14 Haziran 2011

Eminönü

Bu ayın çekilişi devam ede dursun bir taraftan da fotoğraf bombardımanına başlıyım ben :) Tatilimizin ilk durağı İstanbul'du... Ama kısa sürede yapacak o kadar çok işimiz vardı ki keyfi dolaşmaya çok az vakit ayırabildim :( Ehhh bir de trafik derdi var tabii, 7 aydır her yere metroyla gidip gelmekten trafikte beklemek nedir iyice unutmuşum, İstanbul bunu bana pek iyi bir şekilde hatırlattı sağolsun ;) Öyle ki son günümüzde Bağdat Caddesi'nden Bostancı'ya gitmemiz tam 1 saat sürdü! 
Şehrin delirtici trafiğine rağmen bu eşsiz deniz manzarası, bir dalganın kumları alıp götürmesi gibi insana herşeyi unutturuyor! Bence İstanbul boğaza çok şey borçlu!
İşler ve trafikten artan kısıtlı zaman diliminde canım annem, teyzoşum ve prensesimle birlikte Eminönü turu yaptık... Gider gitmez önce fotoğraf makinemi Hayyam Pasajı'nda tamire bıraktım, o kadar hoyrat kullanmışım ki iyi bir temizliğe ihtiyacı vardı. Dolayısıyla gezerken bazı fotoğrafları cep telefonumla çekmek zorunda kaldım, bu bana iyi bir ders oldu!
Sınıf sınıf.... Bayılıyorum Kurukahveci Mehmet Efendi'ye, sokağa yayılmış o kahve kokusunu içime çekmeye...
Elçinim sayesinde öğrendiğim Boxcity'e de bir göz attim elbette ;) 
Kendime renkli kutular aldım. Siz de gitmek isterseniz adresi:
Tahtakale Mahallesi, Balkapan Sokak No:3 Eminönü
Telefon: +90 (212) 522 04 80 ve +90 (212) 520 50 32
Kutulardan sonra sokak aralarında yürümeye devam ettik... 
Bir ara baktım anniş kayıp :) Meğer envai çeşit fırçayla dolu bu mağazaya girmiş, taş boyamak için kullandığı fırçalardan alıyormuş kendine :)
Benim de yaptığım 100süz broşlarım için malzemeye ihtiyacım vardı... Bu pasajın adını bilmiyorum ama yerin altında bir merdivenle iniliyor ve genelde ne ararsam burda buluyorum... 
Berrak'cığım sizin mağazaya da uğradım canım ama kardeşin vardı, ben doğum yaptığını hepten unuttum tabii ;) Allah analı babalı büyütsün tatlısı!!! 
Eminönü Camii'nden geçtik... 
Ve Arpacılar Camii'nden... 
Son durağımız da Nimet Abla oldu... Anniş ne oldu amorti bile yok mu :)
Teyzoşumun ısmarladığı ıslak hamburger ve yanında ayran ile kendime geldim! Özlediğim o kadar lezzet var ki, hangi birini saysam? Ben en iyisi bununla ilgili ayrı bir post yapıyım ;)
O gün çok yorulduk ama buna değdi doğrusu!
Bir sonraki turumuzu canım ablamı da aramıza katarak gerçekleştirmeyi şimdiden hayal etmeye başladım :)

14 yorum:

  1. ülkeden ayrı kalmak, İstanbul'un havasının suyunun kıymetini anlamak demekmiş. Çok değil, daha 2 ay oldu İngiltere'ye geleli ama özlediğim o kadar çok şey var ki. Hangi birini saysam. ahh ahh şu güzel fotograflarda daha bir özlettirdi:(

    YanıtlaSil
  2. çok güzel fotoğraflar sanki kendimi oralarda bende geziyormuşum gibi hissettim daha çok fotoğraf bekliyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Nonimmm bende her o kutucuya girdiğimde hep sen aklıma geliyorsun :)

    Benimle ilgili olmamasına rağmen yüzük kutularına bakıyorum her seferinde :)

    İnşallah Eylül de geldiğinde bir kerede seninle beraber gideriz

    YanıtlaSil
  4. fotoğraflarına bayıldım noni seni takip etmek çok keyifli:)

    YanıtlaSil
  5. ahh noni boxcity'i uzaktan erişimle hallettim yetmedi bu hafta sonu gideceğim İstanbul turumda yerinden bizzat erişeceğim:)) bi öneriyle gittiğim bu dükkan hakikaten çıldırtıcı:)
    bu arada fotolarda yakıyor burnuma miss kahve kokusu geldi bile;)

    YanıtlaSil
  6. Fotoğrafları çok beğendim.

    YanıtlaSil
  7. Gezide güzel, fotoğraflarda güzel, hersey dört dörtlük olmuş :)

    YanıtlaSil
  8. nonim burda eminönü 20 dakıkalık yol bana her zamanda fırsat buldukça giderim de sanki bugun ilk defa görüyormuş gibi baktım hasretle çekilen fotografların tadı da farklı ,hoş gelmişsin tekrardan

    YanıtlaSil
  9. Noni'cim bir şey merak ediyorum.Bavul toplamak sonra açmak gittiğin yerden aldıklarını yerleştirmek onlar için evde yeni yerler açmak bunların hepsi zevkli ama çok yorucu geliyor bana sen nasıl hallediyorsun hepsini :)Azıcık tüyo versen..

    Öpüldün
    Yurdanur

    YanıtlaSil
  10. bizim buralara gelmişsin , çok yakınımıza :) moskovalardan sonra buranın fotoğraflarını görmek garip oldu..

    YanıtlaSil
  11. Güzel yorumlarınız için çok teşekkürler, ben de çektiğim fotoğraflara şimdi içim cız ederek bakıyorum, daha birkaç gün önce memleketimdeydim :( neyseki bundan sonra daha sık gidip geleceğim, artık 7 ay ara vermek yok ;)

    Yurdanurcum inan bu işin tüyosu yok, ben de özel hiçbirşey yapmıyorum sadece çok fazla ıvır zıvır almamaya çalışıyorum çünkü şu anda oturduğumuz ev çok küçük olduğu için ekstra hiçbirşeyi kaldıramıyor... ama ben her seyahat öncesi ihtiyacım olan, almam gereken şeylerin bir listesini çıkartıyorum ve gittiğim zaman sadece bunları alıyorum, hem eksiklerim tamamlanmış oluyor hem de gereksiz alışverişten kurtulmuş oluyorum ;)

    YanıtlaSil
  12. Nonicim sayılı günlerin çok çabuk geçti. annen artık nily yi bekliyor:) bilmediğim yerleri öğrendim senden. bende haftasonu ist'daydım.fotolarımı akşama paylaşacağım.

    YanıtlaSil
  13. Teşekkür ederim Noni'cim :)

    YanıtlaSil
  14. Kuru Kahveci Mehmet Efendi ah :) kokusu fotoğraflar bile burnuna geliyor gibi sanki.. :)

    Mevdoş Teyze boyama işin de bir harika :) Fırçalar feda olsun :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...