11 Nisan 2011

Veee Kazanan;


Bu ayın çekilişine gösterdiğiniz ilgi için hepinize teşekkür ederim :)
Biz her ne kadar bu cumartesi yağan karla (şok oldum şoook!) baharı bir güzel şehirden kışkışlasakta, Pissi'nin umrunda mı! O yaz mevsimini açtı bile :) Tabii ki çoğunuzun tahmin ettiği gibi Pissi'yi küçük bir çocuğa çeviren şey koca bir kase meyveli dondurmadan başka birşey değil, ehh onun dondurmaya zaafını geçen seneden hatırlıyorsunuzdur zaten ;)
Gelelim bu ayın talihlisine...


Neden bilmiyorum ama yaptığım çekilişlerde kazananı belirlemek için kullandığım random.org sitesi bu sefer açılmadığı için başka bir websitesi kullanmak zorunda kaldım. Buna göre kazanan 28. sırada "pissi sütü görünce çıldırıyor olabilirmi?yada içki şişesi:):)" yorumuyla yer alan AYŞEN oldu, kendisini tebrik ediyorum ve posta adresini bana mail olarak göndermesini rica ediyorum ;)

Bu ayın sürpriz paketini ıskalayanlar ise üzülmesin, bu yaz için paketlerim şimdiden hazır, her zaman söylediğim gibi yeni çekilişlerde buluşmamız dileklerimle ;)

13 yorum:

  1. ezgi yaman11/4/11 10:02

    26.cıymışım :(

    YanıtlaSil
  2. ezgicim; keşke daha fazla çekiliş düzenleme imkanım olsa ama bundan sonraki aylarda da devam edecek sürprizlerim, hiç belli olmaz belki bir gün ıskalamaz tam 12'den vurursun canım ;)

    YanıtlaSil
  3. Pissi müthiş görünüyo, bayıldım :)

    YanıtlaSil
  4. ezgi yaman11/4/11 11:42

    :) canımm nonimm hemende gülümsetir...

    YanıtlaSil
  5. bu pisicikten birgün benimde olmasını çok istiyorum.heray katılıyorum ama şansın bana bir gün gülmesini diliyorum.kazanan arkadaşı tebrik ediyorum.noni yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Müge; teşekkürler :)

    ezgi; mucuk canımmmmm :)

    BERNA; ahhh keşke zamanım olsa böyle bir dolu pissi yapsam ama bu aralar dikiş ve rusça kursundan zaman bulamadım, oturup yeni pissiler yapmam lazım bir an önce mayısa bişey kalmadı ;)

    YanıtlaSil
  7. Kırıcam şeytanın bacağını,ama ne zaman ama ne zaman :))))

    YanıtlaSil
  8. Ohh nefis bir dondurma kubu :) ve yakışıklı sevimli pissi :))
    ellerine sağlık Noni kazanan arkadaşı da tebrik ederim :))

    YanıtlaSil
  9. pisi çok güzel olmuş noni, eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  10. Ay çok şirin olmuş ama ben o minyatür dondurma ya bayıldım bir de.
    Bu arada Nonim yağan kara şaşırma çünkü pazar günü İstanbul'un bazı yerlerinde dolu yağdı. Hatta okuduklarım kadarıyla da Ankara'da da kar yağışı olduğunu yazanlar olmuş ;)

    YanıtlaSil
  11. noniii şahane olmuşş :)

    YanıtlaSil
  12. Yine bana çıkmamış pissiiiiii :( Ben de istiyorum işte :)

    YanıtlaSil
  13. Kıssslaaar çok teşekkürler :) Sizin fikriniz ve eleştirileriniz benim için çok kıymetli ;) her ne kadar bu aralar ilham perim bana pek uğramıyor olsa da umarım daha güzel pissiler ortaya çıkartabilirim ;)
    hepinizi öptüm & kucakladım!

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...