05 Mart 2011

Noni @ AJANDA!


Bu aralar şu yasak nedeniyle tadımız bir hayli kaçtı biliyorum... Ama bu tatsız havayı biraz dağıtmak için sizlerle güzel bir haberi paylaşmak istedim. Eminim Ajanda Dergi'yi daha önceden duymuşsunuzdur. Ajanda Türkiye'nin bloggerlar tarafından hazırlanan ilk online aktüalite dergisi. Ekipte yer alan bloggerların enerjisi dergiye o kadar güzel yansımış ki, bunu her sayfada hissediyorsunuz... Kültür sanat etkinlikleri, gezi yazıları, yeni çıkan kitaplar, vizyondaki filmler, tiyatrolar, hobi önerileri, röportajlar gibi birbirinden renkli konuları içinde barındıran dopdolu bir dergi! Ayrıca her ay okuyucularına çeşitli hediyeleri oluyor, bu ayın hediyesi tiyatro bileti, kaçırmayın derim ;)


Veeee gelelim dergide kaçırmamanız gereken diğer şeye ;) Ajanda'nın bu ayki sayısında "Ayın Blogu" kısmında ben varım :) Ben beeen beennnnnnn :) Karamel'in güzel annesi sevgili Nesobaby keyifli sorular sordu, ben de keyifle cevapladım, umarım röportajı sizler de aynı keyifle okursunuz. Blog dünyasına nasıl bulaştığımı, blog ismimin neden Noni olduğunu merak ediyorsanız hepsinin cevabını dergide bulabilirsiniz. Ayrıca Noni dergide kaçıncı sayfada çıkmış diye soracak olursanız ben hemen cevaplıyım; son sayfadayım, ne demişler assolistler en son çıkarmış, hıh ;)

17 yorum:

  1. :))))) cok alemsin
    Evet ayin blogu sensinnnn !!! :)) o yuzden assolist de sensin ;) tesekkurler Nonisim bu keyifli roportaj icin
    Uludag'dan sevgiler ;))

    YanıtlaSil
  2. Noni,
    bunca yıldır seni yer yer ses vermeden okuyan biri olarak bir fikrim var :P
    Biz -pardon kendi adıma konuşayım- ben hep seni senin ağzından okudum. Tanıdım. Şöyle bir şey yapsan da bir de ben/biz kendi ağzımızdan seni anlatsak ?
    Ay kurduğum cümleyi kendim bile anlatamadım. Yani şöyle bir şey yapsan bir de biz anlatsak seni sana. Sen de bunları toplasan ve bu dergi gibi bir röportaj topluluğu yapsan. Narsistçe mi durur? Yooo bence gayet eğlenceli ve hoş bir anı olur.
    Kötü şeyler söyleyeceklerin ağızlarına biber süreriz :P

    YanıtlaSil
  3. Kutlarım ben de seni zevkle izliyorum.

    YanıtlaSil
  4. Noni sayende hem dergiye abone oldum hem de güzel röportajını okudum.
    Herşey gönlünce olsun.
    Sevgiler
    <:))

    YanıtlaSil
  5. ajandayı okudam bitanem çok güzeldi

    YanıtlaSil
  6. uf nihayet blogunuzu görebiliyorum .

    YanıtlaSil
  7. Ben de gördüm aa Noni ayın bloğu dedim pek sevindim:))
    Keyifli hafta sonları;)

    YanıtlaSil
  8. sonunda sorunsuzca ziyaret edebildim :(
    Ne mutlu tebrikler . çok dolu bir dergi gerçekten

    YanıtlaSil
  9. Tebrikler Noni'cim, hakediyorsun ayin,yilin blogu olmayi :)
    Kendi tarzinla,esprili yazim tarzinla,hediyelerinle herseyinle hakediyorsun bence de.
    Optum canim ^*^

    YanıtlaSil
  10. kutlarım seni. hemen ajandaya bir göz atayım.

    YanıtlaSil
  11. Blogunu zevkle takip edenlerden biriyim ayrica dergideki roportajina da bayildim umarim sergi hayalin gerceklesir lutfen hayallerinin pesinden kosmaktan asla vazgecme :)

    YanıtlaSil
  12. ne şekersin sen ya :)

    YanıtlaSil
  13. Röportajı hemen okuycam :)
    Güzel bir hafta dilerim

    YanıtlaSil
  14. süper bir haber :)) Assolistlikde yakışır hani diyorum ;)

    YanıtlaSil
  15. Çoook teşekkür ederim canlarım, beni sizler varettiniz öhöm öhöm :) Bana böyle ağdalı assolist sözleri yakışır de mi :P

    Nana'cım bu dediğin bir kere aklıma gelmişti sürpriz çekiliş sorusu olarak yapıyım dedim ama sonra vazgeçtim aynen dediğin gibi düşündüm hatuna bak kendini nasıl pohpohlatacağını şaşırmış demesinler diye vazgeçtim ben, korktum ben korktum heee :)

    YanıtlaSil
  16. keyifle okudum canim kardesim.... gurur duydum....
    opuyorum....

    YanıtlaSil
  17. Ablaların tatlısına katılıyorum bende çok keyifle okudum.. Tebrik ederim. Samimiyetinin ve bizlere gösterdiğin sevgiyle sen daha ne dergilere ropörtaj verirsin belki birgün kapak kızı bile olursun :) Sevgiler

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...