13 Mayıs 2011

Toz Pembe

Bu yazının aslında sabah erken saatlerde yayında olması gerekiyordu ama bugün Blogger'ın azizliğine uğradık, tüm gün servis dışıydı. Aksi gibi bir önceki yazıma bırakılan tüm yorumlar da silinmişti :( Umarım böyle bir sorun bir daha yaşanmaz, 2006 yılından beri tuttuğum yazılar ve eklediğim fotoğraflar pof diye yokolursa gerçekten emeğime çok üzülürüm...
Neyse gelelim konumuza; geçen gün ablam Ruche diye bir siteden bahsetti, girdim baktım, vintage esintili tüm giysilere bayıldım! Siteden alışveriş yapmadığım için kaliteleri konusunda bir yorum yapamayacağım ama beğendiğim kendi stilime uygun elbise, ayakkabı ve aksesuarları seçip kombinledim.
Bakalım sizin favoriniz hangisi olacak?

17 yorum:

  1. 2-4-19 benim en çok beğendiklerim :) Hepsi çok güzel, seçmek zor.

    YanıtlaSil
  2. ama ama bunların hepsi güzel,seçim yapmak ne mümkün

    YanıtlaSil
  3. elbiseler çok güzel. diktirmek isteyenlere çok güzel bir rehber.

    YanıtlaSil
  4. 1,3,ve 8'in ayakkabılarına birde 18'e bayıldım:)

    YanıtlaSil
  5. nooonikk
    17 deki kelebekli elbise benim olsuuun
    cok guzeell
    ve hepsi ama hepsi senin tarzinin eseri o kadar alismisim ki tarzinaa aaa bu gitmez diyemedim hic biri icin :))

    YanıtlaSil
  6. Ben 1'den 20'ye kadar hepsini istiyorum hepsiniiii pakeeet :)

    YanıtlaSil
  7. Nonim elbiselerin hepsi tam senin tarzın :)

    Bayıldım hepsine ama biliyorsun benim bu zarif vücudumda pek hoş durmaz sankim :)

    YanıtlaSil
  8. 2-3-15 :))
    Sanırım 20 yaşında bir yaşlı için en iyisi budur :)
    Hem elbiseler güzel hem aksesuarlar ;))

    YanıtlaSil
  9. mrb aranıza yeni katıldım ve mutluyum
    nonicim bende ayakkabıların hepsini istiyorum harikalar harika bi post
    izliyorum o halde varım:)

    YanıtlaSil
  10. Hepsini çok güzel kombine etmişsin cnm,bayıllldımm
    ellerine sağlık :)
    VAHİDE

    YanıtlaSil
  11. Ayakkabılara aşık oldum desem.Offf,canım müthiş şekilde alışverişe gitmek istedi birdenbire
    özlem

    YanıtlaSil
  12. Nonicim süper bir post olmuş ellerine sağlık . Seçmek çok zor hepsinin bir detayı güzel . aynı fikirdeyim hepsi paker süpersin süper muck

    YanıtlaSil
  13. ayakkabıların hepsine bayıldım harika bi post olmuş tbrikler ve sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Hepsi güzel ama kendime en yakın bulduğum 12 numaradaki elbise ve ayakkabı. Koca bir yazı bu ikisiyle geçirebilirim sanırım; tabii nazlanmayı bırakıp da gelmeye karar verirse!

    YanıtlaSil
  15. 1 numara 1 numarasın gerçekten uyh :)
    6 numarada ki ayakkabı benim ol lütfen :( Geçen gün aldığım kıyafetimin altın da Sen olmalısın ! Nasıl da güzel uyarsın ah .
    Ve 11 numaralı çanta, Senle çok büyük bir şak yaşayabiliriz.

    Noni'ciğim blogluktan çıksan? Kayıpların da olmaz yasaklarla alakanda olmaz ? :)

    YanıtlaSil
  16. Londra'da Camden Town diye bir yer vardı orada küçük küçük dükkanlar hep vintage kıyafetler satıyorlardı tam senlikmiş valla orası :) ben 3 aydır kredi kartımı kocişime verdim al bunu sakla bana gösterme dedim , alışveriş yapmıyorum çok mutluyum ( yalaann) ama bir süre sonra hayatımda ilk defa para biriktirmeye başladığımda mutlu olucam sanırım :)))

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...