30 Haziran 2011

Miso by Selinky

Benim karaböcüğümü özleyen var mı bakiyim? Miso'mun fotoğraflarını instagram'a koyuyorum ama blogumda tatil postlarından ona sıra gelmedi bir türlü... Geçtiğimiz aylarda canım arkadaşım Selin burdaydı. Bizimki bir bayıldı prensese, bir kaynaştı o kadar ki benim pabucum iki günde dama atıldı ;) Bu fotoğraflar işte yaşadıkları o kısa aşktan geriye kalanlar :)
Prensesim iyi ki geldin, ışığına sağlık canım arkadaşım!!!
He bu blogu sadece benim hazırladığımı sanıyorsanız yanılıyorsunuz, arkamda büyük bir denetim ekibi duruyor hii hii ;)

23 yorum:

  1. Miso says: asayiş berkemal
    :)

    YanıtlaSil
  2. Hii hii aynen öyle :)

    YanıtlaSil
  3. karaböcüğün gözleri mi dönmüş :D banamı öyle geldi . Ahahahaaa çok sempatik :))

    YanıtlaSil
  4. Elifinelizi; şeyy bizimki biraz şehla ama sen çaktırma :)

    YanıtlaSil
  5. Çok şeker bir kedi,bakışları çok şirin:)

    YanıtlaSil
  6. Krnc; huyu da bakışları gibi aynen, gördüğüm en sakin en uysal kedi ;)

    YanıtlaSil
  7. Çokkk tatlıymış Miso, tam bir hanımefendi!

    YanıtlaSil
  8. özlemez miyiiz, kedilerin en yakışıklısı o :))

    YanıtlaSil
  9. miso siyah kedilerin içinde gördüğüm en şirin kedi çok tatlı insana siyah kedi istiyorum detirtiyor nonişim

    YanıtlaSil
  10. baktıkça, benimde bir tane olsun diyorum. ama bizde iki ayaklı bir mişo var ki, ona kök söktürür diye korkuyorum.

    YanıtlaSil
  11. haha nasıl bakıyor koptuum :D Noni cidden tam denetimci :)) Canım misom yaa ilk defa kara bir kediye sempati duyuyorummm :))

    YanıtlaSil
  12. hahahaaa müthiş yaaa bi ben selinky poz veremedim tüühh..
    harika görünüyorsunuz bebeğim...
    mucuxx

    YanıtlaSil
  13. ay yerim ben bunu, gördüğüm en güzel siyah kedi,,,:)

    YanıtlaSil
  14. Allahım yaa bu kediye bayılıyorum ben :) Fotoğraflar harika!

    YanıtlaSil
  15. Kara kediler gerçekten ayrı bi çekici :) Özlemişiz :) Tüm gezi postlarını daim takip ettim ama yine bi üşengeçlik var üzerimde. Yoruma üşendim :)Eskisi gibi oldum :) Fakat İçim de bir his var, çok güzel bir haber gelecek gibi Senden Noni'ciğim :) Gece rüyalar gördüm uyuyamadım falan. Mevdoş Teyzeyi Seni ailecek gördüm. Hayırdır inş. dedim :) Bu yüzden üşenme artık yaz dedim kendime :) Alaçatı hep gitmek istediğim bir yer. Alaçatı'nın kendi vintage gibi geliyor bana :) Tam benlik. çok gitmek görmek istiyorum. Bu yaz imkansız ama gelecek yaza diyorum artık :)Fotoğraflar harika. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  16. Yazmak iyidir...; öhömm öhömmm beyefendi demek istedin di mi ;)

    Pinky; eveeeet kesinlikleeee :)

    yıldız; ay evet canım kara kediler bence en uysal kediler oluyor...

    Çileksuyu Sibel; teşekkürler adaşım ;)

    Zeynep Özmen Ünlü; abooo o zaman hiç düşünme bile canım ;)

    zoitsa; tam tipoz canım şehlasından hem de :)

    Ezgiiim; kara kediler hakkında söylenenler külliyen YALAAAAAN! gerçekten çok şekerler canım ;)

    Civcivim; evet canım fırsat bulamadık bir türlü...

    balkan gırl diary; efeeeet :)

    Robin Goodfellow; ben de bayılıyorum iyi ki var karaböceğim...

    kirazzade; teşekkürler canım :) dedi ki...

    nil; aaa Allah hayırlara çevirsin canım! ışığa bakarak yazdın bunları di mi :) rüyasını anlatana ışığa bakarak anlat derler ya hii hii :) Ahhh Alaçatı ahhh hala oraları sayıklıyorum ben :( her zaman yorum bırakmana gerek yok tatlısı, okuman yeterli ;)

    YanıtlaSil
  17. Un fantastico grande amico :-))))) Sile

    YanıtlaSil
  18. Sile; egli è il mio sole ;)

    YanıtlaSil
  19. Geceleri ayaklarim ile oynayan, ilk sabah yorganimin altindan cikan, sevgi bocegi Miso'yu cok ozledim :) Ama en cok seni Nonishkom, 4000 gozle bekliyorum seni! Daha ozel projem icin bana pozlar vermen lazim :)

    Sipisaba!!

    xxx

    S.

    YanıtlaSil
  20. Ay hay Allah, biz zaten kendi kedimiz Miço'yu da bir hafta kız sanmıştık, sonra bizi veteriner kendimize getirmişti, kusura bakmasınlar isim yabancı geldi de ondannnnn :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...