26 Mart 2011

Upside Down

Bu sabah aynen Miso gibi kafamı dışarı uzattım ve lapa lapa yağan karı görünce hüsrana uğradım! Yok arkadaş buraya bahar mahar gelmeyecek anlaşıldı! Zaten ruh halim artı ve eksi dereceleri üst üste yaşamaktan altüst oldu!  
Bu ruh halime Upside Down Cake iyi gider dedim ve prensi de peşimden sürükledim...
İlk defa Moskova'da bir cafe'de sımsıcak bir hava hissettim!
Ooo piti piti karamela sepeti...
Pancarlı kek...
İlk defa yedim, çok hafif & nefis...
Cappuccino'su da öyle...
Bugün tüm yavruşkaların gözü benim saçlarımdaydı, eee hep ben mi sizi inceliycem biraz da siz bana bakın hee hee :) Ayrıca 2 tanesinden de iltifat aldım, çok şaşırdım! Ne dersiniz pek de sandığım kadar soğuk millet değiller di mi?
Moskovalılar için; Upside Down Cake'in leziz tatlarına bakmak isterseniz adresi:
76 Bolshaya Gruzinskaya, Moscow
Metro: Mayakovskaya
Tel: +7 (495) 926 83 97


p.s. Aslında şu anda ruh halim gerçekten alt üst durumda... Kimileri bebek sahibi olmak için can atarlar, kimileriyse masum canlara kıyarlar, gözlerim ağlamaktan şiş, sanırım bir süre gazetelere göz gezdiremeyeceğim...

16 yorum:

  1. Yaavruşkalara sonuna kadar hak veriyorum.Bu zarafete bakılmaz da ne yapılır.
    özlem

    YanıtlaSil
  2. özlem; ayyy mersi boku matmazel beni şımartoorsunuz :)

    YanıtlaSil
  3. Ama cok $ik olmussun ben olsam bende bakardim:))

    YanıtlaSil
  4. Nonim cidden çok güzel olmuşsun. Gerçi ben senin elbise / etekli hallerini daha bir beğeniyorum :P
    PS'ni okudum :( Hayatta gerçekten de enteresan bir adalet işliyor -sanırım-.
    Dualarım seninle, pozitif enerjilerim de.

    YanıtlaSil
  5. Sünter Ablacım; çoook teşekkürler utandırıyorsunuz beni :)

    Nana; aslında ben de elbise ve etekle daha rahat ediyorum, pantalonun içinde sıkıntı basıyor beni ama bugün hava -6 olunca maalesef yine pantalona yöneldim, sıcak havalar gelsin artııııkkk yiter ya yiter :(

    YanıtlaSil
  6. ustundeki bluzun cok guzel, ve tokayla cok havali olmussun , her zamanki gibi :)))

    YanıtlaSil
  7. karin; ahhhh mersiiii pek şımardım vallahi :)

    YanıtlaSil
  8. iyide noni dergi katalogundan fırlamış gibi görünüyorsun masallah ya!!!!!!!!!!!!!!
    bayıldım sana!!! :)) mujkss

    YanıtlaSil
  9. Kekler nefis görünüyor :) Bluzuna bayıldım, tokanla birlikte süper olmuşsun :)

    YanıtlaSil
  10. Ahhh ben orayi biliyorum, yani takip ettigim bir hatun var o'da blogunda yazmisti orayi, cok cici bir yer.. ;) Belki ozlem gidermek icin geldigimde pancarli kekinden birlikte yeriz.. ;)
    Ben sana demistim aslinda sicak insanlardir, ama hemen sicaklik gostermezler, umarim bir rus arkadasin olur. ;)
    Canini sIkmamaya calis, nisani atlattiktan sonra bahar, hatta yaz gelecek hemde en konforlusundan terleme derdin olmayacak!
    Biz insanlari anlamak zor, uzulmemeye calis, okuma gazeteleri inan bana iyi geliyor, disarida gorduklerim yetiyor birde gazete okuyunca mutsuz oluyor, sende uzak dur. ;) Moralini yuksek tut. ;)

    YanıtlaSil
  11. limonagaci; oyyyy yerim senin tatlı dilini kısss :)

    Mavi Masal; şımardım vallahi havam 1500 bu aralar yavruşkalar korkun bendennnn :)

    MeRaiL; aaa hangi hatun merak ettim ben de, Rus blogger tanıdığım hiç yok! gelsene senden öğreneceğim daha çok şey var, beraber şehir turu yaparız bol bol ;)

    YanıtlaSil
  12. Saçlar süper olmuş, bayıldım!

    YanıtlaSil
  13. Noni gerçekten fazla tatlısın sen:)Görüceksin hayatta bütün dileklerini tatlılıkla kabul edicek..IRMAK

    YanıtlaSil
  14. Gelmek istiyorum ama gelebilecekmiyim hic bilmiyorum, nisan'da kardesim geliyor, mayista, Rail'in dayisi, annesi-babasi geliyor, birde yaza kadar turkiye'den gidebiliriz, hersey birbirine girmis durumda, vize kalkiyor rusya'da bakalim..
    Keske benim oldugum donemlerde gelsemissin, guzel olurdu Alisa ile aramiza alip seni rusca ogretirdik/konusurduk ve bolcana gezerdik :D

    O hatun blogger degilde ruslarin daha cok kullandigi livejournal'da.. Alisa'ya benzetiyorum az bise hatunu birde hayvan sevgisinden bir cok seyi icten.. ;) ama moskovada degil kendisi ..
    http://shemka.livejournal.com/
    troichina.blogspot.com
    belonika.livejournal.com yemek blogu
    http://n-a-l-iv-k-a.livejournal.com/
    okudugumuz gazetenin cizimlerini yapan hatun
    perventina.livejournal.com
    ole-up.livejournal.com
    bunlar bir kaci.. ;)

    Neyse opuyorum seni.. ;)

    YanıtlaSil
  15. Ayşecimmm; teşekkürler tatlısı :)

    IRMAK; aminnnn diyorum canım aminnnnn ;)

    MeRaiL; oyyy oyy oyy bir dolu site bunlara girip bir kolaçan ediyim ben sağol canım ;) senin için de herşeyin hayırlısını diliyorum böyle bir arada iki derede olmaktansa aslında bir an önce gidip yeni düzeninizi hemen kurmanız sizin için en iyisi, dualarım sizlerle!

    YanıtlaSil
  16. Ay sen ne kokoş ne süslü hatunsun Nonişka :)
    Ben olsam ben de bakardım üstüne bir de "bir fotoğraf çekinebilir miyiz? " derdim :)

    Nonişkacım umarım moralin düzelmiştir ben artık haber maber izlemiyorum çünkü yeterince dert var daha çok sinirlerimi bozmak niye onun yerine iyi enerji depolayıp güzel yönlendirmek birilerine faydalı olmak lazım bu dünyada. Devlet yapamıyor bari biz yapalım. Hakikaten bu kadar tehlikeli bir dünyaya çocuk yapmak ne kadar akıllıca ben de bilemiyorum : /

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...