10 Mart 2011

Veeee...

Hellooo yavriler! Öncelikle söze maşallah diyerek başlıyorum! Yasağa ve tüm engellere rağmen bu ayki çekilişime 111 yavri katıldı tüü tüü tüü nazar değmesin :) Gerçekten çok mutlu oluyorum, hem yaptığım ürünler (bu ayın yüzük, kolye ve melekli broşu gibi) ilgi görüyor hem de buraya özgü ufak hediyelerim ile Moskova havasını size doğru gönderiyorum ;) Bu arada allem ettim kallem ettim buranın havasını gerçekten size gönderdim! Çünkü bizde dün hava +9 (yazıyla yazıyorum ARTI DOKUZZZZ) iken İstanbul ve Ankara kara teslimdi! Ay çok kötü bir Noni'niz var ama pek keyiflendim hee hee :P
Bizim havaları geçelim, gelelim Pissi'nin havasına ;) Kendileri çoğu kişinin tahmin ettiği gibi Ebru Şallı gibi olmaya heves etti ehhh ne de olsa yaz yaklaşıyor fit olmak lazım öyle di mi ;) Yalnız şunu belirtmeden geçemeyeceğim yazdığınız ünlülerin hepsini ben de gerçekten antipatik buluyorum, yani bir yorumda bile yok canım ben bunu çok severim diyemedim! Bu ünlülerin oyunculuğunu, şarkıcılığını, artistliğini vs. bilemem ama antipatik olmada usta oldukları kesin ;)
Bildiğiniz gibi çekilişi yaparken kazananı doğru cevaba göre belirlemiyorum. Bu sorduğum soruların hepsi kendi aramızda eğlenmemiz için varlar ;) Çekilişi random.org sitesini kullanarak kura yoluyla belirliyorum. Bu ayın talihlisi ise 10.sırada "yoksa kedi kadın Serpil Çakmaklı mı?:)) yok yok diğer kedi kadın Ebru Şallı bence:))" yorumunu bırakan Meyra oldu :) Kendisini tebrik ediyorum!
Hepinize katılım için çok teşekkür ediyorum. Yasaklar bile bizi durduramadı ne güzel ;)
Nisan çekilişinde yine sürprizlerle buluşmak dileğiyle!

15 yorum:

  1. hihi resmen benzemiş:)

    YanıtlaSil
  2. 10 olmasaydı da 6 olsaydı ya :( çok şanssızım :(

    YanıtlaSil
  3. damla; hii hii bir de topun üstünde durabilse tam olucak :)

    çokomelike; aaa hayırrr evrene öyle şanssızım gibi olumsuz mesajlar göndermek yoook bak bir sonraki sürprizim acı biber olur ağzına sürerim ona göre!

    YanıtlaSil
  4. ne şekersin sen ya bayıldım pisinin hallerine :)

    YanıtlaSil
  5. Burcu; sağol canımmmmm :)

    YanıtlaSil
  6. Nonicim, İzmir haftasonu 20, pazartesi 21 derece olacakmış diyerek başlayayım.

    Ebru Şallı konusunda söyleyecek çok şeyim var da, kadın bir şekilde okursa mahlemelerde süründürür beni :))

    Ayrıcaaa, mimledim seni.

    YanıtlaSil
  7. ahh nonim nasıl mutluyum bilemezsin:)) hem 12 den vurmuşum hemde bu şirin yetenekli hatunun hediyelerini kazanmışım:)) şimdi ben nintendo wiimle ve bu pissiyle platesimi nasıl enerjik yaparım bir bilsen:)) ama ebru şallı yok yüreğim kaldırmaz onun suratına ve salakça verdiği nefesleri izlemeye:)) çok mersi çookkkkk....

    YanıtlaSil
  8. Depresif Ayu; ahhh İzmir'i çok seviyorum, prensimin memleketi ;) mis gibi havasını içine çek ben de burda çatlıyım napıyım :( depresifcim ben mim'leri blogumdan kaldırdım çooook uzun süre önce kızmazsın bana di mi?

    Meyracım; tekrar tebrikler canım, güzel günlerde kullan cicilerini, pissiye de iyi bak hii hiii ;)

    YanıtlaSil
  9. OOOFFF NONİ YİNE KAÇIRDIM :( AMA BU ARADA BEN DE GELDİM YA ÇOK MUTLUYUMMM...

    YanıtlaSil
  10. Sevgili Noni, Keşke Ebru şallı bunları okusa da ne kadar antipatik olduğunu görse ve artık pilates dvdlerini çıkarmaya ve aptal saptal ifadeler kullanmayıp kaburga açmalara bi son verse:))) Bloğuna bayılıyorum, sıcak, samimi ve içten:)) İzmir'in lafı geçmişken 3 gündür soğuktan donuyoruz ama inşallah h. sonu güzel olacakmış, İzmirden sımsıcak sevgiler gönderiyorum sana:))

    YanıtlaSil
  11. İstanbulun güneşli gününden selamlar yolluyorum sana Noniiiiciiiiim :) Valla ne soğuktu 3 gün donduk yahu :) Allah yardımcın olsun yavruşka :) Pissiye bayıldım dudaklar enfes :) Meyra nekadar şanslısın sen yaaa :) Harika hediyeler kaptın. İyi günlerde kullanman dileğiyle çatır çatır çatladığımı bildiririm.
    Başta Noni ve pissi olmak üzere tüm yavruşkaları öperim :)

    YanıtlaSil
  12. Hehe :D Tamam Nonicim,o zaman diyorum kiii,ben çok şanslıyım,bi dahaki pisi bana çıkıcak,evren haddini bil,seni tehdit ederim evren ayağını denk al :P

    YanıtlaSil
  13. harikasın noni yaa :D süper olmuş :D

    YanıtlaSil
  14. pisi çook tatlı olmuş :)

    YanıtlaSil
  15. Ayy inanmıyorum Meyra bu ay ne kadar şanslısın yaa :) Hem Ajanda'daki çekilişi kazandın hem bunu mu kazandım yok artık :)) maaşallah diyorum şansın bozulmasın hep böyle gitsin inşallah :)))
    Noni pissinin her hali muhteşem burda olsan Pissi kolleksiyonu yapıyor olurdum niye burda değilsiiinnn :)))) çok tatlı çoook

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...