13 Haziran 2011

Haziran Ayının Sürpriz Hamur Çekilişi

Hello Ladiessss :)
Tatil bitti, ben yuvama geri geldim, size yine Moskova cephesinden bildirmekteyim ;) Türkiye tatil fotoğraflarıma dalmadan önce bu ayki çekilişimi daha fazla geciktirmeden yapmak istedim. Bakalım bu ay neler varmış bizim pakette:
 Matruşkalı küpe...
Fimodan yaptığım kalpli küpeler... 
Geçen aylarda keçeden yaptığım kirazlı taç... 
Keçeden broş ve yine benim eserim olan kedili cam yüzük... 
Matruşkalı kitap ayracı... 
Gelelim bu ayki sorumuza... Hepinizin bildiği gibi bu pazar Babalar Günü... Evimizin direği çok kıymetli babalarımız ile ilgili bir anınızı paylaşmanızı istiyorum...
Mesela benim 4-5 yaşlarında olmama rağmen asla unutamadığım an; babamın bıyıklarını kesip pat diye karşıma çıktığı andı :) Minik yüreciğime nasıl da inmişti hee hee :) Divana kapanıp ben babamı isterim diye hıçkıra hıçkıra ağladığımı dün gibi hatırlıyorum :) Ama dünyanın en tatlı babası olduğu için bana kıyamamış olacak ki bıyıklarını yeniden uzatmıştı canım babam...
Sürpriz hamurumuz tüm babalarla daha doğrusu tüm erkeklerle bağlantılı birşey çıkacak ;) Çekilişe katılmak için isim/rumuz belirterek anınızı yorum kısmında paylaşmanız yeterli... Şimdiden katılan herkese çok teşekkürler!

Bugün benim canım babam ve canım ablamın doğum günü, canım babam & tatlı ablam iyi ki doğdunuz, iyi ki varsınız, sizi çok ama çoook seviyorum!!!
Ablam pek yakında hasret gidereceğimiz için çok mutlu ve heyecanlıyım :)

53 yorum:

  1. Babam ve ben yemeğe çok düşkünüzdür. Liseye giderken okulda canım birden bire kıymalı pide çekmişti. Tabi kimseye söylemedim, canım çekti ama sonra okul telaşesinde unuttum, gitti.. Asıl sürpriz akşam babamın yanında kıymalı pide getirmesiydi. Çok canım çekti, aldım dedi. Ben de okuldaki durumumu anlatınca baya bi şaşırmıştık ^.^

    YanıtlaSil
  2. Ben de babacı kızlardanım.Ama hangi birini anlatayım ki.Gecenin bir yarısı canım dondurma istedi diye dışarıya çıkıp dondurma bulmadan gelmemesi mi yada her bayram ve yılbaşı yanıbaşımda olmasına rağmen bana attığı posta kartları mı..O kartlarda hep yanında yavru kedi ve köpek olan küçük kız çocuğu resimleri olurdu..Bu dünyadaki en güzel aşklardan biri baba kız aşkı değilse başka nedir ki...

    Yurdanur

    YanıtlaSil
  3. bi gün babam benimle okuluma kadar yürürken bana o günkü tarih dersindeki konumuzu anlatmıştı, hoca soru sordu, cevapladım, 100 :)) anlattıklarını unutmaz, çalışmaz, ona anlattırırdım. :))

    YanıtlaSil
  4. rahmetli amcam 11 gün hastanede yatmıştı,ve ben babamı bir hafta görememiştim amcamın yanında kaldığı için ,hiç bu kadar ayrı kalmamıştım ondan,hastaneye ziyarete gittiğimde ona bir sarılışım vardı,çevremizdeki herkesin gözleri dolmuştu,canım babammm :(

    YanıtlaSil
  5. noni aynısına benzer benimde başıma gelmişti.Senden biraz daha büyük yaşlardaydım.Babamı hep bıyıklı gördüm ellini kapatmış ağzına geldi yanıma bi açtı bıyıkları yok!!
    Aman tanrım şok oldum o_0 tipim buna benziyordu.Hiç olmadığını beğenmediğimi anlamıştı Allahım nasıl üzüldüm nasıl üzüldüm babamın surat ifadesi değişince günlerce uyuyamadım güzel olmuş desemde o yüz ifadesi hala gözümün önünde ki nitekim babam bıyıklarını tekrar uzatmak zorunda kaldı....

    Ama anlatacağım hikayem bu değil.
    Canım gibi sevdiğim en az Babam gibi dediğim mekanı cennet olsun.Genç yaşta kaybettiğimiz amcamla olan hikayem.Ben 5 yaşındaydım Amcamda hep çakır keyif olurdu (zaten bu içkiler onu o hastalığa yakalandırdı.) Bigün yine gelmiş öyle tatlı tatlı yanıma yine çakır keyif.Bana vırak derdi :) Küçük bi pikem vardı getir onu dedi getirdim ikimizin üzerine örttü ikili kooltukta oturuyoruz sana gelirken gördüğüm şeyi anlatıcam dedi.Şimdi bi fare gördüm böyle birazda yaşlı gözünde güneş gözlüğü elinde bastonu tıy tıy yürüyor.Bi baktım göbeğinide şişirmiş elinde kürdan dişlerini kurcalıya kurcalıya gidiyor.Vay namuzsuz evde ne var ne yok yemiş bi tek 2 zeytin kalmış onlarıda yiyememiş dişleri tutmamış dedi.
    Ama bu hikayenin anısı bende farklıdır burada söyleyemem.Her zaman anlatacağım bir anım.

    Ruhun şad , mekanın cennet olsun canım amcam.

    Vırağın seni çook özledi...
    Babalar günün kutlu olsun!!

    YanıtlaSil
  6. nonicim hediyelerin muhteşem. ben babamı 1 kere ağlarken gördüm, o da rahmetli dedemle aynı evde yaşıyorduk, bir gece birden kaybettik dedemi, hastaneden geldiğinde ağlıyordu babam. hiç unutamam bunu :(

    ebruy34@yahoo.com

    YanıtlaSil
  7. O kadar yeniki babami kaybetmem, tum hatiralarim ayni kiymette... Insan icinden birini secse, diger anisina haksizlik yapacakmis gibi hissediyor.

    Bu babalar gununde yetimim...

    Serpil

    YanıtlaSil
  8. 4-5 yıl önceydi. işten çıkıp eve gittim. kapıyı açtılar, yeğenlerim ve ablamlar da bizdeydi. henüz anteredeydim babam salondan çıktı hoşgeldin diyerek geldi bileğimden tutup beni salona götürdü. yıllar önce aldığımız kasetçaları da olan müzik setinin yanına götürüp play düğmesine bastı esmeray'ın söylediği
    "yollara düştüm ben ben senin yüzünden / ah sana vurulalı ben ben, ben de değilem"… şarkısıydı. fakat küçükken dinlediğim şarkıları, dinlediğim yetmezmiş gibi birde teybe kaset koyar kaydını yapardım. bunun gibi birsürü kayıt yapmışımdır. uzunca bir süre muhafaza ettim fakat sonraları ihmal ettim ve yıllar yıllar önce kendi sesimden kasede aldığım şarkıyı dinletmeye başladı babam. ben çok duygulandım, çok şaşırdım ve de mutlu oldum. babam sürekli gülümsüyordu. yeğenlerim de öyle:)
    benim sevgili, centilmen babam kasedi muhafaza etmiş ve uzun yıllar sonra böyle bir sürpriz yaptı ve beni çok mutlu etti.
    yeğenlerim hatırladıkça şarkıyı mırıldanmaya başlar ve gülerler. ben de "benim ilk albümüm 9 yaşındayken piyasaya çıkmıştı" diyerek espriyle karşılık veririm.
    babamın yaptığı sürprizi unutamıyorum, çok daha uzun yıllar geçsede unutmayacağım.
    iyiki varsın babacım, varlığın gücümüze, güç katıyor.
    bu vesileyle tüm babaların "BABALAR GÜNÜ"nu kutluyorum.

    asortik

    YanıtlaSil
  9. benim evlilik yıldönümümde babamın rahatsızlandığını duymam ve babamı görene kadar ağlamam , gidene kadar öldüğünü düşünmüştüm :( otoriter dediğim dedikde olsa babamı çok seviyorum
    sevgiler nonnişim
    yildiz111@hotmail.com

    YanıtlaSil
  10. baba baba ne desem bilmiyorum 13 sene oldu onu kaybedeli görmeyeli yaşamayalı zaman akıyor eksikliğini anlatmak zor hatırladıkça dolan gözler iç sızlamaları umarım umarım kimse erkenden babasını kaybetmez henüz erkendi......

    yasemin karadağlı

    YanıtlaSil
  11. GÜZEL KIZIM BABANLA OLAN ANINI DÜN GİBİ HATIRLIYORUM ÇOK TATLIYDIN BEN HİÇ BİR ŞEY ANLAMADIM AMA GELİŞİNİZDENNN ŞİMDİDEN ÖZLEDİM SİZİ

    YanıtlaSil
  12. Annemin vefat ettiği gün babamın bana sımsıkı sarılıp ağlamasını unutamıyorum :(

    YanıtlaSil
  13. mrb noni
    umarım bir sonraki tatile kadar günler su gibi akar sen de sevdiklerine kavuşursun
    ben de babacı kızlardanım her zaman en güçlü en akıllı hep benim babam oldu bana göre hala daha öyle Allah onları başımızdan eksik etmesin benim anıma gelicek olursak
    yaklaşık 12-13 yaşlarındaydım babam akşam eve geldi o yaşıma kadar hiç hasta görmediğim babam benden aspirinle su istedi annemle ikisi balkonda oturuyorlardı ben de odama gittim ve ağlamaya başladım benden 3 yaş büyük ablam geldi ona anlattım karşılıklı yataklarımıza geçtik başladık ağlamaya sonra babm geldi şok oldular bizi ağlarken görünce ne olduğunu soruyorlar annemle ama biz ağlamaktan anlatamıyoruz sonunda olay anlaşıldı ve babam gülmeye başladı iki yetişkin kızım var bir ilaç getiremediler diye takıldı bize meğer babam bir arkadşından 40 yaşından sonra hergün 1 aspirinin vucudad iyi geldiğini öğrenmiş ve içmeye karar vermiş tabii içemedi:))
    bir diğer unutamadığım olayda babacım safra kesesi ameliyatı olduğunda doktorlar 15 günlük bir diyet listesi vermişlerdi çok küçük olmama rağmen babama yasaklı hiç bir şeyi ben de yemedim ve hayatım boyunca hiç kaçamak yapmadığım tek diyet oldu:))
    sevgiler
    sema

    YanıtlaSil
  14. AYNEN BENİMDE UNUTAMADIĞIM BİR BIYIK ANIM VAR.BEN 5 -6 YAŞLARINDAYDIM BABAM BIYIĞINI KESİP KARŞIMIZA ÇIKTIĞINDA DUDAKALRINI KESTİ DİYE SAATLERCE AĞLAMIŞTIM : ))

    ŞİMDİDEN TÜM BABALARIN VE BABA ADAYLARININ BABALAR GÜNÜ KUTLU OLSUN

    YanıtlaSil
  15. cam yüzüğe bayıldım :)) babam her seyahate gittiğinde hep bize oyuncak ve jelibon getirmesini beklerdik geç saatte bile gelse uyumazdık :))

    YanıtlaSil
  16. Zaten babamla olan herşeyim anılarda kaldı aldık :( Sadece anılarda var olacak canım babam :(
    Ben kış bebeğiyim,tam kara kış da doğmuşum.Tabi Bulgaristan'da kar öyle az buz yağmazmış 50-60cm kar varmış yerde,ben bir gün öyle ağlamış öyle ağlamışım ki bir türlü susmuyormuşum,babamda aldığı gibi karın içine koymuş,hadi şimdi burda ağla diye :)
    Bir de mezuniyet töreninde ben birincilikle mezun olunca kürsüden inip yanlarına gittiğimde canım babam öyle mutlu olmuştu ki sevinçten ağlıyordu,çok sevinmişti...

    YanıtlaSil
  17. Aklı ne dediyse beyazlarından saçlarını boyatmaya karar vermiş ve kuaföründen saç renginde bir boya almıştı.Ama ne hikmetse boya işlemi bittikten sonra saç rengiyle hiçte alakası olmayan,kendisi dahil hepimizin gülme krizine girdiği kızıl rengiyle karşılaşmıştık :))) Canım babam ondan sonra saçlarını kazıtmıştı ve birdaha asla boyanın b'sini bile anmamıştı...


    ezgi :)
    ssselinda@hotmail.com

    YanıtlaSil
  18. cok sansli bir evlat olsugumu dusunuyorum... aklima birden fazla sey geliyor ve hatiralari. irbirinden ayiramiyorum..

    noniiii duygusal lahusa ve bir haftalik anne olarak aglamadan yorum birakmak istiyorum ;)))
    kucagimda minik kaganimla seni opuyoruzzzz
    limonagaci

    YanıtlaSil
  19. Canım babam çok hareketlidir. Birgün Kayserideyiz ben küçük oğlumu doktora götüreceğim babam da kendisi muayene olacak. Hiç yerinde duramıyor. Neyse işimizi bitirip eve döndüğümüzde anneme, "babam benim çocuğum olsaydı doktor doktor gezdirirdim bu çocuk hiperaktif diye" deyip gülüşmüştük.

    YanıtlaSil
  20. Okuyunca aklıma geldi, ben babamı bildim bileli bıyıksızdı, sonra bir gün evde bıyıklı bir adamın fotoğrafını buldum ve adam o sıralarda meşhur bir pembe dizideki Luis Alberto'ydu.. Anneme gittim sordum bu adam kim diye, "o luis alberto, ben babanı onunla aldatıyorum kızım" dedi. "sakın babana gösterme" diye tembihledi. günlerce o fotoğrafı babamdan kaçırdım. annem de babamı tembihlemiş, fotoğraf nerede diye sorup durmuştu uzun süre, ben tabi kaçamak cevaplar veriyorum onlar da gülüyorlar, meğer ne dalga geçmişler benimle, zira fotoğraftaki babammış :P

    YanıtlaSil
  21. merhaba noni.. türkiye macerelarını sabırsızlıkla bekliyorum...

    ortaokul dönemlerimde gümüş takı çok modaydı tabi alacak para nerdeee ozamanlar harçlık biriktirerek anca çakma gümüşler alabiliyordum.. babam bu sevdamı anlamış olacakki bir aksam bir çift orjinal gümüş küpeyle gelmişti eve nasıl mutlu olmuştum anlatamam aradan o kadar yıl geçmesine rağmen evdeki en kıymetli takılarımın içinde saklarım onu özenle.. her taktığımda ise o ortaokullu kızı görürüm....tüm babaların babalar gününü kutluyorum. hepsinin ellerinden öpüyorum.

    nonicim hediyelirin harika ellerine sağlık....
    MEHTAP

    YanıtlaSil
  22. aaa bana da tam tam olarak aynısı olmuştu:) 8-9 yaşlarındayken, tatildeydik ve uyandığımda babam evde yoktu. sonra kapı çaldı bi açtım karşımda babam ama bıyıkları yok. acayip yadırgamış, iğrenç deyivermiştim:) sonra alışınca da bu kez bıyıklı hali kötü gelmeye başladı.

    YanıtlaSil
  23. Babam benim ilk aşkımdır.Hangi kızın değildir ki..Hep babam gibi biri olsun istemişimdir hayatımda..Ben ilkokula giderken bir trafik kazası geçirmişti..Ayağına platin takılmıştı.Biz hastaneden eve gelmesini bekliyorduk ve sonunda geldi.Yanında bir hemşire !!Nasıl kıskandığımı anlatamam..Çocuk aklımda kadını dövmeyi bile düşünmüştüm..Ama babamın bana o andaki bakışını hiç unutamıyorum tek sen varsın der gibiydi :)
    Bu aralar çocuk gibi 40lı yaşlarını aşmış babama küs olsamda o her zaman benim ilk prensimdir :))

    YanıtlaSil
  24. babam aslında sert biridir; ama bize karşı yüreği hep yumuşacıktır. tek bir anı aklıma gelmiyor ama babamla ilgili en çok sevdiğim şey; 24 yaşıma gelmiş olmama rağmen onun yanına gittiğimde küçük bir kız çocuğuymuşum gibi bana sarılıp, sevmesidir. gerçek sevgiyi hissettiğim nadir anlardandır bunlar :) ayy özledim babişkomu :)

    ayrıca o bıyık hadisesinin aynısından bizde de var, babam bıyıklarını ilk kestiğinde kardeşimle evde yabancı biri var diye korkuyla kaçıştığımızı çok iyi hatırlıyorum :)

    duygucan
    duygucanyazici@gmail.com

    YanıtlaSil
  25. ımmm malesef kendiside ,anımda hiç yok:(

    YanıtlaSil
  26. ben daha ilkokul 1deydim annemle abim benim yüzümden çok şiddetli bi kavga etmişti. Onları o halde görünce bende başladım ağlamaya. Bu durumu birtek babamın çözeceğine inandım. Kaçıp salona saklandım bende. Babamın cep numarasınıda ezbere biliyordum. Ev telefonundan hemne aradım. Bikaç denemede ulaşamamıştım. Son aramamda ulaştım veee ağlaya ağlaya babaaa abuk eve gel nolurrr deyip kapattım. Babamda o korkuyla son sürat hızla arabayı kullanıp gelmiş eve. Nolduu diye soruverdi anneme. Annemde önemli bişey yok kavga ettik deyince babam gülümseyip kucağına aldı beni. Kızım niye korkuttun beni bende birinize bişey oldu sandım dedi. Ben tabi mahçup. Napayım sorunu tek çözecek kişi babam diye düşünmüştüm =)

    bu arada 16 haziran benim doğum günüm 19umu bitiriyorum =) ve tam bi kedi aşığıyım. Kedili cam yüzüğe bittim bittim bittim. Umarım bu cici şeyler bana çıkarda çok güzel doğum günü hediyelerim olur benimde =)

    cimcime_busra@mynet.com

    YanıtlaSil
  27. dedemin mezarina ilk ve son kez gittigimizde beni nasil sIkIstirdiginin bile farkina varmayacak sekilde bana sarilip agladigi gun ... cok da anlamamistim saskindim.. simdi o kadar iyi anliyorum ki :((
    "Hayatta ben en çok babami sevdim
    Onda gördüm derdi, çileyi sevmeyi, sevilmeyi
    Hayatin acimasizligini gördüm gözlerinde
    Anladim dünyanin pembe olmadigini"
    *zUzU*

    YanıtlaSil
  28. babamla anım deyince benim ilk aklıma gelenlerden biri babamın lise çağlarımda ben sana güveniyorum etrafdakilere güvenmiyorum deyip deyip okul kapılarına dayanmasıydı sık sık.arkamı her döndüğümde tebdili kıyafetli şekilde babamı görüp aslında onu tanıyıp ama ona takip zevkini tattırmak için ses çıkarmadığım günler şimdi aklıma gelince tatlı bir tebessüm oluşturuyor dudağımın kenarında...
    sevgiler..
    ece kalaycıoğlu
    ece.derin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  29. Ben ilkokuldayken öğretmenimiz bulduğumuz ağaç yapraklarını beyaz bir kartona yapıştırıp takvim yapmamızı istemişti çocuk aklım oyunla mı neyle meşguldüm yetiştiremedim uyuya kaldım.Canım babam sabah erkenden beni uyandırdı çıktık sokağa çeşitli ağaçlardan yaprak topladık.Eve geldiğimizde babam kocaman bir kartona onları yapıştırdı altına hangi ağaca ait olduklarını yazdı.Kartonun alt ve üst kısmına birer çıta çaktı ve ortasına da bir ip monte edip tablo haline dönüştürdü. Ama ben okula gittiğimde arkadaşlarımın ellerindeki küçük kartonlarla benim elimdeki kocaman kartona bakıp güldüklerini gördüm. Öğretmenimse en çok benim ödevimi beğendi o tablo bir yıl boyunca sınıfın duvarında asılı durdu. Öyle çoktur ki beni şaşırtmaları hangi birini sayayım. Hep sevgi dolu olmuştur 4 kızına karşı ama sanki benim yerim hep başka:)

    YanıtlaSil
  30. Benim babam tam bir kız babasıdır. Her erkeğin kız babası olabileceğine inanmıyorum. O inceliğe hassasiyete her erkek sahip değil, görüyorum. Sadece iki kız kardeşiz biz ve harika bir kız babasına sahibiz. :) Anı o kadar çok ki. Kısa öz olsun :) Dişim ağrıyor ve dişçiden korkuyordum minicik yüreğimle. Günlerce ağrısından ağladığımı biliyorum. Ve babam da benle birlikte günlerce ağlamıştı. ah ah. (:

    YanıtlaSil
  31. merhaba nonicim benim babamla en unutamadığım anım mezuniyet günümde sahnedeyken babamla göz göze gelmem ve onun kızarmış gözlerini farketmemdi.benimle gurur duyduğunu o an gözlerinden okudum.biliyorum sonsuza kadar benimle olamayacak ama her günüm babamla sonsuz mutluluk dolacak sevgilerr

    YanıtlaSil
  32. BENİM BABAM HAVACI ASSUBAYDI.ÇOCULUĞUM HEP ASKERİ HAVAALANLARINADA UÇAKLARIN ARASINDA GEÇTİ.İLK UÇAĞA BİNİŞİMDE KORKUDAN ACAİP AĞLAMIŞ HATTA ZORLA BİNMİŞTİM.DOLAYISIYLADA BABAMDANDA TAM BİR ASKER FIRÇASI YEMİŞTİM.İŞİN GARİP YANI HANİ KÜÇÜKKEN SORULUR BÜYÜYÜNCE NE OLUCAN DİYE BEN HEP PİLOT DERDİM.MSTFA.ANKARA.

    YanıtlaSil
  33. Noni güzel ablanın ve sevgili babanın doğum günü kutlu olsun:)

    Ben m ve n harflerini karıştıran bir çocuktum.Babamla yürürken baba beni kucağıma alsana derdim.Kucağına alsana diyemezdim:))
    Yürümeye üşenen ben hem konforlu konforlu baba kucağında mutlu mesut gezinirdim:)

    YanıtlaSil
  34. Küçükken acayip babacıymışım. Kendim hatırlamasamda annemler anlatırlar. Ben kucaklarındayken annemle babam otobüse bindiklerinde anneme yer verirlermiş;ama ben illa babamın kucağına gidicem diye tuttururmuşum. Annem de kalkar babama yer verir, babam da beni kucaına alıp otururmuş :))

    Hediyeler yine süper, ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  35. Ilkokulun baslariydi, kahvalti ederken babama oylesine bana bisiklet alalim mi diye sormustum ve aldigim cevap "kahvaltin bittiyse cikip alalim" oldu, bir saat sonra bisikletim, babam ve ben eve donduk. Benim icin muhtesem bir andi:)

    Selin C.

    YanıtlaSil
  36. Merhaba, ilk aklıma gelen anım ilkokulun ilk günü yağmurda babamın beni okula götürmesiydi :)

    YanıtlaSil
  37. 4-5 yaşlarındayken bir kış günü salondan mutfağa gitmişim ve orası salona göre soğuk olduğu için babam gelmiş ve hadi salona gidelim kızım burası soğuk demiş ve benim verdiğim cvp karşısında gözlerini patlatmış öyle kalmış babam hep anlatırdı, demişim ki tamam sen git ben g*tünden gelirim :D amacım muhtemelen peşinden gelirim demektir ama ya:)
    mekanın cennet olsun babacım...

    YanıtlaSil
  38. merve dolgun13/6/11 22:38

    selam nonicim,

    tatilin adı bile güzel, eminim sanada çok iyi gelmiştir.

    babam canım babam karpuzun göbeğini yemeye bayılır. bir gün annem mutfakta karpuzu keserken babamla göbeği kapmak için annemin başında bekliyorduk ki babam bir hamleyle karpuzun dörtte birinin dilimlenmek için bekleyen göbeğine uzandı. Ben de hamleyi görüp atıldım, meğer bu bir tuzakmış babam karpuzun göbeğini bana bıraktı ben de yarışı kazandım deyip iştahla bir ısırık atmaya çalışıyordum ki babam kafamdan bastırıp beni karpuzun içine gömdü resmen :) kulaklarıma kadar karpuz olmuştum. Babamla birlikte kahkahalara boğulurken çenemden karpuz akıyordu :)

    ve babamın son döneme damgasını vuran esprisi: adını feriha koydum dizisinin fragmanlarını izleyip zengin erkek fakir kız hikayesini gördü ve sinirlendi o sinirle ne diyeceğini bilemeyip "millet adını uzay koyar bunlar feriha koyuyo" dedi.....

    sevgiler

    merve dolgun

    YanıtlaSil
  39. Ben babacı bir kız olarak büyüdüm. Küçükken çok bağlıydım yani babama. Anı diyince aklıma ilk gelen, babamın ilk defa bizsiz şehir dışına çıkması oldu. Bir iş gezisine çıkıyordu ama ben bunu bir türlü kabullenememiştim. Kendimi banyoya kapatıp saatlerce ağladığımı hatırlıyorum. Babam bile içeri geldiğinde beni yatıştıramamıştı, ama beni öyle bırakıp gitmek de istemiyordu. Nasıl ikna olduğumu hatırlamıyorum ama büyük olay çıkarttığımı bilirim. İlk ayrılık zor olmuş ki hala hatırlıyorum:) Allah kötü ayrılıklar yaşatmasın inşallah.

    YanıtlaSil
  40. Baba deyince aklıma hemen yaramazlık geliyor :) Ablamla daha çok küçükken 3-4 yaşlarındayken babamın yeşil renkte bi arabası vardı... Ablamla arabanın ön kısmını bir kaydırağa benzetmiş olmalıyız ki onun üzerinde yukarıdan aşağıya kayıyorduk :) Ve arabanın plakası koptu:) Babamda o gün başka bir şehre gidecekti plaka olmadığı için adamcağız gidememişti :) Babamın o halini unutmak zor benim için yola çıkacağı için uyumuştu :) Gözleri şiş şişti ne komikti yaaa :D Benim babam bir kahramannnnn :)) SENİ SEVİYORUM BABAM...

    YanıtlaSil
  41. ne desem bılememıyorum ama aklımda kardesimle kavgalarımızı ayırırken kalmıs herne kadar simdi iyi anlaşsak bıle önceleri cok kavga ettigmiz bır kız kardese sahıbım.. canım babacıgımı bu kavgalarmızla az uzmeik simdi yakınımda olsad akavga etsek hepimiz bır yerlerdeyız...

    YanıtlaSil
  42. Ne iyi gelmiştir bu tatil sana :) Sevgili babanın ve ablanın yeni yaşları güzel, ömürleri bol olur umarım.

    Bir çok bayan gibi benim de en büyük aşkım babamdır. :)

    4-5 yaşlarımdı, parkta babamın beni salladığı kırmızı bir salıncak vardı. Hem sallar hem de "alayım kızıma bir kutu boya, boyasın kendini boydan boya oooo mastika mastika" diye türkü söylerdi. Ben kendimi atardım salıncaktan, başlardık karşılıklı göbek atmaya :) Ne zaman salıncak görsek başlarız babamla "oooo mastika mastika" diye :) Burnumda tütüyor :(

    Bu arada hediyeler yine harika, eline sağlık :) Bir gün benim olacak hediyelerin :))

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  43. Günaydın canım benim Eminönü görüntüleri çok iyi geldi ne yazık ki babamla ilgili bir anım yok çünkü babamı tanımıyorum ama şunu söyleyebilirim oğlum dünyanın en iyi babasına sahip bütün babaların babalar gününü kutlarım. Sevgiler Kadriye

    YanıtlaSil
  44. lisedeyken bir gün okulu kırdık okulun köşesinde otostop yapıyoruz uzaktan bir araba geliyor yaklaştıkça plakası tanıdık geliyor araba önümüzde durdu ben hala plakaya bakıyorum şoför mahaline bir baktım babam bana bakıyor eee şeyy bugün dres yoktuda hadi kızlar gideceğiniz yere götüreyim demişti güzel bir gündü tesadüflerle dolu tüm babaların babalar günü kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  45. Günaydın güzeller güzeli. Hediyelerin yine çok güzeller... Nilly 'nin ve canın tonton babanın yeni yaşlarını kutlarım . Allah her ikisinede huzurlu uzun ömürler versin.
    Gelelim bu ayki konumuza.. Senin anlattığın olayın çok benzeri benimde başıma gelmişti. Sanırım 7 yaşındaydım. Babamın işten geç döneceği bir akşam ben annemin yanında yatmıştım. Uyumuşum ve babam gelip yanımıza yatmış. Annem gece korkarım diye holün ışını açık tutardı bir gece yarısı tuvalet için uyandığımda kafamı çevirdim ve yanımızda yabancı birinin uyuduğu görünce telaşla annemi uyandırıp yanımızda yabancı birisi yatıyor demiştim :))) Oysaki babacığım bıyıklarını kesmiş :))uzun süre alışamamıştım :))daha ne anılarımız vardır ama sen anlatınca aklıma ilk gelen bu oldu.. Sevgiler

    YanıtlaSil
  46. Ben okulun en hızlı koşan çocuğuydum. Birgün pikniğe gittiğimizde babam hadi yarışalım demişti. Ben de kendinden emin, geçemezsin sen beni demiştim. O kadar hızlı koşmuştu ki inanamamıştım. Hala çocuk olduğumu o zaman anlamıştım.
    Küçük bir kasabada büyüdüm ben. Küçük kasaba sorunlarıyla elbette. Her türlü güzellik de her türlü pislik de aynı mekanlarda yaşanır böyle küçük yerlerde, ve nedense hep pislikler tarafı konuşulur. İşte yine bol bol pisliğin dedikodusunun konuşulduğu cafelerden birine gidiyorduk ablamla sık sık. Amcama "sizin kızlar oraya gidiyormuş" diye şikayetin gelmesi fazla gecikmedi. Babam bizi karşısına aldı ve "İstediğiniz yere girip çıkabilirsiniz, ben size güveniyorum" dedi. Artık çocuk olmadığımı da o zaman anladım.
    Bir kaç yıl sonra babam rahatsızlandı. Ucu açık bir hastalık. Yatalak olabilir, ölebilir, bir ömür felçli olarak yaşayabilir... (Şükür ki hiçbiri olmadı 15 senede) Sinir hücreleri kendilerini imha ediyorlar bir şekilde. Doktorlar çaresiz. Babam aldı bizi karşısına "ben kabul ettim, siz de kabul edeceksiniz. Yatalak bile olsam bu hastalıkla yaşamayı öğreneceğiz. Bir daha babam hasta lafı duymak istemiyorum" İşte o zaman, büyüdüğümü sansam da hep babamın minik kızı olarak kalacağımı anladım.

    YanıtlaSil
  47. Babam her iş seyahati sonrasında bana bir Barbie bebek getirirdi. Enteresan şekilde her seyahatten sonra heyecanla beklerdim, acaba bu sefer getirecek mi diye... Hiç getirmediği olmadı ki heyecana ne gerek var aslında, çocukluk işte... :)

    YanıtlaSil
  48. Babamla ilgili öyle gezme , hediye gibi anım yok. belkide o yüzden şimdi bu kadar çok geziyorum.Ama bir kez bana ilkokuldayken bir kitap hediye etmişti. Adı da Sunanın serçeleri..

    YanıtlaSil
  49. Babamla arkadaş gibiyizdir birlikte çok eğleniriz ama bazen de çok tartışırız. Hakkında yazacak pek çok şey var ama ilk aklıma gelen; haziran ayı başladığından beri babalar günü bu pazar mıydı? diye soruşu :) İstediği hediye büyük bişi değil allahtan :)

    Pissi futbolcu mu oldu acaba bu ay :)

    YanıtlaSil
  50. Canım babam benim :)
    Bir dediğimi iki etmez kesinlikle. :) Küçükken çarşıya çıktığımızda kızım bana güzel ablaların yanında baba değil abi de derdi,bende inatla baba derdim tabi. Eve gelince de anneme anlatırdı bak kızın bana bugün yine baba dedi diye. Deli babam :)

    YanıtlaSil
  51. Kardeşimle beni lunaparka götürmüştü dönme dolaba binmiştik üçümüz.Bağlarbaşında lunapark vardı ordan her geçtiğimizde burda eskiden lunapark vardı babam bizi getirmişti derim.İşyerine giderdik birlikte vapura binip o zamanlar çok değişik gelirdi :)

    YanıtlaSil
  52. Gökçeee15/6/11 00:29

    Babam lunaparkta hızlı trenden korkup treni durdurtmuştu. Bütün karizması çizilirken ben gülmekten kırılmıştım (:

    YanıtlaSil
  53. Babamla ilgili küçüklükten şu koca yaşıma kadar paylaştığım güzel anların en güzeli burnuma kondurduğu öpücüktür,daha ne olsun. :)

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...