20 Mart 2011

Kuş Dili


Hatırlıyorum... Canım anneannem ve rahmetli dedem kendi aralarında kuş dilinde konuşurlar, onları anlamayan ablamla ben bu dili çözmek için büyük çaba harcar, bir anlam çıkartmaya çalışır ama yine de tek kelime anlamazdık :) Hala bu dilin sırrını bilmiyoruz.
Kedileri olan mutlaka biliyordur, onların da kullandıkları bir kuş dili var ve ben buna bayılıyorum! Bilmeyenler için konuyu hemen bir video ile destekliyim, bakınız Miso'nun Ekim ayında kuşlarla konuşması :) Çok komik değil mi? Ne diyor acaba? Pişt yavlum baksana bi bana, gel kız vallah kötü bir niyetim yok mu diyor?

video
Miso on Twitter :P
Kuş dilini hala bilmiyorum ama bugünlerde sevdiklerimin yanına kuş olup uçmak istediğimi iyi biliyorum! Yarın güzel ablamın ve minik yeğenlerimin yanına uçan canım anneme harika bir yolculuk diliyorum! Şşşt bensiz bensiz kulaklarımı çok cıvıldatmayın bakiyim hii hii ;)

15 yorum:

  1. gerçekten de miso kuşlara birşeyler diyordu

    YanıtlaSil
  2. domestic misom benim!!!! sagol nonim... sensiz nasil cok eglenebiliriz ki biz??? bol bol skype'ta oluruz zaten... mucxxx

    YanıtlaSil
  3. ay evet ben de senin adına kuş olup uçmanı isterdim onların yanına öptüm canım :)

    YanıtlaSil
  4. dedenle ananen begen negen saganaga diye konuşurdu hey gidi günler heyyy :)))

    YanıtlaSil
  5. genc kizken her hecenin basina ge yada ga ekler öyle konusurduk bizde kus dili diye bir tek onu biliyorum. Büyüklerimiz anlamazdi hizli konusunca:)
    segenigi ögöpügüyogorugum gibi mesela:)

    YanıtlaSil
  6. Ahahaha bence kesin Tarkan'dan "gel gel gel güzelim gel hiç acımıycak." ı mırıldanıyor :D
    Kuş dilini ilkokulda konuşurduk sanırım biz ya klasik örneği se-ge-ni-gi se-ge-vi-gi-yo-go-ru-gum böyle bir mantığı vardı anımsadığım kadarıyla :)

    YanıtlaSil
  7. Bu sabah benim ki de Kumruyla konuşuyordu. Kuyruğunu sallayarak. Niyetlerinin iyi olduğunu hiç dügüşügünmügüyogorugum:))

    YanıtlaSil
  8. Anaaaa yok vallahi billahi bu dili benim kafam basmıyo yazdıklarınızı 2 kez okudum ne olduğunu anlamak için benim gibilere de kuş beyinli deniyor heralde hahahahha :)

    YanıtlaSil
  9. Nogonigi, kegendiginege ögöylege degemege :))

    YanıtlaSil
  10. Nasıl yani miso konuşuyor aaaaaaaaaa:))))

    YanıtlaSil
  11. Ahaha Nonicim kuş dilinin kilit noktası "g" harfi. Her heceden sonra "g" ile başlayan bir hece koyuyorsun. "g" den sonra gelen sesli harf ise önceki hecedeki sesli harfle aynı oluyor.
    Mesela ben "seni seviyorum" yazmıştım.
    Yada senin favorin olan PRENSİM kelimesini ele alalım :P
    Pi-gi-re-gen-si-gim
    Noni ise no-go-ni-gi oluyor.
    Miso : mi-gi-so-go
    Derin: de-ge-ri-gin
    Selin: se-ge-li-gin
    Nilüfer: Ni-gi-lü-gü-fe-ger
    Anne: A-ga-ne-ge (tam emin değilim ama :p)
    Baba: Ba-ga-ba-ga
    Ahaha çok güldüm kendime şimdi :D

    YanıtlaSil
  12. Miso kuşlara sinirli sinirli söyleniyor bence fazla da muhatap olmuyor cool miso :))

    YanıtlaSil
  13. ezgi yaman22/3/11 14:15

    tagatlıgı nogonigi =)

    YanıtlaSil
  14. Heh şimdi biraz biraz anlar gibiyim, bu pratik bana iyi oldu, şimdi teşekkür nasıl edicem size peki? tegeşügür egedegerim mi? oldu mu?

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...