08 Nisan 2011

Nisan Ayının Sürpriz Hamur Çekilişi


Bu ayın çekilişini yapmakta oldukça tereddüt ettim çünkü bloguma gelen yorumlara rağmen Türkiye'de olan arkadaşlarım hala sayfama giremediklerini söylediler :( Kafam iyice karıştı haliyle, internetteki yazılara baktım, blogger yasağının kalkması bir yana yasağın kapsamının daha da genişletildiğinden bahsediliyor, umarım bu bilgiler doğru değildir... Sonuçta bloglar paylaşıldıkça, okuyucu sayımız arttıkça, yorumlar geldikçe keyifli bir hal alıyor öyle di mi? Yoksa öteki türlü deli kızın türküsünden farkı olmaz gibime geliyor... Neyse bu kadar karamsarlık yeter! Ben geleneği bozmuyorum, en azından beni hala okuyabilenler için bu ayki çekilişimi başlatıyorum:

Bahara uygun bir cam yüzük...
Pamuk şekerini andıran bir taç...
Yeni açan taze çiçekler gibi bir broş...
Baharın gelmesine hala büyük bir inatla direnen Moskova'nın mini matruşkalı kürdanlığı...
Ve tabii ki pissi! Onsuz bir sürpriz çekiliş nasıl düşünülebilir ki!
Paketimiz hazır fakat onu kargoya verecek olan canım annemin hala Amerika'da olması sebebiyle bu paket sahibine biraz geç (10 gün kadar...) ulaşabilir. Beklemeye değer diyorsanız o zaman sizi çekilişimize buyur ediyorum ;) Katılım şartını az çok biliyorsunuz; soracağım soruya isminizi (veya rumuzunuzu) belirterek yorum bırakmanız yeterli... Kazananı ise gelecek hafta açıklayacağım...
Şimdi gelelim sorumuza:

"Bizim uslanmaz Pissi bir şey söz konusu oldu mu küçük bir çocuktan farkı olmaz, sizce bu şey ne olabilir?"


Katılım için hepinize şimdiden teşekkür ederim :)

86 yorum:

  1. Noni bir ay ne çabuk geçti,geçen ayki çekiliş aklıma geldi şaşırdım zamanın hızlı olmasına.

    Bence Pissi sevilmek konusunda bir çocuktan farksız;))

    YanıtlaSil
  2. hediyelerin çok güzel canım çekilişine katılmıcam ama sadece bi selam vermek istedim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Yumak mı acaba, bilemedim ama ay o kutu bile ne güzel öyle yaa, eline sağlık.

    YanıtlaSil
  4. yorum yapıyorum ama gelmiyor sanırım:( sorun var diyor ama bu iki kere ise birini sil nonicim:)
    bence pissi açken çocuk gibi oluyor, mızmızlanıyor, çekilmez oluyor ama yemeğini yiyince keyfi yerine geliyor...

    YanıtlaSil
  5. yerde yuvarlanan herhangi birşey olabilir gibi, özellikle de birinin örmeye çabaladığı yün

    YanıtlaSil
  6. Ben de Noni çekiliş yapmıcak mı acaba bu ay diye düşünüyordum :D

    Dondurma yemek olabilir mi?

    YanıtlaSil
  7. 'Öğlen uykusu' diyorum ben.

    YanıtlaSil
  8. Bence kuş görünce kendinden geçiyordur.
    Noni hediyeler süper, teşekkürler.
    DilekY.

    YanıtlaSil
  9. Pelin Tüzün8/4/11 09:49

    Dondurmaaaaaa...! :)

    veya

    tepesinde uçuşan bir kelebek de olabilir...

    YanıtlaSil
  10. pissiler genelde kafalarından sevilince mayışırlar,çocuk gibi olurlar :)) bizim pissi de öledir bence..

    Selfet

    YanıtlaSil
  11. yiyecek birşeyler olabilir yada belki oyun:)

    YanıtlaSil
  12. tabiki uyumak tembel pissi

    yine olmadık bir yerde sırt üstü uyuya mı kaldı yoksa?

    limonağacı

    YanıtlaSil
  13. Hediyelerin çok güzel:)
    Şansımı deneyeyim ilk aklıma gelen oyun yumağı mı...

    YanıtlaSil
  14. şengül8/4/11 10:18

    yumak :))) olabilir mi ?
    bizim pamuk çıldırıyor da
    sevgiler
    şengül

    YanıtlaSil
  15. matruşkalı kürdanlığa bayıldım...
    yazılarını tek tek okudum.fotolar harika çıkmış.yazıların çok doğal..
    bende katılmak istedim.piss bencede çikolata hayır deyemez....

    YanıtlaSil
  16. Kendini naza çekmek... Sonrasında da sırnaşmak... :)

    Serpil

    YanıtlaSil
  17. şımarıklık yapıyor dimi pisicik :)) sakın buz gibi bir dondurma olmasın bu ;)
    Sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  18. bence dondurma, hava eksi derecelerde de olsa canı isteyebilir :)

    YanıtlaSil
  19. Merhaba Sibelcim
    Bence Miso dışarı çıkmak konusunda bir çocuktan farksız oluyor kih kih kihhh
    e havalarda sizin orda ısındı tabiii :)
    VAHİDE

    YanıtlaSil
  20. kesinlikle uyku diyorum :)hele ki bu bahar yorgunlugu ile..

    YanıtlaSil
  21. ezgi yaman8/4/11 11:27

    bencee oyun oynamak için böyle masum olabilir pissimiz :) Hediyeler çok güzel Nonim...

    YanıtlaSil
  22. Pamuk şekeri olabilir mi :pp

    YanıtlaSil
  23. yine çok güzel bir kutu hazırlamışsın.pissi sütü görünce çıldırıyor olabilirmi?yada içki şişesi:):)

    YanıtlaSil
  24. Oyun söz konusu olduğunda..

    YanıtlaSil
  25. Yemek vakti olabilir :)

    YanıtlaSil
  26. Bence balık görünce çocuk gibi olur tombik Pissi ^.^

    YanıtlaSil
  27. Çikolata diyorum ben de :)

    YanıtlaSil
  28. Noni, pissi kuş+süt sever diye düşünürsek... kuşsütü diyorum :) heheh

    YanıtlaSil
  29. Benim kedim nutella kavanozunu görünce çocuk gibi oluyor :) Çikolata ve diğer türevlerinde de aynı şekilde..Acaba çikolata olabilir mi :)

    YanıtlaSil
  30. Sevgili Noni, yasak kalktı. Ekstra çaba göstermeden girebiliyorum ben. Yalnız servis sağlayıcıdan sağlayıcıya fark gösterebiliyormuş sanırım yasağın kalkması. Bir de bloglarını normal alan adlarına taşıyanların yönlendirme IPlerinde sorun çıkabiliyor diye biliyorum ben.

    Pissi'nin benim gözümde en belirgin özelliği çapkınlığı :) O yüzden güzel bir hatun görünce çocuklaşıp türlü numaralarla kendini sevdiriyor diyorum ben :)

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  31. büşraa8/4/11 13:25

    kuşş istiyooo :)

    YanıtlaSil
  32. sevildiği zaman desem çocuk gibi şımarıyo olabilir mi? sevgilerle
    Leyla

    YanıtlaSil
  33. Onu mıncıklayarak sevmek konusunda çocuk gibi olabilir!
    öznur güler

    YanıtlaSil
  34. ya kuş ya da yumak olmalı hediyelirin çok güzel:)

    YanıtlaSil
  35. :) yumak istiyorr olabilir mi ?

    YanıtlaSil
  36. pissi dondurma için herşeyi yapaarr :)

    YanıtlaSil
  37. nazlanmak konusunda olabilir mi? benim kedim çok nazlı da :) kutusuna kadar herşey mükemmel olmuş, eline sağlık noni :)

    YanıtlaSil
  38. yaramazlık, çocuk gibi, kızdıkça daha çok yaramazlık :)))

    YanıtlaSil
  39. dondurma yazda gelio nede olsa :)

    YanıtlaSil
  40. hediyeler her zaman ki gibi şahane çikolata:) diyorum :) asudecetinkaya@hotmail.com

    YanıtlaSil
  41. Sevdiği insanları başkası sevince kıskanır ve ınga diye şımarır:))

    YanıtlaSil
  42. yaramazlık konusunda olabilir mi :))

    YanıtlaSil
  43. çikolataaa =)

    YanıtlaSil
  44. tubiş ankara8/4/11 20:18

    cevap yaramazlık mı acaba;)

    YanıtlaSil
  45. ..benim aklıma ilk lolipop geldi :)

    YanıtlaSil
  46. Oyun diyorum Noniciğim :)

    YanıtlaSil
  47. oyuncak hamster olabilir mi ki ? :)

    berrin p.

    YanıtlaSil
  48. Dondurma olmasinn :)

    Hediyeler yine harika Noni'cim, tac super olmus,umarim herkes okuyabiliyordur blogunu.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  49. Gökçe.v.8/4/11 21:38

    Dönme dolap ve dondurma söz konusuysa çocuktan farkı olmaz ((:

    YanıtlaSil
  50. Dondurma bence:)

    Selin C.

    YanıtlaSil
  51. oyun;) ve yaramazlık benim pisom öööle
    e bu ayda ben kazanayım yafff
    öpüldün nonnişim

    YanıtlaSil
  52. çenesinin altından başlayarak karnına doğru okşanmak hiç bir kedinin geri çeviremeyeceği bir davranıştır diye düşünüyorum en azından bizim paspas öyle:=)

    YanıtlaSil
  53. çikolatamı acaba:?

    YanıtlaSil
  54. Ton balığı! arkadaşlar pissi nin de bir kedi olduğunu unutmuşlar sanki... evimi paylaştığım pissilerim ton balığının kokusunu alır almaz kendilerinden geçiyorlar resmen :)

    YanıtlaSil
  55. denize gidip dişi pissileri kesmek istiyorr olabilir mi ?


    hülya-

    YanıtlaSil
  56. bence pasta söz konusu olunca dayanamaz pissi :)

    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  57. bence parka gitmek istiyor olabilir hazır havalarda ısınırken :)

    YanıtlaSil
  58. dondurma mı acaba :)) hediyeler çok cici :)

    YanıtlaSil
  59. Konserve mama tabii!en azından benim kedim öyle:)pınar

    YanıtlaSil
  60. kemiklerini güneşe vermiş gerine gerine uyumak istiyor olabilir mi?

    YanıtlaSil
  61. miso kendini sevdirmek konusunda çocuktan farksız olabilirmi acaba.

    Sevgilerimle

    Özlem K.

    YanıtlaSil
  62. Benim pisim için küp şekerdir bu sorunun cevabı.

    YanıtlaSil
  63. Hatice AS10/4/11 02:13

    ciğer mi istiyorrr :) pissicikk ilk kez katılıyorum şans benden yana olsun ... sevgiler

    YanıtlaSil
  64. dişi bir pissi:)

    YanıtlaSil
  65. ilk aklıma gelen kuş oldu ama bu pisicik çok yaramaz.kimbilir neyin peşinde gene.sevgiler...

    YanıtlaSil
  66. Sanırım yasak kalktı, artık evden girebiliyorum çünkü :)

    Pissi dondurma ya da balon görünce
    çocuklaşıyor olabilir mi acaba?
    iyi ki çekilişi doğru cevaplara göre yapmıyorsun :)

    YanıtlaSil
  67. Sibelcim benim aklıma ilk gelen yemek:) Öperim:))

    YanıtlaSil
  68. bence pisicik acıktığında mızmızlanır gibi geliyor..

    YanıtlaSil
  69. süt olabilir mi ? ya da pişen bir yemeğin kokusu ...

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...