sanki ona soran olmuş gibi! Hadi bankaya dönük olsam tepkisini anlayacağım ama yüzü caddeye dönük kafası havada doğayı fotoğrafladığı her halinden belli olan biri onlara neden batıyor anlayabilmiş değilim! Gerçekten bu milletin mantalitesini anlamakta güçlük çekiyorum! Herşeyleri kıymetli! Bundan böyle ot böcek fotoğrafı çekerken bile kendilerinin yüksek müsaadelerini almam gerekiyor sanırım! Yine sinirlendim bak görüyo musun!
Etkinlik önce yoga gösterisi ile başladı. Ardından 3 farklı tarzda Hint dansı izleyicilere sunuldu. Daha önceden Hint dansını canlı izleme imkanım hiç olmamıştı, gerçekten çok beğendim! Dansların ardından salonda yer alan bir kısmını daha önceden IWC Winter Bazaar'da görmüş olduğum Hintli biblolara göz atıldı ve Hint yemeklerinden oluşan açık büfeye geçildi. Baharatın her çeşidini çok severim ama başta büyük iştahla yediğim Hint yemekleri daha sonradan midemde kaynamalara yol açtı :( Dansların büyüsü, yemeklerin hazımsızlığı ile günü böyle ortaya karışık bir şekilde kapatmış oldum :P
Photobucket

9 yorum:

  1. Noni bayıldım tek kelimeyle. Keşke ben de görebilseydim. Hint kültürüne bayılırım ve görmeyi kesinlikle istediğim bir ülkedir Hindistan.

    YanıtlaSil
  2. nonim cicilerim geldi çok teşekkürler çok naziksin tacımı taktım bile:))
    bu arada bu hintlilerin ayaktaki boyalar ıykkk:( sen çekmeye devam et baktın hala konuşuyolar geliriz oraya nasılsa vizede yok dağıtırız yolarız yavruşkalarıda,erkeklerinide(!) :))

    YanıtlaSil
  3. ay bayıldım bu karelere :) ne güzel bir gün olmuş ne kadar renkli desem daha iyi olur :) sen takılma oyle herkesin dediğine :) sevgiler güzel hafta sonları...

    YanıtlaSil
  4. mideleri sağlam olmalı.ya da yanlarında içtikleri içkilerin hazım edici özelliği vardır belki.

    YanıtlaSil
  5. Nonicim,bugünlerde bir makine almam gerekirken en şahane fotoları çeken bu makinenin modelini yazar mısın lütfen.
    Eğer bu makinen profosyonel ve büyük makinelerden ise bana şu herkeste olan ama çekim kalitesi çok iyi bir dijital makine önerir misin?Ve alırken nelere dikkat etmem gerektiğini de yazar mısın?Mesel merceğinde zoom değil carl zeiss yazanı tercih et derler,ne derece doğru?
    Bilgilerine ve önerilerine ihtiyacım var canım.
    sağol
    Nur

    YanıtlaSil
  6. Depresif; evet ben de gitmek isterdim Hindistan'a ;)

    Meyra; aaa ben kelebekli taç da koymuştum di mi kutuya, onu yazmayı unutmuşum, güle güle kullan canım cicilerini ;)

    Burcu; teşekkürler tatlısı sana da harika bir hafta sonu diliyorum!

    neval; bilmiyorum ki :( biz su içtik yanında ama baharatlar belli ki kuvvetliydi bayağı :P

    Nur; tabii ki canım, ben Canon EOS 50D kullanıyorum 2 lensim var, biri Canon 50mm diğeri Sigma 18-200mm, ikisinden de memnunum... Bu fotoğrafları 50mm ile çektim... Ben hem Nikon hem de Canon SLR fotoğraf makineleri kullandım, ikisinden de memnun kaldım. Açıkçası şu aralar benim de iyi bir dijital makineye ihtiyacım var, ama içlerinde hangisi iyi inan bilmiyorum, belki burayı okuyan birileri bize bir tavsiyede bulunur ;)

    YanıtlaSil
  7. Nonim, ne kadar güzel gezmişsin eğlenmişsin yine :P Böyle bir organizasyona katıldığını ilk duyduğumdan beri senin adına çok mutluyum. Baya baya kültür terapisi veriyorlar. Acaba Türkiye'de yaşayan yabancı hanımlar için de böyle organizasyonlar var mıdır diye düşünmeden edemedim bak.
    Fotograf çekerken sana karışan adama ben de sinir oldum. Benzer bir olayı Beyrut'da yaşadım ben. Sinirini paylaşıyorum :)
    Sevgiler ♥♥♥

    YanıtlaSil
  8. Nana; aaa inanmıyorum Beyrut anılarını merak ettim şimdi! Türkiye'de de IWC varmış, aslında oraya üye olunup aktivitelerine bir bakılabilir hem yabancılarla tanışmak için de güzel bir fırsat, mesela burda birçok Rus IWC üyesi ;) öperim canım...

    YanıtlaSil
  9. Ahaha pek bir Beyrut anım yok aslında ama söz bir ara yazacağım Nonim.

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...