28 Haziran 2011

Çeşme Marina & Port Restaurant


Çeşme'ye son noktayı marinası ile koyuyorum... Burası sanırım yeniden düzenlenmiş, eski hali nasıldı bilmiyorum ama ben bu yeni haline bayıldım. Marinada birbirinden sevimli cafe ve restoranlar var, yelkenler arasında günü batırmak ise bir harika!
 Bu benim etrafta birileri geçerken verdiğim poz oluyor, vücut kasılmış, bakışlar hafif şaşkın ve utangaç ama iç ses ayy çek hadi çekk millet bakıyor diye söyleniyo hee hee :)
Bu da etrafta kimsecikler yokken özüme döndüğüm an :P
Ne kadar dinlendirici bir görüntü di mi? Şimdi kalabalık dönemde de oralar böyle sakin oluyor mu acaba?
Marinada Mukaddes Yenge'yi de gördük... Ekranda iri yarı duruyor oysaki nasıl çıtı pıtı ve zayıf bir kadın, şok oldum! Ben çıksam dombili gibi durucam demek ki :P 
Biz akşam yemeğinde marinanın en sonundaki Port Restaurant'ı tercih ettik. Yemekler ve servisinden çok memnun kaldık..
Port Restaurant Çeşme Marina
Telefon: +90 (232) 712 02 77
Çeşme ve Alaçatı'dan tüm bu güzel anılarla dönmemizi sağlayan cici annemle cici babama kocaman öpücükler gönderiyorum :)

15 yorum:

  1. Nonişkam 2. fotoğrafın tam bir 'ceee' modunda olmuş :)) Yine çok güzelsin,post güzel,fotoğraflar güzel :) Öpüyorum kocaman he birde hayırlı kandiller canım ablammm.

    YanıtlaSil
  2. Ahh Nonim ne güzel fotoğraflar bunlar... Birde saçların o kadar yakışıyor ki sana.. mama yenilen yere de bayıldım :) ham ham ham =)))

    YanıtlaSil
  3. Ezgiiiim; çok tatlısın sennn :) ben de senin kandilini kutluyorum tatlısı!

    Hayat; canımmm çok teşekkürler, bundan böyle sen mama fotoları gördükçe gözünü hemen yum oldu mu :)

    YanıtlaSil
  4. ay çok şeker çıkmışın resimlerde ceaaa modunda yani =) mis gibi izmir havası buralara geldi sayende mukaddes yengeyle de iyi denk gelmişin Öpoom

    YanıtlaSil
  5. Çok cicisiniz ve çok cici çıkmışsınız :)
    Mukaddes Yenge'nin çıtı pıtı olacağına hiç ihtimal vermezdim, ama resimde öyle görünüyor gerçekten de:)))

    YanıtlaSil
  6. Nefis gün batımı resimleri nonim

    Bu arada sen iyice zayıflamışsın kuzucum benim :)

    YanıtlaSil
  7. offf offff içim gitti :S marina şahane olmuş . Öncelerde hiç birşey yoktuki . yaya olarak bile giremiyordun . Öylece yanından geçip gidiyordun . Gittikçe güzelleşiyor .
    Çok güzel zamanlar doldurulmuş ceplere

    YanıtlaSil
  8. Mukaddes yenge bu haliyle ekranda tombiş duruyorsa, Beren Saat'in gerçek halini hayal edemedim bir an.
    Beyaz atlı prensinin atını pardon unicornunu da çekmişsin :P

    YanıtlaSil
  9. Yine söylemeden geçemeyeceğim, gün batımı fotoğraflarınızı çok beğendim:) Zaten "gün batımı"nın bile bir çekiciliği var:)

    YanıtlaSil
  10. bir gün ben de şu hareketli gif fotolardan yapacağım çok iyi duruyor:)) dediğin gibi ekranda herkes iri çıkıyor gerçekte görünce anlıyor insan.

    YanıtlaSil
  11. canım, biz teşekkür ederiz, tatilinizde, kısıtlı sürenizde bize de zaman ayırdığınız için..Herşey sizlerle güzel..Yine bekliyoruz,sizi çok seviyoruz...Annen ve baban....

    YanıtlaSil
  12. Ciao Noni, il luogo è splendido, ma tu sei ancora più bella. Un saluto dall'Italia. Sile

    YanıtlaSil
  13. xcelis; hii hii teşekkürler ben de öpeyrum :)

    Krnc; ay ben şımartılıyor muyum neyim teşekkürleeeer :)

    Elçinimmm; teşekkürler canımmmm ama yok yaf zayıflama yok dobişko oldum çıktımmm!

    Deniz; mersiiii :)

    Elifinelizi; aaa sahi öyle miydi? şimdi harika yapmışlar yapanın ellerine sağlık! gitmek istediğim ama zamansızlıktan oturamadığım bir sürü sevimli cafe vardı bayıldım vallahi!

    Nana; efeeeet çektimmm ;)

    Engin Ergin; teşekkürler :)

    Tanya; artık ben de bayılıyorum ;)

    rahat yazar; ben de tam tersi resimlerde zayıf gözüküp gerçekte dobiş olanlardanım sanırım pöfsss :(

    Annecim; ne demek bizim için de bir keyifti, seneye yine hepsini tekrar edelim ;)

    Sile; Ciao Sile! è sempre bello lasciare commenti, grazie mille!

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...