04 Mart 2011

Issız Blog :(


Böhüüü blogum yaz sonu gelince pılısını pırtısını toplayıp evlerine dönen yazlıkçılardan sonra ıssız kalan yazlıklara benzedi resmen :( Kimsecikler yoooook! Ama bu yazma işi karşılıklı paylaşıldıkça güzelmiş, şimdi kimse beni okuyamadıktan sonra yazmamın ne anlamı var diyorum :(
Hem daha Ajanda Dergisi'nde çıkan röportajımdan bahsedip bu ayın sürpriz çekilişini yapacaktım. Onlar da yarım kaldı :( Ayrıca facebook'ta kurulan Bloguma Dokunma grubu da pek etkili olmadı, ben hiçbir gazetede artık yasağa dair haber göremiyorum!
Tek umudum bir an önce açılması ve yine mutlu mesut bloglara dönmemiz...
Beni okuyabilen varsa ses edin lütfeeeeen!



p.s. Herkes beni okuyabilsin diye domain name aldım ama bu da bir işe yaramadı, ben hiçbişey anlamadım bu işten yafff :(

47 yorum:

  1. Sesss bir ki deneme :)) ben okuyabiliyorum seni.. Hemde buyuk zevkle :)) Okuyamayanlara da özet geciyorum :D

    YanıtlaSil
  2. Ohhhh şükür biri çıktı, hadi gözün aydın Noni :) Görkemcim teşekkürler canım umarım yakında düzelir de herkes herkesi okuyabilir ;)

    YanıtlaSil
  3. Ben de buradayım Nomi'm :) Hiçbir yasak bizi durduramaz :D Yaşasın blog okumak, yaşasın blogger olmak :D

    YanıtlaSil
  4. Bende okuyabiliyorumm, 1-2 gun acilmamisti ama simdi goruyorum evet goruyorummm :))
    ve cok mutlyum ama korkuyorum ya yarin okuyamazsamm..

    YanıtlaSil
  5. bende bende :)

    YanıtlaSil
  6. Crafty Engineer; olleyyyy çok sevindim canım, bloglara özgürlüüüükkk!

    Bir Minik Kuzucuk; ayy gerçekten yüreğime şimdi su serpildi, inşallah yeni adresim etkili olmuştur, ve umarım tüm blogların üstüne kara bulut gibi çöken bu yasak kalkar ;)

    İsimsiz; teşekkürler ses etmeniz beni mutlu etti gerçekten :)

    YanıtlaSil
  7. canim ben turkiyedeyim ve blogunu okuyabiliyorum nonim net acilmiyor ama zaten bu sorun bloglarin tamamen acilmasiyla cozulur insallah.

    YanıtlaSil
  8. Noni'cim ben de buradayim, yurtdisinda yasayip zaten uzak hissediyorduk, simdi iyice yalniz kaldik di mi?
    Cok ozledim, civil civil kumanda panelimi:(
    Ama umarim her sey eski duzenine donecek, uzulme sen de olur mu:)

    YanıtlaSil
  9. Ben isim geregi, yurtdisi serverlari uzerinden internet baglantisi yaptigim icin, hic sorunsuz tum bloglari okuyabiliyorum.

    Birkac bloggta yasagin kalktigini okudum. dogru degil mi bu bilgi?

    YanıtlaSil
  10. Bir Minik Kuzucuk; ben anlamadım neden net adresim açılmıyor, ben baktığım zaman da in transition yazısı çıkıyor, hiçbişey anlamadım :(

    betul; teşekkürler :)

    SvGLove; çok haklısın canım, ama ben de bu kadar kişiye haksızlık etmeyeceklerini düşünüyorum...

    BAHAR; yasak tüm blogları kapsıyor diye biliyorum ben, ama bilgisayarlarda yapılan DNS ayarları ile sitelere giriş sağlanabiliyormuş. ben de pek bir yabancıyım bu konulara kafam hiç basmıyor :P

    YanıtlaSil
  11. kalktı diye bir söylenti var ama ben de sorunsuz girdiğim için üniversitden anlayamıyorum malesf umarım bitmiştir

    YanıtlaSil
  12. ezgi yaman4/3/11 14:25

    bendee okuyorummm üstelik her saat başı bakıyorum yeni bişi var mıı diyee =) senn yazmaya devam ettikçee okuruzz yanındayızz noniii :) hemmm çekilişte yapp bencee hayatımıza normal devam edelim :) hem şu röportajınıda merak ettim tatlımm ... Hepimiz burdayızz tek değilsin :*)

    YanıtlaSil
  13. Noni'cim buna fırtına öncesi sessizlik diyelim en iyisi. Umut fakirin ekmeğidir ne de olsa :)))
    Bu arada verdiğin haber üzerine ajanda dergisindeki röportajını buldum ve okudum. Süperrr!!! Çok keyifliydi arkadaşım.

    YanıtlaSil
  14. ben de okuyabiliyorum şu anda ama okulda yüklü bir program araclığıyla... google'a da digiturke'e de çok ama çok kızgınım =(( 2-3 gündür wordpress çalışıyorum öğrenci gibi, becerebilirsem wp ile devam edeceğim ama yine de bir an önce bu saçma sapan ve rezalet yasak kalksın, insanlar kendilerini ifade edip paylaşma özgürlüğüne kavuşsun diye bekliyorum... Çok alışmışım her gün blog okumaya, hepimiz ayrı birer köşede kaldık böyle...

    YanıtlaSil
  15. yahu benim burdayim demem pek ironik kacti farkindayim.yurtdisinda oldugum icin anacak hani buradayim demek geldi icimden.:))) dedim icimde kalmasin

    YanıtlaSil
  16. Bende şimdi buradayım ama her an olmayabilirim:/ Parmaklarında oynatıyorlar yaaa.
    Röportajı okudum çok keyifliydi:) Son anda yaşanan tatsızlık yüzünden ben yapamadım röpörtajını,halbuki soracak öyle çok şey biriktirmiştim ki:)Nesocuğumun ve senin ellerinize sağlık:) Çok güzeldi...

    YanıtlaSil
  17. Nonim ben de okuyabiliyorum seni. Hatta arada açıp açıp tekrar tekrar Tolstoy'un evi yazını okuyorum her defasında aynı zevkle <3.
    (Bir de bir şey söyleyeceğim belki sadece bende oluyordur yada ben kaynaklıdır. DNS ayarlarımı değiştirdim ve fakat nonim.net açılmıyor bende. Blogspot uzantılı adresinden okuyabiliyorum.)

    YanıtlaSil
  18. Noni cim net adresini açamıyorum.Ama küçük bir ayarla bloguna ulaşabiliyorum...

    YanıtlaSil
  19. http://www.bakterim.net/internet-network/89786-dns-degistirmek-resimli-anlatim.html

    buna bak nonicim,dns ayarı.

    YanıtlaSil
  20. ben de varım seni okumaya devam edenler arasında. yalnız değilsin :))

    YanıtlaSil
  21. Söze önce bir şarkıyla giriş yapmak istiyorum;

    Mağdurum ben mağdurum
    Mağdurum ben mağdurum

    Ohhh kurtlarımı döktüm şimdi yorumlarıma geçiyim;

    Bir Yastıkta; aaa sahi mi? umarım kalkmıştır!

    ezgicim; röportajı en yakın zamanda ekliycem, çekilişi de haftaya erteledim, belki o zamana kadar herkesin blogger sorunu çözülmüş olur ;)

    Ayşecim; aaa okudun mu röportajı çok sevindim, sağol canım benim :)

    Aslı; ben de wordpress'i çok soğuk buldum, orda yazmayı düşünmüyorum, çoook sevimsiz :(

    betul; hii hii yoklama yapıyorum ben herkes geldi mi diye :)

    ŞuŞu; tekrar başın sağolsun canım :( derginizde yer almak beni çok mutlu etti, nice güzel röportajlar diliyorum sizlere canım!!!

    Nana; ben de anlamadım canım gerçi 3 gün süren bir aktarım durumu varmış... hafta sonuna kadar bekleyeceğim eğer açılmazsa yine blogspot'tan yazmaya devam edeceğim...

    Yurdanur; teşekkürler canım :)

    ebru; ama ben moskova'da olduğum için herkesi görüyorum, yine de dns ayarı yapmam gerekiyor mu canım? ay kafam karıştı iyiceneeee :P

    Adsız; teşekkürleeeer :)

    YanıtlaSil
  22. ben de burdayim!! zuzu

    YanıtlaSil
  23. zuzu; aaa iyi sevindim canım ama senin blog niye çıkmadı şimdi yorumda?

    YanıtlaSil
  24. Nonişkom :) bak ne varsa burdan var nonim.net'ten giremedim ama mailinden sonra akil edip buraya girdim bak ayni yazi burda da varmis ve girdimmm :)) ohh be sukur kavusturana, birilerinin yazabildigini gormek guzel hem bak bir suru de yorum almissin ;)
    Roportajimizla ilgili yorumlari ben de cok merak ediyorum haydi yayinla da herkes okusun
    Bakalim begenecekler mi ? :))
    Buzzz gibi İstanbul'dan buzzz gibi Moskova'ya en sicak sevgiler canim
    Optummm!!! :)

    YanıtlaSil
  25. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  26. :D noni bilgin olsun diye ne biliyim görüyosan sorun yok =)

    YanıtlaSil
  27. Ben de anlamadım, bazı bloglara giriyorum, bazılarına giremiyorum.. puff :(

    YanıtlaSil
  28. merhaba bende sizi surekli takip ediyorum gerci ben yurt disindayim ama bazi sitelerde hala sorunlar var sanirim :) aman yilmayin biz burdayiz :) sevgiler....bu arada adim sevcan

    YanıtlaSil
  29. canım bloguna girebiliyorum sen devam et.

    YanıtlaSil
  30. Ses bir kiii:) ben okuyabiliyorum noni'cim;)

    YanıtlaSil
  31. Yurtdisinda oldugumdan bende okuyorum seni Noni'cim, umarim sorun cabucak hallolur,yoksa kimsede tad kalmadi...
    Yine de inatla yazmaya devam etmeliyiz sanirim...

    YanıtlaSil
  32. noniiiii merak etme sennn, bak herkeşler de burdaymış, hem dergide de okumuştum ben seni...ne güzel olmuş röportaj..
    pes etmek yok, yazmaya devam, değil mi..
    sevgilerrr

    YanıtlaSil
  33. Ben sizi ve diger bloglari hala takip ediyorum ama bunda yurtdisinda olmamin etkisi var. Sadece yalniz olmadiginizi bilmenizi istedim, bloglar Tr'de yasaklansa bile hala takipcileriniz var..
    Selin

    YanıtlaSil
  34. şu şekilde DNS ayarları yapılarak girilebilir
    http://yasarguner.blogspot.com/2011/03/blogspot-dns-degistirerek-baglanma-04.html

    YanıtlaSil
  35. Yurtdisindan bende sorunsuz okuyorum tabii. Burdayiiim!

    YanıtlaSil
  36. Tatlım ben seni okuyabiliyorum:)))

    YanıtlaSil
  37. Ahhh çok mutluyum hala okunabildiğim için! Net adresim çalışmadığı için yine blogspot adresime geçtim ;) Haber verdiğiniz için de çok teşekkürler, yoksa ben açılabiliyor diye net.ten yayına devam edicektim, haydi şimdi yeni postlara geçelim ;)

    YanıtlaSil
  38. bende de bir sorun olmadı aslında umarım olmaz burdayım noni okuyorum izlemedeyim seni:)

    YanıtlaSil
  39. bende burdayım noni ,keyifle yazman dilegiyle

    YanıtlaSil
  40. Issız hali bile kalabalık bu blogun:) Bende de açılıyor bakın:)

    YanıtlaSil
  41. canım nonim bende buradayım...ve seni keyifle okumaya devam:)))

    YanıtlaSil
  42. Ay çok şükür suni teneffüsle biraz kendine getirdik burayı hahahhah :)
    Yasak kalkmıyor mu yaaa hiçbir yerde yazmıyor bişi :(

    YanıtlaSil
  43. ben de okuyabiliyorum noniiiii....ben yasağı duyduğumdan beri okuduğum bütün bloglara hep ulaştım hiç okuyamama sorunu olmadı neden acaba?

    YanıtlaSil
  44. Nonim benim teee uzaklardan sevdiğim blogerım :) Bende adresini google yazıp ön belleğe tıklayınca okuyabiliyorum hem dns ayarlarımını ellemedim hiç :) Özledim yahu.. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  45. Yorum bırakıp sonra vazgeçip geri dönüp silen kim bakiyim yakalarsam seni cısss yapıcam ona göre ;)

    Bir şekilde okunabildiğim için çok mutluyum ama yine de anlamıyorum bu yasak neden bu kadar uzun sürdü? Ayrıca madem DNS ayarları ve önbellek ile okunabiliyor o zaman bu yasağa ne gerek var ki tamamen kaldırsınlar herkes rahat etsin! gerçekten anlamıyorum!

    YanıtlaSil
  46. wiii anlasilan cok zuzu var ortalikta :)) ben blogsuz zuzuyum :)) blog tutmayi beceremedim bi turlu :/

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...