03 Mayıs 2011

Günün Stili

 
Hırkasına bayıldım!

12 yorum:

  1. Tam senlik cnm..sorsaydın keşke pajalyusta deyip ;)

    YanıtlaSil
  2. Civcivim; pajalusta iyi de arkasından cümleyi tamamlayamıyorum ki :) bilmediğim zaman da herşeyi parmakla gösterip eta eta diyorum hee hee :)

    YanıtlaSil
  3. Hırkayı üzerinde güzel taşıyor..

    YanıtlaSil
  4. Zaten sadece hırka giymiş başka birşey yok kii :))))))

    YanıtlaSil
  5. Yakışmış gerçekten. Bizim işyerindeki hatunların büyük bir kısmı da böyle giyiniyor. Üst kısmı giyip alt kısmı giymeden geliyorlar. Hemen belirteyim, ben resmi kurum çalışanıyım :))

    İzmir farkı sanırım :)

    YanıtlaSil
  6. Yakissaymis ;) Allah sana sabir versin oralarda Noniiim!!!

    YanıtlaSil
  7. GEZİ/YORUM; katılıyorum ;)

    nesobaby; evet arkadan öyle duruyor hii hii :)

    Depresif; anaaa sen nerde çalışıyorsun ya ne güzelmiş öyle :)

    DENİZ; ahh ahh hiç sorma canım burda komplekse girmediysem bir daha dünyanın hiçbir yerinde girmem heralde :)

    YanıtlaSil
  8. Nonicim millet kadın personelin kıyafetine alıştı ama erkek personel genelde dikkat ediyor giyimine. Bu yüzden ben çıkıntılık yapmış oluyorum. Ben yazın plaj pantolonu, baskı tişort ve terlikle gelirim ofise :))

    YanıtlaSil
  9. ben komple bayıldım hatuna :)

    YanıtlaSil
  10. Depresif; inanmıyorum uyarı almıyorsunuz İK'dan o zaman! ne şanslı çalışanlar var yahu bana neden hep uyuz şirketler denk geldi ki!

    Modapark.Net; evet Allah için hoş hatun ;)

    YanıtlaSil
  11. sanki sana poz vermiş, güzelmiş hırka da hatunda, blogunu cok sevdim, sık sık uğrarım artık..

    YanıtlaSil
  12. Aysun; her zaman beklerim ;)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...