05 Haziran 2011

Antalya'dan Merhaba :)

Huu huu nasilsiniz bakiyim beni ozlediniz mi :) Biz Istanbul'daki kosturmacalarimizin ardindan solugu memleketimin bir diger guzel sehri Antalya'da aldik... Moskova'dan daha serin ve bulutlu hava bizi basta sasirtsa da tatil yine de her sekliyle tatildir diyoruz...
Ve yan gelip yatiyoruz ;)
Yalniz yoresel yemeklerimizi o kadar ozlemisim ki artik onume degil canta koca bir bavul alsam bile davul gibi sisen karnimi kamufle edemeyecegim hii hii :)
Tatilin tum detaylarini, cektigim tum fotograflari sizlerle Moskova donusu paylasabilecegim, bilgisayarim olmadigi icin buradan ancak bu kadar yazabiliyorum. Yeniden gorusene dek hepiniz sevgiyle kalin...
p.s. Bu beyaz guvercin bu sabah balkonumuza kondu, uzun sure de gitmedi, cok tatliydi...

28 yorum:

  1. Antalyanın tam zamanı simmdi... Zamanlama çok güzel.. resimler çok hoş beyaz güvercin bi ayrı hos olmuş.. iyi tatiller

    YanıtlaSil
  2. oh sıcak,deniz,hazır yemek,süper.bol enerji olsun sana yarasın:)

    YanıtlaSil
  3. Güzel Antalya'm.. Antalya'nın sağı solu belli olmaz bir bakarsınız sabahtan yağmur yağarken öğlene sıcaktan kavrulursunuz.. Sanırım yine yağmurlu ama umarım sizi yine şaşırtır da denizin havuzun tadını çıkarırsınız :)

    YanıtlaSil
  4. Hani indim indim indim, elbiseyi görünce durdum kaldım, bayıldım ona ben!

    YanıtlaSil
  5. Kıskandım deyip nazar değdirmek istemiyorum; o halde çok özendim diyeyim bari. Hele o ilk fotoğraf! İyi eğlenceler ve bol bol yemeler ;)

    YanıtlaSil
  6. beyaz güvercinli ilk fotoğraf muhteşem :)

    sen böylede çok cicisin =)

    YanıtlaSil
  7. canım sen hamile misin? çok tatlı olmuşsun :))

    YanıtlaSil
  8. canım nonicim,iyi tatiller.ve çok çok çok teşekkürler:))))))sana mail attım:))

    YanıtlaSil
  9. Resimleri en kisa zamanda bekliyoruz... Tatile gidesim geldi simdiden ... Elbiseniz de cok hos duruyor bu arada.sevgiler,

    YanıtlaSil
  10. iyi tatiller dilerim sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
  11. Yorumlariniz icin coook tesekkurler sekerler, hepinize tek tek yazamiyorum ama opucuklerimi burdan tek tek gonderiyorum ;)

    Cilekli Pasta; anaaaa! boyle gulmekle aglamak arasi dedikleri bi noktadayim :P keske hamile olaydim ama sadece siskoyum siskooooo bohuuuuu :(

    Nihancim; mailini aldim canimmm operim kocaman!

    YanıtlaSil
  12. Bu blog çok samimi sizle beraber yaşıyoruz gibi ve düzenli yazıyorsunuz güzel oluyor:)

    YanıtlaSil
  13. nonicim sefanız olsun valla..fotoğrafları sabırsızlıkla bekleyeceğiz tabi ki..bizde bu sene antalya belekte tatilimizi geçireceğiz.ama daha 1 ay var :(

    YanıtlaSil
  14. a-ha mekan biraz tanıdık :) http://bit.ly/jJCILP keyifli ve bol güneşli tatiller!

    YanıtlaSil
  15. balım benimm yarasınnn :) İyi tatiller Kocaman öpüyorum seni !

    YanıtlaSil
  16. İyi tatiller. Ama belirtmeden edemicem çantana bayıldım, tokana bayıldım ve elbisene bayıldım, sana zaten bayılıyorum :) Nerden? diye sorsam.
    ÖZ

    YanıtlaSil
  17. Ohom ohom beni simartoorsunuz :)
    Hemen bilancoyu cikartiyom:
    Cantam İnci'den
    Elbisem Forever New'den
    Tokam ise Moskova'dan
    ;)

    YanıtlaSil
  18. tatil için en güzel oteli seçmişsiniz.türk mutfağında ki yemekler yenmezde napılır.bende 2 hafta sonra yiyeceğm inşallah o otelde.iyi tatiller

    YanıtlaSil
  19. saçlara bayıldım amaa en çok boommboşş kocaman plaja bayıldım!

    YanıtlaSil
  20. iyi tatiller nonicik sefan bol olsun

    YanıtlaSil
  21. https://picasaweb.google.com/valeria.artesanato/Novissima#5465177944530596594

    Bir kedin eksik o da benden

    YanıtlaSil
  22. bizde antalyadayız, belekte. ama güzel şeyler çabuk bitiyor.

    YanıtlaSil
  23. Noonniii, niye haber vermedin bu Sazan'a geldiğini?

    Çok güzel günler geçir, havalar biraz boğucu bu ara ama sen doyasıya çıkar tadını...

    Alabildiğin kadar da kilo al, verirsin nasıl olsa, tadı damağında kalsın tüm özlediğin lezzetlerin, öperim...

    YanıtlaSil
  24. Aaa halbu ki adana tarafları öyle sıcak ki. Bunaldık sıcaktan :) Yazlığa kaçıyorum bende pazartesi :) İyi tatiller Noniciğim :) Harika görünüyorsun ;)

    YanıtlaSil
  25. Ooohhh tatilin tadini cikart Nonim :)

    YanıtlaSil
  26. Sibelcim
    Özlettin kendini vi ses ver, bi haber, bi resim :)
    VAHİDE

    YanıtlaSil
  27. Çok zarif ve çok hoş görünüyorsun nonicim. elbisene bayıldımm

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...