03 Nisan 2011

Cuma


Aşağı yukarı 5 yıldır blog tutuyorum ama kimi zaman blogumun hakettiği değeri görmediğini düşünüyorum... Dağ dağa küsmüş dağın haberi olmamış misali kendi çapımda küsüp artık tek kelime yazmıycam buraya kadar işte diyorum :P Ve ben ne zaman bu düşüncelere kapılsam blogum mutlaka iyi birşeye vesile oluyor ve ben 180 derece fikrimi değiştiriyorum :) Blogum sayesinde çok tatlı kişileri tanıma fırsatı buldum, bunu asla inkar edemem... Elçinim, tarçınım gibi... Haydins sayesinde keşfettiğim tatlı Ayşe gibi... Son günlerde bana büyük enerji veren sevgili Songül gibi... Ve cuma günü tanıştığım tatlı Миная gibi... Nasıl bıcır bıcır nasıl hayat dolu anlatamam! Oturduk güzel bir Özbek restaurantında yemek yedik, daha doğrusu ben onun misafiri oldum ;) Ardından bu harika küpeleri bana hediye etti, baykuş sevdamı bildiği için.. Ne kadar zarif biri di mi? Blogum bana güzel bir insan daha kazandırdı! Sanırım bloguma haksızlık ediyorum ;)
Bu harika gün için çok teşekkürler Minayacığım!!!
Ve bana her zaman destek olan, yorumlarıyla yanımda olan tüm blog arkadaşlarıma da ayrıca KOCAMAN teşekkürler!
Sizi seviyorum :)

22 yorum:

  1. Sakın küsme,bir yere gitme.
    Ara sıra yorum yazarım ama uzun zamandır takip eder okurum.
    Orada gerçekten çok süper bir insan olduğunu bilerek okuduğum kişilerdensin,keyifle okuyorum,mutluluk duyuyorum çoğu postundan.
    Boğa burcu olmanın da etkisi var tabi;))
    İnan samimiyetine inandığım bloglardan biri burası ve sıcacık,tanıdığım bildiğim bir arkadaş evi gibi...

    YanıtlaSil
  2. YILDIZ; çok teşekkürler canım, bunları duymak çok hoş, evet haklısın, boğa hatunlarına arada bir heyheyler gelip giderler hii hii :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel güzel günlerde kullan :) burası herşeye rağmen güzel be Nonicim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Nonim,
    Benim tatlı okul arkadaşım. Ben her sabah bilgisayarı açtığımda ilk tıkladığım sayfa seninki. Nasıl da güzelleştiriyor hayatımı... Küsme yahu! Bak ne kadar arkadaşın var etrafında; seni seven, takip eden, seninle üzülüp, kahkaha atan!!!!

    Sensiz olmaz :))) Seni seviyorum...
    - Tülay

    YanıtlaSil
  5. ben seni , blogunu yaratıcılığını yazılarını çok seviyorum.........yoksa sen beni sevmiyormusun???

    YanıtlaSil
  6. Ben de 3 senedir blog dünyasında olmama rağmen burayı yeni keşfettim. Keyifle takip ediyorum.

    YanıtlaSil
  7. Bende diyorum bu aralar sadece bende mi var bu hey hey durumları demek tek değilmişim :)

    Bu arada ayıp olmasın hemen üstüme alınmayayım belki başka elçin isminde okuyucunda vardır diye hemen teşekkür edemedim :)

    Bu elçin ben miyim :)

    YanıtlaSil
  8. 992 izleyiciyle blogunun hakettiği değeri görmediğini düşünüyorsan Noni'cik ne demeli bilemedim :)
    Yahu sen blog aleminin en bilindik isimlerinden en takip edilesi insanlarından birisin.
    Ayıp ayıp :)

    YanıtlaSil
  9. ezgi yaman4/4/11 09:41

    bende seviyorum nonim bendee :)

    YanıtlaSil
  10. Burcu; teşekkürler canım ;)

    Tülayım; güzel arkadaşım benimmmm ne tatlısın sen! gel beraber gezelim biz Moskova'yı ne harika olur ama hem senden sanat tarihi dersleri alırım ;)

    colors of angel; ahh canım benim Antalyalı güzel arkadaşım seni sevmez olur muyum hiç aşkolsun!!!

    Kunegond; takip ettiğin için teşekkür ederim, ben de tesadüfen birçok güzel blog keşfediyorum, ne çok kişi var blog dünyasında di mi? keşke hepsini takip edebilecek kadar yeterli zamanımız olsa...

    Elçinimmm; tabii ki de sensin hii hii alemsin kızzzz ;)

    tutenc; ayıp di mi :) blog dünyasının en eskilerindenim evet ama moda bloglarının gördüğü ilgiye bakınca bazen bozum oluyorum, öyle kendi çapımda, sonra geçiyor ama :)

    ezgicim; ben deeee :)

    YanıtlaSil
  11. Bu düşüncelerinizi okumadığımı varsayıyorum. Beni etkileyen blog yazarlarından birisiniz.Büyük bir zevkle ben ve kızım sizi takip ediyoruz. Bizi kendinizden mahrum etmeyin. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Hatice Sahin; öyle arada esiyorlar canım, sonra hemencecik fikir değiştiriyorum :) sevgilerimi gönderiyorum ben de..

    YanıtlaSil
  13. Şaka sanmıştım ama ciddi ciddi yazmışsın kapatma durumunu...Hayır hayır sakın!!! 1 kişi bile okusa sen yine yaz, paylaş tamam mı? Şu yukarıdaki fotoların var ya...Harikasın! Maşallah! Elbise, saç, duruşun hepsi çok güzel! İstanbul'dan sevgiler...Kocaman öptüm:))

    YanıtlaSil
  14. Nonimmmm merhabaa kiz cok duygulandim okuyunca sanada tesekkur ederim gelip gunume reng kattin )) Kocaman optum guzel bi jafta diliyorum.целую тебя дорогая

    YanıtlaSil
  15. Kıyamam ben sana kuzummmm benim :)
    Çok mahçup ettin beni güzel sözünle :)

    Bu karşılıklı bir sıcaklık ve burçdaşlık davası:) ile iyice pekişmiş bir arkadaşlık canım benim...

    Uzunnn yıllar sürsün inşallah

    YanıtlaSil
  16. Herkese ama herkese katılıyorum. Seni büyük bir zevkle okuyorum izliyorm ve yaşıyorum hatta sadece seni değil seni tanımamı sağlayan ablanı ve anneni :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  17. AAaa aşkolsun biz burda neciyiz , hergün olamasa da bir girişte kaçırdığım tüm yazılarını okuyorum yorumlarra yetişmeye çalışıyorum lütfen lütfen küsülecek birşey yok :))))
    Noni'siz bir blog dünyası düşünülemezzzz heheheh :))

    YanıtlaSil
  18. Kirpikteki Gözyaşı; canımmm teşekkür ederim, bu yazdığım şu anda hissettiğim bir durum değil aslında sadece bazı zamanlar böyle duygulara kapılabiliyorum anlamında yazdım, özellikle moda bloglarının el üstünde tutulması ve benim gibi daha genel yazan blogların gözardı edilmesi durumuna değinmek istediydim ben :P

    Mia'cım; en kısa zamanda yine geleceğim canım bak bu sefer kaybolmakta yok yolu öğrendim artık ;)

    Elçinimmm; amin canımmm hep sürsün inşallah!!!

    Hayat; bazen şalterler atıyor bende, amaaaan siz bana bakmayın eserekli Nonik işte :)

    nesobabycim; hii hii yaşlanıyom artıkın beni böyle kabul edin arada bir nonikin üstüne heyheyler gelir gider deyin idare ediverin gari :)

    YanıtlaSil
  19. Nonicim, burası gerçekten güzel. Çok derin dostluklar kuruluyor.
    Küpelerin çok güzelmiş. Sağlıkla kullan.

    YanıtlaSil
  20. Zeynepciğim; kocaman öpücüklerimi sana doğru üflüyorum canımmm ;)

    YanıtlaSil
  21. biz sizi severek takip ediyoruz..

    YanıtlaSil
  22. nonicim blog dünyasındaki hiçkimseye benzemiyorsun sen. başkasın işte. biz de seni seviyoruz.

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...