18 Mayıs 2011

Kıvırcık saçlar için topuz önerisi...

Bugün hiçbirinize ilişmeden sizlerle güzellik sırlarımı paylaşiciim :) Geçen günkü postlarımın birinde saçımı nasıl topuz yaptığım sorulmuştu... Kıvırcıkların halinden ancak yine bir kıvır anlar :) Bu yüzden zaman kaybetmeden cevap vermek istedim. Ahh ahh bizim bilinçaltımıza bir inilse kimbilir ne merinos koyunları ne kıvırcık salatalar çıkar ordan, az mı çektik okulda bu saçlar yüzünden :) Neyse az laf çok saç diyorum ve konuya hemen giriyorum;
 
Bu topuz saçlarıma açık tahammül edemediğim günlerde her zaman kurtarıcım olmuştur. Önce saçlarımı iyice köpüklüyorum... Saçlarımda jöle yerine her zaman köpüğü tercih ediyorum... Milyon tane ürün denedim ve saçıma en iyi uyum sağlayan köpük bu oldu... Moskova'da Amway var mı bilmiyorum, sanırım Türkiye'ye gelir gelmez bir koli köpük siparişi vereceğim :)
Köpükten sonra at kuyruğu yapar gibi saçlarımın hepsini elime alıyorum...
Sonra çok sıkmadan kendi etrafında dolamaya başlıyorum... Ucunda biraz saç bırakıyorum...
Kıskaçlı bir toka alıyorum, toka orta boy olmalı çok büyüklerde topuz güzel durmuyor, küçükler ise iyi tutmuyor... Ben bu dişli kıskaç tokalarla çok rahat ediyorum...

Açıkta bıraktığım saçların nerden başlamasını istiyorsam tokayı ordan tutturuyorum... Ben bu işlemi genelde olabildiğince üstten yapıyorum...
Ve üstteki saçları arkaya atarak son rötuşları yapıyorum... O gün keyfim yerindeyse bir de taç takıyorum :) Bazen de dışarda kalan saçları firkete ile topuzun içine saklayıp (burdaki gibi) daha derli toplu bir görüntü sağlıyorum...
Oldukça basit ve kıvırcık saçlar için en makul topuz modeli... Ben çok yakında saçlarımı küt kestireceğim için büyük ihtimalle bu topuzu uzun süre yapamayacağım ;)
Sizin de kıvırcık saçlar için önerileriniz varsa lütfen geliniz efenim çekinmeyiniz müessesemiz herkese açıktır :)

16 yorum:

  1. wowwww muyoksa vovvvv mu desem harika sağol saçlarım bayağı uzadı valla canım çok iyi oldu bu teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. sana kısa saç daha çok yakışacak ve rahat edeceksin bak göreceksin

    YanıtlaSil
  3. bir afroamerikandan hallice kıvırcık olarak hemen deniycem bu topuzu lakin benim saçlarım seninkilerin 3 katı falan avucuma sığmıyor ki tutup da dolayayım kendi etrafında:)

    lakin benim de naçizane bir önerim olacak kıvırcık kardeşlerime organics marka şampuan ve saç kremlerinin saçınıza uygun olanlarını tavsiye ederim ben grapefruit ve mango butter serisinde aradığım mutluluğu buldum (40 yıl sonra:) artık benim saçlarım da yumuşak ve nemli ve açtığım zaman yanlarda saçım var hepsi tepede toplanmıyor:)))

    YanıtlaSil
  4. O kopuk icin www.yandex.ru'ya bak, google gibi arama motorudur ama moskova'da(rusya'da) birsey aramak icin birebirdir, ben cok kullanirdim orayi, moskova'da internet alisverisleri turkiye gore cok daha iyi daha cok secenek ve uygun fiyat bulabilirsin.. ;)

    YanıtlaSil
  5. selam;

    bence Wella High Hair köpüklerini denemediysen bir sans ver derim

    sevgiler
    seda

    YanıtlaSil
  6. Sırf mandalla değil o an elimde ne varsa (kalemle bile) hemen saçımı tutturuverdiğim yegane topuz! Sana da çok yakışıyor :)

    her türlü köpüğü deneyip memnun kalmamış bir kıvır olarak yeni köpük markasını sevdim! denemeyi istiyorum gerçekten. jöle sert sert yapıyor ayrıca ağırlaştırıyor saçı sevmiyorum..

    Türkiye'de nereden alıyordun Noni? Biraz araştırdım hepsiburada.com'da varmış satılıyormuş sanırım ama yok şimdi..

    YanıtlaSil
  7. Nonicim ben de senin gibi kıvırcık ailesindenim, topuz en iyi kurtarıcımız.
    Sana da çook yakışıyor.
    Bursa dan sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. noniii sen çok tatlısın!!
    bu topuz da bir kıvırcık olarak benim de en büyük kurtarıcım ve tepeyi hafif kabartıp birazcık da dağınık bırakınca en ağır buğur düğünlere bile yaraşıyor tecrübeyle sabit:))benim gibi kuaföre gitmekten nefret edenler için birebir!

    YanıtlaSil
  9. Canım Annemmm; sende bir dene, hatta geldiğimde senin saçlarını ben topliyim ;)

    Scissor Hands; umarım öyle olur da pişman olmam :)

    pisikopati; anaaa bir tek ben zannederdim kendimi seninki benden de gür demek ki! organics marka üstünde koala olan yeşil şampuanlar mı acaba?

    MeRaiL; evet yandexi seviyorum ben de, burda bir adres aradığımda oraya girip bakıyorum ;) ama rus sitelerinden alışverişe henüz cesaret edemedim :(

    seda; wella high hair denemedim hiç, ona da bir şans veriyim, teşekkürler :)

    Bukle; teşekkür ederim :) ben saç köpüğünü türkiye'deyken amway'den alıyordum, amway ürünleri mağazalarda satılmıyor almak için amway'de satış yapan birilerini bulmak veya üye olmak gerekiyor diye biliyorum, detaylı bilgiyi http://www.amway.com.tr den alabilirsin ;)

    Elçin; teşekkür ederim :) bazen açıkken kıvırcık saçlarımı yolasım geliyor o zamanlarda hemen topuz yapıp gözüme bir süre gözükme bakiyim diyorum ;) Bursa'ya da kocaman sevgiler!

    eleni; ay ne güzel etrafımda benim gibi birçok kıvır varmış, yalnız değilmişim :) kıvırcık kardeşliği kuralım biz en iyisi ;)

    YanıtlaSil
  10. Ne olurdu şöyle kabar kabar kıvırcık saçlarım olsaydı da tek derdim toplamak olsaydı :) insan kendin de olmayanı arayabiliyor :) kocaman bir maşşaallaaaaaaaahhh diyeyim amman :)

    YanıtlaSil
  11. nil; canım emin ol biz kıvırcıklar da ne olurdu şöyle dümdüz saçlarım olsaydı kahkül kestirseydim, aynanın karşısına geçip saçlarımı tarayabilseydim diye geçiriyoruz içimden, dediğin doğru insan kendinde olmayanı arıyor ;)

    YanıtlaSil
  12. cnm bu halinde güzel ama kısacık saçıda mutlaka denemelisin sende çok şirin olacağını düşünüyorum

    YanıtlaSil
  13. Rusya'daki online alisverin turkiye'den farki var, kapida odeme yapma olayi daha yaygin veya metro'da bulusupta,ama kapina kadar beles getirmezler, ve buyuk esya aliyorsan ve apartmanda asansor yoksa her kat icin para isterler..hobi urunlerini aldigim bile olmustur, secenek daha cok ve rahat oldugu icin.. ;)

    YanıtlaSil
  14. ne güzelll saçların varr,ben tam bir pırasa saçlıyım bu modeli yapmaya kalksam uzayda yer çekimi bile engel olamaz düşerr hemencecik :D Çok güzelsin çook Nonim nazar değmesinn :*

    YanıtlaSil
  15. Nonicim bu organics ürünleri sadece eczanelerde satılıyor, hayır üstünde koala yok. Bu marka ile ilgili bir diğer güzel haber de hayvanlar üstünde test yapmıyorlar:)

    YanıtlaSil
  16. bence saçlarını kesinlikle kestirmemelisin !

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...