14 Haziran 2011

Voyage Belek

Tatilimizin ikinci durağı Antalya oldu...
Antalya'da o kadar çok seçenek var ki açıkçası kalacağımız yeri seçmekte epey zorlandık. Otel Puan sitesine girip pozitif yorumların fazla olduğu otelleri inceledik ve ETS'ye ait Voyage Belek'te kalma kararı aldık...
Otele girdiğimiz ilk andan çıktığımız güne kadar personelin ilgi ve alakası muhteşemdi. Gerçekten bu kadarını beklemiyorduk! Umarım yoğun sezonda da her müşteriye bu kadar ilgili ve naziklerdir. Burada sık sık dile getiriyorum; Moskova'da hizmet sektörü çok kötü, bir restoranda güleryüzü bırakın tabak nerdeyse kafanıza atılır gibi önünüze konabiliyor, dolayısıyla biz oteldeki bu ilgiden pek hoşnut kaldık...
Voyage Belek 2007 yılında açılmış, otel ne kadar sıklıkla bakıma giriyor bilmiyorum ama odaların biraz elden geçmesi gerekebilir. Ama dediğim gibi personelin ilgisi o kadar yoğun ki siz şikayet etmeden bir sıkıntınız olup olmadığını gelip soruyorlar ve anında gideriyorlar. Mesela odamızdaki tül temiz değildi, gelip hemen değiştirdiler.
Deniz sabah saatlerinde durgun ve güzeldi ama öğlene doğru dalgalar artınca bulanık bir görüntüye büründü. Meğer Belek hep böyle dalgalı olurmuş... Benim de denize girebilmem için mutlaka dibini görmem gerekir, böyle bir fobim var ne yazık ki... Bu yüzden sabah erken saatlerde denizi, öğlen havuzu tercih ettik...
Bence otelin A La Carte Restoranlarındansa açık büfesi daha zengin ve lezzetliydi... Rezervasyonlu köy kahvaltısı fena değildi... Ayrıca +16 seçenekli açık büfe miniklerin ciyaklamasından bunalanlar için birebirdi ;)
Tatilin en muhteşem kısmı elbette prensimin her dakika yanımda olmasıydı ;) 
Odamıza çıktığımız tarafta ne yazık ki pastane vardı. Ne yazık ki diyorum çünkü burası tatilden 3 kilo alıp dönmemize neden oldu! Ama napıyım susamlı simit, açma, kandil simidi ve mutfağımızın tüm geleneksel tatlarını o kadar özlemişim ki kendimi durduramadım bir türlü!
Ehhh o kadar yemenin sonucu bu olur tabii :P 
Animasyonları oldum olası sevmediğim için mi bilmiyorum ben vasat buldum... Tugi Çocuk Kulübü, su kaydırakları, lunapark, oyun odaları, uyku odaları, kumdan resim yapma gibi çocuklar için çok daha fazla eğlenceli aktiviteler vardı, aklım kalmadı değil :)
A La Carte restoranlardan bir tek Meksika'yı beğendik. Rum tavernasının müzikleri dışında Türk mutfağından hiçbir farkı yoktu. Çin restoranı ise zayıftı... Dediğim gibi açık büfe çok daha lezzetli ve zengindi...
Kafasını dinlemek isteyen yetişkinler için +16 Adult Beach ve İskele vardı...
Tatil sezonu açıldığı için Voyage Belek ile ilgili tüm görüşlerimi sizlerle paylaşmak istedim, umarım sizi çok baymamışımdır...
Aylarca soğukta yaşamaktan buz tutan kemiklerimizi ısıtan, yemekleriyle midemizi bayram ettiren ve mutlu bir şekilde Antalya'dan ayrılmamızı sağlayan Voyage Belek ve güleryüzlü ekibine çok teşekkür ederiz!

16 yorum:

  1. aaa noni bu yaz biz de belekteyiz:)) sabırsızlıkla bekliyorum.valla şimdi rejime başladım, gittiğimizde vicdan azabı çekmeden herşey yiyeyim diye :)
    bizde 2 sene önce torba voyage gitmiştik, çok yıpranmıştı otel , zaten sonraki yıl tamamiyle yenilendi. ama diğer herşeyini beğenmiştik..

    YanıtlaSil
  2. Buket'cim; siz belek'te nereye gidiyorsunuz? ben yanımızdaki yine ETS'ye ait Maxx Royal'i de bayağı merak ettim, daha yeni açılmış, sanırım seneye de orayı tercih edeceğiz ;)

    YanıtlaSil
  3. balayımı burda geçirmiştim ve çok memnun kalmıştım.artık acemilikten mi bilmem sizin akdar güzel fotograflarım yok orda :)

    YanıtlaSil
  4. Biz de Eylül'de bir aksilik olmazsa Voyage Sorgun'dayız. Evlendikten sonraki ilk tatilimiz aceleye gelmişti, o yüzden fazla seçenek yoktu, ama aklım hep Voyage'lardaydı :) Bu sene erkenden rezervasyonumuzu yaptırdık umarım sizin kadar güzel bir tatil geçiririz.

    YanıtlaSil
  5. her halini ayrı ayrı beğendim canım benim çok güzeldin otelide gördüğüm kadarıyla beğendim baymadın yani:)

    YanıtlaSil
  6. Ne baymasıı keşke senin gibi anlatabilselerrr :)

    YanıtlaSil
  7. Canimmm allah icinize sindirsin ;)
    Seneye amara dolce vita ya bak hatta israr ediyorum orayi sec :) daha bol zamanin var incele pismannolmazsin garantisi benden :))) optummmm
    Evrim

    YanıtlaSil
  8. yaa bizimle pek ilgilenmemişlerdiii :p ama en üst katta, balkonunda jakuzi olan bir oda vermişlerdi balayı kıyağı o ayrı :) harika bir odaydı vallahi, ne çabuk yıpranmış otel..bir de hakikaten bir tek meksika güzeldi, fransız'a gitmiştik de tatlı niyetine pöti minicik browniler gelmişti önümüze. heyy gidi anılar. bu ara hep sana anılarımızı anlatıyoruz yahu :))

    YanıtlaSil
  9. aa bizde oraya gideceğiz zaten :)

    YanıtlaSil
  10. ben orayı çok sevmiştim :) sadece deniz çok sıcaktı ve ağustos ayında hiç çekilmiyordu ve sakin havuz kenarını mesken edinmiştik. a la carte rest.da bir sorun yaşadığımzıı hatırlamıyorum ama kahvaltıda hak veriyorum,önümüz arkamız fulldü yiyeceklerle:)ve pastane,odaya çıkarken son mola :))orasını burasını boşverelimde nereye gittiğimiz kadar yanımızdakinin varlığı da çok önemli.bol keyifli tatiller :)

    YanıtlaSil
  11. oy oyy böyle bi tatile can feda :)
    daha düğün tarihi belli değil lakin ben şimdiden belek'te ki otellere bakıyordum senin bu yazında iyi oldu noniciğim :*

    balayı için önerir misin?

    YanıtlaSil
  12. Balayı çiftlerine ayırdıkları odalar nasıl bilmiyorum canım ama biz genel olarak çok memnun ayrıldık, gerçi bizim gittiğimiz dönemde okullar tatil olmadığı için etrafta çok fazla çocuk yoktu ;)
    Bir de hemen yanımızdaki yine ETS'ye ait olan Maxx Royal Oteli çok konuşuluyordu, açılışı biz ordayken oldu, isterseniz bir orayı da araştırın, duyduğum kadarıyla oranın odaları çok daha büyükmüş ve her odada jakuzi varmış ;)

    YanıtlaSil
  13. Yeni saç modelin de tokalar daha bir çekici hoş duruyor sanki :) Ya da saç modeline bayıldığımdan bilmiyorum, çok çook yakıştırdım :)

    Geçen hafta bir çılgınlık yapıp belimde ki saçlarımı omuz hizam da kestirdim bende. :) Yine de memnunum :)

    Bu arada tatilin çok güzel geçmiş, darısı diğer tatillerine :) fotoğraflar bir harika.. Şöyle bir dinlenmeye ne ihtiyacım var ah. darısı benim de başıma :)

    YanıtlaSil
  14. nil; senin de yeni saçların hayırlı olsun tatlım iyi günlerde kullan ;)

    YanıtlaSil
  15. bir kaç haftalığına da olsa seninle aynı ülke de aynı havayı solumak bile güzeldi :)
    VAHİDE

    YanıtlaSil
  16. Değerli misafirmiz, yorumlarınızdan dolayı bizde çok memnun olduk. Diğer misafirlerimize yol göstermesi açısından www.otelpuan.com sitesinde de değerlendirmelerinize yer vermenizi beklediğimizi iletmek isteriz.
    Saygılarımızla,
    etstur Kalite Güvence ve Müşteri İlişkileri

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...