03 Mayıs 2011

Mayıs Ayının Sürpriz Hamur Çekilişi

Mayıs ayı benim için çok hızlı bir ay olacak! Önümüzdeki 2 hafta tamamlamam gereken dikişler var. Sonra canım prensesim buraya geliyor, dört gözle güzel arkadaşımı bekliyorum! Ardından uzun bir Türkiye tatili bizi bekliyor! Ahhh düşüncesi bile harika :) Bu koşturmaca arasında sürpriz çekilişimin kaynamasını istemedim, o yüzden bu ay erken davranıyorum ;) Şimdik gelelim bu ayki paketimizin içinden çıkacak olanlara;
Son günlerdeki eğlencem fimodan yüzler yapıp süslemek oldu, şimdi bunlardan birçok kolye ve broş yapıyorum. Bunlara "100süz" diye de bir isim verdim :) Bu koleksiyonumdan bir kızı paketime ekledim...
 
Goril ve kuşu :)
Cam yüzüksüz bir çekiliş düşünülemez ki!
Fimodan yaptığım mini kalpli küpeler... 
Yine benim elimden çıkma bir taç... Hobi sayfamı takip edenler bilir zaten ;)
Matruşkalı küpe ve kitap ayracı... 
Geçen seneki DDD koleksiyonumdan dantelli broş... 
Kedili fular... (Herkes benim gibi kedi aşığı mıdır acaba?!)
Paketimiz hazır... Gelelim sorumuza:

Bildiğiniz gibi bu pazar anneler gününü kutluyoruz. Bizleri bugünlere getiren, bebekken kirli bezlerimize, çocukken kaprislerimize, buluğ çağındayken türlü bunalımlarımıza katlanmış, hakkını asla ödeyemeyeceğimiz güzel annelerimizi çıldırttığımız bir an mutlaka olmuştur, işte ben sizden bu anınızı yazmanızı istiyorum...
Mesela benim hatırladığım bir anım var; çok küçüktüm sanırım 5-6 yaşlarında olmalıyım, 2 tane leblebiyi alıp burnuma sokmuştum, hem de ikisini birden sadece 1 deliğe tıkıştırmıştım :P Yani bir çocuk neden böyle bir hareket yapar anlayabilmiş değilim! Sanırım katıksız bir Nonik olacağım daha o günlerden belliymiş hee hee :)
 
Lütfen yorum bırakırken isim veya rumuz belirtmeyi unutmayın olur mu?
Katılan herkese şimdiden çok teşekkür ederim :)

p.s. Bu ayın paketi ay sonunda gönderilecektir...

90 yorum:

  1. Canım annem şimdi bi melek..Çok pişmanım ama maalesef onu delirttiğim çok zamanlar oldu..Mesela kardeşimle çok konuşup tv izletmemiştik,terlik fırlatmıştı bize :) Beni ordan görüyosa,ona çok özlediğimi söylüyorum :(

    sheker_melik@yahoo.com

    çokomelike

    YanıtlaSil
  2. mesela bir anı:
    küçükken çim adam gibi olan için un gibi bir tozla dolu adamla oynuyordum. ben bu adamla neler neler yapmadım ki :D ama bir gün ben yemek tarifi programı yapıp bu adamı oklavayla açılan hamur gibi kullanınca (oklava işlevini ellerim görüyor) patladı. bütüüün mutfak bembeyaz toz oldu, öncelikle de üstüm başım. ondan sonra bana öyle içi un dolu adamlardan almadıı :(((

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,
    fimolarla 2 gündür uğramaya başladım. Oğlumun okulundaki ilkbahar panayırına el emeği birşeyler göndereceğim. Taç süsleme olarak başladım ama iş büyüdü:) Cupcake kolye uçları, lolipop taç süsleri yaptım. Şimdi de blogundaki yüzleri gördüm. Ne kadar güzeller. ellerine sağlık. Hem şansımı deneyeyim hemde yüzleri nasıl yapıyrsun diye sorayım istedim:)
    Sevgiler
    Aslıhan

    YanıtlaSil
  4. Nonicim benim de soyle bi anim var: yemek konusunda epey sorunlu bi cocuk oldugumdan (ah keske simdi de ole olsa ;p) bana yemek yedirmek bi cileymis. bi gun yersin yemezsin derken dayanamamis annem zikkim ye demis. ben de zikkimi bisey zannedip bu sefer ben zikkim isterim diye tutturmusum yemegi uzatinca hayir o yemek ben zikkim istiyom diye baya bi tepinip unutulmaz bi kisir dongu cve dumur ani yasatmisim :)) *ZuZu*

    YanıtlaSil
  5. 14-15 yaslarindaydim sahilde arkadaslarimla gunesin dogusunu izlemek icin kalip eve gitmedigim ve haber vermedigim icin annem baya bi kizmisti ama sonraki yaz ayni olay tekrarlandigi zaman cildirmisti:)

    Selin C.

    YanıtlaSil
  6. Ekmek almaya bakkala yollamıştı annem beni, ben de bakkalda ekmek bulamayıp diğer bakkala orda da bulamayıp diğer bakkala gitmiştim, tabi geçen zamanın farkına varmamışım ekmek telaşına düşüp, annem sokaklara çıkmış beni aramaya, döndüğümde sağlam bi azar işitmiştim eheh :))

    Körebe

    YanıtlaSil
  7. Her ne kadar anneleri çıldırtsak da onlar bize hiçbir zaman kıyamıyorlar biz de onlara:)

    Ben sütten küçüklüğümden beri nefret ederim ama annem her gün kardeşimle önümüze iki koca bardak sıcak süt getirirdi.Ben de bir gün kendi bardağımı kardeşime verdim ve annem mutfakta olduğu için fark etmedi kardeşimin sütümü içtiğini.Hep böyle yaparım sanmıştım,ta ki annem sevmediğimi bile bile bu kadar hızlı nasıl bitirdiğimden işkillenene kadar. :)O gün çok kızdı tabi sırf kardeşin büyümeyecek senin de içip büyümen lazım diye.O günden sonra uzun bir süre başımda bekledi sütümü bitirene kadar. :)Sonuç değişti mi hayır ben hala sütü sevmiyorum.Şimdi annemden uzaktayım ama yanına gittiğimde mutlaka başımda bekler süt içirir bana. :)Ha bir de sütlerin kardeşime faydası oldu benden daha uzun. :)

    YanıtlaSil
  8. Annelerimizin hakki ah nasil odenir ki...
    Ben genelde uslu bir cocuktum, ama annem korku filmi izleyemezdi bende pek severdim, sonra ona anlatirdim, yaratik $oyleydi boyleydi diye, igrenc igrenc filan anlatirdim sanirim, kadini bezdirene kadar hehe, eglenceliydi :P

    Hediyelerin $ahane Noni'cim, co$turmussun hatta hediyeleri, evet evet bende kedi a$igiyim, ve de matruskalari cok seviyorum,insallah benim olurlar *_*
    Olmasa bile, kime giderse cok sansli olacak ^_^

    Operim ^*^

    YanıtlaSil
  9. noni yine süper bir paket,ama beni katma, birde bana çıkarmış yine:)))sadece annemi çıldırttığım değilde onun benim için çıldırdığı bir anı paylaşmak istedim.Halamdayız bütün kuzenler bahçede oynuyoruz ve evin köpeği zinciri kopar hepimizin peşine koş ben hariç tüm kuzenler ağaca tırmanmıştı ben kaçar köpek arkamdan kovalar,halamın evide müstakil 1.kat yere yakın sen annem camdan atla beni sarıp sarmalayarak köpeğe hoşttlar savurmakta...Annelik öyle muhteşem bir hal ki çocuğun için kendi canını bile feda edebiliyorsun hiç düşünmeden.İşte Annemin benim için çıldırdığı ve hiç unutmayacağım anlarımdan sadece 1 tanesi.

    YanıtlaSil
  10. Bütün Moskova'yı paketlemişsin güzelim :) hem ellerine sağlık hem de gönlü zengin arkadaşımın yüreğine sağlık ;) Sen şimdi yazmasam hayatta aklımda yoktu bak aklıma getirdin. Ben de birçok defa annemi çıldırtmışımdır ama bir seferinde heralde kadıncağızı 10 yıl yaşlandırdım :( ben ilkokul 1 ya da 2 deydim. O zamanlar ramazan yazın en sıcak zamanlarına denk geliyordu.Babaannemin komşusunun çocukları en iyi arkadaşımdı. Güvenç 3 yaş büyüktü Özlem 1 yaş küçüktü. Babaannem Güvenç'e pide alır gelir misin diye sordu. O da futbol oynuyordu tabi Özlemle ben atıldık biz alalım diye. Annem razı olmadı biz ısrar ettik ve sonunda ikna ettik. Yakındaki bakkala gideceğimize de taaa uzaktaki bir fırına gitmeye kalktık habersiz. Bir de gittik ki pide kalmamış amca 5dk sonra çıkar dedi. Biz de beklerken parkta oynayalım dedik. Parktan bir çıktık ki annemin surat kıpkırmızı karşıdan geliyor. Biz biraz abartmışız park molasını, 1 saat kadar :/ benimkiler yapmış olsa kalpten giderdim heralde... hey gidi günler hey ve hey gidi izmir hey :)

    YanıtlaSil
  11. Annemle birlikte hediyemizi almış,özenle giyinmiş neşeli bi şekilde ilkokul öğretmenimi evinde ziyarete gidiyorduk.Bende küçüğüm ama nerde oturduğunu biliyorum diye yolu göstericem güya...Ama o ne evler birbirine benzemekte...Şurası yok yok burası derken bütün mahalleyi dolaştırmıştım kadına..Beraberimizde götürdüğümüz tatlı kutusunun kafamda patlamasına ramak kalmıştı.Çünkü annem burnundan soluyodu..hey gidi günler...

    YanıtlaSil
  12. ben annemle sohbetlerimizi unutamıyorum, uzuuun uzun, her şeyi paylaştığımız, 11 yaşındayken bile kocaman kızmışım gibi dertleşirdi benimle... aah ah.. yatılı üniversitenin gözü kör olsun :(
    ben de istiyorum fimolardan :D seni, mevdoşu ve nilüferi çoook seviyorum noniii :D
    gamzee

    YanıtlaSil
  13. çok güzel bir soru olmuş. Hangi birini yazsam... :)
    bir gün annemim tüm ojelerini birbirine karıştırmıştım daha güzel olacak zannıyla :D yani beyazın içine kırmızıyı dökmüştüm, o yine iyiydi pembe olmuştu ama kahverenginin içine de kırmızı dökmüştüm ve bu karışımı bir de sonra kırmızının içine boşaltmıştım. Hem ojeler ziyan olmuştu hem de etraf berbat olmuştu :)
    canım annemin yüzündeki ifadeyi hiç unutamam
    bi de küçük kardeşime (kardeşim 2 yaşındayken ) makyaj yapıcam diye göz kapaklarına oje sürmüştüm amanınnnnnnnn
    nedense ojeyle ilgili olanlar geldi aklıma hep
    canım annem benim :)

    YanıtlaSil
  14. senin sIki takipcilerindenim öncelikle sana ve kendime topac gibi erkek kiz bebeler diliyorumm:))))ikiz olsun emiii:))

    ben simdiki gibi eskidende cokk cokk konusurmusum ama konusmayi gecip herkeze cemkirme durumuna dönüsmüstü yapmadigim huysuzluk yktu ki annem bu duruma el koydu:)

    olanlari hatirlamak istemiom zira kimseyi korkutmayim :)))heheheheh
    bu animizi hic unutmam yapilmazi oldukca zor bir isi basarmisti annem bu yasima kadar unutmadim kafama kazidi adeta:)
    canim annem simdi hasta ve ben uzagim canimdan, oysaki hic ayrilamam diyordum demek ki baska asklar sürüklüyor insani neyse...

    hediyelerin essiz güzellikte ellerine saglik

    (yakinda anne olup pklu bezler temizlemek dilegiyle)

    YanıtlaSil
  15. Bu sefer kesin bana çıkacak, demedi demeyin. İki büyük aşkım kedi ve ayraç var:) Diğer hediyeler de süper elbette :)

    Nohut hikayene çok güldüm. Aynısını abim de yapmış, nasıl becerdiyse her deliğe 4er nohut sokmayı başarmış. Şimdi yap desek yapamaz :)))

    5-6 yaşlarımda falandım galiba. Annem çok özenirdi saçlarıma, makas değmemiş o güne kadar. Bir yerden görmüşüm özenmişim, kahkül istiyorum ama Nuh diyor Peygamber demiyor hanım :) Dikiş makinesinin gözünden makası yürüttüm, gittim odamın kapısının arkasına saklandım, önden bir tutamı avuçlayıp körlemesine daldım saça :) Sonra da eserimi(!) sergilemek üzere salına salına gittim önlerine dikildim bizimkilerin. Annem ciyak ciyak "Ya gözünü çıkarsaydın" diye bağırıyor, ben isyanlarda "O zaman sen kesseydin. Zaten bu evde hiç benim istediğim olmuyor" diye homurdanıyorum. Babam gülse mi ağlasa mı bilemeden bizim aşık atışmamızı seyrediyor. Abim kardeşinin her suçu üstüne yıkmasından dolayı şartlanmış, "Valla ben yapmadım" diye kendini savunmaya çalışıyor. Hey gidi hey :)

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  16. benim küçük ahşap bi sandalyem vardı. kenarları gayet keskin hatlı olan. zaman zaman onu ters çevirip üstünde dönmeye mi sallanmaya mı ne çalışıyodum. ne yaptığımı zannediyosam artık:)düşerim de o keskin yerler keser bi yerlerimi diye annemden de azarı yiyodum tabi:)

    bu arada bi sonraki sorunu mevdoşun neyin 'oşlu hali olduğuna dair yapabilirsin, bi türlü tahmin edemiyorum da:)

    YanıtlaSil
  17. çok uslu bir çocuktum. ya kitap okurdum, ya uyurdum. Lise1'e kadar bütün derslerimi masanın altına girerek çalışırdım :) annem çıldırırdı, zira masanın altına yazarak çalışırdım. Bi nevi defter görevi görürdü masa...
    Depremde evimiz enkazda kalınca annem en çok benim için üzülmüştü defterimden ve çocukluğumun geçtiği mekanımdan ayrıldığım için:(

    Serpil

    YanıtlaSil
  18. Annem biz küçükken, kardeşim ve ben senze yiyelim diye haftada bir kaç kez havuçlu pilav yapardı. Ben ve kardeşim bu durumu protesto etmek için bir gün açlık grevine giriyoruz dedik ve annemi çıldırttık. Ben şimdi kızıma annem kadar olmasa da 2-3 haftada bir kez ne yapıyorum? Bildiniz havuçlu pilav. Umarım Nil de havuçlu pilavdan bunalıp beni protesto etmez, valla kafama atar pilavı sıpa, yapmadığı iş değil. Hediyelerin hepsi birbirinden güzel, bayıldım:)

    YanıtlaSil
  19. annemle anılarımız saymakla yazmakla bitmez ki:)canım annem hep çekti benim yemek seçme huyumdan.oldum olası sorunluydum şimdi ise önüme geleni yiyorum banamıydı tüm garezin deyip durur.akşam yemeği için annemin hazırladığı ve o tabaktaki bitecek dediği köfteleri tek tek salon koltuklarının arasına sıkıştırdığımı hatırlıyorum birde annemin ertesi gün temizlerken ki çığlıklarını :)
    anılarımı tazelediğiniz ve bu saatte yüzümde kocaman bir gülümsemeye neden olduğunuz iiçin sonsuz teşekkürler
    herkesin anneler gününü kutluyorum..
    ece kalaycıoğlu
    ece.derin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  20. hediyeler harika katılmadan olmaz :)

    ben 7-8 yaşlarımdayken komşumuzun benden küçük oğlunu kapının önünde oyun oynarken evden kaçmaya ikna etmiştim:)delimisin derdin neydi de evden kaçtın derseniz cevabı çok basit o zamanlar minnacık küçücük bir kız olarak mary-kate ve ashley olsen'ı çok severdim,onların şuan ismini anımsamadığım bi filmini izlemiştim bu ikisi evden kaçıyolardı ondan etkilenmiştim :)

    Planım otostop çekip bu diyarları terketmek biraz macera yaşamaktı fakat otostop çekmeye çabaladığımız arabalar durmadı bile huh!bende kaçırdığım erkek çocuğunu aldım eve yürüyerek 15 dakika uzaklıkta olan okulumun önündeki parka götürdüm.Şen kahkahalarla salıncakta sallanırken parkın girişine bi de baktım ki annem-babam,sitedeki komşular,kaçırdığım çocuğun anne babası karşımdaa =)=)

    Annem çok korkmuş tabi yazık bunun ilk kayboluşum olmasının etkisiyle babamın koluna girip destek almıştı kendisine hiç unutmam o görüntüyü :)

    15 yıl geçti üstünden ama bi kaç ay önce annemle dolaşırken bi amcayla karşılaştık hatta bana bakıp "bu evden kaçıp sonra parkta yakalanan kızımız dimi" dedi çok utandım :)

    Kaçırdığım çocuk çok eğlenmiş olmalı ki bi kaç gün sonra bu sefer sitedeki başka bi çocukla tekrar kaçmışlardı da neyseki sonra bulunmuşlardı.Beni almadılar yanlarına diye epey de bozulmuştum ama neyse :)

    YanıtlaSil
  21. annemin benden yana çıldırdığı bir anım malesef yok, uslu bir bebeymişim ben :D ama benim bir kardeşim var, öyle yaramaz bir çoçukluğu oldu ki, çok şükür o da hala hayatta biz de diyim ben, sen anla noni :))) çok net hatırladığım ilk şey şu: bizim manyak, evde misafirler varken bir anlık dalgınlıkla banyoya girer,kimse nerde olduğunu farketmez, sonra annemle aranmaya başladığımızda bir de ne görelim, bir elinde klozet fırçası, döndürmüş fırçayı dondurma gibi yalıyor (böyk!), bir elinde de toz deterjan yemiş mi yememiş mi bilmiyoruz... annemin gözlerinin aynı çizgi filmlerdeki gibi yerinden oynayıp geri girdiğine yemin edebilirim. yok etmiyim, okadar değil ama öyle bir etki yaratmıştı :D şimdi gülüyorum ama annem o zaman bir yandan kardeşimi dezenfekte etmeye çalışıyor bir yandan ağlıyordu. hey gidi günler! :)

    YanıtlaSil
  22. Tahminen 5-6 yaşlarındaydım.Ama düzen takıntım o zamandan belli imiş.Birgün marketteyiz,benim gözüme birşey takılıyor,iki rafın arasında bir çıta var.o çıta benim gözümü tırmalıyor,göze hoş gözükmüyor diye çekip alıyorum,ama almamla beraber bütün raflar şangır aşağıda :)destek sağlamsı için konduğunu düşünemiyorum tabi,ama öyle yaramaz bir çocuk değildim :)

    YanıtlaSil
  23. yan komşuya beni almadan 5 dakikalığına geçince eve o zaman sokaklarda bolca gezen çingeleri eve davet etmiştim :)Allahtan bir başka komşu görüp felaketi önlemişti :)

    YanıtlaSil
  24. saatler süren bir 23 nisan töreninde altıma kaçırmıştım :) eve nasıl gittiğimi hatırlamıyorum, canım annem hiç kızmadan temizlemişti beni, şimdi bende anneyim nasıl birşey anlatamam, darısı başına nonicim :)

    YanıtlaSil
  25. Günaydın Noni,
    Bizde o görev kardeşime aitti. Henüz sadece emekleyen, ufacık bir veletken yatağın korkuluklarını aşıp emekleye emekleye salonda oturan bizimkilerin yanına ulaşmış. Hala muammadır, o yataktan inmeyi nasıl başardığı...
    Bu arada hediyelerin hepsi birbirinden güzel, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  26. İlkokula gidiyordum annemle gezmeye gidecektik kendi örmüş olduğu etekle blüzü giydirmişti ama ben süsü bozuluyor diye üzerime hırka giymek istememiştim. Yolda giderken sinirden çatlamışştı. Şimdi mi, benim çocuklarım benzer şeyler yapıyor.

    YanıtlaSil
  27. ben annemi çamaşır konusunda delirtirdim Çünkü günde en az 10 kere üst değiştirirdim ve o kirlileride temizlerin içine atardım. annem çıldırdı en sonunda bir gün dışarda oynamışım nasıl da yorulmuşum bi geldim kapının önünde kıyafetlerim Hepsini kapının önüne atmış.En sonunda dayanamamış ve her seferinde de söylerdi atıcam bi gün kıyafetlerinin hepsini kapının önüne yeter artıkk!!! derdi ve en sonunda yaptı da. Bende ondan sonra tıpış tıpış gidip kirlileri kirli sepetine temizleri ise günde sadece 2 kere değiştirdim.Düşünün nasıl korkmuşum annemde nasıl çıldırmış !
    5 ya da 6 yaşındaydım o zaman

    YanıtlaSil
  28. Kardeşim kuzenm ve ben sokaktaki kır çiçeklerini söküp kendi bahçemize dikiyorduk.Ne akla hizmet olduğunu hatırlamıyoruz.Biz çiçekleri dikiyoruz bizden küçük olan kuzenimizde kola şişesiyle çeşmeden su getirip döküyor.Nasıl olduysa çeşmeden şişeyi çıkaramamıştı şişe kırılmış eli kesilmişti.Annemin gelip onu alıp hastaneye götürmesi eline dikiş atılmıştı dönüşte Cin Ali kitabı almıştı kuzenime.Birlikte olduğumuzda bunu hep anlatırız.

    YanıtlaSil
  29. merhabalar...ben hala annemin minicik kızı,tatlı bebeği,gözleriyle sürekli takipte olduğu bir an bile olsun beni düşünmeden yapamadığı kızıyım anneme dünya feda küçükken de aslında genel olarak usul ve uyumlu bir çocukmuşum ama annemi delirttiğim anlar tabi ki var bir keresinde çok küçükmüşüm-ama bu anı çok net hatırlıyorum-annem bana çorba yedirmeye çalışıyor ben yemek istemiyroum çünkü gerçekten doydum ama annem bir türlü buna inanmıyor çalan telefonu bahane ederek bir ekmeğin tamamını küçük parçalara ayırıp çorbanın içine koydum annem geldiğinde nasıl ola bana yedirmez diye düşünüyorum kıyamaz diye fakat benmi melek annem her türlü zırlamama rağmen çorbayı bana yedirdi buda annemin ciddiyetini görmemi sağladı...asude çetinkaya asudecetinkaya@hotmail.com

    YanıtlaSil
  30. Televizyonun üzerindeki atkıyı almak istiyordum ve -nedense- televizyonun altındaki masaya tırmanmaya başladım. Önce ben düştüm sonra televizyon kafamın yanına düştü en son da masa suratıma düştü :D Küçük bir dikişle atlattım hasarı çok şükür :)

    lady.penelopeia@gmail.com

    YanıtlaSil
  31. 7 yaşındaydın Noniciğim, ilk okul birinci sınıfta, o gün öğretmenimiz hastalanmış, kendisine de bir şey görütülmesi gerekiyor hatırlandığım kadarıyla.. Sen tut iki velet (sınıf arkadaşlarımdan biri) koca dört şeritli ana caddeyi geçerek 20dk uzaktaki öğretmenin evine git herkesten habersiz.. Çıldırmıştı tabi annem :) Bunun dışında bir sabıkam yoktur, feci uslu bir çocuktum..

    YanıtlaSil
  32. Benim annemi çıldırttığım anlar: önce "anne ben evleniyorum" dediğim an, sonra da "anne hamileyiiim" dediğim anlar. Normal bir hayat yaşadığım için çıldıran bir annem var :)
    Bu ayki hediyeler muhteşem.. Ellerine emeğine sağlık. Dokunduğunu güzelleştiriyorsun nonik

    YanıtlaSil
  33. çocukken uzun saçtan nefret ederdim..bigün makası alıp kendimin ve kardeşimin saçlarını kesmiştim..
    kırpık kırpık olmuştuk..annem görünce çıldırdı resmen:)
    kuaförüne götürdü bizi ama ne çare beslemeye dönmüştük ikimiz de :)

    YanıtlaSil
  34. genelde abim beni çıldırtır bende yaygarayı kopartırdım ilk terlik benim totoma gelir bi yaygara daha basardım abimede vur diye:)
    hee bir keresinde en sevdiği vazoyu kırmış annem daha ağzını açmadan ağlamaya başlamıştım canım annem beni teselli etmişti:) herkes bana kıysa annem bana kıymazzz birtek annem olsun bana birşey olmazzzzzzzzzzzzzzz

    nonişim bööle
    yildiz111@hotmail.com

    YanıtlaSil
  35. Mrb,Noni,rtaokulda iken okul gezisi düzenlenmişti,3 saat uzakta bir ile..Annem gitmemi hiç istemiyordu,yolda kaza falan olur diye korkuyordu.Ben de izni babamdan aldım ve gittim,anneme sinir harbi yaşattım böyle..Canım anneciğimi şimdi çocuklarım olunca daha iyi anlıyorum,insan çocuklarını gözünden sakınıyor..

    YanıtlaSil
  36. istanbuldan günaydın.
    aynı anı bende de var noni. annem sonra doktora götürmüş. bir burun deliğimin dibinde 1 tane leblebi. doktor çıkartmış.
    annem benim hayattaki en değerli varlığımdır. sanırım şu koc dünyada en çok onu seviyorum ve beni de en çok o seviyor.
    benim çok net hatırlamadığım ama annem ve anneannemin anlattığı bir anı var.
    sanırım 6 yaştan küçük bir yaşta, üsküdardaki evimiz, bir yılbaşı gecesi kapı çalmış. annem önceden kaopnın önüne bir bebek arabası ve içine kocaman, hatırlıyorum, benim boyumda yün bir bebek koymuş. diğdem git aç demiş. ben kapıyı açıp onları görünce noel baba hediye getirdi sanmışım.
    annem lisede de bize aldığı hediyeleri yastıklarımızın altına koyardı.
    çok harika bir kadındır. saçını süpürge etmiştir ve haal ediyor.
    canım annem seni çok seviyorum...
    diğdem

    YanıtlaSil
  37. Ben çok uslu bir çocuktum Noni ama arada deney yapma merakımdan salaklıklar yapardım. İlkokul 4 yada 5 iken falan deney yapacağım diye sigortaları attırınca annem yasaklamıştı bunları. Herkes odada otururken mutfakta kablolarla prizlerle uğraşırdım deli gibi :)))

    Kedili fular çok güzelmiş yaaaaaaaaaaaaaaaaa :))))

    YanıtlaSil
  38. Nonicim hediyeler her zamanki gibi çok güzel:))
    Canım annemi bende ilkokul 1.sınıfta okumayı sökerken çıldırtmıştım.Hatta bir keresinde terlikle kovalamıştı.
    Sonunda okumayı herkes söküyor.Ama o zaman sınıftaki çekişmelerden dolayı annelerde hırslanıyor demek ki.Annemle aklımıza geldiğinde hala çok güleriz:)))

    YanıtlaSil
  39. Pelin Tüzün4/5/11 09:50

    5 yaşındaydım... Mumyacılık oynuyorum diye evdeki tüm tuvalet kağıdı rulolarını açmış ve oyuncaklarımı sarmıştım.. Evde ilaç niyetine bir rulo bile kalmamıştı.. Annem köpürüp tüm ruloları bana geri sardırtmıştı.. :P

    YanıtlaSil
  40. Hediyeler çok güzel Noni, teşekkürler.
    5-6 yaşlarında falandım. Almanya'da yaşıyorduk o zamanlar.Bir akşam üzeri apartmanın bahçesinde oynarken canım çiçek toplamak istedi herhalde ve bahçeden çıktım. O çiçek, bu bahçe, şu park, o sokak derken evden bir hayli uzaklaşmışım. Öyle ki artık değil evler, çiftlikler görünmeye başlamıştı. Hava kararıp, çevrede köpekler havlamaya başlayınca başımı nasıl bir derde soktuğumu anladım ve tırstım tabi. Bir kadınla bir adam beni öyle alacakaranlıkta tek başıma görünce yanıma yaklaştılar. Bir şeyler dediler ama anlamadım ve tabanları yağlayarak onlardan uzaklaştım. Araya araya bakına bakına evimizi buldum. Bu arada hava kararmış, kayboluşumun üzerinden iki saatten fazla bir süre geçmiş, herkes panik beni aramaya çıkmışlar, hatta polise haber verilmiş. Ben ortaya çıkıverince kıyametler koptu. Annemden temiz bir dayak yedim. Tabi herkes evine çekildikten sonra:) Bugün de hala yabancı bir şehirde bile yönümü çok iyi bulurum. O günlerden belliymiş:))
    Sevgiler, Noni.
    DilekY.

    YanıtlaSil
  41. Bize yakın oturdukları için anneannemlere giderdik hemen hemen hergün.5-6 yaşlarındaydım.Çatı katında oturuyorlardı.Arka balkonlarının sol tarafından bi alt kattaki dairenin balkonuna inmek için merdiven vardı.Bende o gün anneannemlere misafir gelen çocuğu ayartıp aşağı inmeye ikna ettim :) Beraber indik.O korktu yukarı çıktı.Bense komşunun arka balkon kapısını açık görünce eve girdimm :D Kapıdan girince sağ tarafta banyoları vardı.Bir baktım tombik teyze kapı açık halde sırtını bana dönmüş keseleniyor.Normalde çok şişmanda değildi aslında ama o olayın şokundan mıdır bilmem gözüme kocaman gelmişti :D Hemen geri kaçtım merdiveni çıktım.Son basamakta annemle göz göze geldik.Korkudan aklı çıkcaktı düşcem diye.Daha sonra komşudan özür dilettiğinde ne utanmıştım :D Ne şapsal bi çocukmuşum hi hi=))

    YanıtlaSil
  42. Sanırım 7-8 yaşlarındaydım, annem akşam gelecek misafirler için saatlerce uğraşarak el açması börek yapmış ve kabarması içinde salondaki elektrikli peteğin üzerine yerleştirmişti. Ve tabiki bana da sıkı sıkı tembihlemişti "aman kızım dikkat et böreğe bişey olmasın!!" ben ne yaptım: bitmek tükenmek bilmeyen enerjimle ordan oraya koştururken tepsiyi yere devirdim hemde salondaki kıymetli yün halının üzerine!!! bir taşla iki kuş:)) sonra ne mi oldu ben sanki hiçbirşey olmamış gibi odama çekilip uslu kız(!) olarak ödevlerimle ilgilendim tabiki :))annem durumu farkettiği anda (uçarak mı koşarak mı bilemiyorum) yanıma geldi ve ben tabiki suçu henüz daha yürümeyi dahi bilmeyen kardeşimin üzerine attım(Çocuk aklı işte)Canım annem saatlerce uğraştığı böreğine mi, halıyı nasıl temizleyeceğine mi yansın şaşırdı tabiki.. :( şimdi bir anne olarak düşünüyorumda benim kızım aynı şeyi yapsa annem kadar sakin karşılayabilir miydim bilemiyorum ??
    tüm annelerin, anne adaylarının anneler gününü kutluyorum...
    sevgiler

    YanıtlaSil
  43. :) kardeşim, annem ve ben korku filmi izlerken bi ara kalkmıştım mutfağa, elime peluş kedimi de alıp tekrar oturdum filmin başına, ben annemin arka tarafında oturuyodum, sonra en korkunç bi sahnede tam o ani ses çıkışında aklıma o kediyi annemin üzerine atmak geldi ve yaptım :) sonrası :) güldük de ama ya

    YanıtlaSil
  44. Selam, ilk aklıma gelen annemin odasına hayrandım. Misafirliğe gittiği bir gün odasını karıştırdım. Çekmecelerden birinde makyaj malzemelerini görünce renklerin ahengine kapılıp kendimden geçtim. Yüzümü gözümü boyadım, annemin eve geleceğine yakın da gittim yüzümü yıkadım. Annem eve gelince sen bvenim odamımı karıştırdın demesiyle hemen her çocuğun yaptığı gibi inkar ettim önce, sonra tabi zor da olsa kabullendim. Meğer aynaya baksaymışım anlayacakmışım annemin nerden anladığını . çünkü dudaklarımda kırmızı ruj ile suçunu inkar eden bi minik kız idim :) çok feciiiiiiii

    YanıtlaSil
  45. Merhaba bende canım annemi elektrikli ısıtıcının üstüne
    Isıtmak için kaşkolumu koyarak deli etmiştim. Ufak çaplı
    Bı yangın çıkmıştı... Aysun

    YanıtlaSil
  46. Hayat S.4/5/11 10:38

    Nonicim her ay bizler için bu kadar özenle hazırladığın hediyeler için öncelikle teşekkür ederim.
    Annelerle olan anılar anlat anlat bitmez sanırım.
    Bende lise 1. sınıftayken komşu kızları ile erkek arkadaşlarımızla görüşmek için bahaneler arıyordum akşam saatleri bahaneler pek bir kısıtlıydı ama bir yol bulmalıydık. Herkesi örgütledim hemen yanımızdaki bakkala gitmek için bahane bulmuştuk biz üç kız indik aşağıya bizim sevgililer bekliyor köşede biz yan bakkala diye 2 saat yol almıştık sevgililer ile geri döndüğümüzde tüm aile bireyleri balkonda bekliyordu. Kızlardan En şanslısı bendim :) ,biri 1 hafta okula yollanmadı biri babasından baya bir azar yedi , benim annemde babam duymasın diye sadece çimdikledi ve akşam 7 den önce evde olmam şartı koydu :)
    Hey gidi günler be :)))

    YanıtlaSil
  47. merhabalar,eskiden bilmem hatırlayan varmı bakkallar gazyağı satarlardı.insanlarda bunu soba tutuşturmada kullanırlardı.bu gazyağı yan yatmış,musluklu büyük varillerde olur,tartarken taşanlar yere dökülmesin diyede önüne yani yere teneke konurdu.illaki bu tenekeyede gazyağı birikirdi.işte benimde o çocukluk yıllarımda en büyük zevklerimden biride bakkal amca görmeden elime bir gazete parçası alıp gazyağına bandırıp kaçmaktı.tabiki bu muzırlık sırasında illaki üzerime bir kaç damla gaz dökülür ve üzerim acaip kokardı.benim canım annem buna acaip kızardı. tabiki birazda titizlik hastası olan annem eve gelince beni bir güzel haşlardı.işte buda benim annemle unutamadığım çocukluk anılarımdandır.
    Mustafa Altuntaş.ANK.

    YanıtlaSil
  48. anaaaaaaaa hediyeler harika kedili fuları istiyorum bennnn

    YanıtlaSil
  49. Sevgili Noni,
    Annem hep sakin bir anneydi.Ben ve ablama hiç çok sesli kızdığı yada vurduğunu hatırlamam.Yanlız çok sinirlenince sessiz sessiz ağlardı.Belkide bizim içimizi açıtanda onun ağlaması olurdu. Keşke kızsaydı,vursaydı da sessiz sessiz ağlamasaydı.Onunda öfke kontrolu buydu sanıyorum.(Keşke bu yönüm anneme benzeseymiş.Ben onun kadar kontrollü olamıyorum malesef.)
    Şimdi annem 61 yaşında ben 36....

    Annem hala sinirlenince sessiz sessiz ağlar....bende onu rahatsız etmemek için uzaklaşırım.
    Canım annem,o gözyaşların neleri anlatır o kadar merak ederim ki,
    seni çok seviyorummmmmm.
    anneler günün kutlu olsun.
    Pınar

    YanıtlaSil
  50. kardeşimle hep kavga ederdik özellikle yemek zamanları daha çok :) birgün balkonda yemek yerken biz yine atışıyoruz annem çok kızmış olacak ki yemek tabağımızı balkondan aşağı atmıştı :)))

    YanıtlaSil
  51. hahaaaa sen olunca şaşırmamak lazım.sen sokarsın bebeeemm.mucuxx

    YanıtlaSil
  52. Bende küçükken bisikletimi alır akşama kadar eve uğramazdım tabii annecim hep merak eder balkonda beni beklerdi :( (mail adresim habibe.saygin@gmail.com) b8 ay bana çıksın bu çekiliş çok istiyorummm :)))

    YanıtlaSil
  53. kediler çok tatlııı :) annelerimizi her an çıldırtmışızdır heralde, ama en çok dövmemi görünce kızdı bana :P

    YanıtlaSil
  54. Genellikle sessiz sakin bir çocuk olmama rağmen vukuatlarım az değilmiş Nonicim hangi birini anlatsam. Süt içmeyi şu an çok seviyorum ama küçükken nefret ederdim. Annem 1 bardak süt verince balkonda dolaşıp süt içer gibi yapıp tüm sütü balkon giderine dökerdim, sonunda yakalandım annem kadar babam da çok şaşırmıştı. Bir de gerçekten çıldıttığım an okuldan (ilkokul 2 yada 3. sınıf)eve dönmeyip habersizce arkadaşımın evine gitmem ve akşam saatlerinde eve elimi kolumu sallayarak dönmemdir sanırım.
    Kedi aşkı ise blog adım bile oldu bu arada.
    Sevgilerimle

    ANNE KEDİ PINAR

    YanıtlaSil
  55. Annem öğretmen benim. Okula gittiği ve beni ananeme bıraktığı bir gün mahallemizden arkadaşımla onların evinde kuaförcülük oynuyorduk. Benim belime kadar bukle bukle saçlarımı arkadaşım kısacık ve kırpık kırpık kesmişti annem işten gelip beni o halde görünce hayatının şokunu yaşamıştı.

    YanıtlaSil
  56. annem saçlarıma bayılır sürekli oynar tarar türlü değişik modeller yapardı. kahkul istediğim için her ne akılla bilmiyoruım kendim kesmeye kalkmış ve dünya üzerinde olabilecek en yamuk kahkulu kesmiştim. yana filanda taranacak gibi değil bildiğin uçgen bir kahkul:) saçlarım uzayana kadar şebek gibi dolaştığım için kızamadı bile!! :) bana bakıp bakıp iç geçirdi kadıncağız o kadar zaman :) pakette süper bu arada inşallah bana çıkar email adresim burcu.tuncer@yahoo.com

    YanıtlaSil
  57. sanırım 5 yaşındaydım , o zamanlar babama aşıktım (gerçi hala öyle :) ) ankarada oturuyorduk annem teyzemin yanına istanbula gitmişti babamla ben evde kalmıştık bir hafta. Gece yatarken babam beni uyutmaya çalışırken sesimi kasede almış, o kaset hala duruyor:) beş yaşındaki babasına aşık küçük kız diyor ki:

    Bbabacım sen benle evlen annem gelince kapıyı açmıyalım ananeme gitsin orda kalsın biz ikimiz beraber uyuyalım:))))

    zavallı annecim benden çok çekti çoooooook:)

    zeynep

    YanıtlaSil
  58. Ben haddinden fazla yaramaz, hırçın, huysuz, sinirli... kısacası annesini deli eden bir çocuktum. Hain evlat ökkeşin ta kendisiydim yani. Her Allah'ın günü kapıya beni şikayete gelirlerdi, annem mahçup utanmış bir halde gönderirdi gelenleri. Bana ne yapsa fayda etmezdi, kızardı, güzel güzel konuşurdu, cezalandırırdı... hiç bişey kar etmezdi malesef, çünkü serde serserilik var.

    Bir gün annem çamaşır yıkıyor, o zamanlar merdaneli çamaşır makinamız vardı ve annem için çamaşır günleri tam bir işkenceydi, burnundan solurdu resmen. Tam otomatik çamaşır makinalarıda yeni yeni çıkmaya başlamıştı, bir iki evde vardı. Yine birine bişey yapıp eve gelmiştim, arkamdan zil çaldı, kapıda bir kadın ve avaz avaz bağırıyor; kızınız oğlumun ağzını yırtmaya çalıştı :) diye. Annem yine her zamanki mahçupluğuyla kadını gönderdi kapıyı kapattı, ve bağıra bağıra ağlamaya başladı, dakikalarca ağladı ve ağlamaktan yorgun düşünce sustu, ayağa kalktı ve ''keşke seni doğuracağıma tam otomatik çamaşır makinası doğursaydım'' diye bağrdı. Sonraki tüm haylazlıklarımda bu lafı tekrarladı, önceleri komik gelip gülsemde yaş ilerleyince koymaya başladı. Neyse şimdilerde söylemiyor, bilmem belkide yüzüme söylemiyordur.
    2 sene önceki anneler gününde ona en son model süper bi çamaşır makinası aldı, yüzüme baktı pis pis sırıttı, üzerine de kart iliştirdim ''çok uzun sene önce kaybettiğin evladın'' diye, yine mahçup oldu, ama ben gülelim diye yazmıştım oysaki. Sanırım huylu huyundan vazgeçmez lafı doğru.
    Amaan patavatsızım ben ya.
    Özlem Çetin/İST.

    YanıtlaSil
  59. Sibelcim ne kadar gönlü zengin bir insansın. Birbirinden değerli hediyeler hazırlamışsın. Hepsi çok güzel:)) Annemin söylediğine göre genel olarak uslu bir çocukmuşum ama pis bir huyum varmış. Bir yere gittiğimizde orada bir arkadaşım varsa: Ben burada kalacağım diye tuttururmuşum:)) Kocaman öptüm seni:)) (Bu arada Mayıs ayı bizim, Boğaların ayı! Keyfini çıkar sonuna kadar:)))

    YanıtlaSil
  60. Benim ki cok kokulu bir ani.:P
    Ben cok kucuk bir bidikken, ben ve ablalarim, dayimla (yas ortalamalarimiz yakindir) yaramazligimiz tutup, boklu dereye girmistik, ne ariyorsak orada, sonrada eve gelince annem $ok olmustu, hepimizi direk banyo'ya sokup bir yandan yikarken, bir yandanda kiziyordu.. :D
    Bizim icin eglencedi ama annem icin hic oyle degildi bizi yikarken.. :D
    opuyorum seni.. ;)

    YanıtlaSil
  61. nonicim hediyelerin yine muhteşem, bayıldım. ilk anne adaylığımı yaşıyorum ve doğmamış olsa da varlığıyla ilk anneler günüm olacak bu yıl :)) onun için hediye bana çıkar umarım diyorum :))

    ben genel olarak uslu bir çocuktum ama tabi birçok kez annemi çıldırtmışlığım vardır :) ısrarla yapma etme, oynama dediği halde masanın altına girerek çekiştirerek oynuyordum ve sonunda, nasıl oldu hatırlamyıyorum, masa kafa düştü :) çok ağlmıştım ama yine annem koşmuş şevkatli kolarıyla tabi. sevgiler

    ebruy34@gmail.com

    YanıtlaSil
  62. hatice as4/5/11 12:57

    Bir mevlütte annemin kedili iç çamaşırı vaar biliyomusunuz diye bağırdığımda annem yerin dibine girmişti :)
    Hediyeler çok güzelmiş,eline sağlık Noni.

    YanıtlaSil
  63. sesiz sedasız uzaklardan sızı takıp ederken,evlenip çok uzaklara gıttınız yuzuklerinizden almaya fırsatım olmadı...sonrasında blogunu okurken her ay cekilişle yuzuklerinizden verdiğini gördüm gelin görunki bırkere bıle katılamdım bugun de tsadufen gordum:)) amma laf ettim.. anıya gellirsek ben 12 yasındayım kız kardesim 6 yasında denizde şakalasırken kavga ettıgımız sanan annem kıyıdan tas alır denize atar dikatımızı cekmek ıcın.. bunlar aklına gelmeyen ona doğru yuzuceğime ilerleyince tas kafama gelir sonuc 12 tane dikiş:)) hala kafamda izi durur:))

    YanıtlaSil
  64. nonim ablamda koca bir fıstık sokmuş burnuna :D her cocuk yapıyor sanırım gerçekten.
    bende çok sevgili annecime çok kızdığım bir gün sanırım bende 6-7 yaşlarımdaydım 'süpürgesi eksik' demiştim hemde çocuk aklımla bir süre suratıma bakıp anlamaya çalışmıştı ve sonunda 'cadısın cadııı' niğdalarımla ayılmıştı hiç unutmuyorum :( canım annem benim :) şimdi aklına geldikce gülüyor..

    YanıtlaSil
  65. Buluğ çağında annemi delirttiğim çok zaman oldu da :) yakın zamanda hatırladığım annemi sanırım en son delirttiğim anıyı anlatayım :) Zira sonrasında evlendim ve annem benden kurtuldu hheheh :) şaka şaka kurtuldu demeyelim de ayrı evlerde olunca birbirimizi özlemeye ve daha iyi anlamaya başladık :) Neyse gelelim benim olaya, biliyorsun ben de kedi annesiyim, annem hayatta evde kedi-köpek istemezdi aşırı titizdir (sonradan noolur Karamel benim olsun diyor ama iş işten geçti canımm pışıık :) ben de o zamanlar erkek arkadaşımdı eşim, Burak'ın evinde bakmak üzere Karamel'i aldım. sonra biz Burak'la bir dönem ayrılınca Karamel'le biz baba ocağına geri dönüş yaptık. O dönem de Karamel azgın bir erkek kedi olarak heryere işmeye başladı. Birgün yorgana işedi ve eve de yatıya misafirimiz gelecek. Annem bir sinirle yıkadı yorganı. yorgan tekrar yatağa serildi Karamel aynı akşam yine işedi sanki inadına yapar gibi :) biz neredeyse evden kovulacaktık :)))) şakaa şaka tabi ama Karamel kapı dışarı edilecekti. Neyse bu bahane ile biz Burak'la barıştık ama o akşam annemin yaşadığı sinir fırtınasını unutumam :) Çocuğun mu var derdin var anacım :))))

    YanıtlaSil
  66. minik bir ilçede yaşadığımızdan evimize yakın orman vardı. kuzenlerle birlikte toplanıp ormana gezmeye gitmiştik. ahh çocukluk ahh. ve bunu annem yıllar sonra öğrendi. o günlerde sır gibi saklamıştık. çünkü ciddi tehlikeler atlatmıştık. hala annemin içine batıyor hatırladığında deliriyor :) ben de benim kızlarımı uslu zannederdim diyerek lafa başlıyor :P :)

    kaç ay sonra katılabildim hadi bakalım yüzümüze gülsün de bana gelsin o ciciler :)

    YanıtlaSil
  67. yorum kısmını okurken aklımda ne çok anı canlandı :) biz 4.katta oturuyorduk ve apartmanımızın diğer bloğunda 4.katta arkadaşım vardı..aşağı inip tekrar onlara yukarı çıkmak zor gelmiş olmalı ki camdan cama geçmiştim onlara... annem avde yoktu,ben sağlamdım ama keşke daha sonra ağzımdan kaçırmasaydım...anneciğimin yüreği ağzına gelmişti ve ii bir azar işitmiştim...şimdi yap deseler ölsem cesaret edemem...çocukluk işte :) annelik duygusu muhteşm nonicim umarım seneye seninkini de kutlarız...sevgiler...pozitif6 (pozitif6@hotmail.com)

    YanıtlaSil
  68. hediyelerin harika! ben uslu bir çocukluk gçirmişim sus pus beni gören herkes öyle der annemin en rahat dönemleri benim çocukluğum o yüzden hiç ilginç anım yoktur:)

    YanıtlaSil
  69. Neydiii acaba? Şu an aklıma gelmiyorki..Anneme sorsam vardır kesin bir sürü..
    Hediyeler süper bu arada..

    YanıtlaSil
  70. 5 yaşındayım o felaket geceyi dün gibi hatırlıyorum . Sıcak bir yaz akşamı yatağımdan kalkıyorum nasıl susamışım ,gidiyorum annemi uyandırmaya başucuna. Hiç tereddüt etmeden -çocuk aklı işte- sırtüstü masum masum uykusunun en derin yerinde uyuyan annemin suratına şaplağı indiriyorum :))
    Neden sesli uyandırmayı denemediğim konusunda bir fikrim yok ama annemin yataktan 10 cm yukarı zıplayıp çığlık attığını daha sonrasında da beni bir güzel paraladığını hatırlıyorum :)))))))
    Sevgiler
    Damla

    YanıtlaSil
  71. o kadar cok ki

    YanıtlaSil
  72. Annemi delirttiğim ve en net hatırladığım olay, annemin yapmış olduğu nefis kekin son kalan iki diliminden birini kardeşimle paylaşmak istemeyip, her ikisini de yemek için olay çıkarmam sonucunda annem suratımı o kalan iki dilim keke bastırmıştı. "Al hepsini ye şimdi!"diye. Suratımın tamamı çikolatalı kekle kaplı anneme bakakalmıştım. Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  73. Normalde aklı selim ve sakin bir çocukken ablamın beni gaza getirmesi sonucunda, annemin sütçüden alıp kaynattığı yaklaşık 2-3 lt sütü azar azar, kimini şekerli, kimini ballı, kimini muzlu vs içmiş içmiş ve içmiştim.

    Kocaman göbeğim ve bulanan midemi umursamayıp, banyodaki kurnanın üzerine çıkıp şarkı söylemeye başladım. Eskiden ayaklı kurnalar vardı, biz kiracıydık ve kurna tabii ki ev sahibinin demirbaşıydı. Şampuan şişesini mikrofon yapıp nadide eserleri okurken, kurnanın kenarına basmam sonucu kurnanın devrilmesi, kırılması(!) benim alnımın kesilmesi ve hem şaşkınlık, hem acı, hemde inek gibi içtiğim süt sonucunda dayanamayıp etrafa kusmaya başlamam...... Annemin komşudan gürültüyü duyup eve gelmesini, beni gördüğü an ki yüz ifadesini hiç unutamıyorum.. Hem kızmıştı, hem endişelenmişti... Ah canım annem benim.....

    İşte böyle Noni'cim.. Bu post sayesinde annelerimizin kıymetini tekrar anlıyoruz, çok güzel bir konu seçmişsin. İnşallah bu anneler günü sana da hayırlı ve uğurlu gelir, kimbilir belki de 2012 senesinin anneler gününde sende bir anne olmuş olursun ;) Hayırlısıyla inşallah :)

    YanıtlaSil
  74. kardeşimle birlikte, 29 ekim cumhuriyet bayramında alınan uçan balonların ipini çakmakla yakıp evde ufak çaplı bir patlama yarattığımızda sanırım hem çok korkutmuş hem de çıldırtmıştık annemizi.. :)
    hediyelerin yine çok güzel nonicim..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  75. bende 5 6 yaşlarında annemin takılarından en değerli yüzüğünü takıp elime aldığım taşları yerdeki mazgallardan aşağıdaki su akıntısına atarken annemin yüzüğünüde gümletmiştim taş gibi yani...annecimde sağolsun bişey dememişti ben düşünüyorumda öle olamazdım herhalde annecim sağolsun lafını bile etmemişti..onun için maddiyat hiç bi zaman önemli değildi çocukları herşeyin üstündeydi anaçlığı sevgisi aileye düşkünlüğü tam bir boğa kadını annecim .... yasemin karadağlı...sevgiler....

    YanıtlaSil
  76. Küçükken annemle pazara gittiğimiz her an pazarcılardan tadına bakimmi abi diye meyve istemem annemi çıldırtırdı :D Zavallı kadın ne utanırdı ama o çileklere kirazlara zaafım hiç geçmedi ne yapayim :)
    Gülbeyaz.

    YanıtlaSil
  77. bende anneme 2-3 sene önce bir nisan şakası yapmıştım kadının yüreğine iniyordu :) evleniyorum diyerek karşısına çıktım ve o zaman 19 yaşındaydım:D
    Esma

    YanıtlaSil
  78. Annem kalın bacaklı örümceklerden çok korkar, çocukken bir gün siyah tüylü yünü kesip örümcek gibi şekil verdim ve annemin omzuna koydum. Sonra da aa omzunda örümcek var galiba dedim, kadıncağız çok korktu, bağırdı v.s ..
    sonradan çok pişman olmuştum yaptığıma :)Son yıllarda evde kedi beslemesek de ben de kedileri en az senin kadar seviyorum sanırım :) Bu ayki hediyeler de süper, bana çıksın artık yaa..sevgiler noni..

    YanıtlaSil
  79. nonicim sayende cidden cok uslu bi cocuk oldugumu anladım kucukken. benim derdim agbimleydi. deliler gibi kavga ederdik hatta bir keresinde bana vurdugu icin sinirlendim ve bogazımı kıpkımıız yaptım sonra annme gidip anne bak oglun naaaptı diye sikayt edince annem de cıldırıp agbimi dovmustu. dolaylı olarak da olsa cıldırtmısım anemi. ama cok korkardım annemden valla bi bakısı yeterdi. :)
    bu arada ben cam yuzuklere bayılıyorummmmmmm.

    YanıtlaSil
  80. ilkokul 3 egidiyodum.kardeşimide kandırıp unkurabiyesi yapmaya zorlamıştım.neyse annemin defterini ele geçirip kurabiyeyi yaptık.fırına verdik.fırınımız davul fırınlardandı.içeri geçip tv.izlemeye daldık gittik.tabiki kurabiyeleri unuttuk busırada onlarda yanmış mutfak duman olmuş.annem içeri bir girdiki sormayın.kaçacak delik aradım resmen.yanık kokusu tüm havalandırmalara rağmen çok zor geçmişti.buarada annem banyoda çamaşır yıkıyordu.şimdiki gibi makine nerde.merdnelisi vardı garibimin canım annem ne eziyetler ettik ona.sevgiler...

    YanıtlaSil
  81. Merhaba Nonicim,
    küçük kardeşimle benim aramda 8 yaş fark var ben o yeni doğduğunda sanırım 6 aylık falandı, yediğim dondurmadan ona da yalatırken anname yakalanmıştım ve çok azar işitmiştim :(
    Öpüyorum seni sevgiyle kal
    VAHİDE

    YanıtlaSil
  82. Noni abla :))
    Bayılıyorum senin cam yüzüklerine...
    İlk defa katılacağım çekilişine:)
    Anıma gelince..
    Annem yaprak sarması yapardı...Güzeş güzel tencereye dizerdi onları..Bnde gel git 1-2 diye diye karnımı doyururdum...ince ince pek güzel sarardı :) Hala sarıyor..Çıldırırdı bitirmeme :D
    yarım tencere sarmayı yiyen bir betüşe kızmasın da ne yapsın :))

    merakla bekliyorum bu çekilişi..
    betüş..

    YanıtlaSil
  83. hangisini anlatsam :)
    burnuma zeytin çekirdeği sokmuştum bende :)

    bide bezimdeki kakamla duvara resim yapmışım annem hala anlatırken köpürür:)

    YanıtlaSil
  84. Bi keresin de Paris te yaşayan ve buraya tatile gelen kuzenimle nenemlerin havuzunda 2-3 saat yüzmüştük... Komşumuzun bir kızı vardı o bembeyazdı... teni yani bayazdı :) bizde çocukluk aklıyla ona özenmiştik... Hani biz güneşten dolayı esmerleşmiş yanmışız ya işte imrendik o kıza... neyse sonra biz gittik bizim eve bi büyük kutu kremi sürrdük vücudumuza :) bembeyaz olmuştuk yani yağlı ıy sonra ne laflar işittiğimi ben bilirim annem beni temizlemek için neler yaptı neler :)

    YanıtlaSil
  85. Merhaba Nonim,
    Herhalde uslu bir kızdım ve annemi hiç çıldırttığım bir an olmadı. Çıldırtma işini ablam itinayla yapardı zaten ben de pısardım :) bir eve iki tane zibidi yeter diye düşünürdüm.
    Sevgiler
    Zerrin

    YanıtlaSil
  86. ..durumu pek de iyi olmayan bi tanıdığın evine gitmiştik, kadıncağız çayın yanına petibör bisküvi çıkarmıştı ve ben hiç görmemiş gibi yedim ve tekrar tekrar istedim diye annem çok sinirlenip eve gelirken koca bi kutu aldı ve bunları bitirmeden bu odadan çıkmıcaksın diyerek beni odaya tıkmıştı.. ve ben daha fazla yiyemediğim için ezip ezip süpürgeliklerin aralarına tıkıştırmıştım :) bi de onları temizlemekle uğraşmıştı garibim..

    YanıtlaSil
  87. Baş belası bir çocuktum ben. Mesela kocaman sinekleri alıp buzlukların içinde dondurmuştum birer birer. Annem, hiç farketmeden o buzları alıp misafirlerin içeceklerinin içine atmıştı. Misafir geleceğini planlamamıştım oysa ki. Bir süre sonra salından çığlıklar yükseldi. Çok utanıyorum çokkk.

    YanıtlaSil
  88. nonicim,
    yumurta sevmezdim ve annemin pişirdiği katı yumurtaları bir yolunu bulup buzdolabının arkasına atardım.eee birkaç haftasonu kokunun kaynağı araştırıllınca ne olduğunu tahmin edersin..

    YanıtlaSil
  89. ilkokul üç ya da dördüncü sınıfa gidiyordum annem bahçemizde misafirlerimizle çay içerken ben misafirin çocuğu ile evcilik oynuyordum içeride. eee ev sahibiyim ya burası benim evim bu da anahtarım işten geldim deyip evin anahtarını prize bir güzel sokmuştum! sonuç atan sigortalar, simsiyah suratım ve elektiriğe tutulmuş bünyem oldu!! hıı bir de annemin korkudan gözyaşları içinde yüzümdeki karaları silerken söylenmesi!!

    YanıtlaSil
  90. Bir kedi aşığı da benim:) Fularların farklısından dün almıştım bu da çok şıkmış:)
    Genelde abimle bakkala gitme konusunda tartışırdık kim gidecek diye. Annem de bizim kavgamıza çıldırır, tamam durun evde ben gidiyorum derdi. Taktiği buydu:) Biz de o gitmesin diye tıpış tıpış giderdik sonra:)

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...