08 Mart 2011

Mart Ayının Sürpriz Hamur Çekilişi


Bildiğiniz gibi bugün Dünya Kadınlar Günü!!!
Ben de bu ayki konseptimi tüm bayanlara ithaf ederek hazırladım ;)
Umarım bloggera girebilen herkes katılabilir, yorum bırakamayanlar olursa bana nonim77@yahoo.com adresime mail atabilir ;)
Yavrular, kavruklar, velhasıl tüm hatunlar hangi yaşta olursak olalım kendimizi hep sevelim ve her zaman değerli görelim! Çünkü biz bunu hakediyoruz!
Günün önem ve ehemmiyetine parmak bastıktan sonra el işi göz nuru çekilişimi artık gönül rahatlığı ile başlatabilirim.
Bakalım bu ayın hediyeleri ne mesajlar veriyormuş:

"Bütün kadınlar güzel ve asildir, PMS dönemine denk gelme yeter!"
"Unutma! Her yavru kraliçelere layık davranışları hakeder!"
"Tüm yavrular kanatsız bir melektir, Victoria's Secret bebeleri halt etmiş!"
"Her hatun bir matruşka gibidir, yeter ki doğru şekilde açmayı bilesin!"
"Ama dikkat! Tüm yavrular şayet damarına basılırsa kuyruğuna basılmış bir pisicik gibi tırnağını çıkarıp seni cırmık içinde bırakabilir!"
Kutumuz hazır, sahibesini bekliyor!
Şimdik gelelim meşhur çekiliş sorumuzaaa:

Bizim pissi şu sıralar "yerli" bir ünlümüze özendi, sizce bu ünlü kim olabilir?

Biraz ipucu veriyim bu ünlümüz erkek değil bir dişi ve bana göre kendileri pek bi antipatik :P
Blogu olan olmayan herkes çekilişe katılabilir, sizden sadece hayal gücünüzü kullanarak bir yorum bırakmanızı istiyorum tabii isminiz veya rumuzunuzu eklemeyi unutmadan, hepsi bu!

Sonuçlar açıklanana kadar oruvaaaa güzel yavrular :)

111 yorum:

  1. Lady Gaga olmasın sakınnn :((((
    Bak Rihanna'yı kaldırabilirim ama Lady Gaga aslaaa :p

    YanıtlaSil
  2. Ebru Şallı Tan diyorum dahada bişi diyemiyorum xD

    YanıtlaSil
  3. Bence Pissi "Ebru Şallı"ya özenmiştir..

    Dudaklar lip glosslu şekilde pilates yapıp duruyordur.. =P

    YanıtlaSil
  4. Aklıma ilk gelen Demet Akalın bilemiyorum:))Demet Akalının hangi halini takınır bir kedi onu bilemedim işte.

    Cevabı merakla bekliyorum.
    Bu arada harika bir hediye olmuş güne özel ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. aklıma ilk gelen isim lady gaga . ve benim için gerçekten çok antipatik :) sevgiyle kal nonim

    YanıtlaSil
  6. Seda Sayan deme banaaa :D Pisicim çok ayıp ama :P

    sheker_melik@yahoo.com

    YanıtlaSil
  7. Valla bana şu aralar en antipatik gelen ünlü H.ülya Avşar, nesine özendi acaba? Gerdanına bol kolyeler dolamıştır belki:)
    Bu arada yüzükteki hatunu genç kızlık halime benzettim:))) Pek bi asildim gençkene, kontes:))

    YanıtlaSil
  8. Himmm antipatik dişim deyince bir çok isim geliyor aklıma Ebru Şallı olabilir, şu hiç durmadan çekişen popçular olabilir. Neydi onların adı ya

    YanıtlaSil
  9. bülent ersoya takmıştır kesin :))
    Bu arada hediyelerine bayıldım. Yine şahane hepsi..
    Kader bana ne zaman gülecek hiiiççç bilemiyorum :)
    Kadınlar gününde kutlu olsun bu arada..

    YanıtlaSil
  10. yoksa kedi kadın Serpil Çakmaklı mı?:)) yok yok diğer kedi kadın Ebru Şallı bence:))

    YanıtlaSil
  11. Senin pisicik Ebru şallı ya özenip, pilatese mi başladı acep diye yorumumu iletiyorum.
    ve karlı bir İstanbul gününden sevgilerimi iletiyorum.

    http://ikizbebeklerim.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. Bilemedim, ama içimden Hande Yener geçti :P

    YanıtlaSil
  13. Senin yaptığın gibi evrene mesaj gönderme şeysini buraya yazayım bari :) Bu ay ben kazanmak istiyorummm.
    Antipatik diyince gülben ergen geldi aklıma ama Pissi ona özeneceği bir şey de yok :)

    Kadınlar günün kutlu olsun, sevgiler..

    YanıtlaSil
  14. Aayyy bu pisicik Hülya Avşar'a sarmış olmasın sakın bu aralar. Aman sakın haaa!!!!

    Öperim, dünya emekçi kadınlar gününü de kutlarım noniş :)

    Byeee 
    Battodol

    YanıtlaSil
  15. Ebru Şallı mı, yoksa Hülya Avşar mı ? Acaba Gülben Ergen mi ?
    Yapmasın pissicik böyle şeyler hiç hoş değil...:))
    Emekçi kadınlar günün kutlu olsun Noni...

    nisancubuk@gmail.com

    YanıtlaSil
  16. Bence Pissi fevkaladenin fevkinde bir Bülent Ersoy olmuş olabilir.

    Kadınlar Günümüz kutlu olsun ^.^

    YanıtlaSil
  17. Lady gaga olabilir diyorum ahah.

    YanıtlaSil
  18. nihat doğana yada seda sayana özenmiştir bence :D

    Sümeyye

    YanıtlaSil
  19. nadide sultan geldi aklıma nerden geldiyse hahah:)çok güldüm kendi kendime yazarken bile ..

    YanıtlaSil
  20. bence seda sayan :)
    bence çekilişleriniz çok güzel oluyor
    baharmasali@gmail.com

    YanıtlaSil
  21. seda sayan:)

    YanıtlaSil
  22. hülya avşar mı?yoksa saba tümer mi??

    Gül

    YanıtlaSil
  23. Cevabım Hande Yener :)

    Gamiize

    YanıtlaSil
  24. SİNEM KOBAL :=)


    senemsefa@gmail.com

    YanıtlaSil
  25. Demet Şener yada Ebru Şallı mı acaba...Kutsal bakireler diyorum ben onlara :)

    YanıtlaSil
  26. sanırım ebru şallı gibi plates yapmaya başladı pissicik ne de olsa yaz geliyor :))
    sevgiler ,
    beyza.

    YanıtlaSil
  27. ezgi yaman8/3/11 14:47

    Fatmagülün yengesi ? Benzememelisinn ona pissii :)

    Herkese bol şans...

    YanıtlaSil
  28. Bence Tuğba Ekinci'dir.
    Hediyeler güzel yine:))
    DilekY.

    YanıtlaSil
  29. selam noni,

    * b.saat, a.arman gibi bazen antipatik olan biri,
    * e.şallıtan, s.tümer, h.yener gibi her daim antipatik grubundan biri ya da
    * antipatisini istikrarlı olarak arttıran, yeni estetikleriyle helin avşar gibi biri.

    YanıtlaSil
  30. Demet akalın da olabilir Hande Yener de olabilir Sinem Kobal da. Bunların hepsi antipatik. Çay da kahvaltı da yenir acaba nedir nedir nedir? Sevgiler Noni! Kadınlar günün kutlu olsun!

    YanıtlaSil
  31. Aklıma hemen Ebru Şallı geldi.Sonra yorumlara baktım,bir sürü kişi onu yazmış.Hakikaten antipatik demek ki :)

    YanıtlaSil
  32. Bence Seda Sayan.Ama Ebru'da olabilir
    Hediyeler süper bana çıksın bana çıksın:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  33. Kedi kadın deyince biz orta yaşlılar Seyyal Taner deriz. Kadınlar günün kutlu olsun..

    YanıtlaSil
  34. Ebru Şallı ya da Seda Sayan olabilir. İkisi de antipatik ne de olsa =) Umarım bu hediyeleri ben kazanırım.

    YanıtlaSil
  35. hmmm bence yildiz tilbe :p ZuZu

    YanıtlaSil
  36. benim aklıma ilk ece erken geldi son zamanlardaki haberlerde sonra :)pisicik ona özenmiştir:)

    moda_kesh

    YanıtlaSil
  37. Bende Ebru salli diyorum, bencede biraz antipatik ama helal olsun 2 cocuk dogurmus bir bayan icin superr bir fizigi var.

    Aslinda fena biride sayilmaz icten ice kiskaniyormuyuz yoksa onu bende anlamadim :)))

    Zeynep sultan

    YanıtlaSil
  38. aklıma ilk bülent ersoy geldi. gerçi çok antipatik bulmuyorum ben onu. ya da çağla şikel mi desem acaba..

    YanıtlaSil
  39. eda taşpınarrrr :) bildim mi bildim mii :)

    Gofrett

    YanıtlaSil
  40. kedili fulara bayıldım! Ebru Şallı diyorum ben de.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  41. antipatik denilince Demet Akalın derim ben ama kedicik nasıl benziyor, görmeden bilemeyiz ^_^

    YanıtlaSil
  42. benim de aklıma Deniz Seki geldi..yeni album cıkarttığı için surekli ekranlarda ...

    YanıtlaSil
  43. bu en zor sorusu oldu pissi'nin bence..antipatik ünlüden başka hiç bir şey yok aslında etrafta amaa..buldum seren serengil'e özenip evlilik programı sunuyor olabilir :p :))

    YanıtlaSil
  44. Benim de aklima ilk Candan Ercetin geldi. Kendisini cok ama cok severim. Hic antipatik bulmam ama neyse. beyin iste, insani boyle yonlendiriyor.

    YanıtlaSil
  45. bak yaa mart ayı da geldi sakın bu zuhal topal olmasınnnnnnn?:d

    YanıtlaSil
  46. merhaba...
    bende hülya avşar diyorum...
    takıyı çok kullanıyor...
    sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  47. Hande Yener geldi aklıma ilk...

    YanıtlaSil
  48. Derya Baykal veya Seda sayan diyorum bende :)

    YanıtlaSil
  49. Antipatik yerli ünlüler arasından seçmesi zor oldu, zaten tek birini seçemedim :) Ebru Şallı veya Seda Sayan olabilir mi? :)

    YanıtlaSil
  50. Hadi bakalım,
    Cevabım Seda Sayan:)

    www.tastoli.blogspot.com

    YanıtlaSil
  51. Seda Sayan deme pisi aglarim, anitpatik otesi!

    YanıtlaSil
  52. tubiş ankara8/3/11 20:20

    antipatik deyince aklıma saba tümer geldi nedense:)

    YanıtlaSil
  53. süreyya yalçın'dan başkası olamaz :) sevgiler,öpücükler

    berrin p.

    YanıtlaSil
  54. tahmin edemiyorum ama yaptıkların çok güzel ellerine sağlık noni :)) sevgiler...sanırım bunlar hiç benim olamıyacak bu gidişle :)

    YanıtlaSil
  55. Cevap veriyorum Hande Yener

    YanıtlaSil
  56. benim için en antipatik banu alkan olduğundan cevap bu diyorum nonişim kedili herşeye bayılırım diyorum
    sevgiler
    yildiz111@hotmail.com

    YanıtlaSil
  57. seren serengil mi acaba ? :D

    YanıtlaSil
  58. Seda Sayan olabilir mi acaba?Bu arada ellerinize sağlık.Hediyeleriniz çok güzel görünüyor.

    Naznaznaz

    YanıtlaSil
  59. saba tümer e mi özendi acaba neşelenince garip garip sesler mi çıkartıyor :)

    seren serengil gibi moskova pisiciklerinin çöpünü mü çatıyor yoksa?

    yoksa yoksa "beni, beni bihterini" deyip sevgilisinden intikam mı alıyor?

    ben de yazdıkça yazıp şansımı mı arttırıyorum yoksa :P

    merved

    YanıtlaSil
  60. Demet Akalın =)

    cimcime_busra

    YanıtlaSil
  61. ÇETEREFİL SAYS:FATMAGÜLE özendi başını alıp alıp gidiyormu biryerlere..

    YanıtlaSil
  62. antipatik ve miso , gülesim geldi. bence hiçbir şekilde miso antipatik olamaz. yakında ondan esinlenilmiş bir post hazırlayacağım. umarım bu sefer kutu bana gelir. şalı çok sevdim.
    sevgiler.
    zeynep.ozmenunlu@gmail.com

    YanıtlaSil
  63. Kesin Seren Serengil olmustur Pissicik 2 renkli peruk ile :)))
    Kocaman da dudak pozu vermistir :)
    Bakalim kimmi$$$?

    Kedili $al harika yahu,keske benim olsa...

    Optum Noni'cim, kadinlar gunun kutlu olsunnn ^*^

    YanıtlaSil
  64. Hülya Avşar mıki?Kadınlar gününüz kutlu olsun cümleten..

    YanıtlaSil
  65. ayyy zor soruymus :) hangisini desem bilemedim simdi :))))
    sevcan

    YanıtlaSil
  66. ımmm bence demet akalın:)

    YanıtlaSil
  67. esra ceyhan :))

    betül

    YanıtlaSil
  68. Hande Yener'dir kesin.Şu yerli ünlülerde ondan daha antipatiği var mıdır acaba:P

    YanıtlaSil
  69. banu alkan olmasın sakın

    YanıtlaSil
  70. Seda Sayan ve Seren Serengil arasında gittim geldim ama karar veremedim Noni, o sebeple ikisini de yazıyorum. Umarım bu özentilikten tez zamanda kurtulur diye de ekleyeyim:)

    YanıtlaSil
  71. Esra Ceyhan diyorum...
    zelda

    YanıtlaSil
  72. Bence antipatiklerin kralicesi Hulya Avsara ozenmistir:)

    Selin C.

    YanıtlaSil
  73. ebru şallı mı seren serengil mi yoksa hülya avşar mı bilemedim ki? antipatik ve ünlü kadın dolu memleket=)) bülent ersoyu da cinsiyetten eledim, kadın kategorisine girmez, o girecekse ben çıkayım diye =/

    YanıtlaSil
  74. bana şu sıralar en antipatik gelen yerli dişi hülya avşar, jüri üyeliği yaparken bilgisizlikte sınır tanımıyor, pisicikte onu seçmiş olabilir mi ki ?

    YanıtlaSil
  75. pisicik bence demet akalın a özenmiştir:) hediyeler şahane.

    YanıtlaSil
  76. Hande Yerdir,yener...

    YanıtlaSil
  77. Hayat S.9/3/11 13:53

    Tatlım hediye resimleri göremedim ama eminim yine çok güzellerdir.
    Soruya gelirsek ise Hande Yener diyorum :)

    YanıtlaSil
  78. düşün düşün aklıma gelmedi google'dan bile ünlüleri aratacaktım vazgeçtim ama hediyelerin çok güzellll:)

    YanıtlaSil
  79. Bana su an en antipatik gelen hatun oyle bir gecer zamanki'de Caroline :))))))

    YanıtlaSil
  80. bizim Pissicik Gülşene özenmesin

    M. Altıntaş

    YanıtlaSil
  81. Demet Akalın bence!!

    Esra

    YanıtlaSil
  82. demet akalın diyorum :)))

    Habibe

    YanıtlaSil
  83. hülya avşar diyorum :)

    YanıtlaSil
  84. selamm hediyelere bayıldım sonuçlar ne zaman açıklanacakk ?

    sorunun cevabı ; tuğba özay bence..

    aslı yıldırım*

    YanıtlaSil
  85. EBRU ŞALLI OLABİLİRMİ Kİ

    YanıtlaSil
  86. azra akın olsa gerek.zira heryerde karşıma çıkması nedeniyle benim sinirimi bozmaya başladı:)

    YanıtlaSil
  87. fatma palak9/3/11 16:48

    carolina diyorum ;) noni hediyeler senin yapımın mı çok güzeller.Bol şans ..

    YanıtlaSil
  88. Pissi yün yumağını pilates topuna çevirmiş olabilir Ebru Şallı gibi ya da Sibel Can misali paso halı reklamlarında oynuyordur.

    YanıtlaSil
  89. Bence pisicik Seda Sayan demiştir zira aklıma antipatik ve dişi olarak o geldi nedense:)

    hande

    YanıtlaSil
  90. şansım hiç tutmadı kesin bunda da tutmayacak ama işte insan yine de denemeden edemiyor.

    Sorunu okur okumaz aklıma seda sayan geldi benim.

    YanıtlaSil
  91. nonicim
    magazin haberlernden o kadar uzak kaldım ki tahmin bile edemiyorum genel ebru şallı demiş ama o nasıll bi huya sahpti onu bile hatrlamıyorum. sorrrry
    görkem

    YanıtlaSil
  92. antipatik ünlü çok gerçekten düşününce çıkamadım içinden ama hande ataiziye pek antipatiğim son günlerde;)
    hediyeler de pek güzel yine :)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  93. Demet Akalın derim başka da bişi demem, onun kadar antipatiği yok sanırsam:)

    YanıtlaSil
  94. Ebru Şallı diyorum,sevgiler :)))

    YanıtlaSil
  95. ilk aklıma demet akalın geldi , ardından lady gaga hmmm hepsi denmişş.. ebru şallı heh buldum dedim ki o da denmiş. ıykk seda sayan da denmiş.
    ayhh bilemedim ama içimden nedense lady gaga demek geliyor
    limonagaci

    YanıtlaSil
  96. demet sener geldi aklima nedense..
    cok gicik guluyor ya
    ondan belkide
    opucukler
    nonikk (:

    YanıtlaSil
  97. Ebru Salli mi?

    Nuray

    YanıtlaSil
  98. Merhaba; Ben de Ebru Şallı diyorum.Hediyeleri kazanan şimdiden güle güle kullansın.

    YanıtlaSil
  99. hürrem sultan mı ki?

    Sevgilerr

    YanıtlaSil
  100. sevda demirelll!!! :)

    Nothing
    www.nothinginspace.blogspot.com

    YanıtlaSil
  101. pınar yayla10/3/11 11:32

    güzel pissicikk :) bülent ersoy a özendiii :)

    YanıtlaSil
  102. Sorunuzun cevabı olarak benim ilk aklıma gelen Ebru Şallı oldu nedense.Kendimde hiç sevmediğimden olsa gerek :)

    guns_n_roses

    YanıtlaSil
  103. mart ayı benim doğum ayım :) çekilişe katılmazsam olmaz :) zaten şubat ayında da katılamamıştım maalesef..

    'niL

    YanıtlaSil
  104. Nurgül yeşilçay olmasın bu özendiği kişi kendinden küçük kedilerin peşinde mi :)

    Sevgiler

    Şengül

    YanıtlaSil
  105. özlem özkök10/3/11 14:18

    selamm cevabım ebru gündeş sevgiler

    YanıtlaSil
  106. tabiki hande yener :)
    bloğunu yeni okumaya başladım bunun şerefine umarım ben kazanırım :p


    esra conker

    YanıtlaSil
  107. Valla ben de Fatmagülün yengesiyle Ebru Şallı arasında gidip gelenlerdenim:)) bu arada bloğun çookkk güzel, her gün mutlaka birkaç kere bakmadan duramıyorum, hem seninkine hem ablanınkine:)) İzmir'den sevgiler..

    YanıtlaSil
  108. Büyük olasılıkla Ebru Şallı, plates topu peşinde koşuyor olmalı :)

    Yasemin

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...