16 Haziran 2011

Mutlu Fırın

Kimilerine göre bloglar gerçeği yansıtmıyor olabilir... Ama ben böyle düşünmüyorum. Blogum sayesinde çok özel ve güzel insanlarla tanıştım, onlardan çok şey öğrendim, kimi zaman tavsiyeler aldım, kimi zaman gelen içten bir maille neşe doldum...
Blogum sayesinde tanıdığım güzel insanlardan biri de Haydins... Benim gibi bir zamanlar yolu Moskova'dan geçmiş, tatlı Tedi'nin annesi ve Kozyatağı'nda eski mahallemin çok yakınında yer alan Mutlu Fırın'ın sahibesi...
İstanbul'dayken sevgili Haydins'i Mutlu Fırın'da ziyaret ettim, lezzetli sandviçinden yedim, tavşan kanı çayından içtim... Moskova'nın bol bol kulaklarını çınlattık birlikte ;)
Haydinsim sabahın erken saatlerinde bana vakit ayırdığın için çok teşekkürler!

Mutlu Fırın'ı siz de ziyaret etmek isterseniz;
Adres: 19 Mayıs Mah. Sarı Kanarya Sok. Yıldız Apt. No:5/A Kozyatağı - İST
Telefon: +90 (216) 361 76 18

Update! Mutlu Fırın Aralık 2011'de kapılarını kapatmıştır... Ama Tatlı Haydins için yepyeni ve çok daha güzel kapılar aralanmakta, çıktığı bu yeni yolda ona bol şans diliyorum ;)

15 yorum:

  1. Bende senin gibi düşünüyorum, çok güzelliklerle kesişti burada yolum. Kozyatağı eskiden yaşadığım yer bir dönem, keşke o zamanlarda olsaymış şimdilerde yolum düşerse mutlaka uğramak isterim:)

    YanıtlaSil
  2. Geçenlerde önünüden geçtim :) Çook şirin bir dükkan.

    YanıtlaSil
  3. blog arkadaşlığı konusunda sana katılıyorum. çok güzel görünüyor,haydins in mutlu fırını,ist.a gelirsem kesin uğrarım.:))

    YanıtlaSil
  4. Chilek; yolun düşerse uğra mutlaka, benim de sevgilerimi ilet ;)

    Ezgiiiiim; aaa inanmıyorum! keşke aynı anda geçseymişiz :(

    Nihancım; yaşasın blog arkadaşlığı ;)

    YanıtlaSil
  5. nonicim bende blog sayesinde senin gibi renkli kişiliği tanımaktan çok amnı çok mutluyum senin bloğuna her girdiğimde yüzümde tebessüm uyanıyor ayrıca o kadar güzel bir yermişki mutlu fırın çok hoş sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. Mutlaka bir gün bende uğrayacağım.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Bende uğramakta karalıyım İst.a gideceğim günü heyecanla bekliyorum (Sırf mutlu fırın için) :)

    YanıtlaSil
  8. Çok haklısın Nonicim , bende az bir zaman olmasına rağmen blog dostlarının samimi ve sıcaklığıyla tanışmış oldum. Gerçekten ayrı bir dünya. Mutlu Fırın daha ismini telaffuz ettiğinde tebessüm gelip konuyor insanın yüzüne ,
    Umarım birgün benimde yolum düşer Mutlu Fırına

    YanıtlaSil
  9. ne güzel bir blog bu böyle..tesadüfen keşfettim..ama tanıştığım için çok memnunum ben :)

    YanıtlaSil
  10. Ahh keşke istanbulda olsam bu cafeyi mesken tutardım kendime hiç düşünmeden....
    gönlünüzün güzelliği yansımış sanki etrafınıza.

    YanıtlaSil
  11. Mutlu fırın bu güzel fotoğraflarla şahane görünüyor.. Ve güzel dostluklara katılıyorum.. Burası cılkı çıkmış internet dostuluklarının çıktığı yer değil.. bir zamanların irc si gibi misalen.. daha başka..

    YanıtlaSil
  12. Nonicim , bu güzel yazı ve fotoğraflar için çok teşekkür ederim..Öpüyorum çok çok..

    YanıtlaSil
  13. fikir projeleri; ay böyle bir etki bırakabiliyorsam ne mutlu bana :)

    otuzundansonra; kesinlikle pişman olmayacaksın ;)

    mervişşş; aaa ne güzel istanbulun benim için de tadını çıkart canım ;)

    Elifinelizi; evet çok haklısın canım insanın yüzünde bir mutluluk oluşuyor, Mutlu Fırın hep mutlu kalsın ;)

    severim deliyi; ben de çok memnun oldum, her zaman beklerim!

    guguk kuşu; benim gönlümün güzelliğinden bahsediyoruz di mi bennn bennn bennnn hii hii :)

    Deli Anne; irc icq'dan önce çıkan şeydi di mi? ay ne günler görmüşüz hii hii :)

    Haydinsim; ne demek canım asıl ben teşekkür ederim ;)

    YanıtlaSil
  14. Ne güzel, sıcacık bir ortam. Ben de karşıda oturduğum zaman mutlaka ziyaret etmek istiyorum orayı :)

    YanıtlaSil
  15. Burası benim yan sokak sanırım, uğrayacağım :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...