05 Nisan 2011

Oyuncak Sarhoşluğu!

Hayır ayıltmayın beni! Çünkü pazar gününden beri daldığım oyuncak deryasından ben çıkmak istemiyorum! Fotoğraflara baktıkça eminim siz de bana hak vereceksiniz ;) Fuar boyunca bu tatlı bebişleri sevip durdum, özellikle onlara dokunmak istedim, o kadar gerçekçi duruyorlardı ki dokunduğum anda kıpırdanıp canlanacak gibi geldiler... Yapanların emeğine sağlık! Bunun dışında keçeden oyuncaklar, porselen bebekler, minyatürler ve daha bir çok biblolar vardı, hepsine bayıldım! Üstteki bebiş ile keçeden yapılmış aslan kafası ise favorilerim oldu... İşte 300 fotoğraftan elediklerim huzurlarınızda, bakalım sizin favoriniz hangisi olacak?
 

48 yorum:

  1. Hayran kaldım nonim ...

    Büyük bir emek ve sabır

    YanıtlaSil
  2. harikalar insan hepsine sahip olmak istiyor:)

    YanıtlaSil
  3. Muhteşemler,teşekkürler bizlerle paylaştığın için.Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  4. Çok güzeller Noni,bayıldım bayıldım..İnsan hiç ayrılmak istemez herhalde oradan..

    YanıtlaSil
  5. Ay inanamıyorum süperler açıkçası çoğunun benim olmasını isterdim.. İlk fotoğraftakini gerçek sandım (değil dimi??) yazıyı okumadan nasıl oyuncak olur ya inanılmaz gerçekçi!!

    YanıtlaSil
  6. Anneannem görse "tövbe tövbe " der oyuncak demesen gerçek sanırım. benim de favorim ilki oldu muhteşemler :)

    YanıtlaSil
  7. Hepsi çok güzeller. İnanılmaz gerçekçi.. Kundaklayıp getirsen sizinkiler gerçekten inanırmış gerçekten de :)

    YanıtlaSil
  8. Bayıldım bayıldımmm:)
    İki sarışın bücür var ellerinde oyuncakları onlara bittim.
    Bir de birbirine sarılmış çiftler de çok tatlı.

    Teşekkürler,tekrar tekrar baktım hepsine:)

    YanıtlaSil
  9. Hepsi birbirinden orjinal ve gerçekçilermiş. Favorilerim kırmızı elbiseli afetle sevgilisini kucağına almış olan:)))

    YanıtlaSil
  10. çılgın biryer burası...akşam kapanışta saklansak, sabaha kadar kilitli kalsak orada....
    harika olur bence ...

    YanıtlaSil
  11. Ay ay ay bayildim! Sectigin fotograflar da cok tatli; kimbilir daha neler var? Gelmez mi buralara acaba?:)

    YanıtlaSil
  12. Noni merhaba..Ilk oyuncagi bende gercek sandim)) Peki satisda varmi bunlar?acaba???

    YanıtlaSil
  13. özellikleminik bebekler çok gerçekçi:) çok sevimliler, mıncık mıncık yapasım geldi valla:D

    YanıtlaSil
  14. harika harika harika şeyler Noni, teşekkürler paylaştığın için.

    YanıtlaSil
  15. bu post icin: cok gercekcilerrr

    genel olarak:
    1. soyle bi inceledim blogunu, gercekten sevdimm...kusme ona.hem dedigin gibi yeni insanlar taniosun hem de soyle dusun, yeni insanlar seni tanio ve ilham veriosun :) mesela benim icin de bazen vazgecsem mi blogumdan dedigim olsa da vazgecme nedenlerimden birisi bu ...

    2.yeni yerler kesfetmeye bayilirim...wish listte basi dunyayi gormek ceker benim icin, bi kismi tamam ama daha cok yer var gormeli dedigimm. rusya da listede...sayende on fikir aliyorum..

    3. konusmayi severim, belli oldugu uzere:) kisaca yazmaya devam et ben de keyifle okumaya...

    ee bi de ozetle: cok keyif aldim...

    :)

    YanıtlaSil
  16. Yuuuuh ben gerçek sandım ilk fotoğrafı burda arkadaşımada gösterdim sevdi bolca dur dedim bu oyuncak kala kaldı. Harika :) objektifine sağlık kuzummm
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  17. ezgi yaman5/4/11 11:58

    o ilk fotoğraftaki bebekkk evrene siparişimdir :)) Nonimm elinee sağlık paylaşımlar için çok güzeller !

    YanıtlaSil
  18. Nonicik sağolasın varolasın sen çok yaşa emi:)
    Bunlar oyuncak değilde sanat eseri olmuşlar. İnan favorim şu diyemiyeceğim hepsinin ayrı bir albenisi var . Ama bebekler öyle gerçekçiki ilk resmi gördüğümde oyuncak , bebek ilişkisi kurup bir yakınının beğenin resmi filan diye düşündüm . Ehh tabi oyuncak olduğunu okuduğumda yüzümdeki ifadeyi tahmin edebilmişsindir harhalde :))

    YanıtlaSil
  19. en bas resim ve en sondaki natasa benim olsun hepsi cok guzel iyi almadan durabilmissin ben dayanama z alirdim bir iki tane

    YanıtlaSil
  20. çok güzeller. hepsine sahip olmak istedim.paylaştığın için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  21. Ama Nonim yenir ki bunlar!!!
    Ben en çok şu pembe kıyafetli ve başında pembe kurdeleli tacı olanla keçeden yapılma aslan kafasından bir önceki kızların sağdakine bayıldımmm...
    Ha unutmadan benim bloga google aramalarından biri Noni nedir sorusuna cevap bulmak için gelmiş :) Şöyle bir bakayım dedim Noni: hint dudu diye bir meyvenin adıymış :P
    Fotograflar için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  22. noniii ben seçemedim öyle müthüşler ki! Ama senin pissilerin de çok güzel ki :)

    YanıtlaSil
  23. Gerçekten harikalar. Sen böyle gezdiğin için biz de seni okuyabildiğimiz için şanslıyız:-)

    YanıtlaSil
  24. ahh noni, nedir bunlar böyle,bayıldım.almak istesen kararda veremezsinki...

    YanıtlaSil
  25. nonim ağzım açık kaldı nasıl güzel nasıl gerçekçiler böyle...

    YanıtlaSil
  26. Bunları görünce sarhoş da olunur, ayyaş da :))) Çok güzellermiş gerçekten!!

    YanıtlaSil
  27. kendimden geçtim hepsine bakarken :)) dediğin kadar varmış hakikaten; süperlerrrr :)

    YanıtlaSil
  28. favorilerim ayşe hanımla aynı.
    çocuk olup da oynayasım geldi.

    YanıtlaSil
  29. AAA O NASIL BEBEKLER ÇOK GERÇEK.

    YanıtlaSil
  30. İlk fotoğrafı görünce gerçek sandım :) Ne kadar gerçekçi yapmışlar.Bitane sevmelik eve almalı :)

    YanıtlaSil
  31. Harika otesi,bayildimmm ^_^

    YanıtlaSil
  32. Hepsi birbirinden harika. Bayıldımmmm. İlk bebişler ne kadar gerçekçi yaw :)

    YanıtlaSil
  33. Harikalar ya, özellikle gitarcı adama bayıldım bende :)
    Bu arada bloğundaki fotoğraflarda dalıp gidiyorum resmen, iple çekmeye başladım yeni postlarını

    YanıtlaSil
  34. Bana hak verdiniz şimdi di mi ;)
    Hepsi çok güzeldi bazı oyuncakların fiyatları vardı ama bazılarında yoktu bu gerçek gibi olan bebişleri görünce öyle kendimden geçmişim ki fotoğraflarını çekmekten fiyatlarına bakmayı unutmuşum :( fuar bitti, umarım yeniden en kısa zamanda tekrarlarlar doyamadım ben bunlara!!!

    YanıtlaSil
  35. inanılmaz kelimesinin tam karşılığı bunlar, gözlerimiz bayram etti, ağzımızın suyu aktı, hepsi birbirinden ciciş, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  36. Noniiimmm bu ayki çekilişe noldu canım merakla bekler oldum bilesin :))))

    YanıtlaSil
  37. ne yalan söyleyeyim nonicim 1. karedeki bebiş benimde favorim şöyle kucağıma alıp mıncık mıncık edesim geldi resmen:)) bunlar sürrealist çalışmalar bence:)

    YanıtlaSil
  38. Süpper paylaşım. Ben bu kadar gerçekçi olabileceğini düşünmemiştim. Ama süper gerçekçilik eserleri olmuş hatta ben böle bakarken bebekler ne kadar tatlı diye yorumda yaptım kendime ama oyuncak olduğunu görünce şaşkınlığımıda saklayamadım. Teşekkür ediyorum Noni hanım bu paylaşımlarınız için. yemek tarifleri | yemek tarifi |emlak | konut |çelik kapı | çelik kapı | tercüme | çeviri | şöförlü araç kiralama | istanbul transfer | seo

    YanıtlaSil
  39. Sevgili Noni çok imrendim sana şimdi . bu furı gezmeyi acayip istedim tadı damağımda kaldı diğer fotoğrafları da çok merak ediyorum bir kısmını daha paylaşman için istek de bulunuyorum :)) sevgiyle ..

    YanıtlaSil
  40. ay Nonii bunlar ne böylee, harika harika :) gerçek bebek uyuyor sandım önce oyuncak yazısını gördüğüm halde :))

    YanıtlaSil
  41. gerçek gibi duruyorlar :)

    YanıtlaSil
  42. nonim annemle beraber sev sev doyamadık bizde burdan
    hepsi çok güzel bebişlerin

    YanıtlaSil
  43. aayy müthişler hepsine bayıldım ben resmen 5-10 tane almak istedim tanrıım çok güzeller


    civciv

    YanıtlaSil
  44. Nonişka en baştaki pembe elbiseli tombik bebiş benim favorim oldu çok tatlıymış hepsi gerçek gibi sayende biz de gezmiş görmüş olduk :) Ayrıca kızıl uzun saçlı bir kız çocuğu var ne kadar gerçek gibi? Bunların fiyatları çok mu pahalıydı merak ettim doğrusu

    YanıtlaSil
  45. Saatlerce baksam doymam :) Beni kilitleseler oraya hic cikmam :)

    YanıtlaSil
  46. OF fena oldum ama değişik bir post ayrıca güzel dileklerine çok sağol Sibel'cim

    YanıtlaSil
  47. Nonim biraz geç oldu ama hepsine bayıldım yalnız o birbirlerine sarılmıs ve gullu elbıselı kızı kucagına almıs ya :) bıttım desem :) bır de bızım hurrem sultana benzeyen var :)) harikalar sevgiler cnm...

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...