10 Mayıs 2011

100süz

Dün burada Zafer Bayramı kutlandı... Tanklar ve savaş araçları geçişin provasına haftalar öncesinden başlamışlardı... Onları gördükçe ben de heyecanla bugünü beklemeye başladım. Hesapta sabahın erken saatlerinde evin önünden geçen tüm tankları tek tek fotoğraflayacaktım, tıpkı bir savaş fotoğrafçısı gibi vauvvvv!
Ama uyandığımda tankların yerinde yeller esiyordu :P Uyku o kadar tatlı gelmiş olmalı ki kurduğum saati bile duymamışım, Kleopatrayı bile orta yerinden çatlatarak uyuduğumu gören prensim de beni uyandırmaya kıyamamış :)
Töreni kaçırınca biz de kendimizi arka sokaktaki parka atıverdik...
Aslında dünkü hava durumuna göre Moskova yağmurluydu ama bırakın tek bir bulutu gökyüzü pırıl pırıl ve güneşliydi... Meğer yağmur yağıp kutlamaları bozmasın diye havaya kimyasal bombalar atılarak bulutlar dağıtılıyormuş, bunu ilk duyduğumda çok şaşırdım doğrusu! O bombalardan alıp kış için evde stoklayasım geldi!
 Yemeniden bozma bluz canım annemin ellerinden çıkma, dikiş diktiği dönemde yapmıştı...
Yalnız fotoğrafçımın bu ayki yövmiyesinden kesicem! Bakıyorum her fotoğrafımda yakam paçam bir tarafta, modeli düzeltmek yok toparlamak yok, olmaz ki canım cık cık cık :)
Küpeler canım annemindi ama artık benimmm! Sallanan kısmı çıkartılarak 2 şekilde kullanılabiliyor, böyle orjinal şeyleri çok seviyorum!
Evet efenim gelelim postumuzun sebebi ziyaretine...
Uykuya yenik düşmemin tek sebebi bu "100süz" kızlardır başka birşey değil :) Elimi bir attım şimdi bırakamıyorum geceleri bile onları boyuyorum! Deli gibi çeşit çeşit broşlar yapıyorum kimi Vegas showgirl oluyor kimi emo girl :)
Hamuru yapması aslında biraz zahmetli, fimo ile uğraşanlar bilir, yumuşatmak ve şekil vermek pek kolay değil. Ben çok çeşit hamur denedim ve artık Sculpey markadan vazgeçmiyorum, bana diğerlerinden daha kaliteli geliyor, özellikle ten rengi olanlarda yüzü ayriyeten renklendirmeye gerek kalmıyor. Fırından çıktıktan sonra geriye bir tek süslemek kalıyor zaten işin en eğlenceli kısmı da bu ;)
Çalışmalarımda gözünü kırpmayıp benimle birlikte sabahlayan kara kuzuyu da atlamayalım elbette ;)
Hepinize 100süz kızlarım gibi rengarenk bir sabah diliyorum!

29 yorum:

  1. Sabah sabah seni ve kızları görünce cidden içimiz açıldı. Kızlar müthiş olmuşlar.

    YanıtlaSil
  2. Bombalar iyimiş :) Bende istiyorum buaraya hatta 387483 tae atabilirim bu sabah gökyüzüne sen düşün havayı yanii...100süzler seni yormuşlar ama değmiş yani çok şirinler eline sağlık uyuyan prensesimm :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş broşların harika duruyor.

    ayakkabılarına bayıldımm kıpkırmızı =)

    YanıtlaSil
  4. yüzsüz kızlar çok tatlı hele kolye olanlara bayıldım .Emeğine sağlık ,çok zevklisin...
    sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  5. siz uyanıp parka gezmye gitmişsiniz ama yakanızdaki 100süz güzel hala uyumakta:))
    çok güzel hepsi, ellerinize sağlık.
    bulut dağıtan bombalar, çok hoşuma gitti. Türkiye'de havalar hala kıştan kalma, bulutları dağıtmak için buraya da lazım:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. tosbagalar; teşekkürler canım :) yalnız kendimi öyle bir kaptırmışım ki hamurları bitirdim yeniden almam lazım hii hii ;)

    Ezgiiim; hala mı kötü orda hava ya? bizde bombalar sağolsun bugün yine havamız açık :)

    *ssdesignbutik; teşekkür ederim, kırmızı genelde hep en son tercih ettiğim renk oluyor, nedense pek benim rengim değilmiş gibi geliyor ;)

    sevilay; ahhh mersiii canım, kolyeler daha minik olduğu için makyajı daha zor oldu :) sen de sevgiyle kal!

    asortik; aaa evet vallahi o benden daha kleopatra kılıklı çıktı hii hii :) bulutlar kışttt kışttt diyorum yeter artık bahar gelsinnn!

    YanıtlaSil
  7. Oy oy oy ben kızların Miso gibi kapkara olanına bayıldım:))
    Ayrıca karalar giymiş kırmızı pabuçlu fıstığa daha çok bayıldım:)))

    YanıtlaSil
  8. bu kızlar müthiş olmuş :)) bunlar için uykusuz kalmaya değer :)

    YanıtlaSil
  9. Bloglar kapanınca bakamadım uzun süre çok hoşsun yaptıklarına da bayıldım vee özledim

    YanıtlaSil
  10. ahh şu saç toplama şekillerine hastayım. Benim gibi becerizksiz kıvırcık saçlılar için bazı şaç toplamala şekillerini - örneğin burdaki gibi- fotoğraflayıp ayrı bir başlık halinde ele alsan nasıl güzel olur anlatamam. Hem fotoğrafçınında acemiliği gider :p

    Algıda seçicilik işte, oo kadar güzelliğin arasında benim huysuz algım bunu seçti.
    Özlem.

    YanıtlaSil
  11. Aaaa şahane oluyor bu 100süzler..

    YanıtlaSil
  12. Nonicik, yine yakıyosunn :)

    YanıtlaSil
  13. noni bu kızlar pek güzel olmuş ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  14. BU 100'süz kızların hepsine bayıldımmmmm.

    Birinin benim olması için can atıyorum. Belki diyorum sen bunları satışa çıkarsan bende alsam ne güzel olur değilmi:)

    YanıtlaSil
  15. malesef Noni arada yalancı güneş çıkıyor o kadar ben üşüyorum şahsen hala :(

    YanıtlaSil
  16. Broşlar harika ama bence sen hollywood filminin karesinden (klasiklerden )fırlamış gibi ve harikasın asıl.. Maşallah diyeyim.. ve ne marifetlisiniz abla, kardeş..

    YanıtlaSil
  17. Nonicim
    Yine harika işler çıkartmışsın
    Arap bacıya bayıllldımmmm.

    Ayrıca herzaman ki gibi yine çok şık ve zarifsin :)
    VAHİDE

    YanıtlaSil
  18. uuuuuuuuuuuuuu bu güzellik ne böylee maaşallaa

    YanıtlaSil
  19. uffff analar neler doğuruyor beeee pehhhh pehhhhpehhh

    YanıtlaSil
  20. üzgünüm, aklım fimolarda değil senin şıklığın ve güzelliğinde kaldı :) maşallah. bir de güneş gözlüğün çok güzelmiş, markası ne? önceden dikkat etmedim sanırım yazdıysan da, çok sade ve güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  21. Yemeniden biz de yapmıştık. Çok şık olabiliyor :) Çok beğendim seninkini de :) Gün gibi sen de ışıldamışsın Canım. kırmızı pabuçlar da ayrı çekiyor kendine :)

    Ve o zenci 100süz'e de ayrı bittiimm nasıl güzel bir şeysin sen oyh :)

    YanıtlaSil
  22. Ohhh My God, sen ne güzel bir bayansın yahuuuuuu, harika görnüyorsun maşallah sana, Rusya biraz Türk güzeeli görsünde utansın, buarda proşlarına bayıldım Talya'ya gösterdim o benden çok bayıldı Noni ablası. Ellerine sağlık harika olmuş öptüm.

    Karin

    YanıtlaSil
  23. Leylak Dalı; teşekkürler canımmm yavruşkalara papuç bırakmamaya çalışıyorum hee hee :)

    Hande; evet kesinlikle değdi ;)

    Sema ablacımmm; seni yeniden görmek ne güzel, ben de çok özledim hepinizi!

    Özlem; ahh ahh seni en iyi ben anlarım, kıvırcık saçlarla başa çıkmak çok zor, senin için bir post hazırlayacağım en kısa zamanda ;)

    Tanyaaaa; sağol canımmm :)

    Miss Sensible; ayyy kızzlarrr ne ısmarlıyım size :)

    cemre; teşekkür ederim :)

    handeguler; çok iyi olurdu ama rusya-türkiye arası bu satış işini yürütmem takip etmem çok zor olur :(

    Ezgicim; umarım kısa sürede ısınır serin havalar, bizim güneşi ben gelirken valizime atıyım bari ;)

    laleninbahcesi; teşekkürler :)

    Deli Anne; ayyy sahiden artiz gibi mi çıkmışım yavruşkalar duyun bu yorumları duyuuuun :)

    Vahidecim; teşekkürler canım, bugün attığın maili gördüm, sen de harika gözüküyorsun ;) ayrıca o kara kediciğe bayıldımmm!

    Civcivim; gagandan bal damliyyyy :)

    Canım Annemmm; anasına bak kızını al diye boşuna dememişler ;)

    defne; teşekkürler, güneş gözlüğümün markası Burberry, 2 sene önce almıştım ;)

    nil; evet canım ben de seviyorum yemenileri oyaları, ruhumda bir bayır gülü yaşıyor sanırım :) ay zenci kızım çok beğenildi ne güseeel :)

    Karincim; burdaki yavruşkalara Türk kızlarının gücünü göstericem diye bitap düştüm vallaha devletin bana özel nişan takması gerekiyor :) Talya'yı öperim kocamaaaan!

    YanıtlaSil
  24. Hii muhteşemler gerçekten! Bir de, cidden fimoya böyle şekil vermek zor iş; ben de bir ara uğraşmıştım, bayağı uzmanlık işi olmuş bunlar yani, ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  25. bunların arasından seçim yapmak çok zor. sizinde pasaj adresiniz var mı? :)

    YanıtlaSil
  26. francesca; teşekkürler canım ;) aklında bulunsun fimoyu yumuşattıktan sonra kalıba sokabilirsin...

    Zeynep; Türkiye'deyken vardı ama buraya gelince kapattım :(

    YanıtlaSil
  27. mükemmeeel! bende senin 100süz kızlara bayıldım, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  28. Yine harikalar yaratmışsın Noni ellerine sağlık :) Miso çok tatlı yaa seni yalnız bırakmamış sadık erkek diye buna denir :))))

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...