27 Mart 2011

Unknown


İstanbul'da sinemaya gidip bir film izlemek gayet sıradan bir keyif iken burda çok özel bir aktivite, bir şölen haline geldi resmen :) Çünkü Moskova'da İngilizce film gösteren sinema sayısı çok az, olanlarda ise bir ay boyunca aynı filmler dönüp duruyor. Yani yeni bir şey izlemek istersek bir ay beklememiz gerekiyor. Bu hafta sonu şansımızı bir deneyelim dedik ve bingo! Liam Neeson'ın Unknown isimli filmi makul bir saatte gösterimde olunca pek bir keyiflendik. Filmin konusu kısaca şöyle;
Dr. Martin Harris, Berlin gezisi sırasında bir trafik kazası geçirir ve komaya girer. Komadan çıktığında ise, karısının bile onu tanımadığını görür. Dr. Harris, bir başka kişinin kendi kimliğini çaldığını ve yerine geçtiğini görünce daha da büyük bir şoka uğrar. Kaza öncesinde tanıdığı herkes, artık onun Harris olduğuna inanmamaktadır. Kendi kimliğini ispatlama mücadelesinde yalnızdır...
Film oldukça sürükleyiciydi, ayrıca konu Berlin'de geçtiği için pek pozitif görüntü çizmese de Türklerle ilgili kısımlar da vardı (yol boyunca cep telefonuyla Türkçe konuşan taksi şoförü, Türk kahvehanesi, Türk ailenin oturduğu apartman gibi...) Biz filmi sonuna kadar sıkılmadan izledik. Ama bu yorumu yapan kişinin 2 aydır sinamalardan uzak kaldığını da göz önünde bulundurmanızı isterim ;)
Filmden sonra biraz da yavruşkaları izledim ;)
Burda geçen gün metroda her iki kirpiğinde swarovski taş olan bir hatun gördüm, yaaa biz de süslü diye geçiniyoruz!
Hepinize harika bir hafta dilerim!

4 yorum:

  1. Kirpiklere nasıl takılabiliyor swarovski, şaşırdım kaldım :)

    YanıtlaSil
  2. Ты очень красивая Нони

    YanıtlaSil
  3. Depresif; vallahi ben de şaştım kaldım güzellik söz konusu olunca denemeyecekleri şey yok, ama çok güzel duruyordu nerde yaptırdıysa ben de aynısından istiyommmm!

    Mia; Спасибо мой дорогой :)

    YanıtlaSil
  4. :))) ay bakışların müthiş hahahahah :D
    filmi diyeyim de kocişime hemen indirsin internetten :) kocam bu adamı pek sever :)
    bir de bunun kızının paris'te kaçırıldığı bir film vardı o film de sürükleyiciydi baya. ay nasıl uzanıp güzel filmleri izleyesim var ne işim var böyle ofiste köskös :P :)))

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...