25 Nisan 2011

Koluma Takmaya Kıyamam!

Bu bebekleri geçen gün keşfettim. Böyle neşeli çantalara oldum olası bayılırım zaten ;) Markası Braccialini'ymiş, açıkçası ben ilk defa duyuyorum ama hepsini çok sevdim, özellikle sapı mezuralı üstünde makas düğme olan bana pek bir yakın geldi ;) Ay ne görsem yapasım geliyor, daldan dala konuyorum ama evdeki düz beyaz Mango çantamı böyle renkli hale getirmemek için şimdi kendimi zor tutuyorum.
Tutun beni :)

30 yorum:

  1. çok çok çok çok güzel, hayran hayran seyrediyorum hepsini :)

    YanıtlaSil
  2. What's Next; ben de gözlerimi vitrinden alamadım, hepsi al beniii al beniii diyordu hii hii :)

    YanıtlaSil
  3. Renklerin dünyasından renkli çantalar,hoş ve değişik...

    YanıtlaSil
  4. harika bunlar,tekrar tekrar bakası geliyor insanın...

    YanıtlaSil
  5. bende yapmaya çalışıcam çok güzel görünüyorsun

    YanıtlaSil
  6. ama nerde bu çantalar ?

    YanıtlaSil
  7. off süperler! e nasıl alcaz nerden alıcaz?

    YanıtlaSil
  8. Nehire; katılıyorum sana ;)

    minik; ben de dönüp dönüp bakıyorum kafamda da bin tilki dönüyor ben nasıl bişey yaratsam diye düşünüyorum kihh kihhh :)

    moda_kesh; yavri güzel gözüken benim di mi çantalar değil :) he önce şu konuya bir açıklık getirelim :)

    Şenay & kirazzade; aaa size şimdi patak geliyo kısslar :) Linki verdim oraya tıklayabilirsiniz ya da daha kısa yoldan buraya ;)
    http://shop.braccialini.com/tua/it/borse/

    YanıtlaSil
  9. Çok güzeller :):):)
    tutmuyorum seni :D En kısa zamanda modifiye edilmiş Mango çantanın fotograflarını görmeyi diliyorum :)
    Hem alt tarafı beyaz bir çanta canımmm senle mi yaşayacak???

    YanıtlaSil
  10. çok çok değişik ve hoşlarmış

    YanıtlaSil
  11. nonicim bu seferlik çantalar :)

    YanıtlaSil
  12. Bayılıyorum Braccialini'ye, hayatımda aldığım en güzel doğum günü hediyelerinden biriydi. Fakat söylediğin doğru; insan kesinlikle kullanmaya kıyamıyor. Bir senede üç kez filan takmışımdır sanırım.

    YanıtlaSil
  13. Nonim adım gibi eminim ennn kısa zamanda sen bunlardan çok daha iyisini yapacaksın :)

    Hemde pisili :)

    YanıtlaSil
  14. Ben seni tutmayayım,al ya da yap...Çok güzellermiş.Geçen yaz Alaçatı'da benzerlerini gördüm almak istedim ama''cıks cıks !''koskoca kadına bak, nasıl çanta takmış koluna derler diye vazgeçtim.

    YanıtlaSil
  15. Aman Allahımm çoook ggüzelller :) bayılıyorum böyle değişik tasarım aksesuarlara !! bence sen de yapabilirsin hatta yapıp satışa koyabilirsin hatta biz de senden alırız :))))) hatta ben de yapmayı çok isterdim !! :))
    1-2-3-4-7-8-9-10 numaralılara bayıldımmm :)
    Bunlardan keşke İstanbul'da da olsaaa
    ne kadardı fiyatları sorması ayıp?

    YanıtlaSil
  16. Ama ya hepsi mi güzel olur bunların almak istiyorum yapmak istiyorum evet kabullenişteyim kıskancım:))))

    YanıtlaSil
  17. ah yaaa ben çok heves ediyorum böyle şeyler görünce , ama çöp adam çizmeyi bırak çizgisiz kağıda düze yazı yazamaya dengesiz parmaklarım var benim :)))
    Çok güzel görünüyorlar .

    YanıtlaSil
  18. Off hepsi çok güzeller. Noni önce bir kağıda çizdiriver bakalım neler çıkaracaksın ortaya. Sonra o Mango çantasına kaçış yokkk...

    YanıtlaSil
  19. ne kadar yaratıcı ve eğlenceli bu çantalar..eminim seninkinde bol bol pisi olur canım;)

    YanıtlaSil
  20. noni çok şirin bunlar sende marifetlisin neler çıkar ellerinden kimbilir:)

    YanıtlaSil
  21. Çok süper bunlar ya,hayata renk vermek için bire bir.İnsan kolundan çıkarmak istemeyecktir:)Noni bunların mağazası Rusyada var mı?Yoksa sadece internet üzerinden mi alınabiliyor?

    YanıtlaSil
  22. Yap nonicim yap. Bizden senden gorur ogreniriz.
    Sevgiler (Bir Minik Kuzucuk)zeynep.

    YanıtlaSil
  23. Ay yok ben o linke baktıktan sonra sordum zaten sana :) Bi türlü bulamadım oradan. Zaten yabancıcam da yok :P

    YanıtlaSil
  24. Hee şimdi gördüm bak :) Ama görmesem de uzaktan melül melül bakmaya devam etsem daha iyiymiş :P

    YanıtlaSil
  25. Hiç tutmam :) Bence yap. ;) Hatta müsait olduğum da bende yapacağım. Ama şu günlerim öyle yoğun ki. Çok hoşlar çok. Tam benlik :)

    YanıtlaSil
  26. Ayyyy! Cok guzzlerrrrrrrr!

    YanıtlaSil
  27. noni bunlar muhteşemm bayıldım :)

    YanıtlaSil
  28. Nanacım; dayanamadım çantayı yaptım bile ;) bu hafta sonu prense fotolattırıcam kendimi ve hemen sizlere göstericem son halini ;)

    tubitos; efeeeet :)

    moda_kesh; deme kısss ben de üstüme alındıydım :(

    silgi; oyyy ne güssel bu bebelerden bir tane sende var demek ki, ama evet ben de kıyamazdım kullanmaya ;)

    Elçinim; bunlar gibi olmasa da beni yansıtan bir tane yaptım bile ;)

    colette; aaaa keşke alsaydın, peki nerde o mağaza nerdeee? bu yaz belki alaçatıya gideceğiz bir göz atarım oraya ;)

    nesobabycim; fiyatları 180-250 euro arasında canım online satış varmış ;)

    Chilek; evet al benden de o kadar, kıskanç böcükleriz bizzzz :)

    Damla; hiç sorma benim de çizimler berbattır, bu konuda ablama hiç çekmemişim ama yine de kendi çapımda bişeyler denedim ;)

    evimin dekoratörü; hii hii evet canım kaçamadı elimden ;) önce bir kağıtta çizdim, ne yapacağıma karar verdim sonra çantaya uyguladım ;)

    Meyra; evet tatlısı benimkine kara bir kedicik koydum Allahın emri hii hii ;)

    cemre; yok bunlar çok profesyonel benimkisi böyle olmadı ama en azından deneyip görmüş oldum içimde kalmadı ;)

    tully; bu mağaza Rusya'da Kievskaya'daki alışveriş merkezinde (Evropeisky) var canım yanılmıyorsam ilk katta...

    zeynepcim; hii hii sağol canım, benimkisi de taklit oldu ama yapacak birşey yok onlar da bu kadar cici çanta yapmasalarmış ;)

    kirazzade; ne yalan söyliyim ben de kırk yılda bir koluma takacağım çantaya 200 euro vermem, o yüzden mangoyu modifiye ettim hii hii :)

    nil; müsait olduğunda sen de yap canım bizle paylaşşş!

    Ablammmm; bebişlerim gibi şekerler hii hii :)

    ceydacım; ben deeee :)

    YanıtlaSil
  29. off off off sanat eseri bunlar, nasıl tuttun kendini:D

    YanıtlaSil
  30. Bayıldım , yaparım gibi geldi önce ama bunlar birazcık zor sanırım :(

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...