12 Nisan 2011

Matruşka Boyama Denemeleri...


Bildiğiniz gibi IWC'nin matruşka boyama sınıfına yazılmıştım ama hocamız bize bismillah daha ilk ders için öyle bir fiyat çıkardı ki (100TL ders + 150TL boya ve malzemeler!!!) hocaya anında dasvidanya deyip bu dersi kendi aramızda yapmaya karar verdik. IWC iyi hoş da ne yazık ki tüm üyeler yabancı olduğu için açılan kurslar biraz da kazlarımızı yolalım mantığında oluyor. Hocanın 250 liraya getirmeye çalıştığı dersi biz Izmailovsky'de bulduğumuz ham matruşka ve sanat mağazasından aldığımız boya ve fırçalarla toplamda 40 liraya mal ettik! Hem kendi aramızda yaptığımız ders çok daha eğlenceli geçti, afferini hakettik öyle di mi ;)

Akrilik boyalarımız çıksın meydane!
Hepsi birbirinden rengarenk!
Elvira boyamaya başladı bile ;)
İçimizde en cesuru Kerry çıktı, o hatları çizilmemiş tamamen boş bir matruşka ile işe koyuldu ;)
Biraz kahve molası...
Ardından çalışmaya devam!
Ve 2.5 saatin sonunda gelebildiğim nokta! İlk başta gözümü korkutmamak için orta boy matruşkayla başladım ;) Sandığımdan çok daha zor ama bir o kadar da dinlendirici bir şeymiş bu boyama işi, bir sonraki dersimizi iple çektiğimi söylememe gerek yok di mi ;)

24 yorum:

  1. Yaaa ne kadar şahaneee!! görünce nassıı kıskandım bilemezsiinn:))
    Ellerinize saglık..hem de senin oralarda iyi vakit geçirdiğini bilmek güzel:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Noni fotolara bakarken kim bilir ne dinlendirici olmuştur dedim,sen de yazmışsın gerçekten çok güzel bir etkinlik belli ki;)

    YanıtlaSil
  3. valla çok başarılı , çok beğendim..

    YanıtlaSil
  4. çok hoş oluyor Noni eline sağlık.
    çok eğlenceli olmalı, bir çeşit terapi bence.

    Noni birşeyi merak ediyorum. Bu matruşkalar neden hep kadın figürü oluyor? (erkek figürü varsa bile henüz görmedim :) ve anlamı nedir bebeklerin iç içe geçmesinin?

    YanıtlaSil
  5. Girls-On-Blog; çok teşekkür ederim güzel sözlerin için ;)

    YILDIZ; gerçekten çok dinlendirici, zamanın nasıl geçtiğini anlamadım bile ;)

    Buket; çoook teşekkürler :)

    Depresif; aynen öyle terapi gibi ;) artık matruşkaların her türlüsü var, baaaak bu kedili olan matruşkam :) anlamını ben de bilmiyorum, bunu yarın rusça hocama bir soriyim en iyisi ;)

    YanıtlaSil
  6. Vallahi burdan bakınca ne yalan söyleyeyim basit bir şeymiş gibi duruyor :) Tabii burdan bakınca, işin o tarafını tahmin etmek istemiyorum.. Biraz sabırsız biriyim sanırım ben yapsam senin gibi dinlenemem sinir krizi geçiririm :)) Ama büyük sabır ince iş ellerinee sağlık!!!! <3

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık nonicim,sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Beyaz Büyü; benim boyalarla pek aram olmadığı için ben çok zorlandım hatta gözlerinin üstünden siyahla geçerken ellerim titredi falan hahaha :)

    YanıtlaSil
  9. Nihancımmmm; sağol tatlım, merak ettim ne oldu taşınma işlerin? unutma oraya gelmeden senden mail bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
  10. boyalarla ugraşmak süper birşey,çokda guzel yapacaksın gibi:)

    YanıtlaSil
  11. Noni, bana yapılacak şey mi bu yaw. Kedili matruşkaları gördüğümde o kadar derinden bir aaaaaahh demişim ki ağzım açık kalmış. Acayip kıskandım seni öyle bir şeyin olduğu için :)

    YanıtlaSil
  12. eline sağlık aşkım bizim aileye boyayacak bir şey kalmayınca nerleri boyayacağız acep

    YanıtlaSil
  13. Noniskom cok cici olmus matruskan :) zor olduguna eminim, yuvarlak hatli olmasi da cabasi :)

    YanıtlaSil
  14. Noni , yaptığın matruşkanın renkleri çok tatlı olmuş senin gibi ;) daha senin elinden neler neler gelir merakla bekliyorum kolaylıklar diliyorum

    YanıtlaSil
  15. çok güzel olmuş hem yabancı hocanın istediği fazla paralarda sizde kalmış :)

    YanıtlaSil
  16. Birlikte güzel işler yapmanın keyfi hiç bir yerde yoktur,haklısınız.

    YanıtlaSil
  17. Ama bu kadar beceriklilik biraz fazla oldu artık :)

    YanıtlaSil
  18. noni harikasınız :)
    ne kadar güzel geçiriyorsunuz günlerinizi dolu dolu :)

    YanıtlaSil
  19. çok eğlenceli görünüyor cnm bitirdiğinde mutlaka bizimmle paylaş.
    mucuk

    YanıtlaSil
  20. AYŞENcim; teşekkürler :)

    Depresif; efeeet kedili matruşkamı ilk gördüğüm zaman benim de ağzım açık kalmıştı ;) bu arada hocama sordum, matruşkalar eskiden bebekler oynasın diye yapılmış, iç içe geçme nedeni de bebeklerin gelişimini sağlasın diyeymiş, bebekler ağzına götürür diye üstünde doğal boyalar kullanılmış, normalde oyuncak bebeklerde hep kız olur diye kız matruşkalar varmış ama sonra erkek, ayı, kedi şeklinde değişik matruşkalar yapılmış ve oyuncaktan daha çok süse dönmüş...

    Canım annemmm; senle oturur birbirimizi boyarız artık kihh kihh :)

    Moonishim; evet elde tutmak çok zor, onu boyarken oturtulan bir çervevesi varmış aslında ondan almak lazım ;)

    xcelis; sağol tatlımmmm :)

    Gök; evet hoca uçmuş resmen :P

    tülin; evet insanın kafa dengi arkadaşlarının olması güzel ;)

    Nagehan; aaa yok kısss vallahi o kadar becerikli değilim :)

    battodol; sağol canım çalışmayınca günlerimi hobilerle dolduruyorum ben de ;)

    Civcivim; tabii ki paylaşırım yavrim sen iste yeter ki ;)

    YanıtlaSil
  21. Noni, bilgilendirme için teşekkür ediyorum efenim ancak kedili matruşkayla ilgili kıskançlığımın hala sürdüğünü belirtmeliyim :)))

    YanıtlaSil
  22. Zaten hastasıyım bu bebeğimsilerin birde bunları boyama şansına ermek!
    İstedim ama istedim Noni.. Çok zevkli gibi..
    Tabi yetenek kısmını boş geç.. Seninle o konularda ne ederiz bilmem, yani sen benim seviyeme diyorum zor çok zor erişirsin!!! :))))))

    YanıtlaSil
  23. Boyanmamış matruşkaları nerden temin ettiğinizi merak ettim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Moskova'daki Izmailovsky pazarından aldım, eski Arbat sokağındaki hediyelik mağazalar da satıyordu bunları...

      Sil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...