03 Mayıs 2011

Püfür Püfür

6 Mayıs canım annemin doğumgünü, pazar günü de anneler günü... Bu aralar anacığımı pek bir özledim... Ama Mayıs sonuna doğru onu kucaklıyor olacağım için çok mutluyum bu yüzden mümüklü böcek durumlarım yok çok şükür ;)
Dikkat ediyorum da ne zaman ailemden birini çok özlesem, mutlaka onu hatırlatacak birşey üstümde oluyor... Canım annemin T-box'tan aldığı bu çiçekli elbise gibi... Ay yoksa bu elbiseyi teyzem mi almıştı? Bak kafam karıştı şimdi! Amaaan neyse canım teyzeler de anne yarısıdır zaten ;)
Bakıııın ilerde inşallah bir bebiş geleceği zaman da elbisemi rahatlıkla giyebilicem yaaa :)
Hazır konu elbiselerden açılmışken... Artık o kadar rahata alıştım ki vücudumu pantalon içine hapsedemiyorum, sıkıntı basıyor beni, siz de benim gibi misiniz?
Bu elbiseyi de geçen gün bir vitrinde gördüm, o fiyonklar beni benden aldı resmen!
Dikiş hocam beni dün sezon sonu mallarının uygun fiyatla satıldığı harika bir kumaşçıya götürdü, şehrin bir ucundaydı ama hiç şikayet etmedim. Mağazayı talan ettik ve yeni projemiz için uygun kumaşları seçtik. Yukarda görmüş olduklarınızdan bir uzun etek, iki elbise, bir yazlık ceket çıkacak yani ben öyle umut ediyorum :) Matruşkalı kadife kumaş ise çok az kalmıştı ben yine de aldım, kesip etek veya bir bluzümde aplike gibi kullanmak istiyorum.
Bugün de bana katlandığınız için teşekkürler :)
Püfff dedim gittim ben!

12 yorum:

  1. ne güzel renkler seçmişsin Nonim :) Buarada ikiz bebişlerin olursa o elbise sana olmazz :) Ay Allah mı söyletti :P Öpüyorum seniiii..

    YanıtlaSil
  2. ama çok güzel tasarım bu çok...;)

    YanıtlaSil
  3. Sibelcim sen annelik moduna girmişsin hazır girmişken elbiselerini çok amaçlı dik bence, yakışacak bu kare bunu ispatlamış resmen;)) herşey gönlünce olsun canım...

    YanıtlaSil
  4. Noni o kadar tatlısın ki seni görünce içim açılıyor, o elbise ancak sana bu kadar yakışırdı herhalde. Yeni kumaşlarınla güzel giysiler dikmeni diliyor, sevgiler yolluyorum...

    YanıtlaSil
  5. elbise hazır,bebekte yoldadır emin ol,bukadar sevgi dolu bekleyen anne adayını üzmez:)

    YanıtlaSil
  6. Ezgicim; amanin yüreğime indirecen sen kısss ağzından yel alsın :)

    crazywomenrosemary; elbise di mi evet ben de bayıldım ;)

    Meyracım; çok teşekkürler gülümmm hayırlısını diliyorum geç olsun ama güç olmasın ;)

    Leylak Dalı; oyyy yerim seni :) ben de sana kocaman sevgilerimi yolluyorum tatlısı!!!

    AYŞEN; ahh bizimki adresi şaşırdı sanırım Moskova yolları taştan bebiş gel artık yavaştan!

    YanıtlaSil
  7. alttaki kırmızı kumaşın rengine de cinsine de bayıldım, hadi bakalım sabırsızlıkla bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  8. o matruşkalı kumaştan istiyorummmmmmmmmmmmm :)

    YanıtlaSil
  9. Sana kırmızı çoook yakışıyorrr :)
    YA ben de dikiş dikebilmek istiyorum bak makinem duruyor boş boş ama senin dikişle ilgili bir yazını görünce birden heves basıyor, sonra unutuyorum yaa acaba buralarda da güzel ders veren birileri var mıdır? O elbise biraz sırt dekolteli mi ne? Temmuzda görümcemin düğünü var (2. düğünü, bu seferki fransa'da olacak) çok güzel olmalıyım, Türk kızının gücünü orada göstermeliyim :P ama giyecek elbise bulamıyorummm. neyse çenem düştü :)) hadi ben de kaçtım puuuff :))

    YanıtlaSil
  10. Civcivim; evet o tam senlik ;)

    tarçınım; o kumaştan azıcık kalmıştı :( ama belki yeniden getirirler, haziranda geldiğinde gideriz seninle beraber ;)

    nesobabycim; düğünde kesin harika birşey giyersin sendeki boyla çuval giysen yakışır zaten ;)

    YanıtlaSil
  11. hiii nası güzel bi elbise o :) Mevdoş teyze de çok zevkli zaten :) kumaşlar da çok güzel. özellikle o yeşil midir mavimsi ne hoş bi renk :)hayırlı olsun en güzel ciciler senin ellerinden olsun Canım :)

    YanıtlaSil
  12. niiiiil; teşekkürler canımmmmmm :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...