06 Mayıs 2011

Canım Annemmm!


Bugün benim güzel annemin doğum günü!
Duygularımı kelimelere dökme konusunda başarılı sayılmam, uzun ve duygusal cümleler kurmayı da oldum olası beceremem zaten... Ama şu kadarını söyleyebilirim ki gün geçtikçe ona benzediğim için kendimi çok mutlu hissediyorum! Ben de canım annem gibi hayata her zaman pozitif pencereden bakabilmek, onun gibi hayat dolu olmak, hiçbir zaman pes etmemek, kendimi durmadan geliştirmek ve yenilemek istiyorum.
Böylesine enerjik ve hayatı seven bir annenin kızı olduğum için çok şanslı hissediyorum kendimi! İyi ki varsın güzel annem, anneannem iyi ki seni doğurmuş ;) Seni çok seviyorum! Senin kızın olduğun için de gurur duyuyorum!
Doğum günü öpücüklerimi ise Mayıs sonuna saklıyorum ;)
34 yaşına da gelmiş olsa hala senin Inga Mıngan

21 yorum:

  1. iyi ki dogmus nice mutlu senelere hep birlikte ;)

    YanıtlaSil
  2. Nonim sağlıklı huzurlu bolllll torunlu uzun yıllar diliyorum Mevdoş Teyzeme :)

    Boğa burcu kadını nasılda belli oluyor değil mi canım benim :)

    YanıtlaSil
  3. iyiki doğmuşş mevdoşş :) Ananen mevdoşu mevdoşta iyiki seni doğurmuşş bide :) mummmmckk

    YanıtlaSil
  4. bende kutlayımki pozitif enerjiniz banada geçsin istedim :)iyiki doğmuş mevdoş teyze ve iyikide seni doğurmuş, mutlu ve sağlıklı uzun bir hayat sürer inş.

    YanıtlaSil
  5. annenin doğum günü kutlu olsun:) onu ve seni seviyoruzz :)

    YanıtlaSil
  6. Her evladın annesi çok kıymetlidir.
    O'nlar bizim baş tacımız.Ama maşallah annen başka Noni :)
    Allah enerjisini,yaşama sevincini hep devam ettirsin.Nice yaşlara..
    Gül Saim

    YanıtlaSil
  7. İyi ki doğmuşş anneciğin o da seni doğurmuş böylelikle :))) Kendisini blogdan tanıyorum ve evet dediğin gibi gözlerinin içi gülüyor pozitif ruh yapısı yüzüne yansımış :) ikiniz de çok şanslısınız birbirinize sahip olduğunuz için. Allah annemlerimizi babalarımızı başımızdan eksik etmesin inşallah :)

    YanıtlaSil
  8. Anneciğinin doğumgünü mutlu olsun:) O da boğaymış ne güzel:)) Çok renkli, çok becerikli ve de çok güzel bir kadın:) Maşallah diyeyim:) Kocaman öperim kendisini de:))

    YanıtlaSil
  9. anneler hep yanımızda olsun mutlu olsun sağlıklı olsun ^^
    Annene nice mutlu neşeli sağlıklı senelere , sevgiler :)

    YanıtlaSil
  10. CANIM KIZIM BUGÜN ALDIĞIM İKİNCİ GÜZEL HEDİYE DEPRESİFTE BU GÜNÜNÜ BANA AYIRMIŞ SENDE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM BENİ ÖYLE GÖRDÜĞÜN İÇİN SENİ SEVİYORUM BİTANEM VE ÇOK ÖPÜYORUM

    YanıtlaSil
  11. Annenizin yeni yaşı kutlu olsun,sevdikleri ile nice yaşlara...

    YanıtlaSil
  12. Ben de size nice güzel seneler dilerim canım .. Annen de iyiki seni doğurmuş :)

    YanıtlaSil
  13. Nice senelere Mevdoş Teyze :) Gerçekten enerjisine hayran olduğum biri. maşallah :)

    YanıtlaSil
  14. Ay noldu ya. bir yorum yazdım bir sürü sayfa açıldı yorumunuz kaydedildi diye. ya net bağım ya pc delirdi :)

    YanıtlaSil
  15. Iyi ki dogmus annen, kutlu mutlu olsun Noni'cim ^_^

    YanıtlaSil
  16. Biricik Mevdoşumuz, iyi ki doğdun sen.

    Sen de çok şanslısın böyle bir anneye sahip olduğun için Nonik. Bence o da çok şanslı bir anne :)))

    YanıtlaSil
  17. Mutlu yıllar , anneninizin doğum günü kutlu olsun.Ne güzel içten yazılmış cümleler..

    YanıtlaSil
  18. annenizin doğum günü kutlu olsun=)

    YanıtlaSil
  19. Anneni çok seviyorum,seni de...Birbirinize sahip olduğunuz için çok şanslısınız,Allah nazardan saklasın !

    YanıtlaSil
  20. Canım anneme bıraktığınız güzel yorumlarınız için çoook teşekkür ederim hepinize :)

    YanıtlaSil
  21. ANNENİZİN DOĞUM GÜNÜNÜ KUTLUYORUM..:))

    Biliyor
    musun*? mayıs ayında doğanların anneliği en iyi yapan grup olduğu gözlemlenmiş..çok şanslısın...:))

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...