23 Mart 2011

Kuaför Derdi!


Saçlarımı, kıvırcık saçın tüm dezavantajlarına karşın seviyorum. Şekle zor girse de bakımı zor olsa da hiçbir zaman kalıcı olarak düzleştirmeyi düşünmedim. Rengini de beğeniyorum, bugüne kadar hiç boyatmadım, kimyasallardan uzak durdum, beyazlayana kadar da boyatmayı düşünmüyorum. Ama her bayan gibi ben de değişiklik istiyorum, renk olarak olmasa bile en azından kesim olarak kendimde yenilik yapmak istiyorum. Moskova'daki soğuk hava şartları ve sularının kireçli olması nedeniyle bir hayli yıpranan saçlarımı kestirmek için kuaför salonunun yolunu tuttum bugün... Aslında başta sadece uçlarından aldırmayı düşünüyordum ama içeri girince ne olduysa bir cesaret geldi bana... Tabii gittiğim salonda herkes İngilizce bilmiyor, bileni buldum ne istediğimi anlattım (saçlarımın çok ağır uzadığını, çok gür olduğunu, küt kesim istediğimi, ama bana yakışıp yakışmayacağını bilemediğimi, önerilere açık olduğumu söyledim) o da saçımı kesecek olan kuaför Alexey'e aktardı. Ama cins kuaförün benim bonus kafamdan gözü mü korktu ne, kısa kesime ikna olmadı, şaka gibi di mi :) Neymiş efendim çok modern ve kısa şekilde saçımı kesermiş ama bunun için evimde özel bir saç stilistimin olması gerekirmiş, ben şekle sokamazmışım. Tabii yaaa! Bu benim aklıma neden hiç gelmedi ki!!! Böyle biri olsa orda işim ne zaten! Tövbe tövbeeee! Alexey ile baş edemeyeceğimi anlayınca pes ettim, o zaman kendi neyi tavsiye ediyorsa o şekilde kessin dedim. Sonuç tam bir fiyasko! Elini korkak alıştıran cins kuaförümüz saçımı orta boy kesti bıraktı. Zati adamın dazlak kafasından huylanmam gerekirdi, başında saçı olmayan bir kuaför ne kadar empati kurabilir ki! Şimdi saçlarım en nefret ettiğim şekli aldı, ne uzun ne kısa, ikisinin ortası, hiçbir ruhu yoktur bence bu kesimin. Modern de hiç durmuyor, gayet klasik. Salonun müdürüne şikayetlerimi ilettim, içimden de Alexey'e okkalı bir küfrü bastım sinirden kıpkırmızı olmuş bir şekilde çıktım. He giderken bir de ültimatom verdim, aynı salonu kullanan prensimin de saçını bundan böyle Alexey kesmesin dedim, artık bundan böyle Olga kesecek prensimin saçlarını hee hee :P 


Şimdi gelelim esas meseleye! Türkiye'ye gidince yapılacaklar listemin 1 numarasına kuaföre gitmeyi ekledim. Saçlarımı böyle omuz hizasında istiyorum, sizce bu saç modeli bana yakışır mı? Ne dersiniz? Fikirlerinize ihtiyacım var çok mutsuzum böhüüü beni ancak siz yavriler anlarsınız :(

31 yorum:

  1. Noniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii,,niye.bize.gelmedin??????????????
    ((((((((((((((((((((((((((((

    YanıtlaSil
  2. Gecmis olsun, keske bana sorsadin fikrimi yazardim.:P
    ruslarin saclari genelde duz oldugu icin, kivircik sactan anlamiyorlar, o yuzden ben kestirmeye korkardim ve kestirmezdim .. ;) Onemli olan iyi bir kuaforu bulmak illa ingilizce bilen yer diye gitme, iyice arastir. ;)
    Biliyorsun benimde saclarim kivircik simdi kullandigim model omuzlarda, onemli olan kat kat kesilmis olmasi cunku direk duz keserse supurge gibi durur.. ;) bence yakisir yani :D

    YanıtlaSil
  3. Mia'cım; burası evimin hemen arka sokağında o yüzden buraya geldim, bir de ben hala sizin AVM'ye gelişi öğrenemedim :(

    Merail'cim; evet Rusların saçları çok seyrek ve dümdüz, kesinlikle kıvırcık saçı kesmeyi bilmiyorlar :( kat kat bana pek yakışmıyor iyice sepet kafa oluyorum o zaman :P

    YanıtlaSil
  4. canım İzmir e yolunun düştüğünü biliyorum.tekrar ne zaman gelirsin bilmiyorum ama Nano kuaför var karşıyaka sahilde. ben de kıvırcık saçlıyım ve seviyorum saçlarımı. oradakiler harika kesiyorlar.ben ancak böyle yardımcı olabilirim. ve bu saç modeli gür kıvırcık bir saça yakışır, sen güzel kullanırsın gibi geliyor. :)))

    YanıtlaSil
  5. benim tavsiyelerimle başlayan şimdi bu formülü kullanan bir arkadaş grubum var,size önermek isterim az uzuyor kireçten yıpranmış dediğiniz için,hemde boya yokmuş bile...ben saçımı 1 sene önce çilek pembesine boyatmıştım 1 yılda kullandım oryallerle çok haşır neşirim ama tek tel yıpranma yok.ve çok hızlı uzuyor.ister deneyin ister denemeyin ama ben önermek istedim çünkü 1 hafta önce şimdi sizin başınıza gelen bnm başıma da geldi :(
    bepanthene ampul,evigen ampul,bemiks ampul her uygulamada bunlardan bir ampul katıyoruz karışımımızın içine,sonra,badem yağı,zeytinyağı,çam terebentin saç bakım yağı(1 kapak sadece) ,ısırgan otu yağı,susam yağı,az miktarda hint yağı,gene içine eklemek istediğiniz saça uygun yağları atabilirsiniz içine. bu formülü ben hala uyguluyorum saçlarım kızıl ve her ay boyarım.diplerden uca sürdükten sonra 2 saat bekleyin yıkamadan önce, 5 dkka fön tutun uzaktan ve biraz daha bekledikten sonra şampuanınızla yıkayın.yanında bitkisel şampuan ve saç kremi kullanırsanız muhteşem bir sonuç elde ederseniz.ama yapmadan 2 gün önce alerji testi yapın nolur nolmaz diye ama varsa doktorunuz danışmadan yapmayın derim ciltler farklı neticede,istenmeyen birşeyle karşılaşmak istemezseniz diye.biz bu ampulleri sağlık ocağında yazdırıyoruz doktorlar biliyor saç için mi diyorlar.sizde orda sorabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  6. Noni'cim,

    Geçmiş olsun, senin saçın öyle güzel ki kestirmesden de olur hep yapılı gibi duruyor, o yüzden o model de gayet güzel durur sende ama ben hep uzun daha da uzun hatda rapunzsel uzun sevenlerden oluğum için o boy bana kısa geliyor yani saçların böylede çok güzel.

    Ama haklısın en iyi kuaforler inanın Türkiyede bu Amerika, Londra ve Fransa dahil olmak üzere hiç bilmiyorlar bu işi yahuuu.

    Sevgiler,
    Karin
    karinsfairytale.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Kuafor sorunu bence dunyanin dort bir yaninda var =) Olmuyor beceremiyorlar.Amerika da 3 senedir 2 kere ayni kuafore gidemedim! Hic mi anlamazlar fotograflarla acikliyorum artik ama tik yok!

    Hangi sac modeli olursa olsun senin o kocaman gulumsemen yeter Noni =)

    YanıtlaSil
  8. vah canim, benimde amerikadaki en buyuk dertlerimden biri bir turlu adam gibi kesen kuafor bulamadim dolayisiyla saclarim rapunzel misali uzuyor simdi. herhalde 1 seneyi gecti kestirmeyeli. Hele birde bizdeki gibi fircayla fonmus yok zaten yapabilende yok :)bende hemen sac kas gidiyorum kuafore trye gelince:)

    sevgiler

    esra aytul

    YanıtlaSil
  9. benim saclarim da kivircik ve omuz hizasini gecmez hic. uzayinca cok zor oluyor bakimi. hem de kafam cekmiyor gur oldugundan :) amerika'da yasadigim icin her turkiye'ye gittigimde saclarimi kestiririm :)

    YanıtlaSil
  10. türkler kuaförlük konusunda bana hep iyi gelir yurt dışında yaşayan arkadaşlarımla konuşuyorum benimle aynı kanaatdeler onlarda.beceriksiz bu ecnebiler:))
    modele gelince modern kesim senin yüz hatlarını düşündüğüm zaman gayet cici olacağına yakışacağına inanıyorum nonicim hemen gel memleketine görsün yavrular saç nasıl kesilirmiş;)

    YanıtlaSil
  11. Kendine haksızlık etme Noniciğim, eminim çok güzelsindir :)
    Foto isteriz foto :)

    YanıtlaSil
  12. Bence bu kesim sana yakışır nonim

    YanıtlaSil
  13. Allahım enberbat haldır bır kadın ıcın istemediği saç modelıyle baş başa kalmak,çok güzel bir saç modeli resimdeki,çok guzel yuz hatlarına sahıpsın sana çokda yakısacagına ınanıyorum,ben böyle sinir durumdayken dayanamam bırde ben el atarım evde kendıme ,böyle bırsey deneme emi:))))

    YanıtlaSil
  14. öncelikle bence kesinlikle yakısır omuzda sac :o)
    buraya geldiğinde caddede ebil var orada mahmut var sahibi carsambaları caddedeki yerlerinde oluyor
    biraz tuzlu olsada seni memnun edecektir diye düsünüyorummmmmmmmmmm
    limonağacccı

    YanıtlaSil
  15. Nihancım; sağol canımmm İzmir'e bu yaz gelicem ama çok az bir süreliğine, kuaför için zaman yaratabilir miyim bilmiyorum ama burayı kayınvalideme önereceğim ;)

    Arsızkedi; ay çilek pembesi mi ne güzeeel böyle iddialı hatunları valla takdir ediyorum ;) detaylı tarif için çok teşekkürler! bu ampülleri doktoruma bir sormam lazım bebek sahibi olmaya çalıştığımız için dikkat ediyoruz ;)

    Karincim; kesinlikle katılıyorum, Türk kuaförleri en azından nabza göre şerbet vermesini iyi biliyorlar burdakiler höt höt kaba saba mübarekler!

    Zuzu; oyyy canım benim teşekkür ederim :) hep sana sorucam unutuyorum şu profildeki ojenin markası nedir? rengi muhteşemmm!!!

    esra aytul; evet ben de bundan böyle TR tatillerimde bu işi halledeceğim, bir de burdakiler hem işi bilmiyor hem de çok pahalı!

    Adsız; aaa Amerika bu konuda sınıfta kaldı kesin, ben de taktım kesin kesitiricem umarım bu gaz TR'ye gelene kadar sönmez :P

    Meyra; evet canım kesinlikle öyle görünüyor, Mayıs sonunda ordayım ilk hedefimiz kuaför salonuuuu :)

    Somethin'Special; fotomu bir üst posta ekledim canım ;)

    ikkuş; ay hemen gelesim hemen kestiresim varrrrrr!!!!

    AYŞENcim; çok teşekkürler tatlısı, yani mutlu olmak için girip mutsuz olup çıkmak ve de bir dolu para bayılmak insanın canını sıkıyor, hiç mutlu değilim şu anda halbuki çok mutlu olabilirdim böhüüü, Alexey'in bugünde kulaklarını bir çınlatayım en iyisi :P

    limonagaci; sağol canımmmm, ben de Atatürk Caddesi'ndeki Saloon Black'e gidiyordum, düğün saçımı da onlar yapmıştı, eğer Levent Bey hala orda ise bir ona danışacağım, gazamız mübarek olsun :)

    Mia'cım buradaki kuaförlerle ilgili yazdıklarımı sakın sen üstüne alınma olur mu? Sen de bizdensin, o yüzden seni bu kategoriye asla sokmuyorum ;)

    YanıtlaSil
  16. noniiiiciim sibelciiiiiiim
    bu kadar olur ayni zamanda kuafor yollarina dusmusuz..ve
    bende ayni senin gibi isteyip kararsiz kalip kisa olursa cit cit isterim diye kuaforun gozunu korkutup ayni fotograftaki gibi kestirdim belime inen saclarimi..
    cok memnunum ama su an
    sana da yakisacagindan eminim yuz hatlarina cok gider.
    ayrica zaten cok guzel bi yuzun var (masallah) her model yakisir..sonrada gidim gidim uzar :)
    opucukler!
    bu arada yukardaki +2 basligi gorunce acmadan ne diye dua ettim bil bakalimmm ;)))

    YanıtlaSil
  17. Essie Mint Candy Apple =)

    Neden .com uzantindan yeniden blogspot.com a dondun Noni? Benim de rss sikintilarim vs var, donmeyi dusunuyorum ama blgospot'a donuncem hersey eskisi gibi olucak mi korkuyorum. Yazilarin guncellenmesi falan problem. Hazir seni yakalamisken sormak istedim =)

    YanıtlaSil
  18. keLemek; çok sevindim canım, en azından bu dünyada bir yavri dün kuaförden mutlu şekilde ayrılmış :) böhüüüü ben de mutlu olmak istiyom ben deeeee hayatımda ilk kez saçımı kestirme gücünü kendimde buldum ama kestiremedim bu nasıl bir iştir yarappim :)

    Zuzu; teşekkürler canım ;)
    ben com adresimi Türkiye'de blogspot adresime giremeyenler için aldım ama o adresim de açılmadı, sonra ben de burda sorun yaşadım birkaç kez page cannot find gibi bişeyler zırvaladı, iyice sayfam elden gitmesin diye blogspota döndüm... hani Türkiye'de yasak kalkmıştı hala bir tık yok çok üzülüyorum bu saçma duruma :(

    YanıtlaSil
  19. geçmişolsun biliyorsun ben zaten kestirmen taraftarıydım, cesaret gelmiş bir anda sana omuzlarda diyorsun ama bence omuzlarında üstüne çık biraz daha kısa yani

    YanıtlaSil
  20. Scissor Hand; cesaret bana geldi ama kuaför pıstı hahahaha :) birden şok olmamak için ilk etapta omuzlarımda kestiriyim diyorum bakalım artık o anki havama da bağlı tabii ;)

    YanıtlaSil
  21. keşke başka kuaföre gitseydim , kuaför neden pıstı ki , sana kısa saç yakışacaktır hiç merak etme bence denemeye değer

    YanıtlaSil
  22. benim saçlarım da senin gibi;kısa kestirdiğimde daha da kıvırcıklaşıyorlar ve herkes daha küçük göründüğümü söylüyor:Duzun-kısa arasındaki tek fark bu benm için:)

    YanıtlaSil
  23. Scissor Hands; yüreklendirme için teşekkürler :)

    prettyflower; ayyy işin ucunda küçük görünmek varsa kirpi gibi de kestiririm vallah! şimdi bilet alıp atlayıp İstanbul'a gidesim geldi kestirmek için can atıyorum :)

    YanıtlaSil
  24. Yakışacağından emin olmasam bu kadar kesin konuşmam umarım saçını kesecek birilerini bulursun

    YanıtlaSil
  25. Scissor Hands; Burda değil Türkiye'ye gittiğimde kendi kuaförüme kestirme kararı aldım ;)

    YanıtlaSil
  26. selam nasılsın görüşmeyeli , kestin mi saçlarını

    YanıtlaSil
  27. Cnm benim,
    Sen böyle yaptın ama zaten saçını.. Hatta bende de var foton, Naz'ın özel bir gününe katılmıştın saçların omuz hizasıydı. Çok da güzeldi, ama bu da çok güzel.. Sen çok güzelsin.. Aman ne bileyim kazıt istersen whatever yani, güüzelllll.. :))))

    YanıtlaSil
  28. selam nasılsın görüşmeyeli, geldin mi Türkiye ye gitti mi saçlar

    YanıtlaSil
  29. Evom; evet haklısın, eskiden delilik anıma gelip kısa kestirmiştim ama onun kesimi farklıydı, bu daha küt gibi olacak, ay çok heyecanlı :)

    Scissor Hands; Saçlar Mayıs sonunda gidecek, zaten son halimi mutlaka çeker buraya koyarım :)

    YanıtlaSil
  30. artık kesim yapılırken fotoğraflar çekip bir başlık altında bize gösterirsin olurmu ( Saçların kesilirken )

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...