26 Mayıs 2011

Vınnnnnnn!

Prensimle uzun süredir hayalini kurduğumuz gün geldi çattı olleeyyyy :) Misomuzu arkadaşımıza emanet ettik, bugün Türkiye yolcusuyuz! 7 aydan uzun bir zamandır memleketimizden uzak kalmıştık, şimdi bunun acısını çıkartacağız ;) Hem ailemizle hasret gidereceğiz, hem uzakta olduğumuz için aksayan işlerimizi halledeceğiz hem de tatil yapacağız. Bu yoğun programımız arasında vakit ayıramayacağımız birçok arkadaşımız olacak, lütfen bizi şimdiden affedin olur mu?
İstanbul, Antalya ve İzmir açın kollarınızı Nonik ve prensi geliyoooo :)

15 yorum:

  1. ŞİMDİDEN HOŞGELDİN:)))) NONİMMMM

    YanıtlaSil
  2. bendee görmekk istiyorummm seniii bitanemmm :)

    YanıtlaSil
  3. canım kızım iyi yolculuklar heyecanla bekliyorum sizi .

    YanıtlaSil
  4. iyi yolculuklaaarrr :)
    cok cok cok guzel gecsin ;)

    YanıtlaSil
  5. Simdi havaalanina dogru gidiyoruz, Moskova'ya bir sure bye bye ay cok heyecanliyim hii hiii :)

    Ezgim cok isterdim ama cok az bir sure ist'dayiz, bir dahaki sefere insallah tatlisi...

    Bu arada bu sabah Etiler'de bomba patlamis, umarim herkes iyidir :(

    YanıtlaSil
  6. İyi tatiller o halde:) Anneye selamlar:)

    YanıtlaSil
  7. Şansınıza İzmirde havalar sıcak. Antalya da kesin sıcaktır. Umarım gönlünüze göre bir tatil olur Nonicim. Mevdoş sevdiğin yemeklerden yapmış bak bir sürü :)

    YanıtlaSil
  8. İyi tatiller güzel,tatlı Noni;)

    YanıtlaSil
  9. canım sağlıkla gelip dönün,izmirde kahveye bekliyorum. :))

    YanıtlaSil
  10. Iyi tatiller ve hasret gidermeler güzel Noni ; )

    YanıtlaSil
  11. Iyi yolculuklar Noni'cim, bol bol eglenceler, ozledigin ne varsa tadini cikar canim, benim icin de erik ye :)))

    Optum ^*^

    YanıtlaSil
  12. İyi yolculuklar dilerim,güzel bir tatil yap.hasret gider ;) bak sen Azericeye geçmedin,ben Türkçeye geçtim :D

    Bu arad Ödülün var.gel,al :)

    YanıtlaSil
  13. Noniciiim :) umarım dilediğin gibi bir tatil olur. çok öpüyorum seni ve annneni :) gözünüzaydın.

    YanıtlaSil
  14. Hoşgeldiniz.....<:))

    http://siz.net/izle/kizi-taklit-eden-kedi

    YanıtlaSil
  15. Noni cim merhaba ve iyi tatiller

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...