15 Haziran 2011

Anadolu Ateşi Evolution

Yazın İstanbul'da ne kadar güzel konserler düzenleniyor öyle di mi? İnanın içim gitti, özellikle Ajda Pekkan ve Amy Winehouse'a gitmek isterdim... İstanbul'da hiçbir konsere gidemedik ama benim sanat aşkımı Antalya'da Anadolu Ateşi ile gidermeye çalıştık... Onları yıllar önce, Sultans of the Dance ismiyle çıktıkları zaman izlemiştim. Ve inanılmaz etkilenmiştim, özellikle baş dansçı Hasan Yalnızoğlu dansıyla beni büyülemişti. Ama bu gösteride aynı heyecanı ne yazık ki hissedemedim... Adını tam olarak koyamadığım birşeyler eksikti sanki... Belki bayan dansçıların erkek dansçıların yanında sönük kalması belki de sivri bir karakterin yer almaması... Bilemiyorum artık, sanat eleştirmenleri eksik olan bu parçayı daha iyi tanımlayabilirler... Buna karşın 85 farklı ülkede gerçekleştirdikleri temsillerle (2012 yılında Moskova ve St. Petersburg'a geliyorlarmış) kültürümüzü tüm dünyaya tanıtmalarına saygı duyduğumu belirtmek isterim. Şimdi sizleri gösteride çektiğim fotoğraflarla baş başa bırakıyorum:

12 yorum:

  1. harika görünüyorlar bende izlemek isterdim.

    YanıtlaSil
  2. Fotoğraflar bile çok etkiledi beni, mutlaka izlemek isterim :)

    YanıtlaSil
  3. Nonik saçları yeni farkettim desem:) hobaaa deme sakın:P instagram da anlayamamışım demekki, çok yakışmış bu arada hatta nefis olmuş nefisss:))

    YanıtlaSil
  4. otuzundansonra; ilk çıkışları çok daha iyi olsa da bir kere mutlaka izlenmesi gereken bir gösteri bence de...

    đerkenαя; fotoğrafları beğenmene sevindim ;)

    Chilek; abbovvvvv kısss daha yeni mi farkettin :) teşekkürler canım ben de çok rahat ettim bu modelle ;)

    YanıtlaSil
  5. Belki de sahneden kaynaklanıyordur Noni'cim.Aspendostaki sahneleri ile İstanbul da ilk çıktıkları sahneleri arasında fark mutlaka vardır..Bir de keşke Aspendos opera ve bale festivalini seyredebilseydin..Aspendos'un ortamı çok çok farklı..

    Yurdanur

    YanıtlaSil
  6. bende iki hafta önce çocuk ekibini izlemeye gittim 6-17 yaş arasıydı sanırım
    harikaydılarrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  7. çok etkileyici ülkemdeki bu dans grubu için gurur duyuyorum izlemek isterim sevgiler:)

    YanıtlaSil
  8. Hep izlemek istemişimdir denk gelmesi ne iyi olmuş..birde fotoğrafta pek güzelsin noni:))

    YanıtlaSil
  9. Saçların güzel olmuş gerçektende üstelik yazın çok rahat edersin ama ne biliyim uzun saçının ayrı bi havası vardı ve sana çok yakışıyordu.Resmen çok cool bi hava katıyordu.Ama dediğim gibi her halinle güzelsin:)

    YanıtlaSil
  10. Kiraz Limanı; evet çok haklısın sanırım İstanbul'daki duyguyu bana verememe nedeni sahnenin bu büyük grubu kaldıramamış olması... Aspendos opera ve bale festivali artık gelecek seneye kaldı :(

    Nilgün Komar; ayyy çocuk ekibini ben de izlemek isterdimmm!

    fikir projeleri; evet sahiden gurur verici, bu kadar farklı ülkede arka arkaya gösterimde bulunmaları büyük bir başarı...

    zeynep; çok teşekkürler canımmm :)

    semoş; uzun saçın havası elbette ayrı ama uzun süredir hep aynıydım :) çok klasik hal almıştı artık, bir değişiklik oldu bana, prens de çok mutlu bu durumdan hiç uzatma diyor ;)

    YanıtlaSil
  11. anadolu ateşini bundan çok yıl önce izmir olimpiyatlarının kapanış gecesinde izlemiştim..etkilenmemek imkansız neredeyse..

    YanıtlaSil
  12. severim deliyi; evet ben de istanbul'dakinden çok etkilenmiştim...

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...