11 Mayıs 2011

İlham Perilerim

Çok tatlı blog arkadaşlarım var, sağolsunlar beğendikleri birşey olduğunda beni de unutmayıp bak bu tam senlik Noni diye beni haberdar ediyorlar. Veya kedili bir fotoğraf, bir video gördükleri zaman hemen bana da fwd ediyorlar. Etrafımda böylesine sıcak ve içten okuyucularım olduğu için gerçekten çok şanslı bir blogger olduğumu düşünüyorum ;)
Moda Cadısı'nın blogunda bu kedili kolyeyi görünce sevgili Ayşen'in aklına hemen ben gelmişim, belki sen de yaparsın dedi, hiç zaman kaybetmeden denedim ;)
Elimdeki tek kedili fotoğraf buydu, yaptığım kalpli fimonun üstüne dekopaj yöntemiyle yapıştırdım ve kalbin içine açtığım delikten dantelleri geçirdim, voila kolyem hazır bile :)
İflah olmaz bir kedi sevdalısı olduğumu bile sevgili Melike etsy'de bu kapakları görmüş, aklına ben gelmişim, ne kadar şirinler di mi? Özellikle o kara kediliye bittim! Yeni projem gazoz kapaklarını boyamak mı olsa acaba :)
Bernacım da geçen gün Go Jane'de gördüğü hayvan figürlü yüzüklerden bahsetti, hemen girip baktım, özellikle bunlara bayıldım! Ahh ne olacak benim bu takı tutkum bilmem ki :)
Paul & Joe marka kedili rujları ise geçen gün sevgili Seda forward etti, markasını ilk defa gördüm, bu ciciler bir şekilde benim olmalı benimmmm diycem ama kullanmaya kıyamam ki açar açar bakar sever yine yerine koyarım çok yufka yürekliyim canım çoook :)

Güzel yürekli tüm arkadaşlarıma kocaman öpücükler gönderiyorum, beni de düşündüğünüz için teşekkür ediyorum :)

15 yorum:

  1. Çok güzeller ! :) Gazoz kapaklarını görür görmez yüzük olup parmaklarıma dolanmalarını istedim :)

    http://www.facebook.com/#!/kedigunlugum

    Face de en sevdiğim sayfa :) fotoğraflara günlerce baktım bitiremedim doyamadım ! :) harika harikaa

    YanıtlaSil
  2. kolyedeki başarın süperr senin elinden anlaşılan kaçanmı kurtulur,ama kim kaçmak isterki senin elinden:)

    YanıtlaSil
  3. Ayy beynim durdu bir an kolyenin aynısını yaptığını görünce :)

    YanıtlaSil
  4. Kolyen süper olmuş Noni, ellerine sağlık. Gazoz kapaklarına bayıldım yaaa, ben de yapsam diye heves ettim hemen :))

    YanıtlaSil
  5. kolye cok tatlı olmuş:) rujlara gelince ben de kıyamam herhalde bozmaya bu güzelliği;)

    YanıtlaSil
  6. Kedisever Nonik:)
    Sizden aldığım Kurdeleli yüzük ve küpelerime de bayılıyorlar:)
    Bende severek kullanıyorum.
    Selamlar Bursa' dan.

    YanıtlaSil
  7. yaşasınn o zamannn :) noniii yurda geldiğinde haber ver bir cici sürprizim olacak sanaaaaaaaa :)
    gene kedili gene kedili ;)

    YanıtlaSil
  8. Bunlardan biride benim galiba
    kih kih kihhh
    Kolye çok güzel olmuş gerçekten :)
    VAHİDE

    YanıtlaSil
  9. Bugün baktım gördüm galiba dediğim yere marka var ama kedilisi yok :((

    YanıtlaSil
  10. Blogger'da yaşanan teknik sorun nedeniyle bu yazıma yapılan tüm yorumlar silinmiş :(

    Yorum bırakan herkese kocaman öpücükler!!!

    YanıtlaSil
  11. Hepsi çok şekerdi....
    İnşallah okuyanlar sana tekrar yorum bırakırlar....
    <:))

    YanıtlaSil
  12. MAYRI; böhüüü gitti gül gibi yorumlarım :(

    Zeynep; teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  13. Kedili kapaklar süpermiş ama ne işe yarıyor ki acaba? Magnet veya kolye ucu ya da bileklik olarak kullanılabilir belki :)

    YanıtlaSil
  14. nesobabycim; sanırım onlar kolye gibi kullanılıyor, bazıları da mıknatıs gibi etsy'de görmüştüm...

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...