02 Mart 2011

Rahat Bırakın Bizi !!!


Bugün tarih tekerrür etti resmen!
Rusya'da olduğum için durumun farkında bile olmadım, ta ki moda_kesh beni uyarana kadar...
Ben tüm blogları okuyabiliyorum ancak Türkiye'den beni takip eden ailem, arkadaşlarım ve okuyucularım beni okuyamıyor... Neden? Tanımadığım bilmediğim birkaç kişinin Digiturk maçlarını bloglarında yayınlaması yüzünden! Neden bunu tüm blogger kullanıcılarına mal ediyorlar, neden kurunun yanında yaş da yanıyor anlayabilmiş değilim! Ama çok öfkeliyim! Bu yasağı şiddetle kınıyorum! Umarım buna bir an önce son verirler de en azından sanal dünyada kişilere bir özgürlük alanı bırakırlar!

Geçici olduğuna inanmak istediğim bu yasak esnasında bloguma erişim sağlayamayanlar için yazılarımı wordpress'e aktardım; http://nonims.wordpress.com/ 
Gerçi buraya da pek ısınamadım, pek bir soğuk geldi bana, kullanımına yabancı olduğum için de güncellemeleri yapamadım, bu yazım orda yer almıyor mesela...

Ayrıca Facebook'ta konuyla ilgili bir grup oluşturulmuş, katılmak isterseniz: Bloguma Dokunma


Blogger'a Özgürlük Lütfen!!!

8 yorum:

  1. ezgi yaman2/3/11 08:31

    şiddetle kınıyorum bende bu saçma yasağı :@ ama çok ilginçtir ki işyerinden şuan girebiliyorum bloğuna ...

    YanıtlaSil
  2. aaa ezgicim gerçekten mi? ben de şaşırdım, ama bilgisayarda yapılan bir ayarla açılabiliyormuş annem bu şekilde açtırdı ;)

    YanıtlaSil
  3. Ben de rahatlıkla ulaşıp herkesi okuyabiliyorum..Herhangi bir ayar da yapmadım bilgisayara...Umarım bu sorun kısa sürede çözülür..

    YanıtlaSil
  4. Noni merhaba

    Hiç ayar değiştirmeye falan gerek yok. Google'a "ultra surf" yazıp ilk baştaki ultrareach.com'u açın. Oradaki Ultra Surf 10.06'yı masaüstüne indirin. İçindeki dosyayı tıklayınca heryere girebiliyorsunuz açılan internet explorer penceresinden :)

    YanıtlaSil
  5. Yurdanurcum; aaaa iyi canım sevindim senin ayar yapmana gerek kalmadı ;)

    Depresif Ayu; ben moskova'dan girebiliyorum zaten, ama beni okuyamayanlar için wordpress'e de aktardım blogumu, gerçi orayı da hiç sevmedim, yine de back-up olarak bulunsun ;) Aslında ben .com uzantılı bir adres almak istiyorum, bununla ilgili bir bilgin var mı?

    YanıtlaSil
  6. Dün bir arkadaşım com uzantılı adrese geçirelim seni dedi. O da daha önce öyle yapmıştı. Bu konuların üstadıdır. Ondan bilgi alıp en kısa sürede sana iletirim Nonicim :)

    YanıtlaSil
  7. DNS ayarlari ile evet cozumu var ama yapilan haksizligin cozumu yok maalesef . Google'in bu konuda ilgisiz kalmasi bizi yalniz birakmasi cok sinir bozucu . Umarim sesimizi duyarlar rahatca bloglara giris yapabiliriz.

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...