14 Mart 2011

Romantik



Daha fazlası ModCloth'da ;)

20 yorum:

  1. hangisine baksa insan ay ay ay diyor yahu. pek hoş pek

    YanıtlaSil
  2. insanın eline danteli,fiyonku alıp elbiselerinin yakasına,beline dikesi geliyo içinden,ne kadar tatlılar yahu:)

    YanıtlaSil
  3. Di mi?
    Ben de fiyonklara, fırfırlara bayılıyorum! böyle uçuşan elbiseler dikmek istiyorum!
    ama şu anda kumaş makas yerine elimde tuttuğum tek şey mümüklü mendilim böhüüü grip nerden çıktın sen şimdik :(

    YanıtlaSil
  4. pudralar ,fırfırlar, tüller, danteller ne güzel hepsi

    YanıtlaSil
  5. eee bunlari nereden alabiliriz :)

    YanıtlaSil
  6. ezgi yaman14/3/11 14:46

    elbiseler harika ...
    Grip içinde geçmiş olsun ; rahatlaman açısından yarım su bardağı sirke,yarım su bardağı su,bir tatlı kaşığı bal,bir tatlı kaşığı kekik,bir tatlı kaşığı nane kaynat nonim.Birde booll sarımsaklı bir çorba yapmalısın hemen kendine.Denenmiştir ;)

    YanıtlaSil
  7. Siteyi şimdi ekledim sayfanın sonuna ;)

    Ay çay çok iyi fikir hemen yapıyım kendime çok sağol canımmm ;)

    YanıtlaSil
  8. tatlı ötesileeeer, hafif bir nostalji havası da var.

    grip için çok geçmiş olsun:)

    YanıtlaSil
  9. Teşekkürleeeer, öffsss canım şimdi çayın yanına kek de istedi bak görüyo musun :)

    YanıtlaSil
  10. yoksa dedim bunları sen mi yaptın :) hepsi birbirinden güzel vallahi kızkardeşimin düğünü olucak ya iyi oldu sağol canım çok zevklisin sen :)) öptüm.

    YanıtlaSil
  11. İşyerinde bir bayan arkadaş bu mankenlerden almıştı bir zaman. Giysi falan tasarlıyordu. Mankenin adını Rukiye koymuştu. uzunca bir süre işyerinde durmuştu Rukiye, fahri personelimiz olmuştu :)))

    YanıtlaSil
  12. Ahhh nerde bende o yetenek Burcu'cum daha yolun başındayım ben ama kendimi pek arakçı gördüm vallahi bunlardan fikir araklıycam ;)

    YanıtlaSil
  13. Depresif burda bulabilirsem ben de istiyorum bu mankenlerden, çok güzel bir fikir bence, mesela ben giyeceğim şeyi 1 gün önceden hazırlarım, böylece mankenimi kafama göre giydirebilirim ;)

    YanıtlaSil
  14. Kışt kışt gerçekten gribe bol vitamin ve bolca dinlenme , birde böyle elbiesler hemencecik getirir insanı kendine . Ama çokkkkk güzeller hepsini dikesim ve giyesim geldi :)

    YanıtlaSil
  15. off harika bu parçalar!

    YanıtlaSil
  16. ah harikalar. çok sevdim.

    YanıtlaSil
  17. bunlardan hoşlanmayacak bir hanım düşünemiyorum,emolar hariç.
    geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  18. gerçek olamayacak kadar güzeller NONİİ!

    YanıtlaSil
  19. noni ,ben en üst sag köşe ve alt sol köşeleri kaptım ,hepsi güzelde sanki bu ikisi daha güzel geldi bana ...

    YanıtlaSil
  20. Ayyy bu en alt sıradaki pembeli ne güzelmiş :)
    Temmuzda Nantes'ta görümcemin düğünü var ne giysem ne giysem? böyle bir elbise olsa da giysem :)))

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...