05 Mayıs 2011

Veee Kazanan;

Eveeet bir çekilişi daha tamamladık, sorumu cevaplayan herkesi çekilişe dahil ettim ;) Yazdıklarınız beni hem güldürdü, hem duygulandırdı, hem de yüreğimi ağzıma getirdi. Annesini çıldırtan tek yavru ben değilmişim bunu görünce de pek sevindim :) Ehhh bizler yaramaz oluruz da pissi bizden eksik kalır mı! O da kendi çapında yaramazlıklar yapıp duruyor zaten! Bu sefer bir kirpi bulmuş bizimkisi!
Hazır bulmuşken bir de tadına bakmak isteyince olanlar olmuş tabii :)
Bakalım pissinin dikenlerini temizlemek ve kirpiyi koruma altına almak kime düşecek?
"kardeşimle hep kavga ederdik özellikle yemek zamanları daha çok :) birgün balkonda yemek yerken biz yine atışıyoruz annem çok kızmış olacak ki yemek tabağımızı balkondan aşağı atmıştı :)))"

anısını bizlerle paylaşan 48. sıradaki sevgili hlya bu ayın talihlisi oldu, kendisini tebrik ediyorum ;) İletişim adresini bana mail olarak gönderirse TR'ye gelirken paketini de yanımda getireceğim ;)
Bu ayın çekilişine anılarıyla katılan herkese teşekkür ediyor, tüm annelerimizin Anneler Günü'nü şimdiden kutluyorum.

16 yorum:

  1. Hayat S.5/5/11 10:36

    Tühhh iki sıra altındaymışım ben yine yaaaaa :( hlya arkadaşımızı hiç bir şekilde kıskançlık olmadan tebrik ediyorum :)

    YanıtlaSil
  2. üfff yine kaçırmışım anımı paylaşmayı ve pisiciği :)Nonicim hızıma yatişemiyorum gerçekten bu enerjinden biraz banada yollarmısın:)
    muckkkk

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullansın,seninde ellerine sağlık nonik.

    YanıtlaSil
  4. Hepinize çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler kızlar, ay bugün enercim pek düşük havamız yine yağmurlu yine kapalı ondan mı ne anlamadım :( böhüüü ben güneş istereeemmmmm!

    YanıtlaSil
  6. tebrikler hülya hanım güle güle kullanın..

    nonicim benim çekiliş için yazdığım yorum gitmiş yoktu yine. benim blog sayfam yok adsız olarak göndermişim sonra düzelttim ama beceremedim galiba.ismim MEHTAP ara sıra yazışıyoruz seninle.. karışıklık olmasın diye belirtmek istedim. sevgiler. güneşin çabucak görünsün sana.:)
    Mehtap

    YanıtlaSil
  7. Mehtapçım gerçekten mi :(
    Gülbeyazın yorumunun ardından "ismimi yazmayı unutmuşum ben Mehtap" diye bir yorum gelince ben Gülbeyazı senin rumuzun zannettim, hatta çekilişe de Gülbeyaz(mehtap) şeklinde kattım, karışıklık için pardon canım, ama ilk yorumun gelmedi bana :(

    YanıtlaSil
  8. evet bende onu farkettim.Mehtap yazmamıştım diyorum karışıklık olmuş.Ama yinede çıkan numara bize uzak hiç bir şekilde biz kazanamazmışız :)
    Gülbeyaz.

    YanıtlaSil
  9. Anaaaa iyicene çorba etmişim yafff :P
    Kazanan 71 numara olsaydı işte o zaman nanayı yemiştim ben ucuz atlatmışım hee hee :)
    Bu karışıklık için tekrar pardon kızlaaar!

    YanıtlaSil
  10. ben bu resimlere hasta oldum. ne kadar şeker şeyler bunlar :)

    YanıtlaSil
  11. Tebrikler. Bu kazanma heyecanı bambaşka :) Bir kerecik kazanmıştım (yetmiyor tabi:P) defalarca okudum -Yok canım ben değilimdir deyip durmuştum :)

    Noni'ciğim burada artık o kadar sıcak ki pes etmeye şimdiden başladık. yazın n'aparız bilmiyorum. Bizden sana güneş , Senden bize biraz soğuk lütfen :)

    YanıtlaSil
  12. GEZİ/YORUM; pissinin maceralarına her zaman bekleriz sizi efenim :)

    nil; inanmıyorummmm sıcak havayı bize doğru üfürsene canım noolursun noolur :) bizde bu hafta hep kapalı ve yağmurluydu :(

    YanıtlaSil
  13. Tebrikler Hülyaaa ! :)) Çok tatlıymış pisi de kirpisi de :)))))

    YanıtlaSil
  14. Tebrikler Hülyaaa ! :)) Çok tatlıymış pisi de kirpisi de :)))))

    YanıtlaSil
  15. Noni; Pissiyi yakın takibe almış durumdayım :)

    YanıtlaSil
  16. nonicim mühim diil. bu yorum yazma işinide pek beceremiyorum zaten. neyse artık birdahaki çekilişe denerim şansımı İLLEDE CAM YÜZÜK istiyorummmmm içinde kızlarım olan hehehehe.. seni kocaman öpüyorum. sevgili annenin doğum gününüde kutlarım. çılgın mevdoş çılgın noni.. ne güzel anne kız:):):)
    MEHTAP

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...