15 Haziran 2011

Veeee Kazanan:

Aaaa bu ne ayol! Bu ayki çekilişte hepi topu 53 kişiyiz. Rehavet neyin mi çöktü ne oldu size?
Bi silkelenin bi kendinize gelin olmaz ki canım cık cık cık :)
Bu ayın çekiliş konusu Babalar Günü'ydü...
30 yaşında baba, 60 yaşında dede de olsalar erkekler büyümeyen bebeklerdir kabul edelim ;) Bizim Pissi de onlardan biri işte ;)
Gelelim bu ayın talihlisinin kim olduğuna...
baba baba ne desem bilmiyorum 13 sene oldu onu kaybedeli görmeyeli yaşamayalı zaman akıyor eksikliğini anlatmak zor hatırladıkça dolan gözler iç sızlamaları umarım umarım kimse erkenden babasını kaybetmez henüz erkendi......

Yorumu ile belki de sevdiklerimizin kıymetini her dakika bilmemiz gerektiğini bize hatırlatan, 10. sıradaki sevgili yushi oldu...
Katılım için hepinize teşekkür ederim!
Ağustos çekilişinde buluşmak dileğiyle...

12 yorum:

  1. ben de katılacaktım ama :( bitmiş ...

    YanıtlaSil
  2. oh iyi ki ben kazanmadım, çünkü yorumum öyle hızlıca yazılmış bir şeydi ki, sadece anımı yazdım, tek kelime edemedim, çalışırken yazdığım için kötü olmuştu :) fakat diğer yorumları da okurken nerdeyse ağlıyordum yahu. hüzünlü babalar günü :)

    YanıtlaSil
  3. tebrik ederim yushi .. babacığının mekanı cennet olsun.
    hediyelerini güle güle iyi günlerde kullannn


    ühühühühü bende istiyordum.. neyse birdahakine.. Mehtap

    YanıtlaSil
  4. mermaid; bir dahaki çekilişe beklerim ;)

    defne; evet bazı yorumları okurken benim de içim yandı, Allah sevdiklerimizden ayırmasın bizi...

    Mehtap; bir dahakine inşallah ;)

    YanıtlaSil
  5. tebrikler yushi mekanı cennet olsun babacığının:(
    hiç bu kadar yakınımdan geçmemişti çekiliş nonnim amorti yokmu:D

    9 olaydı benim olurdu :)


    :( :( nonni yaaa hiç kazanamıyorum bi kedi manyağı olarak istiyodum çok

    YanıtlaSil
  6. yıldız; amorti yok keşke olsa ama her ay sadece bir paket hazırlayabiliyom :(

    YanıtlaSil
  7. şaka yapmıştım nonnişim , her ay şansımı denerim datlum;)

    YanıtlaSil
  8. Biz de aşkta kazanırız Noni'cim ne yapalım :) Bu arada bebişimizin cinsiyeti belli oldu.Bir oğluş annesi olucam..Pissi ye ve sana sevgilerimizi yolluyoruz..

    YanıtlaSil
  9. yushi, sevgili babacığının mekanı cennet olsun, Allah daha büyük acılar yaşatmasın.

    Noni, yakında rüşvet teklif edeceğim sana az kaldı. İçim gidiyor her seferinde :)

    YanıtlaSil
  10. yıldız; canımmm mucuk :)

    Yurdanur; ayyy inanmıyorummm tebrik ederim canım Allah sağlıkla bebişinizi kucağınıza versin!!!

    Ceren; hii hii rüşvet mi hmmm dur ben bunu bir düşüneyim :P

    YanıtlaSil
  11. kader aĞLarını gene ördü ve bana çıkmadı o kadar da pozitif düşünmüştüm :((

    YanıtlaSil
  12. Tebrikler. Yorum hediyeyi kazanmaktan daha bir hediye gibi geldi bana. Şuan ve hep babam yanımda. İnsan bazen bunun farkına varmıyor yanındayken.

    Farkına varmamızı sağlayan Yushi'ye teşekkürler.

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...