01 Haziran 2011

İstanbul'um...

İstanbul'u kısacık bir zaman dilimine sığdırmak ne mümkün! Yine de elimden geleni yapmaya çalıştım ;)
En güzeli de sevdiklerimle birlikte olma kısmıydı tabii ki...
Bugün ana-kız Eminönü ve Sirkeci'nin altını üstüne getirdik. Сanım annemle birşeyler yapmayı öyle özlemişim ki gün hiç bitmesin istedim...
Hıh bu arada yeni saçlarıma da alıştım artık... Her sabah bir bonus kafa olarak uyanıp aynada kendimi görünce kalp krizi geçirme noktasına gelsem de alıştım :)
İstanbul parkurunu tamamladık...
Şimdi sıra Akdeniz'de :)

21 yorum:

  1. Nonicim, Istanbul'u cok ozluyorum son zamanlarda, super fotolar icin tesekkur ediyorum, ama en onemlisi, yeni sac modelin ne kadar da yakismis sana! Ben begendim :)

    YanıtlaSil
  2. Canım Nonim gerçekten çok beğendim saçlarını.Uzunkende güzeldi böylede süper olmuş.Mutlu yüzün hiç solmasın bitanem...

    YanıtlaSil
  3. İstanbul güzel sen güzel :)

    YanıtlaSil
  4. Süper olmuş saçların, çok beğendim

    YanıtlaSil
  5. aayy bebeğim çok güzelsin çok güzelsin yeni saçın çooooooookk yakıştı sana mucuxx

    YanıtlaSil
  6. Noni yüz ve gülen gözler güzel olduktan sonra,saçlara alışılır..
    Bu arada yakıştı ve bizde alıştık:D
    (iyi tatiller)
    Gül Saim

    YanıtlaSil
  7. Son foto yeni saçların sana ne kadar da yakıştığının kanıtı Noni;)

    İyi tatiller;)

    YanıtlaSil
  8. istanbul`u mu anne-kiz zamanini mi daha cok kiskandim bilemedim :) tadini cikar canim benim

    http://yolunneresindeyim.blogspot.com/2011/06/yasaklansin.html

    YanıtlaSil
  9. Saçlar bomba

    ve hoşgeldin:)

    YanıtlaSil
  10. Baba evinin,ana kucağının keyfini çıkart !Saçlarının her hali güzel.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Ne güzel istanbul resimleri.. içim açıldı tatlı bir boğaz esintisi aldım sayenizde.. elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  12. Istanbul dayken tarfikten ve kalabaliktan soyleniyorum ama burada da ozluyorum :((

    YanıtlaSil
  13. Akdenizdeyim. Ah keşke görüşebilsek. Fakat tahminen gideceğin yerlerin doğusun da kalıyorum. :) Adana taraflarına gel bekliyorummmm :)Bu arada bir hafta gecikmeli hoş geldin :)

    YanıtlaSil
  14. nonim, yeni saçlarını güle güle kullan..ist' a da hoşgeldin.annenle ne güzel geziyordunuz.artık akdeniz den de bizi bilgilendirirsin değil mi?

    YanıtlaSil
  15. Selam nasılısn, saç kesimin harika oldu, cesaretinden dolayı kutluyorum seni, uzun süre kestirmen için yazdın , yakışacağını biliyordum, güle güle kullan saçlarını sevgilerimle

    YanıtlaSil
  16. Saçın süper olmuş tatlımmm bayıldım güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
  17. Hoşgeldin
    Bende İstanbula gelince annemle üç öğün ayrı geziyorum.İstanbul kazan biz kepçe....

    Saçların çok güzel olmuşgüle güle kullan.

    <:))

    http://www.facebook.com/video/video.php?v=10150217428937369

    YanıtlaSil
  18. Noni çok ama çok güzel olmşsun.. Çok yakışmışşş..

    YanıtlaSil
  19. Ciao Noni, hai tagliato i capelli, sei bellissima anche con i capelli corti. Un saluto dall'Italia. Sile

    YanıtlaSil
  20. Sibel'ciğim saçların harika olmuş...Çok yakışmış sana.

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...