30 Mayıs 2011

Oldu da bitti maşallah :)

Ben geldimmmmm :) Önce sevdiklerimle hasret giderdim. Ardından ayağımın tozuyla soluğu kuaförde aldım. Araya biraz daha zaman girseydi cayabilirdim çünkü ;) Bu sefer tercihim annemin kuaföründen yana oldu. Atatürk Caddesi'ndeki Dali Kuaför'e gidip Kenan Bey'e bunun gibi bişey istiyorum dedim...
Evet kırpılmaya hazır ve nazırım ;)
İş ciddiye binince hafiften tırsmaya mı başladım ne :P 
Finito lamatito! Yüzüm gülüyor, bu iyiye işaret ;)
Çok şükür korktuğum gibi olmadı. Şimdi kendimi hafiflemiş ama mutlu hissediyorum :) Arada bir elimi arkaya atıp boşluğu avuçlayınca bir tuhaf olsam da böyle bir değişime gerçekten çok ihtiyacım varmış...  
Birkaç gün sonra kıvırcıkları daha yerine gelir diye tahmin ediyorum...
Hepinize kendinizi kuş kadar hafif hissedeceğiniz bir hafta diliyorum! 

34 yorum:

  1. çok yakışmış. değişiklik iyidir =)

    YanıtlaSil
  2. Yakismis bence, hayirli olsun yeni sac modelin! : )

    YanıtlaSil
  3. Tesekkurler kizlar, gelen her olumlu tepki beni daha da mutlu ediyor ve rahatlatiyor, bugun 2. gun hala tam alisabilmis degilim ;)

    YanıtlaSil
  4. Bence de yakışmış, kuaförden çıktıktan birkaç gün sonra daha iyi oluyor zaten saç. Alışınca kuaförden daha güzel şekil verirsin eminim. Güle güle uzat:)

    YanıtlaSil
  5. öncellikle babaocagina hosgeldin sevgili noni:)
    Nasil kiydiiiin!!
    demicem cünkü yakismis. Güle güle kullan:))

    YanıtlaSil
  6. Ay!! Çok güzel olmuş, güle güle kullan. İnanılmaz tazelenmiş ve yenilenmiş gözüküyorsun özellikle son fotoğrafında ;)

    http://thisismynotebook.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Tam ruhunun yaşı olan 25 lik bir genç kız gibisin canım benim :)

    Çok hoş olmuş saçların

    YanıtlaSil
  8. işte budur, süper olmuşsun harika görünüyorsun, ben sana demiştim dimi yakışacak ve çok güzel görüneceksi diye, sağlıkla kal sevgilerimle

    YanıtlaSil
  9. önleri hafif uzun mu bıraktın

    YanıtlaSil
  10. amman tanrım enfas oluşş yüzün aydınlanmış noni güle güle kullan .SEÇİL.

    YanıtlaSil
  11. Güle güle kullanın,harika olmuş,sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  12. çok güzel olmuşsun Nonimm çok :)

    YanıtlaSil
  13. uzun ve kıvır hallerine bayılıyordumm ama bu da hoş olmuş.benim saçlarım da senin gibi merinos ama çok zor uzuyor hep aynı boyda.o nedenle biraz da içim acımadı değil:)

    YanıtlaSil
  14. Noni çok yakışmış güle güle kullan;)

    YanıtlaSil
  15. Yine çok güzelsin, hep güzelsin:) Çok özendim şimdi:) Kezban modundayım uzun süredir:) Nasıl bir rahatlık vardır şimdi:)) Keyifle kullan:)

    YanıtlaSil
  16. bu arada şu yanağındaki bene bitiyorumm ççookk güzell :)

    YanıtlaSil
  17. bencede yakışmış noniş yakışmış yeni tarzın

    YanıtlaSil
  18. değişiklik iyidir :) çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  19. bence süpper oldun nonim mamim kıvırım çok yakıştı çooook bayıldımmm

    YanıtlaSil
  20. Bende böyleyim ya kıvırcık saçlılıların dezavantajı sanırım bu.Herkes bize özenir ama biz de onlara..Kuaför sorunsalı ise hiç bitmez,ya çok keserler,ya da istediğimiz gibi beceremezler.Nasılsa kıvırcık ya belli olmaz derdindeler herhelde:( Ama Noni seninkini beğendim,gülegüle kullan canım...

    YanıtlaSil
  21. çok güzel olmuş güle güle kullan yeni şaç modelini ohh tam yaza hazır püfür püfür:)

    YanıtlaSil
  22. Yüreğime su serpen güzel yorumlarınız için çoook teşekkür ederim arkadaşlarım!!!
    Önler biraz uzun arkalar daha kısa oldu, ama şekil vermek çok kolay, biraz köpük sürüp çıkıyorum, yazın kullanımı da rahat olacak, iyi ki kestirmişim diyorum ;) Nasıl olsa kökü bende yine uzatırım ama bu modele alışırsam sık sık böyle kısa şekilde kestirebilirim, uzun olunca her zaman açmıyordum, bir de moskovanın kireçli suyu da saçımı çok yıpratmıştı, o sağlıksız görüntüden şimdi kurtuldum ;)
    Hepinize tekrar teşekkür ederim!!!

    YanıtlaSil
  23. bence de cok modern, taptaze bir goruntu vermis. Boyle degisikliklere cesaret etmez lazim zaman zaman :)

    YanıtlaSil
  24. cok ama cokkkkkkkkkk guzel olmus. cok modern vede cokkkkkkk yakismis... gule gule kullan...
    yuzunde gonlunde hep gulsun...
    sevgimle sarildim...
    harika :)

    YanıtlaSil
  25. Oohh Yaz da geldi nasıl olsa, yıka ve çık, çok rahat edeceğine eminim. Çok da yakışmış. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  26. Merhaba,
    Blogunuzu yeni kesfettim via IG & decaflatte ;) Cok samimi bir blog insan hic yabancilik cekmiyor...
    Ayrica saclariniz da cok guzel olmus; ben de Hollanda'dan Turkiye'ye gittigimde solugu kuaforde alanlardanim...Ne buyuk mutluluk, ferahlik iyi bilirim :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  27. Nonicim daha bu sabah eşime bıktım bu kıvırcık saçlarımdan kestiricem kökünden derken senin resmini gördüm şimdi, eminim kuş gibi hafifsindir cnm, güle güle kullannn çok güsel olmuşşş:)

    YanıtlaSil
  28. en gerçekçi yorumu yazayım mı? Kısalığı güzel olmuş yakışmış da amaaaa o uçları yok mu uçları uzunlu kısalı sakal gibi bıyık gibi kıl tüy gibi böyle bir garip mide kaldırıcı . hepsi aynı boyda olsa daha iyi. bu model düz saçlarda güzel durur sende kadayıf gibi olmuş..

    YanıtlaSil
  29. Moskova'da kadayıfa aşerdikçe şerbete batırır saçlarımı kemiririm işte fena mı bi taşla iki kuş hii hii :)

    YanıtlaSil
  30. haahahaaa adsızın bıraktığı yoruma kopttum hepimizi yalancı yapıp kendisinin gerçekçi olduğunu ifade etmesi bir hayli inandırıcı geldi bana bak seenn...çok salakça bir benzetme yorumu ile benim midemi kaldırdı doğrusu ııyykk

    YanıtlaSil
  31. Aaa aksine uçlarına bayıldım ben. uzunlu kısalı. Ve hatta adsız senin aksine kıvırcıkta çok değişik çekici olmuş. Düz saçlar da bu modeli görmekten bulandı midem. :) başımı nereye çevirsem bedava belediye kesimi gibi puff. Hatta Şebnem Ferah sende mi diye yıkıldığımı bilirim.

    Çok çook yakışmış, bilmiyorum belki de zevklerimiz benzediğinden.. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  32. İnsanların adsiz kimliğinin verdigi güvence ile dilediklerini rahatca ve kabaca yazma rahatlıklarını o kadar seviyesiz buluyorum ki...
    Canım sen bunu harika espiri konusu yapmışsınız zaten! o yüzden fazla lafa lüzum da yok zaten... ;)
    Love you sis! Xoxoxo

    YanıtlaSil
  33. dürüst olmak gerekirse uzun saçların daha güzel duruyor:)
    ben de bir bonus olarak seneler önce seninkine benzer bir modelde kestirmiştim saçlarımı ama olmadı.kat kat kabardı karmakarışık oldu,arkalar kısa önler uzun istediğim gibi durmadı, sürekli fön çektiriyordum ve fönle o saçın modeli daha güzel oluyordu.
    bence kısa istiyorsan önler katlı daha kabarık bir model sana iyi gider,saçların daha güzel kıvır kıvır olur elektriklenmez, sönmez..önleri uzun olan saç çabuk sönüyor..
    amma da konuştum,
    bana ne dimi :)))saç senin, zevk senin, istediğin gibi güle güle gönlünce,iyi günlerde kullan :))

    gezi fotoğraflarını da pek sevdim

    sevgiler

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...