02 Mayıs 2011

Çağdaş Sanat Müzesi

Dikiş atölyem; Ekim ayında gezdiğim Petrovsky Manastırı'nın bulunduğu caddenin üstünde... Ne zaman bu caddeden geçsem gözüme manastırın tam karşısındaki Çağdaş Sanat Müzesi takılıyordu. Daha fazla dayanamadım ve haftasonu prensimle birlikte müzeye dalıverdim :) Yuri Orekhov, Mikhail Dronov, Arnaldo Pomodoro gibi heykeltraşların devasa bronz heykelleri müzenin bahçesine yayılmıştı. Ben de keyifle hepsini fotoğrafladım...
Harika bir hafta dileyerek sizleri heykellerle baş başa bırakıyorum ;)
Melaba ben bu müzenin teneke heykeliyim :P

18 yorum:

  1. çok etkileyici! mutlu haftalar..

    YanıtlaSil
  2. tubitos; sana da mutlu haftalar ;)

    YanıtlaSil
  3. Heykeller tam Tayyibe göre..Hepsine ucube der yıktırtırdı burada olsalardı..
    Sevgilerimle

    şebnemden:)))
    şirket hesabından girmişim:)p

    YanıtlaSil
  4. nonimciğim ne güzel dolaşıyorsun moscovada .bitanem benim çok özledim bende seni

    YanıtlaSil
  5. Şebooo; hii hii alemsin canım benim gezerken hiç aklıma gelmedi :)

    Canım Annemmm; yakında birlikte orda fink atıcaz ne güzeeel :)

    YanıtlaSil
  6. Ay ne guzel seyler yapmislar,cok ilgincler, yanlarinda durup da foto cektirseydin :)
    Ama bir de, sen ne guzel seyler bulup alip giyiyorsun Noni'cim,pek bi zevklisin ^_^

    YanıtlaSil
  7. noni müzeye bayıldım ..

    YanıtlaSil
  8. FerahFeza; teşekkürler canım :) boğaların malı pek kıymetlidir ya ben de giysilerimi atmaya hiç kıyamam, bir gün moda olur giyerim diye saklarım, bu elbise de onlardan biri işte ;)

    Buket; ben deee :)

    YanıtlaSil
  9. ayy burda sana bayıldıım çorabın elbisen saçın başın harikaa o kadar demir yığının içine gül açmış walla harikasın bebeeem.

    YanıtlaSil
  10. Ben şu kafasında kuş olanı sevdim :)))

    YanıtlaSil
  11. tenekesin heykelsin fakat çok güzel ve şıksın....:))

    YanıtlaSil
  12. Civcivim; teşekkürler canım arkadaşım mucukkk :)

    nesobabycim; evet o heykel içlerinde en sevimli olandı ;)

    mervişşş; teşekkürler şeker kız :)

    YanıtlaSil
  13. Moskova'daki bu müzeye ve sokak heykellerine bayıldım.herbiri birbirinden güzel fotoğraflar...

    çok renkli bir blog...

    esenlikler dilerim...

    YanıtlaSil
  14. Esmir; ziyaretiniz için çok teşekkürler, sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. nonim bayıldım , fotoğraflara, müze çok güzel. karşılarına oturup saatlerce çizmek isterdim onları...

    YanıtlaSil
  16. Zeynep; benim çizimim güzel olsaydı ben de aynısını isterdim ;)

    YanıtlaSil
  17. Sanat aşığı biri olarak gezdiğin müzeleri burada fotoğraflayıp anlatarak paylaşıyor olmanı çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  18. Eda; teşekkür ederimgördüklerimi sizlerle paylaşmaktan büyük keyif alıyorum..

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...