18 Mayıs 2011

Muuuucuk :)


Tatlı ailem, canım arkadaşlarım hepinize güzel doğum günü dilekleriniz için çok teşekkür ederim!!! Mailleriniz, telefonlarınız, mesaj ve yorumlarınızla 34 yaş travmasını çabucak atlatmamı sağladınız hii hii :) 

Bir kişiye izninizle özel bir teşekkürüm olacak... Sevgili Zeynep ile bugün tanıştık, blogumun hayatıma kattığı harika insanlardan biri daha! Doğum günüm için bana bu harikulade pastayı yapmış, gözlerime inanamadım! Ne kadar şanslıyım di mi ;) Zeynepciğim ellerine yüreğine sağlık, seni tanıdığım için gerçekten çok mutluyum!
Bu küçük adam benim yeni arkadaşım Emir :) O kadar tatlıydı ki mıncıra mıncıra bir hal oldum, vedalaşırken geri dönüp koşarak yanıma geldi yanaklarımdan gıdışımdan öptü beni, o anda içimin yağları eridi resmen! Emiiiir ben seni yerimmmm :)
 Hmmm yemek demişken iyisi mi pastamdan bir çatal daha alıyım ben ;)

17 yorum:

  1. bir çatalda ben alayım. :)
    Nice mutlu yıllara..

    YanıtlaSil
  2. Canımm nice yıllara..

    YanıtlaSil
  3. Ay kızlar durun aranıza girip bir dilek diliyim hii hii :)

    YanıtlaSil
  4. Mutlu yaslar Noni!! Soyle coluklu cocuklu *) *ZuZu*

    YanıtlaSil
  5. nacizane hediyemi beğenmene sevindim.Seninle tanıştığım için ben de cok mutlu oldum,yeniden görüsmek dileğiyle...

    YanıtlaSil
  6. Noni abla oyuncaklar icin tesekkür ederim,geceboyu yanımdan hiç ayırmadım:)seni kocaman öpüyorum...

    YanıtlaSil
  7. canım benim gerçekten çok şanslısın geçte olsa bunu anladığın için sevindim pastayı kıskandım .Emire bayıldım

    YanıtlaSil
  8. nice nice mutlu yıllar.mstfa.

    YanıtlaSil
  9. Yeni yaşın kutlu olsun Nonim,hayat sana güzellikler getirmeye devam etsin...Çokca sevgiler,

    YanıtlaSil
  10. *ZuZu*; aminnnnn canım :)

    zeynep; beğenmek ne demek bayıldım :)

    Emiiir; kuzummmm ben seni özledim bileee, keşke yakın oturuyor olsaydık o zaman devamlı oyun oynardık senle boğuşurduk hii hii :) öperim canımmmmm!

    Annemmm; hii hii anladım anladım :) Emir çok tatlı ya tam bir lokum ve mıncıklanmayı da çok seviyor, yedim yedim dün bitirdim onu :)

    mstfa; çok teşekkürler, Ankara'ya selamlar sevgiler!

    Delfina ; canım benim çok teşekkür ederim kocaman öperim :)

    YanıtlaSil
  11. ayy pasta harikaaaaaa müthiş görünüyor şimdi şurdan bende bir çatal uzatıp yiyesim geldii..bu güzel pasta gibi affiyetli bir yaş olsun senin için.

    YanıtlaSil
  12. Civcivimmm; ben geldiğim zaman hepimizin doğum gününü bir arada kutlayalım canım :)

    YanıtlaSil
  13. Immm nası güzel :) çikolatalı ve pembeli. Daha güzel bir pasta olabilir mi ? :) afiyet bal şeker şifa olsun :)

    YanıtlaSil
  14. güzel saçlı, güzel gülüşlü nonim nice güzel sağlıklı seneler :)

    öpüyorum

    YanıtlaSil
  15. nil; ay sildim süpürdüm vallahi tadı damağımda kaldı :)

    ceydacım; canımmm çok teşekkür ederim güzel yorumun için :)

    YanıtlaSil
  16. kaçırmışım doğum günün kutlu olsun nonicim pasta şahane görünüyor

    YanıtlaSil
  17. çok geç de olsa mutlu yıllar noni :)
    ve topuz için de ayrıca bir teşekkür :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...